abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24211285
quote:
Op zondag 26 december 2004 00:37 schreef Ma-Maatje het volgende:
Hoi Djeez (en Ingrid19 natuurlijk)!

Ook jullie van harte welkom in dit topic (en uiteraard worden jullie aan het lijstje toegevoegd zodra één van de modjes jullie berichtje leest).

Nogmaals van harte gefeliciteerd van Ma-Maatje!
Hai!

Ik vind het eng om me hier te melden. Kan niet echt bevatten dat ik echt zwanger ben. Komt misschien ook wel doordat er niet een vette + te zien was. Weliswaar kon je wel zien dat het een + was, maar toch.

Groetjes Ingrid
  Redactie Frontpage zondag 26 december 2004 @ 01:43:40 #152
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_24211869
Nog ff een vraagje. Waar hadden jullie last van toen jullie net zwanger waren? Dus eik toen jullie net een 2e streepje hadden gepiest. Ook toevallig een 'raar', niet te plaatsen gevoel in je buik? Wat bij mij zeker niet als een 'onigevoel' aanvoelt?

Edit: Geen zin om Djeez uit te loggen.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  † In Memoriam † zondag 26 december 2004 @ 09:06:28 #153
81992 Githa
pi_24214150
Roxie gefeliciteerd enne welkom... hoeveel weken ben je ? ik heb je verhaal eigenlijk nog niet gelezen

Ingrid en Djeez die plus was er wel degelijk te zien hoor
Ik had een "vol" gevoel toen ik net zwanger was moeilijk te omschrijven kort daarop ook goed misselijk de hele dag door maar dat is echt per persoon verschillend hoor ingrid.... sommige mensen hebben idd dat niet te plaatsen gevoel in hun buik.... het blijven broekloeren ondanks het tweede streepje deed ik ook maar ook dat gaat over.
Laat het gewoon gebeuren en maak je niet te druk maandag gewoon even de huisarts bellen of gelijk een verloskundige en dan kun je waarschijnlijk een afspraak maken voor wanneer je rond de 10 a 12 weken bent. Mocht je al vragen hebben kun je die dan al aan haar stellen, dat zal je vast een eind geruststellen
Nogmaals gefeliciteerd met dit mooie kerstkado enne welkom in Z&W
  † In Memoriam † zondag 26 december 2004 @ 09:06:48 #154
81992 Githa
pi_24214151
enne vrolijk kerstfeest iedereen
  zondag 26 december 2004 @ 11:52:24 #155
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24215168
Roxy van harte welkom.

Djeez en ingrid ook van harte welkom en van harte gefeliciteerd.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 26 december 2004 @ 11:53:10 #156
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24215175
o,ja en vrolijk kerstfeest iedereen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 26 december 2004 @ 12:10:09 #157
110881 Roxie
mother to be
pi_24215389
ik ben in weekje 22 van mijn zwangerschap
Querida met liefde ontvangen
  zondag 26 december 2004 @ 12:20:29 #158
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24215508
quote:
Op zondag 26 december 2004 09:06 schreef Githa het volgende:

...het blijven broekloeren ondanks het tweede streepje deed ik ook maar ook dat gaat over.
ken je nagaan, ik ben nu 38 weken en 1 dag zwanger en broekloeren doe ik nog steeds hoor
dus het gaat over....of niet

welkom Ingrid en Roxie
  zondag 26 december 2004 @ 12:26:58 #159
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24215600
Roxie ik heb respect voor je hoe je het opneemt en hoe je het allemaal gaat doen!!!
trek je niks van die idiote opmerkingen die hier af en toe voorbij komen hoor!!! (in je eigen topic)

je bent er weliswaar nog niet zo lang achter dat je zwanger bent, maar toch ga je er helemaal voor, met of zonder "vaderfiguur" in de buurt. het gaat helemaal goed komen met jou en je beebje
heel veel succes en geluk en kracht toegewenst op deze mooie kerstdagen, en kom maar lekker veel hier posten, en ook vooral die echoos spammen wij dames zijn er gek op
  zondag 26 december 2004 @ 12:50:03 #160
110881 Roxie
mother to be
pi_24216003
hihi dank jullie wel!
ik volg het forum al een beetje, ben wat aan het rondlezen
door gebrek aan zwangere meiden in mijn eigen sociale omgeving heb ik soms geen idee van wat me te wachten staat en heb ik soms niet echt iemand om te delen
gelukkig heb ik wel een aantal -oudere- dames in mijn omgeving met kids in de puberteit maar ja pubers zijn ook klein geweest hihi

momenteel heb ik het heel erg dat als ik rustig ga zitten mijn lichaam onrustig word,
heb ik een hele dag heen en weer gerent en dan denk ik, ff rust en dan word mijn buik rommelig, doen mijn borsten pijn en voel ik mijn heupen heel erg auw! doen

Martineke, dank je wel! ik denk dat het aantal niet-serieuze reacties mede komt door de kerstdagen
  zondag 26 december 2004 @ 13:05:37 #161
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_24216310
hallo daar Roxie, Ingrid19 en Djeez!
22 weken al, Roxie? Waw! Buik-foto? ah? toe? ah?
en in mijn vriendenkring ben ik ook de enige zwangere, heb welgeteld 1 referentiepunt, die heeft nu een dochtertje van 1,5. Dit forum is dan ook erg fijn...
..en laat gaan...
  zondag 26 december 2004 @ 13:12:54 #162
110881 Roxie
mother to be
pi_24216408
ja 22 ik was 18 weken toen ik erachter kwam
was wel een rare situatie
net verhuisd, hoop stress met woonruimte (waar ik nu dus straks wegmoet)
en druk op werk
druk prive
ik had constant hoofdpijn
ik was de weken ervoor s morgens ziek maar ik dacht dat het kwam door het leefbare tijdstip van 5 uur s morgens al opstaan
ik had al wel vreetbuien, maar die weet ik aan stress
en ik sliep heel weinig en was constant moe (ik denk ik ben oververmoeid)
maar ik kon mijn buikpijn niet verklaren, want het voelde niet echt als pijn, maar meer als -tsja anders dan anders-
ik naar de dokter, ik denk ik heb wat stress klachten, pilletje en het gaat weer over
hij voelt, en prikt bloed, en vervolgens sta ik bij de gyneacoloog
  FOK!fossiel zondag 26 december 2004 @ 13:18:13 #163
2628 Karin
pi_24216490
Roxie welkom! Ik heb je verhaal ook gelezen. Lijkt me best een shock als je er achter komt dat je al 18 weken zwanger bent. Wat heb je een mooie uitgerekende datum! Ik hoop dat je hier lekker vaak je verhaal komt doen, we zijn allemaal altijd zeer benieuwd naar van alles. En ook al had ik wel wat ervaringsdeskundigen om mij heen vond ik het forum ook altijd zeer prettig. Was heerlijk om te lezen dat ik niet de enige was met al mijn onzekerheden.

Ingrid en Djeez ook welkom hier! Fijn hoor eindelijk een topic opschuiven. Ik heb maar even een ? bij de uitgerekende datum gezet, zodra jullie een exacte uitgerekende datum hebben wordt het uiteraard aangepast.
In het begin van mijn zwangerschap had ik constant het gevoel dat ik ongesteld moest worden, vond het best eng. Toch alles wat een beetje opgerekt en verplaatst wordt wat je voelt, en je let er natuurlijk ook extra op.
  zondag 26 december 2004 @ 13:18:31 #164
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24216496
NIeuwe zwangeren, wat een leuk kerstcadeautje!
Welkom hier, geniet er van aanstaande ouders!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 26 december 2004 @ 13:18:46 #165
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24216504
kan me wel indenken als je daar totaal niet mee bezig bent, ook echt niet het idee kan hebben of er maar aan denken dat je zwanger bent. bizar best wel...
lijkt me erg rare gewaarwording ja als je naar huisarts gaat voor stress klachten e.d. en dan naar de gyn toe moet

en waar woon je nu dan? bedoel, wat voor woonruimte?? aangezien je weer weg moet.
pi_24217073
Martineke het schiet al op voor jou. Heb je alle spullen al klaar staan die mee moeten?
  zondag 26 december 2004 @ 13:58:27 #167
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24217195
heyz Anitra, welcome back
fijn geweest in center parcs was het toch?

ik heb de helft klaarstaan zo ongeveer, pyjama ingepakt met knoopjes aan voorkant kleertjes voor beebje (mt 50/56 en 62) weet zeker dat beeb iets aankan maandverband heb ik erin gegooid (weet niet of het nodig is) verder wil ik nog tijdschriften en zo erin pleuren, heb 4 zw.sch onderbroeken gekocht ( van die hoge) leek me wat fijner zitten ivm die snee natuurlijk. 2 big shirts gekocht die ook mee moeten, leek me ook wel fijn. ziekenfondspasje e.d ligt zoiezo hier beneden klaar, en nog tips wat ik nog meer mee moet nemen?? luiers?? zalfies?? sokken gooi ik er nog in.
  † In Memoriam † zondag 26 december 2004 @ 14:03:44 #168
43556 miss_dynastie
pi_24217262
Fototoestel niet vergeten he, Martineke !!!
pi_24217310
Maandverband hebben ze in het ziekenhuis.
Maar wat dacht je van fototoestel? En videocamera, want dan kan vriendje de dingen filmen die ze doen met de kleine als die boven is en jij nog gehecht word. Ik vond het heel mooi omdat terug te zien en vind dat nog steeds.telefoonlijst, want je weet echt de nummers niet meer uit je hoofd dan.
Dit zijn zo de eerste dingen die mij te binnen schieten.

Cenetr Parcs was perfect!!! We hebben genotenwel teveel gelopen, maar het was ook zo heerlijk We gaan volgend jaar weer denk ik
  FOK!fossiel zondag 26 december 2004 @ 14:08:08 #170
2628 Karin
pi_24217315
Maandverband hoef je niet mee te nemen, ze hebben daar van die vreselijke surfplanken, maar wel fijn die eerste dagen. Ik had eigenlijk alleen zwangerschapsstrings, was niet zo handig met die flinke planken dus goed dat je wat zwangerschapsondergoed meehebt, is inderdaad lekker met de wond. Neem voor de zekerheid alle telefoonnummers mee, het kan zijn dat je die spontaan van alle vreugde helemaal vergeten ben. Boeken of tijdschriften heb ik helemaal geen tijd/interesse voor gehad (misschien voor de avond ervoor wel, wat afleiding is lekker). Ik zou als ik jou was nog wat bigshirts meenemen. Altijd prettig om je 2 x per dag te kunnen verschonen, ik zweette heel veel (maar had ook koorst na de ks). En inderdaad kleertjes voor de baby. Maargoed alles ik ook zo door het mannetje weer mee te nemen als je ergens behoefte aan hebt.
  zondag 26 december 2004 @ 14:14:11 #171
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24217395
Ja, je eigen douchespulletjes zijn wel lekker.
Een maxicosie voor de terugweg met de kleine, maar dat kan je man ook meebrengen als hij jullie komt ophalen om naar huis te gaan...
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 26 december 2004 @ 14:16:55 #172
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24217429
Vandaag de 26e ... Ik ben over precies 4 maanden uitgerekend...
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 26 december 2004 @ 15:41:28 #173
110881 Roxie
mother to be
pi_24218655
thanks Karin, ik ben wel heel trots hoor
maar ik merk wel dat ik nu tussen allerlei visite beetje loop te dagdromen

ja onzekerheden weet ik alles van hoor. ik heb de eerste 18 weken van mijn zwangerschap gewoon geleeft ook alchohol gedronken, tsja ik wist het niet hoor. Daarom stond ik ook gelijk bij de gyn want ik heb mij gelijk op alles laten testen wat op dat moment nodig was, en alles was helemaal goed, daar was ik wel blij mee. Maar goed ik ben die dag wel een jaar of 10 ouder geworden
Ik heb ook allerlei kleine onzekerheden maar laat wel dingen op mij afkomen. Ben iemand die het allemaal zo natuurlijk mogelijk wil laten doen, geen opvoedboekjes maar lekker zoals ik voel/denk dat het goed is.

Iig geen problemen of ruzie over namen want die mag ik met mijzelf bedenken hihihi
  zondag 26 december 2004 @ 17:30:07 #174
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_24220268
creme! neem creme mee, smeren is goed! Droge huid niet! cremes!!! had ik al cremes gezegd? (ik werd gek na een dag airco en het is nog een soort van massage ook ).
..en laat gaan...
pi_24221243
quote:
Op zondag 26 december 2004 13:18 schreef Karin het volgende:
Roxie welkom! Ik heb je verhaal ook gelezen. Lijkt me best een shock als je er achter komt dat je al 18 weken zwanger bent. Wat heb je een mooie uitgerekende datum! Ik hoop dat je hier lekker vaak je verhaal komt doen, we zijn allemaal altijd zeer benieuwd naar van alles. En ook al had ik wel wat ervaringsdeskundigen om mij heen vond ik het forum ook altijd zeer prettig. Was heerlijk om te lezen dat ik niet de enige was met al mijn onzekerheden.

Ingrid en Djeez ook welkom hier! Fijn hoor eindelijk een topic opschuiven. Ik heb maar even een ? bij de uitgerekende datum gezet, zodra jullie een exacte uitgerekende datum hebben wordt het uiteraard aangepast.
In het begin van mijn zwangerschap had ik constant het gevoel dat ik ongesteld moest worden, vond het best eng. Toch alles wat een beetje opgerekt en verplaatst wordt wat je voelt, en je let er natuurlijk ook extra op.
Dat heb ik nu ook een beetje. Soms denk ik 'dat voelt als een ongikrampje', dan heb ik een vaag rommelgevoel, dan een vaag steekje. Ook weleens een vol gevoel, terwijl ik niet veel heb gegeten.
Ik denk dat ik pas gerust ben dat ik echt zwanger ben, als de dokter dat zegt.
Dat ik het dan pas echt kan geloven zeg maar. Doet de dokter nog een bloedtest oid ter bevestiging? Of word je gewoon doorgestuurd naar de vlos oid?
pi_24222207
Hallo Meiden,

Mag ik ook in het lijstje? Ik ben 2 augustus 2005 uitgerekend. Tis al wel een tijdje geleden dat ik mijn tweede streepje 'behaald' heb, maar 't had behoorlijk wat tijd nodig om in te zinken, voordat ik me hier in 't lijstje wilde hebben.

Inmiddels heb ik een echo gehad bij 7 1/2 week, hartje zien kloppen dus dat was erg leuk en ook een echte bevestiging. Ik ben vorige week bij de verloskundige geweest en moet nu afspraak maken voor een echo tussen de 10 en de 13 weken en bloed laten prikken.

Ik ben onwijs misselijk, ik krijg al beschuit op bed maar dat helpt niet altijd. Oftewel ik ga toch regelmatig s morgens over m'n nekje. Of 'smiddag, 't duurt eigenlijk de hele dag
En af en toe wat buikkrampjes, maar volgens de verloskundige was dat ook allemaal normaal.

Ingrid19, gefeliciteerd met jouw 2e streepje, heb je op babybrabbel al gekeken wanneer je uitgerekend bent?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_24223030
quote:
Op zondag 26 december 2004 19:53 schreef Igraine het volgende:
Hallo Meiden,

Mag ik ook in het lijstje? Ik ben 2 augustus 2005 uitgerekend. Tis al wel een tijdje geleden dat ik mijn tweede streepje 'behaald' heb, maar 't had behoorlijk wat tijd nodig om in te zinken, voordat ik me hier in 't lijstje wilde hebben.

Inmiddels heb ik een echo gehad bij 7 1/2 week, hartje zien kloppen dus dat was erg leuk en ook een echte bevestiging. Ik ben vorige week bij de verloskundige geweest en moet nu afspraak maken voor een echo tussen de 10 en de 13 weken en bloed laten prikken.

Ik ben onwijs misselijk, ik krijg al beschuit op bed maar dat helpt niet altijd. Oftewel ik ga toch regelmatig s morgens over m'n nekje. Of 'smiddag, 't duurt eigenlijk de hele dag
En af en toe wat buikkrampjes, maar volgens de verloskundige was dat ook allemaal normaal.

Ingrid19, gefeliciteerd met jouw 2e streepje, heb je op babybrabbel al gekeken wanneer je uitgerekend bent?
Hai

Lijkt me echt leuk om het hartje te zien kloppen.
Ik heb nog niet gekeken wanneer ik ben uitgerekend. Ik geloof het nog niet zo. Ook omdat ik soms buikkrampjes/steekjes oid heb. Helaas heeft mn huisarts deze week vakantie. Bij de vervanger mag je alleen met spoed komen.
pi_24223095
Dat had ik ook, maar je huisarts doet niks hoor, alleen je het telefoonnummer van de verloskundige geven. Tenminste de mijne noteerde het alleen maar toen ik zei dat ik zwanger was. Een positieve test, is gewoon zwanger....

De enige reden dat ik al zo vroeg een echo heb gehad is omdat ik al onder behandeling was bij de gyn vanwege PCO. De eerste echo die je anders krijgt is pas rond de 10-12 weken en voor die tijd mag je d'r toch ook wel een beetje in geloven...

Maarrrr, bij mij duurde 't ook effe hoor... Ik durfde 't niet te geloven, maar nu ik elke dag zo misselijk ben kan ik er niet meer onderuit

Dus meid, kijk gewoon lekker en geniet er alvast lekker van...
  FOK!fossiel zondag 26 december 2004 @ 21:07:58 #179
2628 Karin
pi_24223255
Igraine je staat erbij Fijn dat je al een echo hebt gehad om het hartje te zien kloppen
pi_24224032
Ingrid19 nog even een tip! Of iets om angst bij anderen weg te halen! Want ik schrok de eerste keer heel erg! Ik wist het niet! Schrik niet als je ineens wat oud bloed aantreft in je slip of wc! Dit kan gewoon innestelingsbloed zijn!

En na mijn bevalling wist ik wel dat ik stolsels zou verliezen. Maar niet dat het bloedklompen konden zijn ten grote van een tennisbal!!!!!!! Het is altijd fijn om zo iets te weten! Vooral als er om je heen niemand zwanger is! Gefeliciteerd nog.
  zondag 26 december 2004 @ 22:54:25 #181
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24225200
ok ok tnx iedereen

fotoding en camera vergeten we niet nee camera was ik nog niet helemaal over uit maar wat Anitra zegt gaf de doorslag, we nemen em mee tijdschriften zijn indd bedoeld voor avond ervoor, ik blijf helemaal alleen achter daaro, moet wat te doen hebben om de tijd te doden, ik slaap volgens mij maar amper met de wetenschap dat ik volgende dag beebje zie

eigen douchespulletjes was ik ook al van plan, maar die pak ik maandagochtend pas in
creme, uhh ik ben niet zo van de cremetjes eigenlijk ja op me gezicht, maar verder niet eik. maar zal t meenemen, ge wit maar nooit he

nog 8 1/2 dag
pi_24226252
Allereerst een paar dames gefeliciteerd met jullie zwangerschap en welkom in dit topic!

Ik hoop dat jullie allemaal ook zulke fijne kerstdagen hebben gehad!
Ik in elk geval!
Allereerst begon het dus gisteren al bij mijn ouders , we kwamen binnen en onder de boom lagen cadeautjes en op die cadeautjes zaten stickertjes van de prenatal
Dat moest dus wel voor ons zijn en dat terwijl we helemaal niet deden aan cadeautjes met kerst.
Uiteindelijk nadat we er al een uurtje zaten kregen we te horen dat we elk uur 1 cadeautje mochten uit zoeken en uitpakken , extra spannend dus!
Voor mij extra spannend omdat ik helemaal geen erkenning of medeleven van mijn zwangerschap kreeg van mijn ouders (metname van mijn moeder).
We hebben 3 setjes kleertjes gekregen in de wat grotere maten , een boxkleed en een electrische borstkolf!
Vooral dat laatste ben ik erg blij mee , want ik vind die dingen toch wel erg duur!
En de handkolf die we zelf net 2 weken terug gekocht hadden kunnen we dus nu weer terug brengen.
Later toen mijn moeder in de keuken bezig was met het voorbereiden van het eten en Jeroen ook even iets anders aan het doen was vertelde mijn vader dat die cadeautjes ook op inititatief van mijn moeder gekocht zijn , het geeft mij dus een goed gevoel om te zien dat ze toch wel om d'r aanstaande kleinkind geeft.
Vandaag kregen we nog een cadeautje voor de kleine , van mijn nichtje , (ex-)schoonzusje en haar nieuwe vriend een zilveren spaarpotje.
Echt super dus!

En voor de rest was het ook erg gezellig.
pi_24226256
Ik had heel erg het gevoel dat ik veel gemist had, maar omdat Rick alles gefilmd heeft heb ik daarna het gevoel gehad dat ik dus niks gemist heb. Je ligt daar op de ok en je bent zo benieuwd wat er boven allemaal gebeurd en als je dat terug kan kijken is dat heel mooi, toch een stukje van de leegte gevuld. Dus ik vind video camera bij een ks heel erg belangrijkben ik nu van de ks-video-camera-mafia?
  zondag 26 december 2004 @ 23:54:21 #184
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24226584
Xante toch super van je moeder zeg
  maandag 27 december 2004 @ 08:47:44 #185
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24230895
whehe ks-video-maffia het lijkt me indd ook wel erg fijn dat er gefilmd word terwijl ik in die stomme uitslaapkamer lig daar zie ik dus het meest tegenop van alles, tot nu toe dan
ik heb nu 3 big shirts die ik meeneem, me eigen kleding natuurlijk, en 5 of 6 van die zw.sch.onderbroeken, dat zal toch wel genoeg zijn?? kleertjes neem ik alleen mee voor de eerste keer eigenlijk, kweet niet precies welke maat ik moet hebben. verder leg ik het hier thuis al wel klaar in de kast, zodat vriendlief zo een stapeltje kan pakken cosi neemt ie wel mee als we weg mogen.

goedemorgen trouwens ff vergeet he

Xanthe wat een fijne kerst hebbie gehad
  † In Memoriam † maandag 27 december 2004 @ 09:33:29 #186
81992 Githa
pi_24231197
morgen
Hier een belabberde dag ...ik ben het kotsen wel weer zo beu bleeeeeeeeeeeegh! enne het vocht hoopt zich op niet normaal hoor, kan ook niet meer op mijn handen leunen want als ik ze buig gaat de rug van mijn hand enorm zeer doen , waarschijnlijk ook van het vocht dat alles bekneld. nog even en ik kan niet meer bewegen

Zo! dat moest er even uit
  maandag 27 december 2004 @ 09:43:44 #187
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24231288
ondertussen ook alweer almost een LLM dame wel vervelend hoor zo, kan wel meepraten over vocht, maar das bij mij allemaal s'avonds zo ong ff afkloppen hoor knock knock

en gooi het er maar uit in jouw geval iets Te letterlijk lucht allemaal op

en wat fijn trouwens dat je moeder weer naar huis is, zal wel ff wennen zijn ja, zeker nu met verlof
bij mij ist nu echt officieel ik verveel me!! hele dag achter de pc heb ik geen zin in, heb alles gedaan hier in huis qua baby, poetsen is usual stuff, stad in waggelen is geen pretje meer op visite gaan is nog een optie maar iedereen slaapt nog of werkt. tis wat gelukkig kan ik in bad
pi_24231340
Githa, heb je al maagzuurremmers geprobeerd (bijvoorbeeld Regla PH, Maalox of gewoon Rennie)? Dat werkte bij mij wel redelijk goed toen ik aan het eind van mijn zwangerschap weer zo misselijk werd. Wanneer zie je de vk weer? Als dat niet binnen een paar dagen is, zou ik toch even bellen over dat vocht.
mooi he, alles
  † In Memoriam † maandag 27 december 2004 @ 09:51:20 #189
81992 Githa
pi_24231362
jah wel heel letterlijk he ..... voor mij mogen die 6 weken opschieten als ze zo blijven wat erg he ik begin nu al te zeuren en 6 weken zijn nog lang

vervelen is niet leuk
Hoe bevalt het bad ? .... al lekker uit kunnen proberen zo met de kerstdagen ?
Nog 9 dagen Martineke en dan ben je officieel mama
  † In Memoriam † maandag 27 december 2004 @ 09:55:02 #190
81992 Githa
pi_24231391
quote:
Op maandag 27 december 2004 09:49 schreef phileine het volgende:
Githa, heb je al maagzuurremmers geprobeerd (bijvoorbeeld Regla PH, Maalox of gewoon Rennie)? Dat werkte bij mij wel redelijk goed toen ik aan het eind van mijn zwangerschap weer zo misselijk werd. Wanneer zie je de vk weer? Als dat niet binnen een paar dagen is, zou ik toch even bellen over dat vocht.
Ik moet 7 januari weer naar de Vk en die maagzuurremmers werken helaas niet meer ze hebben tijdfelijk hun werk geod gedaan maar ik vraag me ook af of het echt wel door het zuur komt. Eerst voelde ik het zuur ook echt opkomen maar nu is het echt misselijkheid en heb ik die zuuraanvallen nog steeds wel maar die zijn niet de oorzaak van mijn vluchtige wc bezoeken
Ik hou het vocht ook zeker in de gaten maar het is gister eigenlijk pas begonnen hoor....
  maandag 27 december 2004 @ 09:58:23 #191
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24231421
8 dagen nog korter...

bad heb ik zeker getest ja eerst ztrdg lekker in me eentje, en gister met vriendlief erbij, ging nog goed ook hebben ook vrij groot bad gekocht 180 lang en 90 breed, met steunrichels aan de zijkant in t bad, gos wat fijn kan ik tenminst enog fatsoenlijk omhoog komen op t moment.
  † In Memoriam † maandag 27 december 2004 @ 10:02:39 #192
81992 Githa
pi_24231462
oooohw klinkt heerlijk, zat voorheen ook wel eens met vriendje in het bad maar dat gaat nu niet meer passen hoor geen idee welke maten ons bad heeft maar een heeeeeeeeeeeeeeel diep, breed bad klinkt nu wel heel verleidelijk

8 dagen
pi_24235671
Martineke wat spannend zeg, dat aftellen van jou Nog maar 8 daagjes !!! Wow..

Githa hier ook veel vochtvasthouden, voel me net een waterbommetje af en toe, dus ik weet wat je doormaakt. Nog even doorbijten, over een paar weekjes zijn we er weer vanaf

Xanthe wat fijn dat je die kadootjes hebt gehad, niet voor d ekadootjes (ook wel leuk natuurlijk) maar dat het toch een beetje bevestiging is dat je moeder toch wel er naar uitkijkt. Sommige mensen kunnen het een beetje moeilijk uiten zeg maar.

Ingrid, welkom hier De eerste dagen/weken had ik een beetje een gek gevoel in mijn buik, beetje zoals ik me voel als ik zenuwachtig ben, kriebels in de buik zeg maar. Broekloeren doe ik trouwens nog steeds hoor (nu 36 weken zwanger)

Melonovy, voor jou nog 4 maandjes, voor mij nog 1, mooie datum toch de 26e

Roxie ook welkom hier, pff dat lijkt me raar zeg om er op zo'n manier achter te komen dat je zwanger bent !

