Schiet toch niet opquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:41 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja maar volwassen worden enzo ...
ze hebben ook grote zakken hoor ...quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:54 schreef FlowDesign het volgende:
Hema-zakje?Daar past ie nooit in!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:57 schreef blieblie het volgende:
Speciaal voor kib:
[..]
En ik weet nog steeds niet wat ik ben....
Maar kdenk dat ik redelijk gemiddeld ben.
speciaal voor blieblie :quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:00 schreef blieblie even later het volgende:
Nouw... Flow-stier...
Je past niet bij een Hinde.
Das de laagste vereniging volgens Vatsyayana
Op Innercity kun je dansen jahquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:43 schreef kib het volgende:
[..]
bedoel je 'dansen' of had je het over innercity
Ging je niet naar Innercity dan?quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:48 schreef NaRRaToR het volgende:jezus wat een KUT dag gehad op werk. allemaal van die ito's die 3 / 4 keer hun bestelling wijzigen in 1 minuut enzo. en dan ben je afgewerkt, bellen je maten dat ze al in best zitten in te drinken(zonder mij ff wat te laten weten).
* NaRRaToR dus niks te doen heeft vanavond
ben heel misschien straks nog wel in de bakkerijquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Op Innercity kun je dansen jahMaar ik doelde meer op Stratum
En niet over dat 'dansen' nej
ohw owkej... Ik wil nog steeds een keertje naar sown feest..quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:50 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee ik leen me niet meer voor een id-t feest.
Ohw leujkquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:52 schreef kib het volgende:
[..]
ben heel misschien straks nog wel in de bakkerij
Droog=goedquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Is dat niet al de hele dag ongeveer?
* Inu heeft vandaag kerstcadeautje uitgezocht
btw ferry was t goed dat r knoflooksaus op die shoarmarol zatquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:17 schreef febster het volgende:
[..]
Droog=goed
Regen=kut, zeker als je moet fietsen enzo
Maar goed, ik moet nu nog naar een feestje (eerst douchen) en dan erheen dus dat ga ik maar eens doen, tot vnv voor diegene die er zijn
Ik heb geen klachten van desbetreffende persoon gekregen dus t zal wel goed zijn geweest denk ik zoquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
btw ferry was t goed dat r knoflooksaus op die shoarmarol zat![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:33 schreef kib het volgende:
[..]
[..]
speciaal voor blieblie :
je hebt het nog niet echt goed gelezen he.
hinde en stier passen namelijk wel bij elkaar.
Als stier zijnde (= gemiddelde volgens kamasutra) pas je namelijk overal bij
Paard en hinde wil ook wel , maar dat is gewoon wat meer proppen
*uit ervaring spreekt
hehequote:To finger paint is not a sin
I put my middle finger in
Your monthly blood is what I win
I'm in your house now let me spin
goed idee. heb beetje te lang lotr : battle for middle earth gespeeld. ff biertje erbij dusquote:Op zondag 19 december 2004 01:04 schreef onlogisch het volgende:
* biertje opent
tief op knaasquote:Op zondag 19 december 2004 03:09 schreef Burning_RefleX het volgende:
kut-topic-titel... zoals gewoonlijk
Ben maar heel ff geweest maar het was erg rustig...quote:Op zondag 19 december 2004 03:50 schreef blieblie het volgende:
En een goedeavond.
IEdereen veel fun gehad op Stratum/ Innercity?
Genoeg vrouwen op dit forum die daar iets zinvols over kunnen zeggenquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:49 schreef blieblie het volgende:
[..].
Grapjas...
En ik bedoelde bij Floris geen stier maar paard omdattie zo hard roept dattie een grote heeft.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:24 schreef FlowDesign het volgende:
Bij deze wil ik iedereen even waarschuwen voor de "about:blank hijack"
Dit is een trojan of een hijack die je startpagina van IE telkens op about:blank zet en dan allerlei pop-ups opgooit van Spyware removal shit enzo...
Maar om het weg te krijgen. Mijn god wat een ellende! Een virus is minder irritant
Zal wel via e-mail of via websites komen denk ik...quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:12 schreef Inu het volgende:
En waar krijg je die bij dan Flow?
Dan kom je in de verkeerde kroegenquote:Op zondag 19 december 2004 04:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ben maar heel ff geweest maar het was erg rustig...
Idd, van 23:30 tot 00:30 ofzo in de Santé...quote:Op zondag 19 december 2004 05:27 schreef febster het volgende:
[..]
Dan kom je in de verkeerde kroegen
Ah... Bregje was er ookquote:Op zondag 19 december 2004 05:27 schreef febster het volgende:
[..]
Dan kom je in de verkeerde kroegen
He Blue?
Voor de rest kansloze avond, weer tegen (bekende) vrouwen staan aanzeveren (de barvrouw), en later nog met Bregje gezellig gekletst die gewoon tot het einde was gebleven
(snap jij het nog BB?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |