Om met sneeuw een witte wereld te krijgen, moet de grond niet nat zijn en een temperatuur onder nul hebben. Dir kans is nu klein. Dus het wordt (vermoedelijk) niet wit, of niet langdurig.quote:
Welkom terug!quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedemiddag allemaal
Zo hehe naar een weekje weg te zijn geweest ben ik weer helemaal back.
Eergister, gister en vandaag best wel veel wind gehad.
Eergister eerst wat sneeuw gister beetje regen gehad vandaag droog.
Piet zei dat het een witte kerst zal worden. Jammer voor hem dat gaat niet gebeuren, even kijkende naar mijn weerstationnetje zegt mij dit al Tact 8.1 Hoe wil je het ooit voor welkaar krijgen, en al helemaal als het zo regent, om een gesloten sneeuwdek te krijgen op de 25e en de 26e...quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:56 schreef leviathanfd het volgende:
Zou Piet Paulusma dan toch nog gelijk krijgen?
![]()
Hij heeft het niet over de knmi eisen! Die zijn ook te heftig...quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:29 schreef drelletje het volgende:
[..]
Piet zei dat het een witte kerst zal worden. Jammer voor hem dat gaat niet gebeuren, even kijkende naar mijn weerstationnetje zegt mij dit al Tact 8.1 Hoe wil je het ooit voor welkaar krijgen, en al helemaal als het zo regent, om een gesloten sneeuwdek te krijgen op de 25e en de 26e...
Piet veranderd de ijsen zodat ze aan zijn voorspelling voldoen... Loserquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:43 schreef leviathanfd het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over de knmi eisen! Die zijn ook te heftig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |