Duh...quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:49 schreef Brighteyes het volgende:
Tex en Micha een zoon? Leuk!
Gefeliciteerd!
Zijn je eigen woorden . . .quote:Op zaterdag 18 december 2004 02:19 schreef Brighteyes het volgende:
Duh...Ik realiseer me nu pas dat dat vraagteken best dom is, aangezien dat 'zoon' gedeelte allang bekend was.
![]()
daarom heb ik het ook niet gedaan, ik vond dat mijn plaats niet, meestal doet een van de ouders dat of iemand anders die dicht bij hen staat. Ik vroeg het me alleen af omdat ze hier al gefeliciteerd werden ipv in een eigen topicquote:Op zaterdag 18 december 2004 09:27 schreef Karin het volgende:
Daniman voel je vrij om een topic te openen. Echter ik denk dat Tex dat zelf wil doen met de details
Wat afschuwelijk eigenlijk, als je een prinsesje bent mag iedereen dat gewoon maar over je schrijven...quote:Op zondag 19 december 2004 19:50 schreef melonovy het volgende:
Ik vind Amalia niet zo lelijk, alleen dat bekkie is niet zo mooi, maar ik heb wel lelijkere kindjes gezien eigenlijk...
quote:Op zondag 19 december 2004 22:12 schreef Bass-Miss het volgende:
Het grappige is dat, moest het een fok!kindje zijn, iedereen haar prachtig zou vinden.
Nee hoor, niet hormonaal, ik vind het ook. 't Is een baby zeg, om daar zo knetterhard over te zeggen dat ze ontzettend lelijk is.... Arm mupkequote:Op zondag 19 december 2004 22:08 schreef Leah het volgende:
Haai!!!
En jij maakt nog prachtige kindertjes ook
Maar zonder gekheid, ik vind dat echt afschuwelijk dat mensen dat zomaar roepen, niet alleen hier hoor, maar in het algemeen.
Of zou ik wat hormonaal zijn?
Maar je zegt toch ook niet tegen iemand die je voor het eerst ziet; "Jee, wat ben jij lelijk zeg!"quote:Op zondag 19 december 2004 23:00 schreef Xanthe het volgende:
Dan spreek ik absoluut niet over mezelf , als ik een kind lelijk vind zeg ik dat.
Het wachten is op de extreme makeover voor pasgeborenenquote:Op maandag 20 december 2004 12:10 schreef Brighteyes het volgende:
Het is idd heel gek. Ik zie hier ook wel eens kindjes langs komen waarvan ik denk 'oef', maar geen haar in mijn hoofd die er aan denkt dat te zeggen. Wat schiet ik, of de plaatser van de foto daarmee op? Dat vind ik echt onnodig kwetsen, dus doe ik dat ook niet.
quote:Op maandag 20 december 2004 12:13 schreef Leah het volgende:
[..]
Het wachten is op de extreme makeover voor pasgeborenen![]()
Een van de opa's hier dacht dat serieus van zijn pasgeboren dochter.. Het is nooit meer goed gekomen tussen die twee.quote:Op maandag 20 december 2004 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet nog dat mijn opa op een gegeven moment over een oude foto van mijn neefje zei: 'Wat was hij lelijk he, vroeger, het leek wel een mongooltje'.
Ja precies!quote:Op maandag 20 december 2004 12:20 schreef Leah het volgende:
Ik hoop dat mijn kinderen leuke, sociale en vooral gezonde mensen worden, en of ze dat mooi of lelijk doen zal me een zorg wezen.
Nee, natuurlijk niet.quote:Of zou je ineens minder van ze houden als het van die lange slungelige pubers met puisten worden?
Daar ben ik het ook mee eensquote:Op maandag 20 december 2004 12:10 schreef Brighteyes het volgende:
Het is idd heel gek. Ik zie hier ook wel eens kindjes langs komen waarvan ik denk 'oef', maar geen haar in mijn hoofd die er aan denkt dat te zeggen. Wat schiet ik, of de plaatser van de foto daarmee op? Dat vind ik echt onnodig kwetsen, dus doe ik dat ook niet.
met pubers kun je dat zo wel eens treffen maar dat staat los van het uiterlijkquote:Op maandag 20 december 2004 12:20 schreef Leah het volgende:
Ik hoop dat mijn kinderen leuke, sociale en vooral gezonde mensen worden, en of ze dat mooi of lelijk doen zal me een zorg wezen.
Of zou je ineens minder van ze houden als het van die lange slungelige pubers met puisten worden?
Let maar op dat word of 31 december 23:59 dat er water breekt en weeen komen of gewoon de nacht van 24 op 25 .quote:Op maandag 20 december 2004 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn mobiel ging net, en die gaat vrijwel nooit op mijn werk, dus heel even maakte mijn hart een sprongetje 'zou mijn zus...?' Maar nee, het was iemand die belde voor de vorige bewoner van mijn huis.
Ik wacht 'geduldig' verder.
Ik ben allang blij dat het niet dit weekend is geboren toen ik in deep down zeeland zat.quote:Op maandag 20 december 2004 14:35 schreef basset het volgende:
[..]
Let maar op dat word of 31 december 23:59 dat er water breekt en weeen komen of gewoon de nacht van 24 op 25 .
quote:Overigens hadden we vandaag een echo en de kleine pinda ziet er niet meer uit als een pinda, maar een 12 en een halve oud minibaby. Dat betekent als ze de datum aan zouden passen dan werd de verwachte datum niet in julie, maar 30 juni......Noa's verjaardag! Lekkere planning.....
Nadat er vanochtend 2 rijstewafels er net hard weer uitkwamen als dat ze er in gingen moet ik helaas zeggen.........Neequote:Op maandag 20 december 2004 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat het niet dit weekend is geboren toen ik in deep down zeeland zat.
[..]
Lekkere planning idd.
Hoe is het me mama-basset? Misselijkheid al minder aan het worden?
quote:Op maandag 20 december 2004 14:51 schreef basset het volgende:
Nadat er vanochtend 2 rijstewafels er net hard weer uitkwamen als dat ze er in gingen moet ik helaas zeggen.........Nee![]()
Klopt!quote:Op maandag 20 december 2004 14:54 schreef poemojn het volgende:
Gewoonlijk wordt de uitgerekende datum pas aangepast als er meer dan een week verschil is, dus waarschijnlijk blijft het voor jullie 5 juli, Basset.
Oh blij dat jij het zegt, ik wou het niet zeggenquote:Op maandag 20 december 2004 12:05 schreef Leah het volgende:
Caronline, ik heb de foto nog niet, zal wel komen omdat het zo'n lelijk kind is, die komen niet door de firewall![]()
Maar we hebben Slangevrouwtje beloofd nix te zeggenquote:Op maandag 20 december 2004 22:37 schreef snakelady het volgende:
ik heb het al verteld tegen een paar op IRC.![]()
maar dank je wel.![]()
Die zijn wel verstuurd! Ik stuur ze wel opnieuwquote:Op maandag 20 december 2004 01:04 schreef Leah het volgende:
Caronline, ik heb de foto nog niet, zal wel komen omdat het zo'n lelijk kind is, die komen niet door de firewall![]()
Zoiets zeg je niet - dan zeg je: 'Het is een lief kind! Zo'n lief kind heb ik nog nooooooit gezien!' (Herman Finkers)quote:Op maandag 20 december 2004 01:54 schreef ThunderChild het volgende:
Amalia is lelijk en ik mag het zeggen . . .![]()
Haha - je lijkt echt op droopy!!quote:Op maandag 20 december 2004 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ik was nog wel zo'n schatje.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:48 schreef Martineke het volgende:
ja hoor, prima te doen allemaal. heb nog steeds geen klagen en hou het prima vol, ben het nog niet zat zoals zovelen wel rond de 37 weken![]()
en nee t mag niet eerder komen, 4 jan is beebje day ja!! niet eerder, ga ik ook stressen denk
inderdaad trouwens, nog maar 2 weken? wat gaat de tijd toch echt hard zeg...quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:38 schreef Githa het volgende:
jah psies Martineke ....zo vroeg mogelijk![]()
jemig 2 weken nog maarverder allemaal nog wel goed te doen Martineke ? ...nog niet het gevoel dat het nu echt mag komen of hoe ze dat soms ook zeggen .....
Neelix moest IETS te hard lachen om je sub-textjequote:
Jdee, ook alles nog goed ? ....wel voldoende blijven rusten hevoel me anders genoodzaakt om boven op je te komen zitten
....tijd genoeg zo in mijn verlof
onze trappen nog niet meegemaakt zekerquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:55 schreef Jdee het volgende:
[..]
inderdaad trouwens, nog maar 2 weken? wat gaat de tijd toch echt hard zeg...
[..]
Jupz echt 2 weken
(woehahaha, ik heb een bovenwoning, jij had 5 trappen he? maar onze trap is een killer! woehahaha) *maniakale lach*![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:55 schreef Jdee het volgende:
[..]
inderdaad trouwens, nog maar 2 weken? wat gaat de tijd toch echt hard zeg...
[..]
Neelix moest IETS te hard lachen om je sub-textjemaar is goed hoor, je komt maar langs (woehahaha, ik heb een bovenwoning, jij had 5 trappen he? maar onze trap is een killer! woehahaha) *maniakale lach*
Trouwens. Je gaat het lekker druk hebben hoor, er is toch meer te doen dan je denkt. En je kan altijd leuke dingetjes vinden om nog thuis te doen...
Ahhhh [smeekmodus aan:] Dan kan je het hier toch ook wel vertellen [smeekmodus uit]quote:Op maandag 20 december 2004 22:37 schreef snakelady het volgende:
ik heb het al verteld tegen een paar op IRC.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |