Nee hoor, er zijn nog wel een stel oudere Fok!kers.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:04 schreef Suijk het volgende:
Een halve eeuw, mooie prestatie! Ben je de oudste FOK!ker?
quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:04 schreef Suijk het volgende:
Een halve eeuw, mooie prestatie! Ben je de oudste FOK!ker?
Bejaardenseks.quote:
[me=Vom helpt meequote:Op zaterdag 18 december 2004 18:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon] gaat Abraham pop maken[/me]
Niks mis met Grad Damenquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:02 schreef Bluezz het volgende:
En deze heb ik besteld voor het ontbijt
feliquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:16 schreef rubbereend het volgende:
avond hools, weer thuis
zusje weer in Nederland, gisteren lekker uit eten geweest in RotterdamDadelijk feest, nog van mn moeder die ook 50 is geworden
quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:18 schreef tong80 het volgende:
Omdat Golfert van kaal houdt hebben we deze paaldanseres ingehuurd.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:16 schreef methodmich het volgende:
Een vent van 50 jaar
is al kaal of heeft grijs jaar,
Idd Golfert je ziet er nog zeer patent uit.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:27 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Ik word gelukkig nog steeds rond de 40 geschat.
Met wat fantasie is 60 ook rond de 40.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:27 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Ik word gelukkig nog steeds rond de 40 geschat.
Al mijn buitenechtelijke kinderen heb ik net als bij Bernhard alphabetisch genaamd, alleen was hij pas bij de A gekomen met Alexia en Alicia en zit ik inmiddels al bij de Q.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:00 schreef methodmich het volgende:
En zijn Japanse buitenechtelijke dochter heeft d'r kleren moeten verkopen voor de oversteek:
Bron ?quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:39 schreef VoreG het volgende:
Van Nistelrooy ligt er 4 tot 6 maande uit
quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:15 schreef just me het volgende:
Alles heeft zijn voordel en dus ook de 50 plus
Kortingen op reizen met de trein en met de bus
Niet zo hard meer werken, AOW komt al in zicht
Is dat geen goed bericht?
tt heeft het over een extra maand.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
C+, ik kan op het internet nog niks vinden.
Dat kreeg ik ook net al door, ik ben ook op zoek.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
C+, ik kan op het internet nog niks vinden.
quote:The result dumps Palace back into the bottom three but the victory, and just as importantly the goals, will restore Ferguson’s faith that the title can be won again even though United might have to do without Ruud van Nistelrooy for the next few games.
Ja ik ook, maar op C+ zeiden ze dat hij geopereert moest wordenquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:53 schreef JaWi het volgende:
Het enige wat ik kan vinden is dit:
[..]
Binnenkort hoef je dat niet meer te aanschouwen, dan mag je naar honkbal/basketbal en ijshockey shirts kijkenquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:42 schreef popolon het volgende:
walgelijk die shirts van psv
quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Binnenkort hoef je dat niet meer te aanschouwen, dan mag je naar honkbal/basketbal en ijshockey shirts kijken
Of z'n vriendin/vrouwquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En misschien naar gekke groene vogels
Alles voor een rondjequote:Op zaterdag 18 december 2004 22:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
20355 posts, rondje.
kop houden tong.
Heeft Hools een vuurwerkvergunning? We willen er wel een knalfeest van maken, natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:06 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz deelt rondje uit en haalt de taart alvast uit de vriezer
quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
20355 posts, rondje.
kop houden tong.
Onvoorstelbare prestatie.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:25 schreef Suijk het volgende:
Tering, die Sijbrands.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:06 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz deelt rondje uit en haalt de taart alvast uit de vriezer
Echt bizar inderdaad. Of het echt een sport is, is te betwijfelen, maar dit is toch wel een topprestatie.quote:
Heel goed, dat je dat kanquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:25 schreef Suijk het volgende:
Tering, die Sijbrands.
Chocomel met vodka voor Tong inschenkt.quote:
die zat in de wasmachine helaas..quote:Op zondag 19 december 2004 00:55 schreef SCH het volgende:
Had je een bioscoopbroek aan?
jazeker echt de moeite waard om te zienquote:Op zondag 19 december 2004 01:15 schreef cultheld het volgende:
The incredibles lijkt me wel een grappige film, was 't wat pascal?
kan wel kloppen ja, zag er in ieder geval goed uitquote:Op zondag 19 december 2004 01:05 schreef Bluezz het volgende:
dat is met die nieuwe techniek gemaakt toch?
Zit ik al lang in,fan van me.quote:Op zondag 19 december 2004 01:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Golfer ga a.u.b met de vut
Hmm misschien wel de moeite waard, ga binnenkort maar eens een avondje bios met poolen combineren, beide dingen zijn min of meer op het tweede plan geraakt sinds we crazy euro's hebben ontdektquote:Op zondag 19 december 2004 01:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jazeker echt de moeite waard om te zien
vind het niet als een tekenfilm overkomen, en het ziet er echt strak uit
mja idd kost allemaal wat tegenwoordig, en dan heb je ook nog zo'n *** bios in Doetinchem die een film zoals "The Untergang" niet eens draaitquote:Op zondag 19 december 2004 01:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hmm misschien wel de moeite waard, ga binnenkort maar eens een avondje bios met poolen combineren, beide dingen zijn min of meer op het tweede plan geraakt sinds we crazy euro's hebben ontdekt![]()
Ohja die biosquote:Op zondag 19 december 2004 01:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja idd kost allemaal wat tegenwoordig, en dan heb je ook nog zo'n *** bios in Doetinchem die een film zoals "The Untergang" niet eens draait
Oef, ouder-zorgen....quote:Op zondag 19 december 2004 09:37 schreef just me het volgende:
Mogguh Hools!
zoonlief had vannacht de voordeur op een kier laten staan.. zo te zien is er niks gebeurd![]()
quote:
Nee, dat ging niet door.......... we hadden geen verf!quote:
Super-origineel programmaquote:Op zondag 19 december 2004 12:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Karten => BBQ => Bowlen
En een hoop BIER!
Damn, zo'n uitje zuigt wel!quote:Op zondag 19 december 2004 12:44 schreef manny het volgende:
Maar dat maakt dus geen moer uit, want het was zeer gezellig en daar gaat het om.
Wij hebben zo'n manager die van dit soort uitjes "iets bijzonders" wil maken. Dus dan gaan we een workshop pottenbakken doen, en dan moet je het bedrijfsgevoel proberen uit te beelden in een asbak... wat een drama
Das inderdaad minder. Dat zul je nog even moeten aanhoren in de kantine...quote:Op zondag 19 december 2004 12:46 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Jammer was wel dat uitgerekend de meest streberige collega zowel het karten als het bowlen won....
kon je het weer niet latenquote:Op zondag 19 december 2004 12:59 schreef Vom het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten:
Maxima is weer zwanger
Dat wist ik al, ik lees in NWS mee.quote:Op zondag 19 december 2004 12:59 schreef Vom het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten:
Maxima is weer zwanger
biertje erbij en doar goanquote:Op zondag 19 december 2004 12:47 schreef manny het volgende:
Pascal, et spiet mien donder atdat et zo gelopen is met ow club. Kop op mien jong.
Ja Alex was weer ff weg hequote:
Prachtigquote:
goedemorgen tong.quote:
Goed weekend gehad tong?quote:
Perfect op den Bosch na.quote:
dan is het al koud denk ikquote:Op zondag 19 december 2004 17:55 schreef Suijk het volgende:
Eet smakelijk! Bord met kebab op schoot voor studio sport.
quote:19/12/2004 - Lodewijks haalt uit naar spelers
(Van onze verslaggever K)
Patrick Lodewijks heeft op ongenuanceerde wijze uitgehaald naar diverse spelers uit de spelersgroep van Feyenoord. Gevraagd naar wat hij nu het liefste wilde doen was het antwoord: een aantal spelers op hun muil slaan. De Feyenoord keeper was boos over de mentaliteit van diverse spelers bij Feyenoord. Volgens Lodewijks kan je niet altijd op topniveau spelen, maar dan zal je dat moeten compenseren door te knokken. Diverse spelers bij Feyenoord denken dt als het vandaag niet komt het morgen dan wellicht komt en gooien er met de pet naar, aldus Lodewijks. Als voorbeeld gaf hij Saidi aan, die het al na een paar minuten voor gezien hield in het duel tegen ADO Den haag omdat het even niet meer liep. Belachelijk, volgens Lodewijks.
Waar heb je dat vandaan?quote:
Inderdaad. Die heeft Ajax toch maar goed gescout.quote:Op zondag 19 december 2004 18:07 schreef SCH het volgende:
Leuke collega zeg, die Lodewijks. Kun je beter Vonk hebben.
