jij hebt LOTR Battle for middle Earth toch niet ook al in het nederlands geinstalleerd hequote:
aldus inu hebben ze film gekeken/quote:Op maandag 20 december 2004 00:51 schreef Blueman het volgende:
Okke, ik had jou nog gesmst maar heb jou en Inu niet meer gespot.
Feb wel met natuurlijk weer een Smirfnoffie in de hand.
Ohja.. Bregje ook gezien maar had haar niets te melden dus
geweldig spel. soms best pittig. maar wel erg goed. en nee heb hem netjes in het engels installedquote:Op maandag 20 december 2004 01:43 schreef kib het volgende:
[..]
jij hebt LOTR Battle for middle Earth toch niet ook al in het nederlands geinstalleerd he
+3 interessant hij valt in herhaling en +4 inzichtvol ik geef er geen kont omquote:
jij bent echt een player is het niet feb?quote:Op maandag 20 december 2004 01:53 schreef febster het volgende:
[..]
+3 interessant hij valt in herhaling en +4 inzichtvol ik geef er geen kont om
Vnv feestje in de danssalon, kijken of daar nog wat leuks rondloopt
Enormquote:Op maandag 20 december 2004 02:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jij bent echt een player is het niet feb?
lol kansloos zuipen roelt zo af en toe welquote:Op maandag 20 december 2004 02:08 schreef febster het volgende:
[..]
Enorm
Dit is meer een gevalletje, leuke collega's vragen of je zin hebt om kansloos te gaan zuipen in de danssalon op een maandag, works for me
Iddquote:Op maandag 20 december 2004 02:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
lol kansloos zuipen roelt zo af en toe wel
ja ik moet dinsdag en donderdag ook nog werken waarschijnlijk. dinsdag is iig zeker.quote:Op maandag 20 december 2004 02:17 schreef febster het volgende:
[..]
Idden aangezien ik de komende dagen super veel werk leek me dat nog wel een leuk uitje
Maar ik ga eens pitten, morgen weer een vrij druk dagje voor de boeg, mzzls
Ik was btje moe, Inu moest niet al te laat naar huis dus we zijn maar bij mij gebleven.quote:Op maandag 20 december 2004 00:51 schreef Blueman het volgende:
Okke, ik had jou nog gesmst maar heb jou en Inu niet meer gespot.
Feb wel met natuurlijk weer een Smirfnoffie in de hand.
Ohja.. Bregje ook gezien maar had haar niets te melden dus
*aai*quote:Op maandag 20 december 2004 10:00 schreef Burning_RefleX het volgende:
Door enkele dingen die gisteren zijn gebeurt
op school verveel ik me nu helemaal doodquote:Op maandag 20 december 2004 10:04 schreef Inu het volgende:
[..]
*aai*
Kvoel me niet kut, maar kmoet dalijk ook naar school
Zoals??quote:Op maandag 20 december 2004 10:00 schreef Burning_RefleX het volgende:
Door enkele dingen die gisteren zijn gebeurt
Ik zou blijven liggen, maar hey, das mijn mening....quote:Op maandag 20 december 2004 09:47 schreef Inu het volgende:
mogguh
toch een lastige beslissing...blijven liggen of naar college![]()
En frikandellen zijn viesEn ze stinken
Sjah...zou ik ook het liefste doen, maar wij hebben stomme aanwezigheidsplichtquote:Op maandag 20 december 2004 10:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik zou blijven liggen, maar hey, das mijn mening.....
quote:Op maandag 20 december 2004 10:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Sjah...zou ik ook het liefste doen, maar wij hebben stomme aanwezigheidsplicht
Nja, *college doen isMisschien strx nog ff in tussenuur thuis
En anders vanavond weer
![]()
aan de andere kant is dit wel weer het eindhoven topique natuurlijk ....quote:Op maandag 20 december 2004 10:35 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
liever niet.. Dit is ONZ, dus het zal toch niet serieus genomen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |