Leg eens uit.....quote:Op zondag 19 december 2004 00:09 schreef SCH het volgende:
Ach zolang het rechtse gepeupel iemand als Jan Pronk op de 2e plaats zet bij de slechtste-Nederlander verkiezing, kan je toch niet anders dan medelijden met ze hebben.
Dat je dingen zegt waar wij het niet mee eens zijn is nog wel te behappen maar dit snapen we waarschijnlijk niet eens. Wat wil je zeggen? Dat we niet in zien dat Jan Pronk een sociaal wonder is die we minstens 5 maal daags moeten vereren.quote:Op zondag 19 december 2004 00:09 schreef SCH het volgende:
Ach zolang het rechtse gepeupel iemand als Jan Pronk op de 2e plaats zet bij de slechtste-Nederlander verkiezing, kan je toch niet anders dan medelijden met ze hebben.
En vooral geweld en huizen van staatssecretarissen in de fik steken.quote:Op zondag 19 december 2004 00:11 schreef PJORourke het volgende:
Rechts is de vijand en dus mag alles. SCH, je zit nog vast in de jaren '70.
Of vrouwen van politici in rolstoelen blazen.........quote:Op zondag 19 december 2004 00:13 schreef Landmass het volgende:
[..]
En vooral geweld en huizen van staatssecretarissen in de fik steken.
En met hem nog een stel andere fokkers. Triest haast dat mensen zo geestelijk achtergesteld zijn dat ze de realiteit van vandaag de dag niet meer zien.quote:Op zondag 19 december 2004 00:11 schreef PJORourke het volgende:
Rechts is de vijand en dus mag alles. SCH, je zit nog vast in de jaren '70.
Wat is de realiteit van vandaag de dag dan volgens jou ?quote:Op zondag 19 december 2004 00:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
En met hem nog een stel andere fokkers. Triest haast dat mensen zo geestelijk achtergesteld zijn dat ze de realiteit van vandaag de dag niet meer zien.
Pronk kun je onmogelijk een slecht mens noemen - zoals hij nu weer bezig is in Soedan. Dat je het niet met hem eens bent, okay, maar dat hij slechter wordt bevonden dan oplichters, moordenaars en dergelijke, dat gaat er bij mij niet in. Dat is schandalig en geeft aan hoe rancuneus veel rechtse mensen zijn, hoe haatdragend ook - en hoe weinig ze op hebben met de medemens.quote:
Een van hun is promovendi (wiskunde). Snap jij het?quote:Op zondag 19 december 2004 00:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
En met hem nog een stel andere fokkers. Triest haast dat mensen zo geestelijk achtergesteld zijn dat ze de realiteit van vandaag de dag niet meer zien.
Hoeveel geld heeft deze JP over de balk gesmeten? 10 miljard, 20 miljard, 30 miljard, ... 70 miljard?quote:Op zondag 19 december 2004 00:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Pronk kun je onmogelijk een slecht mens noemen - zoals hij nu weer bezig is in Soedan. Dat je het niet met hem eens bent, okay, maar dat hij slechter wordt bevonden dan oplichters, moordenaars en dergelijke, dat gaat er bij mij niet in. Dat is schandalig en geeft aan hoe rancuneus veel rechtse mensen zijn, hoe haatdragend ook - en hoe weinig ze op hebben met de medemens.
quote:Op zondag 19 december 2004 00:18 schreef Landmass het volgende:
[..]
Hoeveel geld heeft deze JP over de balk gesmeten? 10 miljard, 20 miljard, 30 miljard?
Wiskundigen kunnen zich even irrationeel gedragen als vage denkers, of mensen die helemaal niet denken. Ik ken daar zat voorbeelden van, waarvan er een aan allen hier bekend is onder de naam thabit.quote:Op zondag 19 december 2004 00:17 schreef Landmass het volgende:
[..]
Een van hun hen is promovendi promovendus (wiskunde). Snap jij het?
Dus volgens jou stemmen er alleen rechtse mensen bij dat soort verkiezingen ?quote:Op zondag 19 december 2004 00:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Pronk kun je onmogelijk een slecht mens noemen - zoals hij nu weer bezig is in Soedan. Dat je het niet met hem eens bent, okay, maar dat hij slechter wordt bevonden dan oplichters, moordenaars en dergelijke, dat gaat er bij mij niet in. Dat is schandalig en geeft aan hoe rancuneus veel rechtse mensen zijn, hoe haatdragend ook - en hoe weinig ze op hebben met de medemens.
Bij een verkiezing van HP/DeTijd zal dat het overgrote merendeel zijn ja.quote:Op zondag 19 december 2004 00:19 schreef dekrakeling het volgende:
[..]
Dus volgens jou stemmen er alleen rechtse mensen bij dat soort verkiezingen ?
Hij heeft ook wel wat onfatsoenlijke dingen over rechtse mensen gezegd in zijn veel te lange politieke carriere. En de man was altijd kachel. Geen wonder dus.quote:Op zondag 19 december 2004 00:16 schreef SCH het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2004 00:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wiskundigen kunnen zich even irrationeel gedragen als vage denkers, of mensen die helemaal niet denken. Ik ken daar zat voorbeelden van, waarvan er een aan allen hier bekend is onder de naam thabit.
He, ik ben ook wiskundige, ik zit tussen de SP'ers, maar ik ben toch anders.quote:Op zondag 19 december 2004 00:19 schreef Johan_de_With het volgende:
Wiskundigen kunnen zich even irrationeel gedragen als vage denkers, of mensen die helemaal niet denken. Ik ken daar zat voorbeelden van, waarvan er een aan allen hier bekend is onder de naam thabit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |