jazeker echt de moeite waard om te zienquote:Op zondag 19 december 2004 01:15 schreef cultheld het volgende:
The incredibles lijkt me wel een grappige film, was 't wat pascal?
kan wel kloppen ja, zag er in ieder geval goed uitquote:Op zondag 19 december 2004 01:05 schreef Bluezz het volgende:
dat is met die nieuwe techniek gemaakt toch?
Zit ik al lang in,fan van me.quote:Op zondag 19 december 2004 01:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Golfer ga a.u.b met de vut
Hmm misschien wel de moeite waard, ga binnenkort maar eens een avondje bios met poolen combineren, beide dingen zijn min of meer op het tweede plan geraakt sinds we crazy euro's hebben ontdektquote:Op zondag 19 december 2004 01:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jazeker echt de moeite waard om te zien
vind het niet als een tekenfilm overkomen, en het ziet er echt strak uit
mja idd kost allemaal wat tegenwoordig, en dan heb je ook nog zo'n *** bios in Doetinchem die een film zoals "The Untergang" niet eens draaitquote:Op zondag 19 december 2004 01:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hmm misschien wel de moeite waard, ga binnenkort maar eens een avondje bios met poolen combineren, beide dingen zijn min of meer op het tweede plan geraakt sinds we crazy euro's hebben ontdekt![]()
Ohja die biosquote:Op zondag 19 december 2004 01:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja idd kost allemaal wat tegenwoordig, en dan heb je ook nog zo'n *** bios in Doetinchem die een film zoals "The Untergang" niet eens draait
Oef, ouder-zorgen....quote:Op zondag 19 december 2004 09:37 schreef just me het volgende:
Mogguh Hools!
zoonlief had vannacht de voordeur op een kier laten staan.. zo te zien is er niks gebeurd![]()
quote:
Nee, dat ging niet door.......... we hadden geen verf!quote:
Super-origineel programmaquote:Op zondag 19 december 2004 12:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Karten => BBQ => Bowlen
En een hoop BIER!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |