Dat gaat idd. overal zo, behalve bij de Oscars nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:51 schreef ImmovableMind het volgende:
Goede film maar enigszins overschat. Clint had de oscar moeten krijgen voor letters. Het is lariekoek dat mensen geen oscar krijgen omdat ze er al één of meerdere hebben. Je maakt de beste film of je maakt hem niet. In de sport maken ze zich ook niet druk over de eeuwige tweede plaats. Het is winnen of verliezen. Het is geen charity bijeenkomst.
Maar wel een remake.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:38 schreef Merkie het volgende:
Niet waar. The Departed is gewoon een topfilm.
Dat wil nog niet zeggen dat het geen goede film isquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar wel een remake.
Moet dat nog verder gestimuleerd worden, terwijl we daar al mee doodgegooid worden?
Daarom was het wel zo netjes van Martin dat hij de orginele makers van Internal Affairs ook even bedankte.quote:
En The Thing natuurlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef Timo20 het volgende:
Dat wil nog niet zeggen dat het geen goede film is
Er zijn zoveel goede remakes gemaakt in het verleden die inmiddels ook klassiekers zijn: The Maltese Falcon, Ben Hur, Some Like It Hot etc. etc.
Ik hoop het ook niet, maar eerst eens kijken wat de remake van Oldboy gaat opleverenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
En The Thing natuurlijk.
Maar tegenwoordig is hollywood al een beetje remake-land geworden.
Ik hoop maar dat dit de trend niet verder stimuleert...
De geruchten waren toch dat die niet door ging?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet, maar eerst eens kijken wat de remake van Oldboy gaat opleveren
Bij mijn weten was Oldboy van Chan Wook Park. En bij mijn weten is het geen 'action hit'.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:13 schreef Lamon het volgende:
"If you've been holding your breath for director Justin Lin's long-rumored American remake of his Korean action hit "Oldboy," it sounds as though you may as well exhale: Dark Horizons reports that Lin, at the Sundance Festival this week, told Bloody Disgusting that it doesn't look like it's going to happen."
Briljante casting iddquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:15 schreef japzooi het volgende:
Een van de beste dingen aan The Departed vond ik wel dat Mark Whalberg de hele tijd zijn broertje Donnie Whalberg (als de FBI agent) verrot mocht schelden, zonder dat Donnie wat terug mocht zeggen.
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
De kans op sequels lijkt ondertussen (volgens Wahlberg) steeds kleiner te worden. Dat vind ik wel goed nieuws [afbeelding].prequel dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |