Dat is de instelling!quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:45 schreef tong80 het volgende:
Ach vorig jaar was de finale Porto Monaco.
Dus waarom geen Lyon PSV dit jaar ?
Porto was destijds wel regerend UEFA-CUP houder. Dat kun je van Lyon of PSV niet zeggen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:45 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
In dat geval ga je met mij mee,regel ik de kaarten
Dat zou wel schitterend zijn. Ik vind Lyon na Chelsea de sterkste ploeg van de over gebleven teams. Cris is een sterke Braziliaanse verdediger (die overigens in het niet valt bij Alex, maar dat zegt nog niks, want Alex is van uitzonderlijke klasse), de spitsen van Lyon zijn levensgevaarlijk en snel, en er loopt één wereldspeler rond bij Lyon: Essienquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:45 schreef tong80 het volgende:
Dat zou mooi zijn. Dan zit er wellicht een halve finale in voor PSVquote:
Sinds wanneer zit psv in de doelstelling van Van Gaal?quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Dan zit er wellicht een halve finale in voor PSVDat was de doelstelling van Van Gaal
![]()
wie is de jong?quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is dat het koosnaampje van John de Jong of bedoel je Juninho?
Weet je, jij bent net zo'n minkukel als die lui die nu lopen roepen dat Michael Jackson onschuldig is en nog steeds the king of pop..quote:
De hoofdgetuige heeft anders wel meineed gepleegdquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:11 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Weet je, jij bent net zo'n minkukel als die lui die nu lopen roepen dat Michael Jackson onschuldig is en nog steeds the king of pop..
Nu nog wel ja...quote:
Ik dacht dat jij alleen het voetbal volgdequote:Op donderdag 10 maart 2005 00:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De hoofdgetuige heeft anders wel meineed gepleegd
Ah, dat moet wel betekenen dat wacko altijd onschuldig moet zijn geweest en zich nog nooit aan een kinderkontje heeft vergrepenquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De hoofdgetuige heeft anders wel meineed gepleegd
Vier van de zeven goed, tot nu toe.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:47 schreef heiden6 het volgende:
1. Real Madrid CF v Juventus FC
2. FC Porto v FC Internazionale
3. FC Barcelona v Chelsea FC
4. Werder Bremen v Olympique Lyonnais
5. Liverpool FC v Bayer 04 Leverkusen
6. PSV Eindhoven v AS Monaco FC
7. Manchester United FC v AC Milan
8. FC Bayern München v Arsenal FC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |