abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2004 @ 09:11:18 #151
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24076200
quote:
Op zondag 19 december 2004 00:17 schreef Landmass het volgende:

[..]

Een van hun is promovendi (wiskunde). Snap jij het?
Jawel. Verstand van de Wiskunde impliceert evenmin sociaal wetenschappelijk inzicht als verstand van de sociale wetenschappen wiskundig inzicht impiceert.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  zondag 19 december 2004 @ 09:32:01 #152
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24076244
quote:
Op zondag 19 december 2004 00:00 schreef Landmass het volgende:
P.v.d.A.

Waar stond die afkorting ook al weer voor. 'Partij van de Allochtoon' of was het 'Partij van de Armoe'?
Portemonnee van de Ander?
Het is al zoveer gekomen dat je van je inkomen hooguit 20% vrij kunt besteden, zoveel premie-afdracht vindt er plaats. Veel ervan is besteed aan:
  • onnodige verfraaiing van stads- en dorpscentra;
  • megaprojecten die eerst drie keer over de kop moeten voordat ze kostendekkend worden;
  • experimenten in het onderwijs als VMBO en kosten van neveneffecten daarvan;
  • import van kansarmen op de nederlandse arbeidsmarkt via 'gezinshereniging', een term die zou kunnen uitgroeien als eufemisme voor kwartiermakerij als de nederlandse overheid geen pas op de plaats had gemaakt.
  • groei van het aantal regelaartjes en interimregelaartjes in diverse overheids- en semi-overheidsinstellingen die door middel van structurele reorganisaties voortdurend nieuwe kleren van de keizer presenteren als schaamlap voor hun bestuurlijke falen.

Ondanks dat de PvdA voor mij de ambtenaren- en regelaartjespartij bij uitstek is, is deze niet alleen schuldig aan de kostspelige maatschappelijke vormgeving die ik hierboven beschreef.
  • Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
    pi_24077280
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 09:32 schreef sjun het volgende:

[..]

Portemonnee van de Ander?
    Het is al zoveer gekomen dat je van je inkomen hooguit 20% vrij kunt besteden, zoveel premie-afdracht vindt er plaats. Veel ervan is besteed aan:
  • onnodige verfraaiing van stads- en dorpscentra;
  • megaprojecten die eerst drie keer over de kop moeten voordat ze kostendekkend worden;
  • experimenten in het onderwijs als VMBO en kosten van neveneffecten daarvan;
  • import van kansarmen op de nederlandse arbeidsmarkt via 'gezinshereniging', een term die zou kunnen uitgroeien als eufemisme voor kwartiermakerij als de nederlandse overheid geen pas op de plaats had gemaakt.
  • groei van het aantal regelaartjes en interimregelaartjes in diverse overheids- en semi-overheidsinstellingen die door middel van structurele reorganisaties voortdurend nieuwe kleren van de keizer presenteren als schaamlap voor hun bestuurlijke falen.

Ondanks dat de PvdA voor mij de ambtenaren- en regelaartjespartij bij uitstek is, is deze niet alleen schuldig aan de kostspelige maatschappelijke vormgeving die ik hierboven beschreef.
  • Dit alles is door de PvdA geregeld ? Best wel knap dat 1 partij dat allemaal voor mekaar krijgt.

Wat is de rol van bijvoorbeeld de VVD dan geweest, die al zolang ik me bewust ben, meedoet in alle kabinetten ? Zowel in Paars, als nu met Balkenende ?
    Honey ! Take me drunk, i am home !
      zondag 19 december 2004 @ 11:49:32 #154
    94405 Tarak
    Follow the white rabbit...
    pi_24077439
    Zou Marcel van Dam ooit nog z'n excuses gaan aanbieden?

Bron: www.geenstijl.nl

"U bent een minderwaardig mens"

http://www.geenstijl.nl/filmpjes/Pim Fortuyn - 1997-02-17b - Marcel van Dam.avi

En dan hier nog een wat groter mp3tje van uitspraken van links:

http://www.geenstijl.nl/audio/Pim Fortuyn - 1948-2002 - Demonisering LQ.mp3
    If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
      zondag 19 december 2004 @ 11:53:50 #155
    52589 sjun
    uit solidariteit
    pi_24077521
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 11:36 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Dit alles is door de PvdA geregeld ? Best wel knap dat 1 partij dat allemaal voor mekaar krijgt.

Wat is de rol van bijvoorbeeld de VVD dan geweest, die al zolang ik me bewust ben, meedoet in alle kabinetten ? Zowel in Paars, als nu met Balkenende ?
    Even verder lezen voordat je reageer. Ter informatie citeer ik mezellf nog even.

Immers: andere partijen lieten dit gebeuren...

In mijn woonplaats Amsterdam is het toch echt de PvdA die de media en het ambtenarenapparaat sterk beïnvloedt. Geen wonder ook want wiens brood men eet, diens woord men spreekt. De PvdA is bij uitstek niet de partij die het ambtenarenappraat eens op de schop neemt, kritisch kijkt naar ingevulde functies en vervolgens komt met een saneringsvoorstel teneinde de overheidsuitgaven en overdreven ambtelijke regelgeving te beperken.

Misschien lezen Bos en consorten hier mee en breng ik ze op een ideetje om aansluiting te kunnen vinden bij wat er onder andere in Amsterdam leeft buiten de lokale PvdA-werkelijkheidsbeleving die deze club naar mijn idee doet afstevenen op een rotterdamse afrekening met stadsregenten.
    pi_24077597
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 11:53 schreef sjun het volgende:

[..]

Even verder lezen voordat je reageer. Ter informatie citeer ik mezellf nog even.

Immers: andere partijen lieten dit gebeuren...

In mijn woonplaats Amsterdam is het toch echt de PvdA die de media en het ambtenarenapparaat sterk beïnvloedt. Geen wonder ook want wiens brood men eet, diens woord men spreekt. De PvdA is bij uitstek niet de partij die het ambtenarenappraat eens op de schop neemt, kritisch kijkt naar ingevulde functies en vervolgens komt met een saneringsvoorstel teneinde de overheidsuitgaven en overdreven ambtelijke regelgeving te beperken.

Misschien lezen Bos en consorten hier mee en breng ik ze op een ideetje om aansluiting te kunnen vinden bij wat er onder andere in Amsterdam leeft buiten de lokale PvdA-werkelijkheidsbeleving die deze club naar mijn idee doet afstevenen op een rotterdamse afrekening met stadsregenten.
    Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat 1 partij dat nooit alleen voor mekaar krijgt.

Meer de schuld van alle partijen die het allemaal laten gebeuren.

Hoe kan de PvdA in hemelsnaam het mediagebeuren (voorbeeldje) beinvloeden ?
      zondag 19 december 2004 @ 13:02:30 #157
    52589 sjun
    uit solidariteit
    pi_24079000
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 11:58 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat 1 partij dat nooit alleen voor mekaar krijgt.

Meer de schuld van alle partijen die het allemaal laten gebeuren.

Hoe kan de PvdA in hemelsnaam het mediagebeuren (voorbeeldje) beinvloeden ?
    Kijk eens wie je op oudejaarsavond op je scherm getoverd krijgt en welke politieke boodschaop deze kleinkunstenaars verkondigen... Neem voor de gein eens wat dagelijkse lokale berichtgeving in Amsterdam door en bekijk eens kritisch de politieke boodschap die eruit spreekt. AT5 en Parool zijn gewoon spreekbuizen van de lokale PvdA en de wijze van nieuwsinkleuring is nu niet echt objectief te noemen met presentatoren als Felix Rottenberg (ex-voorzitter PvdA) die niet schuwen het sociaal-democratische evangelie als presentator te blijven verspreiden op een met publiek geld bekostigd medium.

Het is echter niet enkel blijmoedig getoeter dat er bij en over de amsterdamse PvdA weerklinkt. Er is een kentering waarneembaar
    pi_24079053
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 13:02 schreef sjun het volgende:

Kijk eens wie je op oudejaarsavond op je scherm getoverd krijgt en welke politieke boodschaop deze kleinkunstenaars verkondigen...
    Er wordt niets op "je scherm" getoverd, nee, Nederland 3 heeft dan cabaret, maar dat is héél wat anders dan "je scherm", dat is gewoon een van de vele zenders waar je uit kan kiezen. Een andere discussie is dan of je publieke media op dusdanige wijze moet gebruiken, maar het is absoluut niet zo dat Jack jou wordt opgedrongen, dat je móét kijken.
    pi_24079091
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 11:49 schreef Tarak het volgende:
    Sorry lijk....

Zoiets?
    pi_24079146
    quote:

[..]

Kijk eens wie je op oudejaarsavond op je scherm getoverd krijgt en welke politieke boodschaop deze kleinkunstenaars verkondigen... Neem voor de gein eens wat dagelijkse lokale berichtgeving in Amsterdam door en bekijk eens kritisch de politieke boodschap die eruit spreekt. AT5 en Parool zijn gewoon spreekbuizen van de lokale PvdA en de wijze van nieuwsinkleuring is nu niet echt objectief te noemen met presentatoren als Felix Rottenberg (ex-voorzitter PvdA) die niet schuwen het sociaal-democratische evangelie als presentator te blijven verspreiden op een met publiek geld bekostigd medium.

Het is echter niet enkel blijmoedig getoeter dat er bij en over de amsterdamse PvdA weerklinkt. Er is een kentering waarneembaar
    Mwa, ik kijk niet naar het kopspijkersgedoe, want dat vind ik niet leuk, (persoonlijk dingetje), daarnaast zal Youp van 't Hek er wel weer zijn, maar die vind ik niet rechts of links.

Knevel op Zaterdag vind ik te links voor woorden, daar kan ik dus echt niet naar kijken.

Het Parool vind ik op zich wel een aardige krant (ik koop hem op zaterdag los), maar ik zie het linksige nooit zo in een krant (willekeurig welke). Een krant is kritisch, moet dat ook zijn, maar ben je dan meteen links ?
      zondag 19 december 2004 @ 13:57:58 #161
    52589 sjun
    uit solidariteit
    pi_24080325
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 13:07 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Mwa, ik kijk niet naar het kopspijkersgedoe, want dat vind ik niet leuk, (persoonlijk dingetje), daarnaast zal Youp van 't Hek er wel weer zijn, maar die vind ik niet rechts of links.

Knevel op Zaterdag vind ik te links voor woorden, daar kan ik dus echt niet naar kijken.

Het Parool vind ik op zich wel een aardige krant (ik koop hem op zaterdag los), maar ik zie het linksige nooit zo in een krant (willekeurig welke). Een krant is kritisch, moet dat ook zijn, maar ben je dan meteen links ?
    Je bent niet per definitie links als je je ook ter linkerzijde van het politeke spectrum oriënteert. Er staan vaak uitstekende stukken in het Parool. Vooral de columns van Henk Spaan lees ik graag.

Neem nu echter dit berichtje dat gewoon een dinst bewijst aan de PvdA. Er staat niets in, het biedt Wouter Bos een gratis podium om Ayaan Hirsi Ali tot irrelevant voor de discussie te verklaren. Dat laatste is echter nog maar zeer de vraag. Waarom zou je immers voortdurend expliciet moeten gaan vermelden dat het je er niet om te doen is dat... (een opsomming van mogelijke uitschuifbare lange tenenrakers....). om maatschappelijke misstanden met succes op de politieke agenda te krijgen?

Andries Knevel komt op mij vooral rechts over. Voor wat betreft de kleinkunstenaars: Lebbis & Jansen, Teeuwen, de Jonge, van 't Hek en schoolmeester Spijkerman die fungeert als aangever hebben er reeds blijk van gegeven vooral links van het politieke spectrum te staan. Dat is natuurlijk hun goed recht in ons vrije land. ZIj bieden echter duidelijk een podium voor verspreiding van de linkse politieke boodschap. Vooral bij argelozen zonder politieke oriëntatie kan zo een politieke mening worden gevormd die bijdraagt aan een vertekende een werkelijkheidsinkleuring. Hierin wordt bijvoorbeeld Jan Peter Balkenende steevast als sukkel neergezet ongeacht zijn maatschappelijke en politieke verdiensten. Omgekeerd kan Wouter Bos in die beleving in de kamer tot held worden getransfereerd terwijl de man in de kamer nauwelijks hoorbaar aanwezig is.

De PvdA heeft slim tijdig ingespeeld op mediacratische tensen en is momenteel de politieke partij bij uitstek die gebruik maakt van diverse verpakkingen om haar boodschap via de media over te brengen. Overigens is ook de VVD met een inhaalrace bezig. vanochtend liet Hans van Balen bij Harry Mens zien dat hij zich daarbij wat op Hans Wiegel georiënteerd heeft toen hij aangaf dat de VVD haar doelgroep, de ondernemers, min of meer had laten zitten...
    pi_24080389
    Weer een polariserend topic.

Knap hoor.

Goed gedaan.
    pi_24080437
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 11:49 schreef Tarak het volgende:

Bron: www.geenstijl.nl

"U bent een minderwaardig mens"

http://www.geenstijl.nl/filmpjes/Pim Fortuyn - 1997-02-17b - Marcel van Dam.avi

En dan hier nog een wat groter mp3tje van uitspraken van links:

http://www.geenstijl.nl/audio/Pim Fortuyn - 1948-2002 - Demonisering LQ.mp3
    Waarom precies? Je gelooft daadwerkelijk in de door een paar oppotunistische advocaten en vastgoedbaronnen opegroepen hype van demonisatie ?

het was gewoon een eenzame gek waarbij een circuitje in de hersenen knapte.

Overigens was Fortuyn idd wel redelijk minderwaardig daar moet ik Van Dam dan weer wel gelijk in geven.
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_24080556
    quote:

[..]

Kijk eens wie je op oudejaarsavond op je scherm getoverd krijgt en welke politieke boodschaop deze kleinkunstenaars verkondigen
    idd wat M. zegt je hoeft er verdomme toch niet naar te kijken? Of wel soms? Is in Amsterdam de gedachtenpolitie van de PvdA zo sterk dat op oudejaarsavond alleen de vara aan staat?

Lijkt me niet je mag ook gewoon naar de oudejaarsloterij kijken, niemand houdt je tegen het is maar net wat je zelf leuk vindt.

Sjun.... je valt me laatste tijd steeds meer tegen, eerder gooide je wat meer humor en minder verbittering in je berichten .
      zondag 19 december 2004 @ 14:09:16 #165
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_24080585
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 13:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Sorry lijk....

Zoiets?
    meer iets in de trant van: "sorry mensen dat ik mee heb geholpen met het demoniseren en daarmee het vermoorden van een ministerpresident in wording. sorry mensen dat ik politiek, die niet meteen tot de mijne behoort, met minderwaardig betitel en vergelijk met nazi-praktijken. ik zal vanaf nu nooit meer op tv verschijnen omdat ik mezelf de volgende keer toch weer niet weet in te houden. ik ga weer over tot mijn grootste hobby, jenever zuipen van de vroege morgen tot de late avond". dit lijkt er al meer op.
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
    pi_24080670
    een ministerpresident in wording !
      zondag 19 december 2004 @ 14:13:59 #167
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_24080677
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 14:01 schreef Alcyone het volgende:
    Weer een polariserend topic.

Knap hoor.

Goed gedaan.
    Polariseren is natuurlijk ook heel erg. Mag absoluut niet.
    What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
    - Oriana Fallaci 1929-2006
      zondag 19 december 2004 @ 14:18:44 #168
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_24080767
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 14:13 schreef du_ke het volgende:
    een ministerpresident in wording !
    ik denk dat hij een goede kans maakte.
      zondag 19 december 2004 @ 14:18:53 #169
    94405 Tarak
    pi_24080773
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 14:08 schreef du_ke het volgende:

Sjun.... je valt me laatste tijd steeds meer tegen, eerder gooide je wat meer humor en minder verbittering in je berichten .
    Dit is wel verbittering. Van Sjun lees ik nergens verbittering.
    If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
      zondag 19 december 2004 @ 14:19:04 #170
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_24080777
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 14:03 schreef du_ke het volgende:

Overigens was Fortuyn idd wel redelijk minderwaardig daar moet ik Van Dam dan weer wel gelijk in geven.
    Jij bent echt te ziek voor woorden. Je moet weer eens lief worden, du_ke.
    pi_24080801
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 14:08 schreef du_ke het volgende:

[..]

idd wat M. zegt je hoeft er verdomme toch niet naar te kijken? Of wel soms? Is in Amsterdam de gedachtenpolitie van de PvdA zo sterk dat op oudejaarsavond alleen de vara aan staat?

Lijkt me niet je mag ook gewoon naar de oudejaarsloterij kijken, niemand houdt je tegen het is maar net wat je zelf leuk vindt.
    Ware het niet dat al die linkse non-artiesten bij de Vara uit mijn belastinggeld betaald worden, en de staatsloterijshow niet. Maakt nogal een verschil, vind je niet ?
      zondag 19 december 2004 @ 14:21:18 #172
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_24080838
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 14:20 schreef dekrakeling het volgende:

[..]

Ware het niet dat al die linkse non-artiesten bij de Vara uit mijn belastinggeld betaald worden, en de staatsloterijshow niet. Maakt nogal een verschil, vind je niet ?
    goed punt, maar dat snappen 'ze' toch niet met die geknapte circuitjes in hun hoofd...maar aan de andere kant is alles beter dan seth gaaikema.
    pi_24080857
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 14:19 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Jij bent echt te ziek voor woorden. Je moet weer eens lief worden, du_ke.
    Ik ben wel lief maar types als fortuyn die den buitenlander of den islamiet, of den jood overal de schuld van geven . Het is maar waar je trek in hebt.

En natuurlijk was de hele zooi ook gigantisch overhyped .

Dat hele gedonder heeft Nederland kapitalen en haar imago in de wereld gekost . het is maar net wat je over hebt voor 100 zwarten minder per jaar .
      zondag 19 december 2004 @ 14:22:30 #174
    94405 Tarak
    pi_24080872
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 14:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

Waarom precies? Je gelooft daadwerkelijk in de door een paar oppotunistische advocaten en vastgoedbaronnen opegroepen hype van demonisatie ?

Ik geloof in het volk. Jij wil er boven staan.
    Het ging me met name om hoe men met emotionele en irrationele argumenten kwam, hoe men bepaalde problemen niet wilde zien en het op de man speelde zodat de man "uitgeschakeld" werd (in figuurlijke zin) en men de problemen nog even onder het tapijt kon vegen.

Met name De Graaf vind ik erg met "Hier vlakbij is het achterhuis...."
    Job Frieszo ontbreekt helaas nog in het mp3tje trouwens.
      zondag 19 december 2004 @ 14:23:50 #175
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_24080907
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 14:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik ben wel lief maar types als fortuyn die den buitenlander of den islamiet, of den jood overal de schuld van geven . Het is maar waar je trek in hebt.

Dat hele gedonder heeft Nederland kapitalen en haar imago in de wereld gekost . het is maar net wat je over hebt voor 100 zwarten minder per jaar .
    het programma van fortuyn was wel ff iets meer dan de eenzijdige worst die jij ons nu voorhoudt.
    pi_24080917
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 14:18 schreef Tarak het volgende:

[..]

Dit is wel verbittering. Van Sjun lees ik nergens verbittering.
    Nou ik volg hem al een tijdje en het wordt steeds erger was het eerst alleen nog maar continue gezeur over de worstendraaier uit Oss tegenwoordig heeft de PvdA alles gedaan. Ik had van hem gewoon beter verwacht .
    pi_24080918
    quote:

[..]

En nu maar afwachten tot er mensen gaan happen ?
      zondag 19 december 2004 @ 14:25:45 #178
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_24080954
    quote:

Democratie mag wat kosten. En politici afknallen is slechter voor je imago dan Fortuyn kiezen. Vlaanderen draait immers ook nog prima. En wat boeit het imago eigenlijk?

Een voordeel is dat we van het vingertje en het "voorbeeldland" idee van links af zijn. Want dat heeft ons goud en een heel vervelende politieke sfeer gekost.

En dat Fortuyn "buitenlanders" overal de schuld van gaf is een oversimplificatie die idd in heel wat geknapte hersentjes lijkt voor te komen. En wanneer had hij het over joden?
    pi_24080962
    Zie je de overeenkomsten dan niet tussen het CD-program en het program van de LPF ?

En wat was fortuyn nou meer dan een eenzijdige worst? Had hij echte ideeen over andere zaken dan immigratie en integratie? Misschien waren die er wel maar ze hadden bepaald niet de nadruk .
    pi_24080976
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 14:13 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Polariseren is natuurlijk ook heel erg. Mag absoluut niet.
    Nee mensen opjutten om tegenover elkaar te gaan staan. Das intelligent.

Iedereen heeft fouten gemaakt, iedereen maakt nog steeds fouten. Vind het zwak om dan te gaan wijzen met vingertjes en excuses te eisen. We doen allemaal ons best, we hebben gewoon allemaal een andere visie. Je kunt niet een hele groep mensen die het stempel "Links" of "Rechts" hebben gekregen, ergens de schuld van geven. Ik ben niet rechts en niet links, is er werkelijk een vak "Centrum"?
    pi_24080982
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 14:25 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Democratie mag wat kosten. En politici afknallen is slechter voor je imago dan Fortuyn kiezen. Vlaanderen draait immers ook nog prima. En wat boeit het imago eigenlijk?

Een voordeel is dat we van het vingertje en het "voorbeeldland" idee van links af zijn. Want dat heeft ons goud en een heel vervelende politieke sfeer gekost.

En dat Fortuyn "buitenlanders" overal de schuld van gaf is een oversimplificatie die idd in heel wat geknapte hersentjes lijkt voor te komen. En wanneer had hij het over joden?
    Niet zo happen........
    pi_24080997
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 14:25 schreef PJORourke het volgende:

Och van Islamiet naar buitenlander naar jood zijn maar erg kleine stapjes hoor .
    pi_24081039
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 14:24 schreef dekrakeling het volgende:

[..]

En nu maar afwachten tot er mensen gaan happen ?
    !
    pi_24081052
    Ik geloof trouwens wel in een linkse samenzwering bij de moord op Fortuyn.
    Volkert zal een en ander heus niet alleen voorbereid hebben, en waarschijnlijk zaten Kok, Melkert en De Vries gewoon in het complot.
      zondag 19 december 2004 @ 14:29:33 #185
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_24081054
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 14:26 schreef Alcyone het volgende:

[..]

Nee mensen opjutten om tegenover elkaar te gaan staan. Das intelligent.

Iedereen heeft fouten gemaakt, iedereen maakt nog steeds fouten. Vind het zwak om dan te gaan wijzen met vingertjes en excuses te eisen. We doen allemaal ons best, we hebben gewoon allemaal een andere visie. Je kunt niet een hele groep mensen die het stempel "Links" of "Rechts" hebben gekregen, ergens de schuld van geven. Ik ben niet rechts en niet links, is er werkelijk een vak "Centrum"?
    ik denk dat het cda nog het meest in het centrum ligt.
      zondag 19 december 2004 @ 14:30:54 #186
    94405 Tarak
    pi_24081085
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 14:27 schreef du_ke het volgende:

[..]

Och van Islamiet naar buitenlander naar jood zijn maar erg kleine stapjes hoor .
    net zo klein als van Israeliet, naar jood, naar ongelovige zeker?
      zondag 19 december 2004 @ 14:31:23 #187
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_24081096
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 14:26 schreef dekrakeling het volgende:
    Niet zo happen........
    Ik weet het, moet ik niet doen...maar als je zo'n plaat voor je kop hebt...
    pi_24081131
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 14:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat het cda nog het meest in het centrum ligt.
    Het CDA ligt in een centrum maar dat is echter wel het centrum van de eenvoudige burgerij, niets mis mee maar over 20 jaar wel uitgestorven. Ik denk eerder de voormalige paarse regeringspartijen het centrum vormen. Waarbij er binnen die partijen wel redelijk grote verschillen zijn. Maar je toch ook grote oveeenkomsten kan vinden.
      zondag 19 december 2004 @ 14:32:48 #189
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_24081138
    Dat men niks gedaan heeft om Volkert te stoppen kan ik wel geloven. Het kwam allemaal verdomde goed uit.
    pi_24081151
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 14:30 schreef Tarak het volgende:

[..]

net zo klein als van Israeliet, naar jood, naar ongelovige zeker?
    In het geval van Fortuyn dan wel ongelovige zwarte .
      zondag 19 december 2004 @ 14:33:44 #191
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_24081154
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 14:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het CDA ligt in een centrum maar dat is echter wel het centrum van de eenvoudige burgerij, niets mis mee maar over 20 jaar wel uitgestorven. Ik denk eerder de voormalige paarse regeringspartijen het centrum vormen. Waarbij er binnen die partijen wel redelijk grote verschillen zijn. Maar je toch ook grote oveeenkomsten kan vinden.
    dan heb je het over de gemene deler. moeilijk stemmen op paars...
    pi_24081157
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 14:31 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik weet het, moet ik niet doen...maar als je zo'n plaat voor je kop hebt...
    Waarschijnlijk ligt het hele kraakpand te schuddebuiken van het lachen als je hapt.
    Gewoon negeren......
      zondag 19 december 2004 @ 14:33:59 #193
    94405 Tarak
    pi_24081160
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 14:32 schreef PJORourke het volgende:
    Dat men niks gedaan heeft om Volkert te stoppen kan ik wel geloven. Het kwam allemaal verdomde goed uit.
    Fokmeet naar 0605??
      zondag 19 december 2004 @ 14:35:42 #194
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_24081206
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 14:33 schreef Tarak het volgende:

[..]

Fokmeet naar 0605??
    nee gewoon individueel downloaden en zo je respect tonen voor de dood van een cineast en tevens zijn zoontje een studiebeurs gunnen.
    pi_24081218
    quote:
    Pssssssssst, niet happen.
    pi_24081225
    quote:
    Ja, het was een complot van de gevestige orde.
    pi_24081245
    quote:
    ! Nee hoor was het hele gedonder niet gebeurd dan was er door PvdA, CDA en evt D66 of de VVD een cordon sanitaire rond de lpf aangelegd en was men vrolijk verder gegaan terwijl fortuyn z'n eigen fractie uit elkaar zag vallen. Dat is een vele malen aantrekkelijker alternatief. Nieamnd had belang bij de moord op fortuyn.
      zondag 19 december 2004 @ 14:37:27 #198
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_24081254
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 14:33 schreef Tarak het volgende:
    Fokmeet naar 0605??
    Goed idee. Verplichte kost voor onze linske rakkertjes. Film over een martelaar door een martelaar.
    pi_24081271
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 14:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dan heb je het over de gemene deler. moeilijk stemmen op paars...
    nee maar wel op individuen van de deelnemende lijsten.
      zondag 19 december 2004 @ 14:38:39 #200
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_24081278
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 14:37 schreef du_ke het volgende:
    ! Nee hoor was het hele gedonder niet gebeurd dan was er door PvdA, CDA en evt D66 of de VVD een cordon sanitaire rond de lpf aangelegd en was men vrolijk verder gegaan terwijl fortuyn z'n eigen fractie uit elkaar zag vallen. Dat is een vele malen aantrekkelijker alternatief. Nieamnd had belang bij de moord op fortuyn.
    Cordon sanitair werkt ook zo lekker in Belgie.

Ben jij echt zo naief of ben ik weer aan het happen?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')