Wat doe ik? Ben me van geen kwaad bewustquote:
quote:
Ik heb geen levenquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hoi. En ik zei toch dat je nummer 1 zou staan
.
Ach, een leven wordt zwaar overschat...quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:47 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het blijkt ja. En dan vooral uit het verschil met de nummer 2.
Middag.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:44 schreef Lievelientje het volgende:
Goede middag trouwens allemaal
*wrijft slaap uit ogen*
Ik heb gedaan wat ik beloofd had, hoor. Ziet er goed uitquote:
Oh mijn site ?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb gedaan wat ik beloofd had, hoor. Ziet er goed uit.
Was van de week, tilt ie een bierkratje op, hoor je m ineens vloeken, staat ie kermend voorovergebogen met een bierkratje in zn handen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:49 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Tjonge jonge. Je vader laat je gewoon sjouwen
Krijg je spierballen van, boodschappen tillenquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:48 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Middag.
Mijn pa is door zn rug gegaan, dus ik mocht net de boodschappen tillen.
Ben zo trouwens echt weg, anders zijn de winkels alweer dicht.
Big brother is watching me?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:49 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Oh mijn site ?
Dankje wel. En ik weet wel dat je langs bent geweest
Auwwww... Ik voel met hem mee.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:50 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Was van de week, tilt ie een bierkratje op, hoor je m ineens vloeken, staat ie kermend voorovergebogen met een bierkratje in zn handen.
Mijn vader dan. Stond hij in de tuin te graven, en ik zag hem 5 minuten gebogen staan. Dus ik denk, jaja.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:50 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Was van de week, tilt ie een bierkratje op, hoor je m ineens vloeken, staat ie kermend voorovergebogen met een bierkratje in zn handen.
Ik ben ben al heel erg sterk.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Krijg je spierballen van, boodschappen tillen.
Have fun.
Jaquote:
Ze worden oud!quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:52 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Mijn vader dan. Stond hij in de tuin te graven, en ik zag hem 5 minuten gebogen staan. Dus ik denk, jaja.
Dus mijn moeder, Kom op. Je staat er net in. Zegt mijn vader ineens. %$#%# ik ben door mijn rug gegaan.
Jij bent ook geweest zo te zienquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ja
Lang leve nedstat
Hoera Hoera Hoera
Je kan niet sterk genoeg zijnquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:52 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik ben ben al heel erg sterk.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Wie voor me loopt die krijgt een schop
En een klap voor zijn kop
En dan ben ik nog niet klaar,
want dan trek ik aan zijn haar.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |