Hai!quote:Op zondag 26 december 2004 00:37 schreef Ma-Maatje het volgende:
Hoi Djeez (en Ingrid19 natuurlijk)!
Ook jullie van harte welkom in dit topic (en uiteraard worden jullie aan het lijstje toegevoegd zodra één van de modjes jullie berichtje leest).
Nogmaals van harte gefeliciteerd van Ma-Maatje!![]()
ken je nagaan, ik ben nu 38 weken en 1 dag zwanger en broekloeren doe ik nog steeds hoorquote:Op zondag 26 december 2004 09:06 schreef Githa het volgende:
...het blijven broekloeren ondanks het tweede streepje deed ik ookmaar ook dat gaat over.
Dat heb ik nu ook een beetje. Soms denk ik 'dat voelt als een ongikrampje', dan heb ik een vaag rommelgevoel, dan een vaag steekje. Ook weleens een vol gevoel, terwijl ik niet veel heb gegeten.quote:Op zondag 26 december 2004 13:18 schreef Karin het volgende:
Roxie welkom! Ik heb je verhaal ook gelezen. Lijkt me best een shock als je er achter komt dat je al 18 weken zwanger bent. Wat heb je een mooie uitgerekende datum! Ik hoop dat je hier lekker vaak je verhaal komt doen, we zijn allemaal altijd zeer benieuwd naar van alles. En ook al had ik wel wat ervaringsdeskundigen om mij heen vond ik het forum ook altijd zeer prettig. Was heerlijk om te lezen dat ik niet de enige was met al mijn onzekerheden.
Ingrid en Djeez ook welkom hier! Fijn hoor eindelijk een topic opschuiven. Ik heb maar even een ? bij de uitgerekende datum gezet, zodra jullie een exacte uitgerekende datum hebben wordt het uiteraard aangepast.
In het begin van mijn zwangerschap had ik constant het gevoel dat ik ongesteld moest worden, vond het best eng. Toch alles wat een beetje opgerekt en verplaatst wordt wat je voelt, en je let er natuurlijk ook extra op.
Haiquote:Op zondag 26 december 2004 19:53 schreef Igraine het volgende:
Hallo Meiden,
Mag ik ook in het lijstje? Ik ben 2 augustus 2005 uitgerekend. Tis al wel een tijdje geleden dat ik mijn tweede streepje 'behaald' heb, maar 't had behoorlijk wat tijd nodig om in te zinken, voordat ik me hier in 't lijstje wilde hebben.
Inmiddels heb ik een echo gehad bij 7 1/2 week, hartje zien kloppen dus dat was erg leuk en ook een echte bevestiging. Ik ben vorige week bij de verloskundige geweest en moet nu afspraak maken voor een echo tussen de 10 en de 13 weken en bloed laten prikken.
Ik ben onwijs misselijk, ik krijg al beschuit op bedmaar dat helpt niet altijd. Oftewel ik ga toch regelmatig s morgens over m'n nekje. Of 'smiddag, 't duurt eigenlijk de hele dag
![]()
En af en toe wat buikkrampjes, maar volgens de verloskundige was dat ook allemaal normaal.
Ingrid19, gefeliciteerd met jouw 2e streepje, heb je op babybrabbel al gekeken wanneer je uitgerekend bent?
Ik moet 7 januari weer naar de Vk en die maagzuurremmers werken helaas niet meerquote:Op maandag 27 december 2004 09:49 schreef phileine het volgende:
Githa, heb je al maagzuurremmers geprobeerd (bijvoorbeeld Regla PH, Maalox of gewoon Rennie)? Dat werkte bij mij wel redelijk goed toen ik aan het eind van mijn zwangerschap weer zo misselijk werd. Wanneer zie je de vk weer? Als dat niet binnen een paar dagen is, zou ik toch even bellen over dat vocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |