abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:28:14 #1
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_24048652
Vorige Zwangerschap & Geboorte 119

2005
3 januari 2005: Sanne72
4 januari 2005: Martineke --> KS
7 januari 2005: Bietjuh
13 januari 2005: meneerdeman (papa)
16 januari 2005: lily
***20 januari 2005: Bixister en GHaven***
31 januari 2005: Smirre
26 januari 2005: Ladybos
2 februari 2005: Lentemeisje en Dop
2 februari 2005: Gomorrah (papa)
3 februari 2005: Edje34 (papa)
7 februari 2005: DaanBanaantje
8 februari 2005: Githa
12 februari 2005: Xanthe
13 februari 2005: Jdee
21 februari 2005: Ma-Maatje
17 maart 2005: TearSong
18 maart 2005: Luisa
18 maart 2005: DrFonk (papa)
21 maart 2005: weirdmiss
1 april 2005: renzell
2 april 2005: Superted (papa)
15 april 2005: Wiseguy79 (papa)
26 april 2005: melonovy
2 mei 2005: Snakelady
4 mei 2005: Lewis.de.boxer
5 mei 2005: Roxie
10 mei 2005: Yfke en SPIRO
15 mei 2005: Romek (papa)
01 juni 2005: Mobious (papa)
18 juni 2005: Jonnetje
05 juli 2005: Basset (papa)
19 juli 2005: Snowwww
2 augustus 2005: Igraine
? september 2005: Ingrid19 en Djeez

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 2% gewijzigd door Karin op 26-12-2004 21:06:18 ]
Fok!hokker... en NietKlieker.
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:28:45 #2
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_24048660
Oooopsie pleurde ik hem dicht?

Zwanger on...
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 23:29:33 #3
43556 miss_dynastie
pi_24048679
Nee, das waar E-G.... maaruh................... als alles goed is is ze hopelijk snel weer thuis en dat zeg ik niet alleen omdat ik benieuwd ben, maar ook omdat dat voor haar wel zo lekker is
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:49:56 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24049179
Tex en Micha een zoon? Leuk!
Gefeliciteerd!
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:57:29 #5
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24049370
Babyboom maar on

Volgende zwangere
pi_24050128
Gefeliciteerd met jullie zoon
pi_24050321
Tex en Micha, van harte gefeliciteerd met jullie zoon
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  zaterdag 18 december 2004 @ 02:19:21 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24052241
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:49 schreef Brighteyes het volgende:
Tex en Micha een zoon? Leuk!
Gefeliciteerd!
Duh... Ik realiseer me nu pas dat dat vraagteken best dom is, aangezien dat 'zoon' gedeelte allang bekend was.

Maar goed, gefeliciteerd dus! En Tex! We willen details, dus kom maar op!
pi_24053015
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 02:19 schreef Brighteyes het volgende:
Duh... Ik realiseer me nu pas dat dat vraagteken best dom is, aangezien dat 'zoon' gedeelte allang bekend was.
Zijn je eigen woorden . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  zaterdag 18 december 2004 @ 08:53:34 #10
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24053605
geen speciaal topic voor het zoontje van Tex en Micha?
patat ftw :)
pi_24053699
Jaaa hij is geboren
Tex en Micha van harte gefeliciteerd

Daniman voel je vrij om een topic te openen. Echter ik denk dat Tex dat zelf wil doen met de details
  zaterdag 18 december 2004 @ 09:27:56 #12
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_24053702
ook van deze kant de felicitaties en heel veel geluk natuurlijk

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
update onze zwangerschap...

Gistermorgen heb ik de 20 weken echo gehad, had vorige week nogal weer veel stress en depressie en had soms het idee dat ik weeën had, dus keek erg uit naar de echo en de bevestiging dat alles goed was. En alles was goed gelukkig, de kleine groeide goed, hartje klopte goed, er waren geen afwijkingen gezien (aangezien ik toch risico had gelopen), dus een very happy uitslag.
Kleine lag mooi te gapen tijdens de echo, lijkt dus op pappie (slaapkop) hihihi. Het geeft mij in ieder geval weer een heerlijk gevoel en iets minder stress. Ik is weer erg blij
&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 09:40:53 #13
81992 Githa
pi_24053750
Tex & Micha gefeliciteerd met jullie zoon ik ben reuze benieuwd naar alle details
  zaterdag 18 december 2004 @ 09:42:58 #14
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_24053757
Tex en Micha, van harte met jullie zoontje!!!
doei
  zaterdag 18 december 2004 @ 10:13:31 #15
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24053924
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 09:27 schreef Karin het volgende:

Daniman voel je vrij om een topic te openen. Echter ik denk dat Tex dat zelf wil doen met de details
daarom heb ik het ook niet gedaan, ik vond dat mijn plaats niet, meestal doet een van de ouders dat of iemand anders die dicht bij hen staat. Ik vroeg het me alleen af omdat ze hier al gefeliciteerd werden ipv in een eigen topic
patat ftw :)
pi_24054133
Goeiemorgen!
Allemaal een fijne dag gewenst wij gaan straks naar Holliday on ice....
  zaterdag 18 december 2004 @ 11:26:40 #17
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24054613
veel plezier Xante!!!!
  zaterdag 18 december 2004 @ 11:52:25 #18
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24055008
goedemorgen

veel plezier Xanthe
  zaterdag 18 december 2004 @ 12:33:05 #19
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_24055699
* Jdee meldt zich.
Thuis sinds gistermiddag, meteen in bed gedoken want kapot. (Wist niet dat het zoveel energie kostte met een taxi naar huis te gaan en dan 2 trappen op te moeten na 2 dagen liggen, pfff). In het kort: heb al sinds 19e week harde buiken, maar dacht dat het gewoon bijhoorde. Voelde ze ook eigenlijk alleen snachts, en af en toe overdag na een stressy dag. En snachts max 1 per 15 mins. En je 'hoort' te bellen naar de VK bij eens elke 10 minuten. Dus ik dacht, komt wel goed.
Op CTG scan blijk ik er echter elke 5 minuten (!) een te hebben. constant. iek. Regelmatige harde buiken -> stiekum aan het bevallen? Verder wat verweekte baarmoedermond, en lengte van de baarmoederhals(normaal cm of 4) is wat minder dan 'normaal'. Maar ze weten niet of ik dat zowieso heb. Dus 2 dagen blijven, elke keer metingen. En het is niet veranderd (dus wellicht ben ik gewoon een raar kind met een raar kind ).
Vandaag, zaterdag, om 3 uur weer even terug om weer te meten en dan wordt er weer besloten of ik naar huis mag of moet blijven (tot aan mn bevalling?!?! ACHT weken? zucht...)
Dus nog even spannend.
Verder heel erg genoten van thuis zijn, als ik straks moet blijven is dat (pardon le mot) Kut. maar dan ben ik er deze keer meer op voorbereid, emotioneel en qua spulletjes... Geen internet helaas daar... Maar goed, mocht dat het geval zijn, dan heb ik er enigzins vrede mee, want het gaat niet om mij alleen natuurlijk.
En bovendien weet ik nu dat het een mogelijkheid is, dat ik moet blijven, terwijl ik woensdag niet eens Neelix naar huis heb gevraagd omdat ik dacht slechts een half uurtje bezig te zijn...

Dus eh. Misschien tot vanavond dan maar, dames...
en ontzettend bedankt voor de lieve reacties... echt super...

en tex en Micha gefeliciteerd!!! dikke kus voor alledrie en een geweldige kraamtijd gewenst!
..en laat gaan...
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 15:34:54 #20
81992 Githa
pi_24058855
Jdee wat goed om weer iets van je te horen Ik zie dat ik te laat ben met reageren omdat je om 15.00 weer terug moest zijn maar ik hoop dat wanneer je toch weer moet blijven neelix je een beetje op de hoogte brengt en je alle sterkte toewenst vanuit deze kant 8 weken plat jemig Jdee dat zal niet mee gaan vallen maar idd zoals je zegt voor een goed doel. Ik hoop dat dat niet nodig zal zijn en alles vanaf hier allemaal toppie gaat verlopen. dikke knuf
pi_24060439
Ik zal ook weer eens wat van mij laten horen
Ben namelijk sinds kort weer aan het werk ( eerst trainingen) en heb nu dus weinig tijd meer om echt actief op internet te zijn...

Ben nu 27 weekjes zwanger er alles gaat goed! Ik vind het nu wel opeens erg snel gaan allemaal. Eerst waren de weken niet vooruit te branden en nu kan ik al langzaam beginnen met aftellen
Vanaf donderdag begin ik met zwangerschapsgym, ben wel benieuwd. Ook kijk ik erg uit naar mn aankomende afspraak bij de vk. Dit was namelijk nog na 5 weken en vind dat toch wel lang duren. Gelukkig mag ik de 27ste weer en dan eindelijk om de drie weken.
Toen ik net weer begon met werken was het echt heel zwaar. Ik was er erg aan gewend lekker te rusten en te luieren ( wat wil je na 6 maanden thuis zitten ) wanneer het mij uit kwam en nu moest ik toch met mijn volle honderd procent de aandacht erbij houden en zo. Begin er nu langzaam weer een beetje aan te wennen...Ik zal nog ongeveer 7 weken werken voor mn verlof.
Lichamelijk gaat alles wel goed. Heb wel regelmatig last van bandenpijn, vooral als ik een stuk gelopen of gefietst heb en ook wat meer harde buiken, maar niet erg vervelend. Waar ik trouwens niet goed van wordt is zoveel last van brandend maagzuur hebben. Das behoorlijk irritant!
Maar voor de rest gaat alles lekker, hummeltje is vaak errug aanwezig ( krijg soms echt een pijnlijke schop, waarop papa-lief hummeltje ff streng toespreekt hihi ) en me buikie blijft goed groeien...
Kortom Alles tip top!

Hopelijk ook met de dames hier! Te gek dat er weer een hummeltje is geboren!!
  zaterdag 18 december 2004 @ 17:26:40 #22
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24061084
Jdee wat fijn dat alles weer beetje oke is en dat je weer thuis bent/ was. ik hoop dat je vanavond maar ff online komt, beter lekker thuis zijn als 8 weken in het ziekenhuis he en zo niet, hoop ik dat Neelix je een dikke knuf en kus van mij geeft en in gedachten zijn we bij je

en Luisa wat fijn dat alles goed is
pi_24061513
Jdee, hoop zo voor je dat je het thuis lekker rustig mag gaan doen i.p.v. in het ziekenhuis sterkte meissie
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 17:48:22 #24
81992 Githa
pi_24061631
Luisa, dat gaat idd hard he en gefeliciteerd met je nieuwe baan.... dat zal ook niet meevallen om met 27 weken te beginnen na zo'n lange "pauze" .....leuk als je hier wat vaker post
  zaterdag 18 december 2004 @ 19:25:43 #25
63367 Jdee
pi_24063729
* Jdee is thuis!
Maar enigzins in de war en onzeker. Andere gyn gehad als eerder, en nog steeds regelmatige heftige waardes gekregen op de CTG scan, alsmede verstreken baarmoedermond enzo, en nu mag ik niet alleen weer naar huis maar ook weer fietsen en dingen doen, zij het op een rustige versnelling? Niet dat ik niet blij ben weer thuis te zijn, integendeel! maar om nou te zeggen dat ik zelf verbetering (ahw) heb gemerkt en dat ik daarom niet daar hoefde te blijven, nee... naja. zelfs weer terug in verloskundige zorg, dus helemaal ontslagen. Het voelt een beetje alsof ik nu 3 dagen 'verspild' heb, en alsof het heel erg afhangt van wie je beoordeelt.
Ik geloof dat ik t niet zo snap, allemaal. Wat ik wel snap, en daar ga ik me lekker enthousiast over maken de komende nacht, is dat ik morgen dan lekker toch de vloerbedekkingtegels kan gaan leggen in de kleine kamer! *positive thought!*

Luisa werkze! veel plezier!
..en laat gaan...
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 20:21:43 #26
43556 miss_dynastie
pi_24065233
Jdee, kan me je onzekerheid goed voorstellen
Als je vragen hebt of twijfels, gewoon je vlos bellen he.
Dikke
  zaterdag 18 december 2004 @ 22:37:42 #27
63367 Jdee
pi_24068847
thanks... ik moet ze iig maandag even bellen om te vertellen hoe het ging en dat ik nog bij ze zit. En eigenlijk ook dan maar mezelf een beter ritme aanleren. Eentje waar ik mn energie in kwijt kan, maar die ook rust genoeg geeft. dat zullen jullie ook allemaal wel hebben, toch? dat het 'rustig aan doen' een actief iets is wat je moet doen? naja. neem ik toch aan... hop! het komt allemaal goed.
en het forum is echt zo fijn, zo af en toe heb je gewoon zin om even ego te mutsen (of dat dan terecht is of niet, dat maakt niet eens echt uit)... en dan is het zo fijn als je dat dan kwijt bent... thanks guys
..en laat gaan...
pi_24069388
Luisa, leuk om weer wat van je te horen (uh... lezen ).

Jdee, ik was echt opgelucht toen ik zonet zag dat je alweer zelf gepost hebt. Fijn dat je thuis bent en je zo lekker verheugd op het leggen van de vloertegels geel en rood was het toch? Wel even foto's spammen in het kinderkamer-topic als je klaar bent hè. Ik kan me voorstellen dat je onzeker bent over de nogal tegenstrijdige conclusies van de artsen, terwijl de klachten onveranderd zijn, maar het is hopelijk een geruststellend idee voor je dat de vk je gewoon in de gaten blijft houden.

Je omschrijft het trouwens treffend: 'rustig aan doen' is iets waar je 'actief' aan moet werken. Ik probeer er bewust mee om te gaan (door bijvoorbeeld langzaam uit mijn stoel op te staan als ik op mijn werk even thee ga halen), maar als ik geconcentreerd bezig ben is dat bewuste er uiteraard meteen vanaf en dan spring ik bij een rinkelende telefoon regelmatig te snel overeind (au!) met als gevolg een harde buik (ik ben nu bijna 31 weken zwanger).

Veel plezier en succes morgen!

En weer een zwaaitje van Ma-Maatje voor alle meiden hier!
pi_24069914
Oeh ja die tijd breekt ook aan als je eenmaal in die laatste fase zit. Alles gaat wat langzamer. Ik heb nu nog aardig wat energie, maar merk toch ook wel dat ik lang zoveel niet kan doen als anders. Mijn heupen doen op een gegeven moment pijn. En last van mijn rug. Lijk wel een oud wijf

Jdee, wel verwarrend, maar toch ook fijn om thuis te zijn. En het nu gewoon goed in de gaten blijven houden. Als het erger wordt dan hop weer die vk bellen. Kan jouw het schelen, jij voelt het beste aan wat goed is en wat niet. Sterkte met die harde buiken.
  zondag 19 december 2004 @ 09:59:44 #30
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24076340
Jdee wat goehoed je bent thuis doe maar lekker rustig aan, niet teveel hooi op je vork nemen gewoon lekker relaxt schema instellen, doe ik ook. ik waggel tegenwoordig op me dooie gemak overal heen (als het niet langer is dan 20 min waggelen ) vriendlief helpt overal bij mij, ik doe t niet meer lijkt me indd vrij confusing ook dat de 1 wat anders zegt dan dfe ander, en dat je zelfs helemaal weg mag uit het zkh en terug bij vlos, das op zich harstikke fijn natuurlijk, maar toch als je iets iet vertrouwt gewoon bellen naar de vlos hoor!!! het gaat om jou en je beebje

Ma-Maatje wat leuk je weer te lezen, was alweer ff gelee geloof ik he jij ook rustig aan doen he met je gespring uit je stoel om snel die telefoon te pakken schiet ook al lekker op by the way, 31 weken alweer phieuww wat gaat de tijd harddddddddddddddddddd.

ow en ff tussendoor, nog maar 16 dagen

[ Bericht 2% gewijzigd door Martineke op 19-12-2004 10:19:50 (telfoutje :D) ]
  † In Memoriam † zondag 19 december 2004 @ 11:18:46 #31
7074 moussy
kuttekop
pi_24077027
Maxima mag zich binnenkort hier ook wel eens gaan melden al 13 weken stiekem zwanger zitten te wezen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_24077396
Daar mogen we gelukkig mee zijn.... weer zo'n lelijk papkind d'r bij
Hoop dat Amalia de zwaan nog eens mag gaan ontmoeten , ze had beter wat meer genen van d'r moeder kunnen krijgen...
  zondag 19 december 2004 @ 12:54:47 #33
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24078797
lelijk in de luier is mooi in de sluier toch
  zondag 19 december 2004 @ 13:43:41 #34
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_24079996
inderdaad een lelijk kind van willem en max, hopleijk doen ze het bij de tweede beter.

Martineke.... wat spannend he, de laatste daagjes....succces hoor!!
  zondag 19 december 2004 @ 14:09:10 #35
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24080579
best wel spannend eik ja. volgens mij besef ik het ook nog niet zo, ik tel wel af en probeer me in te denken dat ik nu over 16 daagjes toch echt me beebje in me armen mag houden, maar tis gewoon niet voor te stellen verder maak ik me lekker druk om het feit dat ik naar verkoeverkamer moet (ga ik nog wel vragen hoe of wat natuurlijk) zit ik me druk te maken over borstvoedingskleding aangezien ik tegenover me family een preuts iets ben, kwil dus niet dat iemand mijn tiet ziet behalve vriendlief dan en hoop ik maar dat ik snel op de been ben daarna
pi_24081306
Ik hoorde dat van mijn familie dat dat kindje van Willem Alexander en Maxima zo lelijk was Maar ja als ze nog niet kan lopen en ze krijgt lekker veel te eten, dan raakt ze ook haar babyvetjes niet kwijt natuurlijk. Ach het zal allemaal wel rechttrekken, toch

Martineke, ik ben ook een preuts. Maar als je eenmaal bv geeft, zou je eigenlijk eens een spiegel voor je moeten houden en precies zo neerzetten zoals mensen ook tegenover jouw zouden zitten. Dan zul je zien dat je weinig tot niks ziet. Het valt echt wel mee joh. En geloof me, je preutsigheid verdwijnt echt voor een groot gedeelte. Na een tijdje wil je er toch eens uit en op visite bijvoorbeeld. Je kunt het niet altijd zo plannen dat je weer optijd thuis bent voor de bv. Nee hoor meid, allemaal angsten die ik ook had En moet je mij nu horen. Tante Toos weet het wel te vertellen
Het is dus heel normaal dat je zo denkt Verandert ook wel met de tijd.
pi_24081615
In het begin zal het misschien wat onwennig zijn om borstvoeding te geven , er word meestal ook aangeraden om in het begin een rustig plekje te zoeken als het nodig is , daarmee maak je het slagings percentage groter omdat je zelf relaxter bent.
Maar op een gegeven moment schijnt het je niet zoveel meer te kunnen schelen waar je borstvoeding geeft.
Ik vind het ook allemaal best spannend hoor.

Over de borstvoeding heb ik dan ook al goed gepraat met de kraamzorg en natuurlijk ook of ik vervanging in huis moest hebben voor het geval dit niet zou gaan lukken , maar dat hebben de kraamverzorgenden ook allemaal bij zich.

Verder raade ze me vooral aan om een bed in de woonkamer te plaatsen , kraamvisite gaat sneller weer weg als je op bed ligt en het schijnt voor je bekken erg goed te zijn om veel te liggen ipv. te zitten.

Ik had gisteravond een heel bericht getypt , maar op de een of andere manier is die verdwenen.

We zijn dus gisteren naar Holliday on Ice geweest , erg leuk!
De kaarten die we hadden waren voor de 5e rij ergens middenin en daar maakte Jeroen al mooi misbruik van door te zeggen dat ik hoogzwanger was en dat dat dus onmogelijk was om daar te zitten. Ergens heeft ie ook helemaal gelijk want als ik tijdens de voorstelling naar de wc had gemoeten was dat onmogelijk.
We kregen helemaal vooraan 2 stoelen, dus erg mooie plaatsen.

Jdee doe je rustig aan? Laat je vriendje maar mooi die tapijt tegels leggen , dat lijkt mij nu geen klusje voor jou, ik zie je graag nog wat vaker hier ipv. dat je weer naar het ziekenhuis zou moeten , tenslotte lopen we gelijk op!
pi_24082310
Ik lag gewoon op de bank.. BV geven doe ik thuis meestal op de bank of liggend op bed (valt zij in slaap en kan ze meteen worden overgelegd, of beveiligd blijven liggen). Als ik ergens anders ben ga ik even achteraf zitten voor de bv, ik ben niet zo'n openbaar-voeden-liefhebber.

Jdee, fijn dat je weer thuis bent!
  † In Memoriam † zondag 19 december 2004 @ 16:23:54 #39
81992 Githa
pi_24083666
Jdee je bent weer thuis
Wat vervelend dat ze je zo'n onzeker gevoel geven, ik kan me dat goed voorstellen....doe lekker rustig aan en gelijk de VK bellen als je het niet vertrouwd want beter te veel als te weinig !

Martineke, jij kan idd al gaan aftellen .... wat moet dat vreemd zijn als je definitief weet wanneer het er is
pi_24087787
Jdee, lekker dat je weer thuis bent! Doe rustig aan, dan kun je lekker lang thuis blijven!!!

Martineke... wat spannend joh. Wel gek dat je nu weet dat je over 16 daagjes mama bent...

Ik vind Amalia niet zo lelijk, alleen dat bekkie is niet zo mooi, maar ik heb wel lelijkere kindjes gezien eigenlijk...

Hier alles goed en lekker!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 19 december 2004 @ 21:55:18 #41
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24090364
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:50 schreef melonovy het volgende:

Ik vind Amalia niet zo lelijk, alleen dat bekkie is niet zo mooi, maar ik heb wel lelijkere kindjes gezien eigenlijk...
Wat afschuwelijk eigenlijk, als je een prinsesje bent mag iedereen dat gewoon maar over je schrijven...
Ik bedoel daar jou niet mee, Melonovy, maar de mensen die schrijven dat ze zo lelijk is.
Mooi of niet mooi, je eigen kind is altijd prachtig!
Gelukkig zijn we allemaal verschillend, en verschillen smaken ook nog
Ik vind het wel een lekker spekkie hoor, Amalia.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † zondag 19 december 2004 @ 22:04:57 #42
7074 moussy
kuttekop
pi_24090565
Ik was lelijker dan amalia hoor, maar ben toch nog redelijk opgedroogd
  zondag 19 december 2004 @ 22:08:10 #43
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24090649
Haai!!!
En jij maakt nog prachtige kindertjes ook

Maar zonder gekheid, ik vind dat echt afschuwelijk dat mensen dat zomaar roepen, niet alleen hier hoor, maar in het algemeen.
Of zou ik wat hormonaal zijn?
pi_24090751
Het grappige is dat, moest het een fok!kindje zijn, iedereen haar prachtig zou vinden.
pi_24091913
Dan spreek ik absoluut niet over mezelf , als ik een kind lelijk vind zeg ik dat.
Misschien iets iets genuanceerder , maar ik ga echt niet zeggen dat ik een kind mooi vind terwijl ik dat niet meen.
Of het nou om de princes gaat of om mijn eigen achter neefje maakt voor mij geen ruk uit.
Ik vond mijn neefje ook een verschrikkelijk lelijk kind (en dan ook echt 1000 maal erger dan Amalia) hij had zo'n groot en rond hoofd dat totaal niet bij zijn lijfje paste (was nog groter dan een voetbal en net zo rond).
Dat is gelukkig ook bij getrokken , maar mijn nicht weet wel dat ik hem niet mooi vond , terwijl haar dochter een beautie was om te zien.
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 00:18:36 #46
7074 moussy
kuttekop
pi_24093948
quote:
Op zondag 19 december 2004 22:12 schreef Bass-Miss het volgende:
Het grappige is dat, moest het een fok!kindje zijn, iedereen haar prachtig zou vinden.
pi_24094156
Ach, als jullie niet wisten dat ik hier rondliep zou je waarschijnlijk ook wat ongenuanceerder over Myrthe spreken (om maar een voorbeeld te geven).
Willem-Alexander, Maxima en Beatrix zitten toch niet op Fok?
pi_24094701
quote:
Op zondag 19 december 2004 22:08 schreef Leah het volgende:
Haai!!!
En jij maakt nog prachtige kindertjes ook

Maar zonder gekheid, ik vind dat echt afschuwelijk dat mensen dat zomaar roepen, niet alleen hier hoor, maar in het algemeen.
Of zou ik wat hormonaal zijn?
Nee hoor, niet hormonaal, ik vind het ook. 't Is een baby zeg, om daar zo knetterhard over te zeggen dat ze ontzettend lelijk is.... Arm mupke
En waarom zou je het zeggen als je een kind lelijk vind? Ach de ene baby is mooier dan de andere, maar t zijn baby's! Zo klein en onschuldig nog
Lara vond ik ook niet mooi toen ze net geboren was, maar t was mijn kind, wie er wat van had gezegd kon een hengst krijgen

edit: Tante Tink heeft de foto van Freek voor je trouwens, ik heb je mail adres niet, maar misschien heb je m al gehad, dan is dit oud nieuws
Screw them.
We're going home.
pi_24095281
Amalia is lelijk en ik mag het zeggen . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  maandag 20 december 2004 @ 10:04:52 #50
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24097082
goedemorgen tis hier maar rustig he laatste paar daagjes

al ff wakker, wel ok geslapen, word wel steeds slechter heb ik het idee word vaak wakker omdat ik me moet omdraaien en dat nu eenmaal niet geheel soepel verloopt plus dat ik nog weleens naar de wc moet tegenwoordig. maar goed dr zijn ergere dingen op de wereld
verder heb ik nog maar weinig te klagen eigenlijk, ik hou het goed vol, ik barst niet van de kwaaltjes en zo... beter!
morgen weer naar de gyn toe voor controle, hoop dat ik dan meer krijg te horen over hoe of wat met ks, gelijk telnummer maar vragen ivm als me vliezen breken voor de datum van ks :x zou niet weten waar ik heen moet bellen nl, slegt he!

nog steeds naam dilemma hier, ik wou eik toegeven aan naam die vriendje mooi vind, en dan de afspraak erachter als volgend beebje komt dan mag ik die naam verzinnen, vriendje vond ok, maar ik vind toch die naam niet zo mooi, dus hij zei gister al "als je em echt niet mooi vind moet je het niet doen". maar dan moeten we weer opnieuw beginnen, en daar word ik stapelgek van, ik ken geen naam meer zien joh! en we hebben wel 1 naampje anders die ik ook wel ok vind, maar daar zijn er pas een stuk of 10.000 van en dat wil ik ook weer niet!!!
  maandag 20 december 2004 @ 12:05:40 #51
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24099066
quote:
Op zondag 19 december 2004 23:00 schreef Xanthe het volgende:

Dan spreek ik absoluut niet over mezelf , als ik een kind lelijk vind zeg ik dat.
Maar je zegt toch ook niet tegen iemand die je voor het eerst ziet; "Jee, wat ben jij lelijk zeg!"
Vind ik eigenlijk hetzelfde...

Caronline, ik heb de foto nog niet, zal wel komen omdat het zo'n lelijk kind is, die komen niet door de firewall
  maandag 20 december 2004 @ 12:09:32 #52
63367 Jdee
pi_24099139
Martineke zoooo herkenbaar, dat van die namen! En ik heb vanmorgen ook maar eens het tel nummer van de vk in mn mobiel gezet

en iedereen echt dankjewel voor de reacties. Heb het actieve-rust-idee vormgegeven door op de keukenkastjes (schoolborden) elke dag van te voren op te schrijven wat ik wil gaan doen en dan te bekijken of het lukt of niet. En dan weer bijwerken. Dat lijkt goed te werken en stiekum doe je meer dan je denkt en dat mag je dan allemaal afvinken, hoezee! Voel ik me niet zo als een ongeleid projectiel wat niet mag vliegen. Met gepland fladderen kom je dus stiekum ook heel ver, en als het teveel is, dan fladder je de volgende keer wat minder dingen af.

Heb gisteren op mn gemak 5 m2 tegels gelegd, in 6 uur (rustig he, en dat voor een rauwdouwer als ik! *trots*) en het resultaat is ernaar, naast dat ik het geweldig leuk vond om te doen. Echt, geef me een stanleymes in handen en een creabeaopdracht en ik leef helemaal op. Misschien zo toch maar eens aan de kerstkaarten-maken-actie beginnen dus... en ja de fotos komen eraan, rust dames, rust! :p

Vanmiddag even proberen hoe het met fietsen gaat, brief binnengehad van een KDV waar we per 1-5-2005 terecht bij zouden kunnen (alleen niet op de dagen dat we wilden...), maar we waren eigenlijk nog nooit langsgeweest (gewoon blind ingeschreven, bij de andere 7 kdvs ook trouwens). dus daar maar even een bezoekje voor geregeld voor vanmiddag.

En als t niet gaat, dan gaat Neelix allenig kijken en ga ik weer naar huis. (wel fijn, dat ie thuis werkt vandaag).

nog even voor Xanthe> jij bent ECHT eerder aan de beurt dan ik hoor, dus ik wacht gewoon tot jij bent bevallen en dan pas mag ik, easy as pie
(en ik blijf het apart vinden dat onze vriendjes dezelfde naam delen...)
..en laat gaan...
  maandag 20 december 2004 @ 12:10:46 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24099167
Het is idd heel gek. Ik zie hier ook wel eens kindjes langs komen waarvan ik denk 'oef', maar geen haar in mijn hoofd die er aan denkt dat te zeggen. Wat schiet ik, of de plaatser van de foto daarmee op? Dat vind ik echt onnodig kwetsen, dus doe ik dat ook niet.
  maandag 20 december 2004 @ 12:13:34 #54
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24099223
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:10 schreef Brighteyes het volgende:
Het is idd heel gek. Ik zie hier ook wel eens kindjes langs komen waarvan ik denk 'oef', maar geen haar in mijn hoofd die er aan denkt dat te zeggen. Wat schiet ik, of de plaatser van de foto daarmee op? Dat vind ik echt onnodig kwetsen, dus doe ik dat ook niet.
Het wachten is op de extreme makeover voor pasgeborenen
  maandag 20 december 2004 @ 12:13:50 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24099228
Mijn mobiel ging net, en die gaat vrijwel nooit op mijn werk, dus heel even maakte mijn hart een sprongetje 'zou mijn zus...?' Maar nee, het was iemand die belde voor de vorige bewoner van mijn huis.

Ik wacht 'geduldig' verder.
  maandag 20 december 2004 @ 12:15:04 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24099253
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:13 schreef Leah het volgende:

[..]

Het wachten is op de extreme makeover voor pasgeborenen

Ach, de ervaring leert dat de meeste kindjes leuk opdrogen.

Ik weet nog dat mijn opa op een gegeven moment over een oude foto van mijn neefje zei: 'Wat was hij lelijk he, vroeger, het leek wel een mongooltje'.
Maar dat is nu een hele leuke knul van 18
  maandag 20 december 2004 @ 12:20:20 #57
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24099362
Ik hoop dat mijn kinderen leuke, sociale en vooral gezonde mensen worden, en of ze dat mooi of lelijk doen zal me een zorg wezen .

Of zou je ineens minder van ze houden als het van die lange slungelige pubers met puisten worden?
pi_24099390
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet nog dat mijn opa op een gegeven moment over een oude foto van mijn neefje zei: 'Wat was hij lelijk he, vroeger, het leek wel een mongooltje'.
Een van de opa's hier dacht dat serieus van zijn pasgeboren dochter.. Het is nooit meer goed gekomen tussen die twee.
  maandag 20 december 2004 @ 12:22:34 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24099412
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:20 schreef Leah het volgende:
Ik hoop dat mijn kinderen leuke, sociale en vooral gezonde mensen worden, en of ze dat mooi of lelijk doen zal me een zorg wezen .
Ja precies!
quote:
Of zou je ineens minder van ze houden als het van die lange slungelige pubers met puisten worden?
Nee, natuurlijk niet.

Mijn moeder zei het trouwens altijd zelf, toen ik in de kinderwagen lag:
Wat is ze lelijk he!
Lekker ding hoor, die moeder van mij!

En ik was nog wel zo'n schatje.
  maandag 20 december 2004 @ 14:03:20 #60
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24101189
Martineke moeilijk he zo'n naam maar meid je hebt nog genoeg tijd om daarover kort te sluiten met vriendlief. Er zijn genoeg mensen die besluiten bij het zien om van naam te veranderen omdat ze die naam beter bij het kind vinden passen.

Dan maar op de manier van Herman Finkers "wat een lief kind" zou het niet waarderen dat mensen zouden zeggen dat ze Zoë een lelijke baby zouden vinden, heb ik liever dat ze niets zeggen
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 14:13:26 #61
81992 Githa
pi_24101415
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:10 schreef Brighteyes het volgende:
Daar ben ik het ook mee eens
dat geen wat je zegt moet wel een doel / functie hebben en ik geloof niet dat een moeder er veel mee kan als er gezegd wordt dat haar kind lelijk is kortom drop je info bij iemand die er vervolgens niks mee kan ...... ben ik ook geen voorstander van.
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 14:15:14 #62
81992 Githa
pi_24101462
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:20 schreef Leah het volgende:

met pubers kun je dat zo wel eens treffen maar dat staat los van het uiterlijk
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 14:18:27 #63
43556 miss_dynastie
pi_24101532
BE, je lijkt op een vriendin van me
Haar moeder heeft nu (ze wordt 25 deze week!) nog een uitvergrote foto van haar aan de muur hangen van toen ze een jaar of negen was en ook zo'n hoofd trok in de dierentuin
pi_24101895
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn mobiel ging net, en die gaat vrijwel nooit op mijn werk, dus heel even maakte mijn hart een sprongetje 'zou mijn zus...?' Maar nee, het was iemand die belde voor de vorige bewoner van mijn huis.

Ik wacht 'geduldig' verder.
Let maar op dat word of 31 december 23:59 dat er water breekt en weeen komen of gewoon de nacht van 24 op 25 .

Overigens hadden we vandaag een echo en de kleine pinda ziet er niet meer uit als een pinda, maar een 12 en een halve oud minibaby. Dat betekent als ze de datum aan zouden passen dan werd de verwachte datum niet in julie, maar 30 juni......Noa's verjaardag! Lekkere planning.....
  maandag 20 december 2004 @ 14:41:47 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24102041
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:35 schreef basset het volgende:

[..]

Let maar op dat word of 31 december 23:59 dat er water breekt en weeen komen of gewoon de nacht van 24 op 25 .
Ik ben allang blij dat het niet dit weekend is geboren toen ik in deep down zeeland zat.
quote:
Overigens hadden we vandaag een echo en de kleine pinda ziet er niet meer uit als een pinda, maar een 12 en een halve oud minibaby. Dat betekent als ze de datum aan zouden passen dan werd de verwachte datum niet in julie, maar 30 juni......Noa's verjaardag! Lekkere planning.....

Lekkere planning idd.
Hoe is het me mama-basset? Misselijkheid al minder aan het worden?
pi_24102250
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik ben allang blij dat het niet dit weekend is geboren toen ik in deep down zeeland zat.
[..]

Lekkere planning idd.
Hoe is het me mama-basset? Misselijkheid al minder aan het worden?
Nadat er vanochtend 2 rijstewafels er net hard weer uitkwamen als dat ze er in gingen moet ik helaas zeggen.........Nee
pi_24102322
Gewoonlijk wordt de uitgerekende datum pas aangepast als er meer dan een week verschil is, dus waarschijnlijk blijft het voor jullie 5 juli, Basset.
  maandag 20 december 2004 @ 15:01:28 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24102473
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:51 schreef basset het volgende:
Nadat er vanochtend 2 rijstewafels er net hard weer uitkwamen als dat ze er in gingen moet ik helaas zeggen.........Nee
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 15:07:04 #69
81992 Githa
pi_24102557
Basset, oooohw zo vervelend en vermoeiend als je zo misselijk bent.... ik hoop dat het snel minder wordt

*zeur modus aan*
Ik begin mijn begin periode van de zwangerschap te herleven en begin weer net als de eerste paar maanden misselijk te worden en te spugen ik heb er nu al zo'n ander halve week last van en had er eigenlijk op gehoopt dat het een buik griepje was eten hoef ik al helemaal niet meer en het maagzuur is er continue
Verder gaat het lopen super moeizaam en kan ik bijna niet op of neer en heb ik bij de kleinste inspanning een reeks harde buiken
Verder aan het aftellen op mijn werk..... nog 3 dagen ben er nog niet overuit of dat nu iets goeds of slechts is en ik kreeg net een brief van de VK dat ze er per direct mee stopt en dat haar praktijk wordt overgenomen door iemand anders of ik daar nu zo blij mee ben .......heb vandaag gewoon een baal dag !
* lucht toch wel op zo ff zeuren *

ohwja donderdag komen ze weer een deeltje brengen van de kinderkamer ....dit maal de kast JIPPIE ! toch wel iets benauwd over wat we gaan krijgen
pi_24102607
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:54 schreef poemojn het volgende:
Gewoonlijk wordt de uitgerekende datum pas aangepast als er meer dan een week verschil is, dus waarschijnlijk blijft het voor jullie 5 juli, Basset.
Klopt! Dat zei ze ook.

Kan het alleen maar meevallen zeg maar. (2 jaar terug die hete zomer.....ma Basset had 20 kilo extra water mee te zeulen en kon geen schoen meer aan!
  maandag 20 december 2004 @ 16:13:01 #71
63367 Jdee
pi_24103471
* Jdee gaat in duimhouding zitten as donderdag voor Githa
go meubelmensen go!

"en misselijkheid, gaat hene! Gij zijt hier niet welkom! Zeker niet met de kerst voor de deur."

en? effect?
..en laat gaan...
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 16:19:03 #72
81992 Githa
pi_24103545
maar helaas ...nee
  maandag 20 december 2004 @ 17:39:23 #73
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24104792
hmzz das minders Githa dat je het begin weer even her beleeft ik hoop dat het snel over is ik duim mee dat donderdag de goede kast komt, en...ik denk dat het echt wel een goed iets is als je je verlof hebt, kom je wel achter ik had er ook gemengd gevoel over, nou...ik ben nu heel blij dat ik het heb hoor, en heb me ook nog niet verveelt dus..moet ook bij jou wel goed komen hoe ist met je moeder eigenlijk??
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 17:50:48 #74
81992 Githa
pi_24105003
Dat gaat goed Martineke, ze gaat volgende week naar huis en als ik eerlijk ben kijk ik daar best naar uit
wat betreft verlof lijkt het me zo moeilijk als ik me nergens meer mee mag bemoeien en ik zie nog zoveel dingen gedaan moet worden of dingen die fout gaan op mijn werk .... lijkt een beetje een straf om weg te moeten maar als ik dadelijk eenmaal thuis ben denk ik dat ik best kan genieten van de rust hoor ff wennen weer....
pi_24106707
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:05 schreef Leah het volgende:

Caronline, ik heb de foto nog niet, zal wel komen omdat het zo'n lelijk kind is, die komen niet door de firewall
Oh blij dat jij het zegt, ik wou het niet zeggen

Brighteyes je lijkt sprekend op Lara
Oh ik herkende het meteen, ze kan ook zo boos kijken! Alleen ben jij donker en Lara blond.
Grappig zeg!
Screw them.
We're going home.
  maandag 20 december 2004 @ 21:13:41 #76
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24108384
Even weer een update van deze kant, ben ondertussen 21 weken zwanger.
Vandaag hebben we pretecho's laten maken en alles zag er goed uit, we weten ook al wat het geslacht is maar dat blijft geheim.

Hier zijn de echo's, aangezien we geen scanner hebben zijn ze wat onduidelijk maar op de 1ste en 2de zie je het gezichtje en de voetjes, Frutsel ligt een beetje dubbel.
Op de 3de zie je de ruggegraat.

De kleine was echt extreem actief en lag de hele tijd maar te buitelen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 22:34:02 #77
43556 miss_dynastie
pi_24108955
Snakelady, mooi hoor
En het geslacht voor je houden, poeh, moeilijk hoor, ga je het helemaal niemand vertellen ?
  maandag 20 december 2004 @ 22:37:20 #78
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24109017
ik heb het al verteld tegen een paar op IRC.

maar dank je wel.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_24109025
Wat een mooie echo's
Kijk maar uit dan als je met je moeder ofzo gaat winkelen, dat je je niet verraadt door je voorkleur voor roze kleertjes
  maandag 20 december 2004 @ 22:41:43 #80
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_24109097
quote:
Op maandag 20 december 2004 22:37 schreef snakelady het volgende:

maar dank je wel.
Maar we hebben Slangevrouwtje beloofd nix te zeggen

een dingus, wat leuk!!!

[ Bericht 8% gewijzigd door No Nick op 20-12-2004 22:50:19 ]
pi_24109196
leuk snakelady
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_24109707
Prachtige echo's Snakelady, je kan al goed zien dat het een ..... is
pi_24109949
mooie echo's Snakelady
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 23:21:13 #84
81992 Githa
pi_24110004
wat een mooie duidelijke echo's snakelady
gaan we al een goktopic openen voor snakebaby ? uuuuhmmmmz ik denk een meisje
  maandag 20 december 2004 @ 23:53:26 #85
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24110751
dank jullie wel, en ach over een week of 19 weten jullie het wel.
pi_24111311
quote:
Op maandag 20 december 2004 01:04 schreef Leah het volgende:
Die zijn wel verstuurd! Ik stuur ze wel opnieuw

[ Bericht 15% gewijzigd door Tinkerbell op 21-12-2004 00:28:34 ]
pi_24113698
quote:
Op maandag 20 december 2004 01:54 schreef ThunderChild het volgende:
Amalia is lelijk en ik mag het zeggen . . .
Zoiets zeg je niet - dan zeg je: 'Het is een lief kind! Zo'n lief kind heb ik nog nooooooit gezien!' (Herman Finkers)
Rottdog haalt me de woorden uit m'n toetsenbord!
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ik was nog wel zo'n schatje.
Haha - je lijkt echt op droopy!!

Wat een lief jochie, die Frutsel! Snakelady, het gaat goed zeg!

Al onze kerstkaarten zijn de deur uit - wederom een foto van onze Elise Dit maal zit ze gezellig op de sneeuw bij sneeuwpop, pinguin en ijsbeer (Vraag me niet hoe ze die bij elkaar hebben gekregen )
Ik zal de kaart nog voor de kerst hier posten! Is wel zo fraai ... (Zijn er meer mensen die een eigen foto als kaart gebruiken? Kunnen we die op een nieuw topicje misschien wel posten)
  dinsdag 21 december 2004 @ 09:26:41 #88
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_24113916
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:22:31 #89
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24123661
had ik verhaal getypt vanmiddag, komt vriendlief thuis, staat dat nog open, drukt ie niet ff op invoeren neeee hij klikt het egwoon weg tskk tuig

Gitah wat fijn dat je moeder weer naar huis kan volgende week, kan me wel indenken dat je stiekum wel beetje blij bent

en wat een mooi frutselke hebbie in je buik Snakelady ik denk alleen dat Frutselke een Fritselke is

ik is vandaag weer op controle geweest bij de gyn op de poli, alles was weer goed ik ben een fantastisch groot wijf volgens hem (zo zei hij het ook echt!! ) met een mooie grote buik dat maakt die vent zo leuk, hijs zo enthousiast heb nog 20 min aan ctg gelegen omdat ik zei dat beeb 2 dagen wel erg rustig was, alles was perfect, lekker levendig beebje heb ik en gewicht wordt geschat op 8 pond, hij benadrukte het nog een x dat een ks toch echt wel beter is dan een stuitbevalling in mijn geval fijn om te horen dat zon vent zegt dat i de goede beslissing heb genomen.
als alles meezit 4 jan, er zijn geen spoedjes en zo, ben ik gelijk smorgens rond half 9 a 9 uur aan de beurt voor de ks brrr kan t maar gelijk gehad hebben he smorgens, anders zit ik en vriendj eook maar hele dag te zenuwen op die kamer.
pi_24123821
Wat lekker Martineke, goede berichten, fijn dat je gesteund wordt in je keuzes!

Morgen mag ik weer op controle lekker even naar het hartje luisteren...
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 2004 @ 20:38:22 #91
81992 Githa
pi_24124039
jah psies Martineke ....zo vroeg mogelijk
jemig 2 weken nog maar verder allemaal nog wel goed te doen Martineke ? ...nog niet het gevoel dat het nu echt mag komen of hoe ze dat soms ook zeggen .....

Ik nog 2 daagjes werken en dan gaat mijn verlof in ..... ook aan het aftellen dus dan in een snel trein vaart de feestdagen er achteraan en dan ben ik alweer 35 weken * schrik*
Ik kan er nog steeds niet overuit hoe snel het allemaal voorbij is....ongeachte alle klachten en pijntjes het vliegt echt voorbij, nu heb ik het ook super druk dus misschien dat wanneer ik thuis met verlof ben alles in 1x super lang gaat duren we wachten het af.

Bixister, hoe staat het met Piet's kamertje ? en wat vindt Piet er zelf van .....zo'n mooie appelmuur

Jdee, ook alles nog goed ? ....wel voldoende blijven rusten he voel me anders genoodzaakt om boven op je te komen zitten ....tijd genoeg zo in mijn verlof
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:48:43 #92
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24124263
ja hoor, prima te doen allemaal. heb nog steeds geen klagen en hou het prima vol, ben het nog niet zat zoals zovelen wel rond de 37 weken
en nee t mag niet eerder komen, 4 jan is beebje day ja!! niet eerder, ga ik ook stressen denk
pi_24124343
Githa, Piet heeft er vanmiddag voor 't eerst geslapen! hij doet er tot nu toe nog niet moeilijk over. we moeten nog wel een paar dingen ophangen zoals zijn mooie vissenmobiel en een plankje boven de commode. hij vond het omkleden op de nieuwe commode met spiegel (die alvast op z'n oude kamer stond gisteravond) ook wel ERG leuk. maar ja hij is al ijdel genoeg dus nu weer gewoon zonder spiegel hoor.

maar weer even ontopic: ik begin nu wel te merken dat de laatste maand is ingegaan hoor. pijntjes in knieën, linker lies & heup zijn ook wat snel overbelast (ik til Piet meestal links en die weegt al dik 12 kilo) en ik ben gewoon snel moe. ben ook nog steeds (of opnieuw?) verkouden, en het hoesten ben ik echt ontzettend beu. zometeen weer yoga, ik ga me zo snel omkleden en ernaar toe (is gelukkig op loopafstand).

snakelady prachtige echo-foto's!
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 2004 @ 20:52:06 #94
81992 Githa
pi_24124351
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:48 schreef Martineke het volgende:
ja hoor, prima te doen allemaal. heb nog steeds geen klagen en hou het prima vol, ben het nog niet zat zoals zovelen wel rond de 37 weken
en nee t mag niet eerder komen, 4 jan is beebje day ja!! niet eerder, ga ik ook stressen denk
neeeeeee....ik bedoelde ook niet letterlijk eerder komen maar meer zoals ze dat omschrijven als ze het gehad hebben ...
enne mooi dat het allemaal nog zonder klagen gaat
  dinsdag 21 december 2004 @ 21:55:19 #95
63367 Jdee
pi_24125767
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:38 schreef Githa het volgende:
jah psies Martineke ....zo vroeg mogelijk
jemig 2 weken nog maar verder allemaal nog wel goed te doen Martineke ? ...nog niet het gevoel dat het nu echt mag komen of hoe ze dat soms ook zeggen .....
inderdaad trouwens, nog maar 2 weken? wat gaat de tijd toch echt hard zeg...
quote:

Jdee, ook alles nog goed ? ....wel voldoende blijven rusten he voel me anders genoodzaakt om boven op je te komen zitten ....tijd genoeg zo in mijn verlof
Neelix moest IETS te hard lachen om je sub-textje maar is goed hoor, je komt maar langs (woehahaha, ik heb een bovenwoning, jij had 5 trappen he? maar onze trap is een killer! woehahaha) *maniakale lach* Trouwens. Je gaat het lekker druk hebben hoor, er is toch meer te doen dan je denkt. En je kan altijd leuke dingetjes vinden om nog thuis te doen...
..en laat gaan...
  dinsdag 21 december 2004 @ 22:03:22 #96
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24125950
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 21:55 schreef Jdee het volgende:

[..]

[..]
Jupz echt 2 weken

(woehahaha, ik heb een bovenwoning, jij had 5 trappen he? maar onze trap is een killer! woehahaha) *maniakale lach*
onze trappen nog niet meegemaakt zeker
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 2004 @ 23:06:48 #97
81992 Githa
pi_24127330
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 21:55 schreef Jdee het volgende:

[..]

[..]

Neelix moest IETS te hard lachen om je sub-textje maar is goed hoor, je komt maar langs (woehahaha, ik heb een bovenwoning, jij had 5 trappen he? maar onze trap is een killer! woehahaha) *maniakale lach* Trouwens. Je gaat het lekker druk hebben hoor, er is toch meer te doen dan je denkt. En je kan altijd leuke dingetjes vinden om nog thuis te doen...

Wij hebben geen 5 trappen dat was Martineke geloof ik maar wij wonen wel in een drive- in woning wat wil zeggen 3 verdiepingen en dus twee trappen en die 20x op een dag ........dussuh trappen no problem al gaat het er wel steeds lachwekkender uitzien
  woensdag 22 december 2004 @ 00:02:32 #98
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24128675
dank jullie wel allemaal.

Martineke, fijn dat alles goed is.
  woensdag 22 december 2004 @ 09:07:20 #99
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_24132510
quote:
Op maandag 20 december 2004 22:37 schreef snakelady het volgende:
Ahhhh [smeekmodus aan:] Dan kan je het hier toch ook wel vertellen [smeekmodus uit]

woensdag 22 december 2004 @ 10:07:36 #100
63367 Jdee
pi_24133326
oh ja, was Martineke, excusez! (die mag ook langskomen, hoor, kan ze Githa van me afduwen, want zo kan ik niet bij mn kamillethee)
..en laat gaan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')