Heb jij je OGD gggrrristmas present al?quote:Op zondag 19 december 2004 13:41 schreef kib het volgende:
hmm van half 1 tot 4 in de bakkerij .. was erg gezellig
Is het niet "What have THEY to say now?"quote:Op zondag 19 december 2004 15:06 schreef NiPpY83 het volgende:
Middag :>
Jah dat was het wel, maar ik was het ff kwijt. Maar nu aangepast zodat hij klopt. Thnxquote:Op zondag 19 december 2004 15:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Is het niet "What have THEY to say now?"
Heb je geen DC++ ofzo?quote:Op zondag 19 december 2004 14:29 schreef blieblie het volgende:
Wie heeft het nummer Prototype van Outkast?
En zou die ff ergens kunnen dumpen op een ftp![]()
![]()
Als Joost niet ervoor had gezorgd dat we met Chello al bijna weer aan onze limiet zitten voor de maand december dan had ik 'm wel ff op m'n server gezet. Maar heej, ik kan die nummers toch ook zelf downloaden dus dan kan BlieBlie dat ookquote:Op zondag 19 december 2004 16:08 schreef NiPpY83 het volgende:
Niet zo onaardig flow of bot
nee jij wel dan ?quote:Op zondag 19 december 2004 13:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heb jij je OGD gggrrristmas present al?
http://files.kibje.com/meuk/207-andre_3000-prototype-rns.mp3quote:Op zondag 19 december 2004 14:29 schreef blieblie het volgende:
Wie heeft het nummer Prototype van Outkast?
En zou die ff ergens kunnen dumpen op een ftp![]()
![]()
Lau heeft 'm (zoals in de e-mail stond) zaterdag gekregen.quote:
Ja.quote:Op zondag 19 december 2004 17:04 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Innercity is voor mietjes ...
nee hoor! was het gezellig?
Was vanaf 2uur in de q-dance zaal, die dus allemaalquote:Op zondag 19 december 2004 17:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het was dus loik?
Welke DJ's heb je allemaal gezien/gehoord?
leuker dan jij ? kán dat dan ?quote:Op zondag 19 december 2004 17:32 schreef omegaproject het volgende:
[Liepen er geen leukere kerels rond om mee te trouwen daar dan?
Niet om mee te trouwen...quote:Op zondag 19 december 2004 17:32 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Liepen er geen leukere kerels rond om mee te trouwen daar dan?
het zegt al genoeg dat je dat over jezelf zegtquote:
hahhaah, das nog niet zo erg. Pas erg als je geil bent en je bent in je uppiequote:Op zondag 19 december 2004 18:14 schreef Partygurl het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ik ben melig, erg leuk in je eentje
quote:Op zondag 19 december 2004 18:18 schreef NiPpY83 het volgende:
[..]
hahhaah, das nog niet zo erg. Pas erg als je geil bent en je bent in je uppie
UHm jaquote:Op zondag 19 december 2004 18:18 schreef NiPpY83 het volgende:
[..]
hahhaah, das nog niet zo erg. Pas erg als je geil bent en je bent in je uppie
Owjah? ze belt jouw dan op?quote:Op zondag 19 december 2004 18:24 schreef omegaproject het volgende:
[..]
PG heeft daar vast zo haar manieren voor ...
Wat je kan doen of om te bellen?quote:
Maggik niet vertellenquote:Op zondag 19 december 2004 18:31 schreef NiPpY83 het volgende:
[..]
Wat je kan doen of om te bellen?
vertel,vertel
mij kan je dat toch wel vertellen, nu ben ik helemaal nieuwsgierig.quote:
stukje The Prophet, DHHD, Dana, Alpha Twins, Technoboy, Promoquote:Op zondag 19 december 2004 17:19 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Was vanaf 2uur in de q-dance zaal, die dus allemaal
Hmmmz... klinkt goed. Er werd dus wel redelijk "hard" gedraaid?quote:Op zondag 19 december 2004 21:11 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
stukje The Prophet, DHHD, Dana, Alpha Twins, Technoboy, Promo
wow! promo op het einde lekkerrrrr![]()
tot hoelaat was je gebleven?
wij waren net voor half 8 weg, waren om half 12 in vwaard, lang leve de ns!![]()
btw 3 uur slapen en daar weer een feestje is errug![]()
OeOeOeerend hard!quote:Op zondag 19 december 2004 22:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hmmmz... klinkt goed. Er werd dus wel redelijk "hard" gedraaid?
Zie MTVquote:
Dan wel pas sinds kort want het is opgenomen na de presidentsverkiezingen in de statesquote:Op zondag 19 december 2004 23:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heb ik geloof ik al een keer gezien..
ja zag het maar gwen stefani is ook goed hoorquote:Op zondag 19 december 2004 23:03 schreef febster het volgende:
[..]
Dan wel pas sinds kort want het is opgenomen na de presidentsverkiezingen in de states
En Narra het is al weer afgelopen
Naar de polder geweest vandaagquote:
Krùkettuh...quote:Op zondag 19 december 2004 23:40 schreef blieblie het volgende:
Goedeavond... *mental note* Geen Frikandellen![]()
Heb jou niet gespot (toen was er ook echt geen drol te doen in de Sante nee...)quote:Op zondag 19 december 2004 05:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Idd, van 23:30 tot 00:30 ofzo in de Santé...
Slecht voor je tanden...quote:Op maandag 20 december 2004 00:51 schreef Blueman het volgende:
Feb wel met natuurlijk weer een Smirfnoffie in de hand.
*applaus*quote:
jij hebt LOTR Battle for middle Earth toch niet ook al in het nederlands geinstalleerd hequote:
aldus inu hebben ze film gekeken/quote:Op maandag 20 december 2004 00:51 schreef Blueman het volgende:
Okke, ik had jou nog gesmst maar heb jou en Inu niet meer gespot.
Ohja.. Bregje ook gezien maar had haar niets te melden dus
geweldig spel. soms best pittig. maar wel erg goed. en nee heb hem netjes in het engels installedquote:Op maandag 20 december 2004 01:43 schreef kib het volgende:
[..]
jij hebt LOTR Battle for middle Earth toch niet ook al in het nederlands geinstalleerd he
+3 interessant hij valt in herhaling en +4 inzichtvol ik geef er geen kont omquote:
jij bent echt een player is het niet feb?quote:Op maandag 20 december 2004 01:53 schreef febster het volgende:
[..]
+3 interessant hij valt in herhaling en +4 inzichtvol ik geef er geen kont om
Vnv feestje in de danssalon, kijken of daar nog wat leuks rondloopt
Enormquote:Op maandag 20 december 2004 02:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jij bent echt een player is het niet feb?
lol kansloos zuipen roelt zo af en toe welquote:Op maandag 20 december 2004 02:08 schreef febster het volgende:
[..]
Enorm
Dit is meer een gevalletje, leuke collega's vragen of je zin hebt om kansloos te gaan zuipen in de danssalon op een maandag, works for me
Iddquote:Op maandag 20 december 2004 02:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
lol kansloos zuipen roelt zo af en toe wel
ja ik moet dinsdag en donderdag ook nog werken waarschijnlijk. dinsdag is iig zeker.quote:Op maandag 20 december 2004 02:17 schreef febster het volgende:
[..]
Idden aangezien ik de komende dagen super veel werk leek me dat nog wel een leuk uitje
Maar ik ga eens pitten, morgen weer een vrij druk dagje voor de boeg, mzzls
Ik was btje moe, Inu moest niet al te laat naar huis dus we zijn maar bij mij gebleven.quote:Op maandag 20 december 2004 00:51 schreef Blueman het volgende:
Okke, ik had jou nog gesmst maar heb jou en Inu niet meer gespot.
Ohja.. Bregje ook gezien maar had haar niets te melden dus
*aai*quote:Op maandag 20 december 2004 10:00 schreef Burning_RefleX het volgende:
Door enkele dingen die gisteren zijn gebeurt
op school verveel ik me nu helemaal doodquote:Op maandag 20 december 2004 10:04 schreef Inu het volgende:
[..]
*aai*
Kvoel me niet kut, maar kmoet dalijk ook naar school
Zoals??quote:Op maandag 20 december 2004 10:00 schreef Burning_RefleX het volgende:
Door enkele dingen die gisteren zijn gebeurt
Ik zou blijven liggen, maar hey, das mijn mening....quote:Op maandag 20 december 2004 09:47 schreef Inu het volgende:
mogguh
toch een lastige beslissing...blijven liggen of naar college![]()
En frikandellen zijn viesEn ze stinken
Sjah...zou ik ook het liefste doen, maar wij hebben stomme aanwezigheidsplichtquote:Op maandag 20 december 2004 10:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik zou blijven liggen, maar hey, das mijn mening.....
quote:Op maandag 20 december 2004 10:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Sjah...zou ik ook het liefste doen, maar wij hebben stomme aanwezigheidsplicht
Nja, *college doen isMisschien strx nog ff in tussenuur thuis
En anders vanavond weer
![]()
aan de andere kant is dit wel weer het eindhoven topique natuurlijk ....quote:Op maandag 20 december 2004 10:35 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
liever niet.. Dit is ONZ, dus het zal toch niet serieus genomen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |