goedemorgen
![]()
tis hier maar rustig he laatste paar daagjes
![]()
al ff wakker, wel ok geslapen, word wel steeds slechter heb ik het idee
![]()
word vaak wakker omdat ik me moet omdraaien en dat nu eenmaal niet geheel soepel verloopt
![]()
plus dat ik nog weleens naar de wc moet tegenwoordig. maar goed dr zijn ergere dingen op de wereld
![]()
verder heb ik nog maar weinig te klagen eigenlijk, ik hou het goed vol, ik barst niet van de kwaaltjes en zo... beter!
morgen weer naar de gyn toe voor controle, hoop dat ik dan meer krijg te horen over hoe of wat met ks, gelijk telnummer maar vragen ivm als me vliezen breken voor de datum van ks :x zou niet weten waar ik heen moet bellen nl, slegt he!
nog steeds naam dilemma hier, ik wou eik toegeven aan naam die vriendje mooi vind, en dan de afspraak erachter als volgend beebje komt dan mag ik die naam verzinnen, vriendje vond ok, maar ik vind toch die naam niet zo mooi, dus hij zei gister al "als je em echt niet mooi vind moet je het niet doen". maar dan moeten we weer opnieuw beginnen, en daar word ik stapelgek van, ik ken geen naam meer zien joh! en we hebben wel 1 naampje anders die ik ook wel ok vind, maar daar zijn er pas een stuk of 10.000 van
![]()
en dat wil ik ook weer niet!!!