Igraine, wat vervelend dat je zo misselijk bent Wel lief dat je beschuitjes op bed krijgt
  maandag 27 december 2004 @ 17:24:16 #194
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24238115
ok that's it, nu ga ik het neerzetten

ik heb al sinds gisterenavond steekjes/steken helemaal onderin bij baarmoedermond, althans zo voelt t. zouden dat indalingsweeën zijn of zo?? of oefenweeën of zo?? word er aardig geflipt van moet ik eerlijk toegeven, elke keer als zon steek passeert moet ik ff anders zitten van AUU, das dan 2 seconden en dan is het weer weg

gisterenavond in bed trouwens ook, ineens een hele harde steek(deze steek deed overigens geen pijn) waar ik gewoon van dubbel klapte, zomaar spontaan ineens, was dat nu weer???
  † In Memoriam † maandag 27 december 2004 @ 17:56:53 #195
81992 Githa
pi_24238727
die heb ik sinds kort ook en volgens mijn Vk zijn dat idd indalingssteken .....

Harde steek die geen pijn deed ? ... ik kan me hier moeilijk een voorstelling van maken maar waarschijnlijk omdat ik steek omschrijf als pijnlijk/gevoelig wat bedoel jij dan precies met steek ?
je gaat nu toch niet puur uit verveling al beginnen he
pi_24239732
Klinkt als indalingsweeën Martineke ! Maar als je het niet vertrouwd gewoon even de gyn/verloskundige bellen, daar zijn ze voor
pi_24242194
ingrid & djeez, wow het is dus raak! heel hartelijk gefeliciteerd met jullie 2e streepje en een heel voorspoedige en prettige zwangerschap gewenst.

igraine eindelijk hier gemeld. fijn dat je 't hartje al hebt zien kloppen! en nog misselijk ook, nu móet je je wel zwanger voelen.

roxie jij ook gefeliciteerd, al was je zwangerschap blijkbaar nogal een verrassing en sta je er alleen voor. sterkte ermee en hopelijk kun je er toch van gaan genieten.

martineke ik las dat jullie eindelijk uit de namenkwestie zijn, olé! nog een dikke week maar, wow! een steek die geen pijn doet vind ik ook moeilijk voorstelbaar. maar wat je beschrijft zou best met indalen te maken kunnen hebben. ligt jouw kind in 'volledige stuit' eigenlijk? ik bedoel met welk lichaamsdeel zou hij (of kon 't ook nog een zij zijn?) precies indalen? misschien geeft ie je gewoon af en toe een flinke trap in 't kruis.

githa wat ellendig dat je weer zo moet overgeven. ik heb 't nu ook weer regelmatig, maar bij mij is 't wel vrij duidelijk door maagzuur in combinatie met nog steeds voortdurende hoestbuien.
pi_24242331
Nou Bixister en Githa, dat klinkt hoopgevend dat jullie nog steeds/weer overgeven....hmm...

Over 2 weken mag ik weer voor een echo in het zkh komen, en dan kan ik ook gelijk weer door voor 't bloedprikken. Ze doen dan ook gelijk een nekplooimeting, is dat standaard bij een rond de 12 weken echo?

Gisteren wel heel lief superkleine nikes gehad van m'n ouders met een mini nike voetballetje..zo schattig!

Martineke, nog 8 daagjes, spannend!!! En niet uit jezelf beginnen voor die tijd he!

Ladybos en Githa, nog een paar weekjes idd, nog effe volhouden!
pi_24243117
igraine, de nekplooimeting moet wel rond de 12e week gedaan worden geloof ik voor een zo goed mogelijke schatting. maar het is niet standaard, wij moesten er zelf om vragen. wordt het bij jullie ook gedaan in combinatie met een bloedtest? (die moest hier rond 10 weken afgenomen worden meen ik me te herinneren).
pi_24243144
Ff voor degene die t speeltuinbankje niet lezen. Melenovy dr computer is gecrasht. Dus als ze een paar dagen niet post....dr is niks aan de hand, alles gaat goed!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')