Sodemieter ajb op. Pisvlek.quote:Op zondag 19 december 2004 18:18 schreef poep-in-de-aars het volgende:
tvp
Ach gut, baby nieuw woordje geleerd? Ja? Ja? Zeg maar tvp dan? En nou opdonderenquote:Op zondag 19 december 2004 18:18 schreef poep-in-de-aars het volgende:
tvp
Ik ben juist super relaxedquote:
mijn foto's wat doe jequote:Op zondag 19 december 2004 19:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
Voor Golfer: http://www.stuurfout.nl/mirrors/lauravina/
quote:
Door het accent. Voor veel mensen boven de rivieren is dat ff pittig.quote:
ik neem wel een bakje koffie Tong maar bedankt voor het aanbodquote:Op zondag 19 december 2004 19:30 schreef tong80 het volgende:
En PSV ook al verloren justmuts. Glaasje Azijn ?
ook ik heb mijn emotiesquote:Op zondag 19 december 2004 20:03 schreef tong80 het volgende:
Voetbal is emotie justmuts. Hoort er allemaal bij.
Dat krijg je ervan als elektriciteitsbedrijven massaconsumptie van stroom gaan aanmoedigen tijdens de feestdagen.....quote:Op zondag 19 december 2004 20:28 schreef VoreG het volgende:
.......
Een paar huizen in de hele wijk 2 uur lang zonder stroom gezeten... waaronder wij
....
Ah!quote:Op zondag 19 december 2004 20:28 schreef VoreG het volgende:
.......
Een paar huizen in de hele wijk 2 uur lang zonder stroom gezeten... waaronder wij
....
Ah doet me goed om te horen, gelukkig deed C+ daar verslag over. Jammer dat ik SS gemist heb!quote:Op zondag 19 december 2004 20:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ah!
Ik zal je even bijpraten omdat je SS gemist hebt.
PSV verloren, Feyenoord kansloos onderuit. Echt drama daar.
Ajax verdiend gewonnen met weer eens mooi spel.
We worden nog steeds kampioen.
Vanavond met Studio Voetbal krijg je een nieuwe kans..
je hebt ook nog wat in te halen tongquote:Op zondag 19 december 2004 20:59 schreef tong80 het volgende:
Zo, DVD-recorder aangesloten.
Van een vriend zo'n 25 Speelfilm DVD's geleend.
Dus als jullie me missen, kijk ik naar Snatch, Mean Machine, Bettie Blue, Killing Zoë, fightclub of Beate Uhse.
Jaartje of drie loop ik achter door dat klote fok.quote:Op zondag 19 december 2004 21:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hebt ook nog wat in te halen tong![]()
Dilemma's dilemma'squote:Op zondag 19 december 2004 21:02 schreef JaWi het volgende:
Moet je studio voetbal niet kijken Tong?
quote:Op zondag 19 december 2004 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jaartje of drie loop ik achter door dat klote fok.
Ik ga m'n leven beteren.
Wat denk jij dan ?quote:Op zondag 19 december 2004 21:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
San Marco is er, maar dat wist je wel.
Tjah als je die 2,5 miljoen had gehadquote:Op zondag 19 december 2004 22:05 schreef tong80 het volgende:
Wint er weer iemand 700.000 euro.
En hij leek me helemaal niet blij
Ja ik ben zo fout als de neten.quote:
dr broer is goed bezig, die gaat t voetbal een nieuwe impuls gevenquote:Op zondag 19 december 2004 22:09 schreef JaWi het volgende:
Kinders, jullie vergeten dat de vader van Linda een nare man is.
nee hoor, sluit mooi aan op het glazen huisquote:Op zondag 19 december 2004 22:41 schreef tong80 het volgende:
Vergeten we niet naar San Marco te kijken zometeen ?
Die bedoelde ik ookquote:Op zondag 19 december 2004 22:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dr broer is goed bezig, die gaat t voetbal een nieuwe impuls geven
Ja, brr. Ik voelde het gewoon zelf een beetje...quote:Op zondag 19 december 2004 23:06 schreef tong80 het volgende:
Iemand de beenbreuk gezien van kokmeijer
Schandalige overtreding van die speler. Geen enkele intentie whatsoever om die bal te spelenquote:Op zondag 19 december 2004 23:06 schreef tong80 het volgende:
Ja, dat was niet fijnquote:Op zondag 19 december 2004 23:06 schreef tong80 het volgende:
Schandalig inderdaadquote:
Dan ben je nog een beetje dronken als je haar ziet.quote:Op maandag 20 december 2004 00:03 schreef popolon het volgende:
Morgen naar Schiphol, de liefde ophalen
Beetje moed indrinken nu
Ik doe m'n best.quote:Op maandag 20 december 2004 00:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan ben je nog een beetje dronken als je haar ziet.
Is net de druppel om er onbevangentegenmoed te komen. Schakelt de gedachte uit :
'Vindt ze me nog wel leuk?'
hoiquote:Op maandag 20 december 2004 02:02 schreef DutchGooner het volgende:
hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |