abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2004 @ 14:39:08 #201
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24081288
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:37 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Film over een martelaar door een martelaar.
mooi verwoord.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 19 december 2004 @ 14:39:52 #202
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24081309
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

nee maar wel op individuen van de deelnemende lijsten.
ja maar dan stem je volgens fok op de afa of op de nsb.
pi_24081311
Maar serieus:
Ik denk dat wij allemaal verantwoordelijk zijn voor het politieke wanbeleid van de afgelopen decennia. Dit volk heeft weinig principes en loopt achter iedere populist aan. Komt de oudedagsvoorziening ter sprake, dan kruipt men naar Bos. Dreigt er terrorisme, dan stemt men snel Wilders. Dit hele volk moet zich kapot schamen voor haar ondoordachte kuddegedrag!
  zondag 19 december 2004 @ 14:40:34 #204
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24081333
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:39 schreef dekrakeling het volgende:
Maar serieus:
Ik denk dat wij allemaal verantwoordelijk zijn voor het politieke wanbeleid van de afgelopen decennia. Dit volk heeft weinig principes en loopt achter iedere populist aan. Komt de oudedagsvoorziening ter sprake, dan kruipt men naar Bos. Dreigt er terrorisme, dan stemt men snel Wilders. Dit hele volk moet zich kapot schamen voor haar ondoordachte kuddegedrag!
Eensch.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 19 december 2004 @ 14:41:20 #205
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24081349
quote:
Maar serieus:
als ik voor mijn oudedagvoorziening zou stemmen dan zeker niet bos. als ik tegen terrorisme zou stemmen wel wilders, dat is een groot verschil.
  zondag 19 december 2004 @ 14:42:15 #206
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24081372
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:39 schreef zoalshetis het volgende:
mooi verwoord.
Ik kan zo persberichten gaan schrijven voor Hamas.
pi_24081378
Martelaar, toe maar.
pi_24081382
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:38 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Cordon sanitair werkt ook zo lekker in Belgie.

Ben jij echt zo naief of ben ik weer aan het happen?
Het werkt niet geweldig zeker niet maar het was wel de enige serieuze optie geweest na gewone verkiezingen. je kon namelijk al van verre aan zien komen dat Fortuyn nooit de boel bij elkaar zou kunnen houden. En zoals altijd knetterende ruzie zou krijgen, dus ook totaal ongeschikt om mee te regeren.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_24081412
quote:
Maar serieus:
Yep.
  zondag 19 december 2004 @ 14:44:50 #210
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24081443
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:42 schreef du_ke het volgende:

Het werkt niet geweldig zeker niet maar het was wel de enige serieuze optie geweest na gewone verkiezingen. je kon namelijk al van verre aan zien komen dat Fortuyn nooit de boel bij elkaar zou kunnen houden. En zoals altijd knetterende ruzie zou krijgen, dus ook totaal ongeschikt om mee te regeren.
Ik denk dat Fortuyn de enige was die het zooitje juist wel bij elkaar had kunnen houden.

En wat denk je dat de publieke reactie was geweest op zo veel arrogantie?

Nee, het ontakelen van de LPF hebben Zalm en Balkenende prima gedaan. Wat zij deden was de enige juiste optie.
  zondag 19 december 2004 @ 14:46:37 #211
85889 lucida
équilibre
pi_24081479
quote:
Dit hele volk moet zich kapot schamen voor haar ondoordachte kuddegedrag!
Wat is er nu ook al weer zo typerend voor het "kuddegedrag"?...
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  zondag 19 december 2004 @ 14:46:39 #212
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24081481
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:44 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nee, het ontakelen van de LPF hebben Zalm en Balkenende prima gedaan. Wat zij deden was de enige juiste optie.
idd. ben ook nooit voorstander geweest van pim, maar zoals gevestigd links tekeer ging was meer dan kinderachtig.
  zondag 19 december 2004 @ 14:46:42 #213
22944 Breetai
....Relax....
pi_24081483
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:41 schreef zoalshetis het volgende:
als ik voor mijn oudedagvoorziening zou stemmen dan zeker niet bos. als ik tegen terrorisme zou stemmen wel wilders, dat is een groot verschil.
naar mijn idee stem je voor terrorisme en radicalisering als je voor Wilders stemt.

We moeten ons idd schamen voor onze politieke keuzes. Gaan we er nou iets constructiefs aan doen? of blijven we tegen elkaar aanblaten.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_24081500
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:44 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Die arogantie was misschien jammer geweest maar met een zetel of 15-20 (wat reëel was zonder de moord) is het niet zo raar dat je geen regeringsverantwoordelijkheid krijgt. En Fortuyn had eventuele volgende verkiezingen glansrijk verloren omdat het publiek dan onderhand wel door zou hebben dat hij enkel kon schoppen en niet kon bouwen .
  zondag 19 december 2004 @ 14:48:01 #215
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24081519
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:46 schreef Breetai het volgende:

[..]

naar mijn idee stem je voor terrorisme en radicalisering als je voor Wilders stemt.

We moeten ons idd schamen voor onze politieke keuzes. Gaan we er nou iets constructiefs aan doen? of blijven we tegen elkaar aanblaten.
dit waren de voorbeelden. als ik echt tegen terrorisme zou moeten stemmen zou ik niet weten welke partij te kiezen tbh.
  zondag 19 december 2004 @ 14:48:48 #216
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24081536
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:47 schreef du_ke het volgende:

Die arogantie was misschien jammer geweest maar met een zetel of 15-20 (wat reëel was zonder de moord) is het niet zo raar dat je geen regeringsverantwoordelijkheid krijgt. En Fortuyn had eventuele volgende verkiezingen glansrijk verloren omdat het publiek dan onderhand wel door zou hebben dat hij enkel kon schoppen en niet kon bouwen .
Daarom verliest het VB ook zo veel zetels in Vlaanderen

Hoe kan je bouwen als je via een cordon buitengesloten wordt?
pi_24081543
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

idd. ben ook nooit voorstander geweest van pim, maar zoals gevestigd links tekeer ging was meer dan kinderachtig.
! Nu heeft links het gedaan volgens mij waren de VVD en D'66 ook bepaald niet lief tegen hem.

Hoe makkelijk er zaken selectief worden vergeten !
pi_24081549
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Het gaat nu even niet om individuele keuzes jouwerzijds, het gaat hier om het stemgedrag van het gehele electoraat. Ten tijden van het conflict tussen vakbonden en werkgevers kreeg Bos er zomaar even tien zetels bij in de peilingen. Niet omdat hij met echte oplossingen kwam, maar omdat hij zomaar wat brabbelde over wanbeleid. Als je er vervolgens een ietwat diepgaander interview op nasloeg kon je lezen dat Bos eigenlijk ook niet echt wist hoe hij een en ander moest gaan oplossen. Nee, ik geef Bos geen ongelijk dat hij als een rattenvanger van hamelen al dat domme gepeupel aan zich weet te binden. Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan met zo'n dom electoraat.

Voor Wilders geldt dat ook hij nog helemaal niks heeft waargemaakt qua partijpolitiek, en dat het leeuwendeel van het volk tot voor 2/3 maanden geleden nog nooit van hem heeft gehoord. Toch is hij zonder een concreet inhoudelijk program al goed voor tig zetels in de peiling.
  zondag 19 december 2004 @ 14:49:56 #219
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24081563
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:48 schreef zoalshetis het volgende:
dit waren de voorbeelden. als ik echt tegen terrorisme zou moeten stemmen zou ik niet weten welke partij te kiezen tbh.
Doe maa Wilders, lijkt me de enige die het echt serieus lijkt te nemen. Helaas staat Bush hier niet op het stembiljet.
pi_24081595
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:48 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Daarom verliest het VB ook zo veel zetels in Vlaanderen

Hoe kan je bouwen als je via een cordon buitengesloten wordt?
Dat komt omdat flipke er met SS dicipline wel in slaagt de boel behoorlijk bij elkaar te houden. Dat zou ik Fortuyn bepaald niet zien doen. Juist omdat het enige waar hij echt goed is was het maken van ruzie is .

ook als je buiten de regering bent kan je bouwen aan een sterke oppositiepartij .
  zondag 19 december 2004 @ 14:51:10 #221
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24081598
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:49 schreef dekrakeling het volgende:

[..]

Het gaat nu even niet om individuele keuzes jouwerzijds, het gaat hier om het stemgedrag van het gehele electoraat. Ten tijden van het conflict tussen vakbonden en werkgevers kreeg Bos er zomaar even tien zetels bij in de peilingen. Niet omdat hij met echte oplossingen kwam, maar omdat hij zomaar wat brabbelde over wanbeleid. Als je er vervolgens een ietwat diepgaander interview op nasloeg kon je lezen dat Bos eigenlijk ook niet echt wist hoe hij een en ander moest gaan oplossen. Nee, ik geef Bos geen ongelijk dat hij als een rattenvanger van hamelen al dat domme gepeupel aan zich weet te binnen. Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan met zo'n dom electoraat.

Voor Wilders geldt dat ook hij nog helemaal niks heeft waargemaakt qua partijpolitiek, en dat het leeuwendeel van het volk tot voor 2/3 maanden geleden nog nooit van hem heeft gehoord. Toch is hij zonder een concreet inhopudelijk program al goed voor tig zetels in de peiling.
ik heb dan ook helemaal geen hoge pet op van wilders. wel een hele lage van bos. het doel van een politiekepartij is niet om zoveel mogelijk zieltjes te winnen (dom of niet). het doel is een goed regeerder te zijn.
pi_24081600
Van Gogh en Fortuyn waren geen martelaren. Martelaren sterven bewust om hun gedachtegoed of ideologie voort te laten duren, deze heren deden dat niet, zij werden vermoord, ja, om hun mening, maar zij kozen de dood niet. En een martelaar doet dat wel.
  zondag 19 december 2004 @ 14:52:53 #223
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24081629
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:51 schreef Monidique het volgende:
Van Gogh en Fortuyn waren geen martelaren. Martelaren sterven bewust om hun gedachtegoed of ideologie voort te laten duren, deze heren deden dat niet, zij werden vermoord, ja, om hun mening, maar zij kozen de dood niet. En een martelaar doet dat wel.
niet waar. jezus koos ook niet voor de dood. de 'moslimmartelaren' zijn dan ook gewoon moordenaars die zichzelf martelaren noemen.
  zondag 19 december 2004 @ 14:54:20 #224
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24081660
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:51 schreef du_ke het volgende:
Dat komt omdat flipke er met SS dicipline wel in slaagt de boel behoorlijk bij elkaar te houden. Dat zou ik Fortuyn bepaald niet zien doen. Juist omdat het enige waar hij echt goed is was het maken van ruzie is .

ook als je buiten de regering bent kan je bouwen aan een sterke oppositiepartij .
Die LPF-onbenullen keken tegen hem op als ware hij een messias. Ze waren hem wel trouw gebleven, denk ik zo.

Je kunt akltijd bouwen aan een sterke opopositiepartij, en dat was dan ook gebeurd, denk ik zo. Jij neemt klakkeloos aan dat Fortuyn hiertoe niet in staat was, zonder daar argumenten voor te hebben.
pi_24081711
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:52 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

niet waar. jezus koos ook niet voor de dood.
Hij verzoende zich er op dusdanige wijze mee dat het weldegelijk te zien is als het martelaarsschap.
quote:
de 'moslimmartelaren' zijn dan ook gewoon moordenaars die zichzelf martelaren noemen.
Geweldig, maar dat maakt Van Gogh en Fortuyn nog geen martelaren.
pi_24081718
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:51 schreef zoalshetis het volgende:
het doel van een politiekepartij is niet om zoveel mogelijk zieltjes te winnen (dom of niet). het doel is een goed regeerder te zijn.
Ja, maar dat is hetzelfde als zeggen dat ieder mens van nature goed is.
Politieke partijen zijn tegenwoordig uit op macht en doen er alles aan om die te verwerven. Standpunten of ideologie zijn daarbij al lang niet meer heilig. Nee, ik denk dat je het toch iets te naief bekijkt allemaal.
  zondag 19 december 2004 @ 14:59:24 #227
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24081771
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:56 schreef Monidique het volgende:

[..]

Hij verzoende zich er op dusdanige wijze mee dat het weldegelijk te zien is als het martelaarsschap.
[..]

Geweldig, maar dat maakt Van Gogh en Fortuyn nog geen martelaren.
pim wist dat hij de kogel zou krijgen en ging toch door. theo is een ander verhaal.
pi_24081797
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:54 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Die LPF-onbenullen keken tegen hem op als ware hij een messias. Ze waren hem wel trouw gebleven, denk ik zo.

Je kunt akltijd bouwen aan een sterke opopositiepartij, en dat was dan ook gebeurd, denk ik zo. Jij neemt klakkeloos aan dat Fortuyn hiertoe niet in staat was, zonder daar argumenten voor te hebben.
mijn argument is dat hij altijd en overal binnen afzienbare tijd gigantische ruzie maakt. Ik zie niet in waarom dat hier niet het geval zou zijn. Verder keken ze wel tegen hem op maar het was ook een groep gigantische opportunisten met een groot ego.
  zondag 19 december 2004 @ 15:00:33 #229
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24081800
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:56 schreef dekrakeling het volgende:

[..]

Ja, maar dat is hetzelfde als zeggen dat ieder mens van nature goed is.
Politieke partijen zijn tegenwoordig uit op macht en doen er alles aan om die te verwerven. Standpunten of ideologie zijn daarbij al lang niet meer heilig. Nee, ik denk dat je het toch iets te naief bekijkt allemaal.
ik hoop dat mijn naïviteit straks realiteit wordt. en inderdaad ben ik als humanist zeer positief over mensen. iedereen is goed totdat hij/zij het tegendeel bewijst. mea culpa.
  zondag 19 december 2004 @ 15:01:04 #230
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24081806
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:24 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nou ik volg hem al een tijdje en het wordt steeds erger was het eerst alleen nog maar continue gezeur over de worstendraaier uit Oss tegenwoordig heeft de PvdA alles gedaan. Ik had van hem gewoon beter verwacht .
Ik kom hier voor het vermaak du_ke. Of je moet je verwachtingen van de entiteit sjun wat bijstellen, of je zou zijn boodschappen her en der over FOK! verspreid wat anders kunnen gaan lezen. Ik vrees dat er geen andere remedie is voor de treurnis die je heeft overvallen.

Mogelijk is je opgevallen dat Jan Marijnissen zich minder in oneliners uitdrukt en ook verdedigbare politieke kredieten uitdeelt aan wie dat verdienen ongeacht hun politieke kleur. Bijgevolg is niet langer een wat pesterige belichting van sjun noodzakelijk omdat door een diversiteit aan oorzaken bewerkt is geworden wat hij wenste te bewerken. Het zou Wouter Bos op soortgelijke wijze kunnen vergaan als hij zich meer constructief en minder mediacratisch opstelt.

Ik vermoed overigens niet dat Wouter Bos en Jan Marijnissen ook maar één nacht hebben wakker gelegen van de digitale spinsels van een FOK!entiteit met de naam sjun. Waarom zou jij je er dan druk over maken?
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_24081841
Ik maak me er ook niet druk om :0. Het is alleen dat je steeds vaker verbitterd klinkt en dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Eerst bracht je wat meer humor met je berichten .
pi_24081848
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:59 schreef zoalshetis het volgende:

pim wist dat hij de kogel zou krijgen
Nee, dat wist hij niet. Of hij was paranormaal begaafd, dat kan natuurlijk ook nog.
  zondag 19 december 2004 @ 15:03:33 #233
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24081850
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:46 schreef lucida het volgende:

[..]

Wat is er nu ook al weer zo typerend voor het "kuddegedrag"?...
...allen zouden moeten...
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  zondag 19 december 2004 @ 15:04:27 #234
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24081871
quote:
Op zondag 19 december 2004 15:03 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee, dat wist hij niet. Of hij was paranormaal begaafd, dat kan natuurlijk ook nog.
hij hield er in meerdere intervieuws sterk rekening mee.
pi_24081921
Als hij er daadwerkelijk zo sterk rekening mee hield waarom accepteerde hij dan geen beveiliging?
  zondag 19 december 2004 @ 15:18:29 #236
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24082163
quote:
Op zondag 19 december 2004 15:06 schreef du_ke het volgende:
Als hij er daadwerkelijk zo sterk rekening mee hield waarom accepteerde hij dan geen beveiliging?
grinnek. welke kranten lees jij? het afanieuwsblad?
  zondag 19 december 2004 @ 15:18:34 #237
85889 lucida
équilibre
pi_24082167
Het is wordt wel een tamelijk macabere discussie, als mensen “hinterdrein” profeteren dat Pim Fortuyn al op voorhand wist dat de kogel van links zou komen. Wat heeft zo’n discussie achteraf nog met de OP van het topic te maken?

So lenkte der Barbar seinen kräftigen Hengst zum südlichen Tor, und der Maulesel
des Mönchs trabte hinterdrein.

het is zoals het is
non-conforming link
  zondag 19 december 2004 @ 15:20:54 #238
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24082211
quote:
Op zondag 19 december 2004 15:18 schreef lucida het volgende:
Het is wordt wel een tamelijk macabere discussie, als mensen “hinterdrein” profeteren dat Pim Fortuyn al op voorhand wist dat de kogel van links zou komen. Wat heeft zo’n discussie achteraf nog met de OP van het topic te maken?

So lenkte der Barbar seinen kräftigen Hengst zum südlichen Tor, und der Maulesel
des Mönchs trabte hinterdrein.

waar staat dat de kogel van links kwam? in meerdere intervieuws heeft fortuyn de mogelijkheid geoppert dat hij de verkiezingen niet zou halen. kwam waarschijnlijk ook door de vele oprechte bedreigingen. dus dat 'hinderdrein' kunt u in dit verband achterwege laten.
pi_24082233
Even voor mijn rechtse mede-forumgebruikers: we moeten eerst onze eigen zaken goed op orde zien te krijgen. Rechtse splinterpartijen.
pi_24082428
quote:
Op zondag 19 december 2004 15:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

grinnek. welke kranten lees jij? het afanieuwsblad?
Diversen, waarin onder andere stond dat diversebeveiligingsbedrijven hem gratis beveiliging aanboden maar hij dat geweigerd heeft .
  zondag 19 december 2004 @ 15:34:24 #241
85889 lucida
équilibre
pi_24082449
quote:
Op zondag 19 december 2004 15:03 schreef sjun het volgende:

[..]

...allen zouden moeten...
De socialistische strijdkreet: ...Ik dien, jij dient, wij dienen ... en allen zijn we gedienstig...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24083693
quote:
Op zondag 19 december 2004 15:21 schreef dekrakeling het volgende:
Even voor mijn rechtse mede-forumgebruikers: we moeten eerst onze eigen zaken goed op orde zien te krijgen. Rechtse splinterpartijen.
Goed idee, een sterke leider, dat heeft Rechts nodig!
  zondag 19 december 2004 @ 16:33:39 #243
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24083841
quote:
Op zondag 19 december 2004 16:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Goed idee, een sterke leider, dat heeft Rechts nodig!
ja maar... ja maar... die wordt (mond)dood gemaakt omdat links alles kan maken omdat ze het altijd beter weten.
pi_24086526
Het antwoord op de vraag in de TT is natuurlijk: NEE.
'Links' gaat vast en zeker niet haar excuses aanbieden. Ik heb tenminste niks in die richting vernomen

Maar misschien is een nationale excuus-dag iets. Dat rechts sorry zegt en links sorry terug. En rechts wat meer sorry omdat het momenteel een gepolariseerde haatdragende kutzooi in Nederland is waar links de brokken weer van op moet ruimen. Dat dan weer wel

Het valt me in dit topic ook weer op hoe huilerig veel rechtse users toch zijn. Weinig sterke schouders, alleen maar zeuren en miepen over wat hen is aangedaan.
  zondag 19 december 2004 @ 18:44:59 #245
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24086597
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:42 schreef SCH het volgende:

Het valt me in dit topic ook weer op hoe huilerig veel rechtse users toch zijn. Weinig sterke schouders, alleen maar zeuren en miepen over wat hen is aangedaan.
Dat is echt een argument waar jij niet mee kan aankomen, SCHattebout.
pi_24086624
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:44 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dat is echt een argument waar jij niet mee kan aankomen, SCHattebout.
Waarom niet? Ik begin niet elk topic over Marcel van Dam te huilen.
  zondag 19 december 2004 @ 18:47:48 #247
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24086658
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:46 schreef SCH het volgende:
Jij huilt wel weer over iets anders. Fortuyn, Wilders, AHA, zielige moslims etc.
  zondag 19 december 2004 @ 19:24:36 #248
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24087391
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:46 schreef SCH het volgende:

[..]

kijk, dat is nou zo SCHandalig van links. kritiek geven op iemand die jij leuk vindt, om welke reden dan ook, heet huilen. rechts zijn heet bij jou extreem-rechts en extreem-links doe je af als 'linkserig'. je gebagatelliseer begint inmiddels scheuren te vertonen en je zou er beter aan doen eens objectief naar de feiten te kijken. oh jee als je links slecht vind want rechts is dom, debiel, hitlerjugend, nazi en ga zo nog maar even door. doe er je voordeel mee.
  zondag 19 december 2004 @ 20:26:07 #249
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_24088441
quote:
Op zondag 19 december 2004 15:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hij hield er in meerdere intervieuws sterk rekening mee.
Pim Fortuyn vertelde nog in het interview op 3FM voor zijn moord, en heb het zelf gehoord dus dat klopt , dat hij vanaf zijn 14e jaar sterk het gevoel had dat hij 87 jaar zou worden en dat dat gevoel nooit meer weggegaan is.

Ontopic: Mensen betitelen mij vaak als links, omdat ik vind dat ieder mens recht heeft op gelijke behandeling ongeacht ofkomst, geloof of cultuur, op een bepaald minimum bestaan, minimum inkomen, op betaalbaar onderwijs en zorg en dat ik vind dat de inkomensverschillen te groot zijn. Ik zie niet in waarom ik voor mijn idealen mijn excuses zou moeten aanbieden. Toegegeven, er zijn linkse politici geweest, en zijn er nog steeds, die foute, hypocriete beslissingen maken of verkeerde uitspraken deden (o.a. in de kwestie fortuyn). Maar die heb je ook aan de rechtse kant van het spectrum.

En dan nog iets, ik snap niet hoe links (en dan bedoel ik de echt linkse partijen SP, groenlinks en niet de gematigde, in mijn ogen toch redelijk rechtse PvdA) de schuld kan krijgen van de huidige problemen? Het waren de VVD en het toenmalige CDA die gastarbeiders hiernaartoe haalden.. de SP was het daar niet mee eens en zelfs het PvdA had z'n twijfels. De SP werd zelfs door zijn kritiek op het immigratie beleid begin jaren 80 flink afgevlamd en als extreem rechts betiteld. En nu krijgen diezelfde linkse partijen de schuld hiervan? Beetje vreemd.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  zondag 19 december 2004 @ 20:32:43 #250
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_24088556
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kijk, dat is nou zo SCHandalig van links. kritiek geven op iemand die jij leuk vindt, om welke reden dan ook, heet huilen. rechts zijn heet bij jou extreem-rechts en extreem-links doe je af als 'linkserig'. je gebagatelliseer begint inmiddels scheuren te vertonen en je zou er beter aan doen eens objectief naar de feiten te kijken. oh jee als je links slecht vind want rechts is dom, debiel, hitlerjugend, nazi en ga zo nog maar even door. doe er je voordeel mee.
Ik ben toch redelijk links en val dus in het vakje dat jij links noemt. Extreem rechts noem ik extreem rechts, extreem links noem ik extreem links. Beide zijn extremen en imho niet goed. Rechts betitel ik niet als dom, debiel, hitlerjugend, nazi etc. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening en idealen in mijn ogen.. ik hoef het niet ermee eens te zijn en een discussie ga ik niet uit de weg, maar respect voor andermans gedachtegoed vind ik toch belangrijk. Ik voel me dan ook erg aangesproken als je mij op een dergelijke manier in een hokje duwt
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')