Je snapt zelf hopelijk wel dat dat komt doordat hij gaaptquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:38 schreef Zwansen het volgende:
Wat een rotkop heeft dat onderste beest zeg! Geen fotosoep meer nodig!
Doe es ff normaal ofzo met je eigen gore tyfus kopquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:38 schreef Zwansen het volgende:
Wat een rotkop heeft dat onderste beest zeg! Geen fotosoep meer nodig!
Niet schelden Dennis, Zwansen wilde alleen maar even laten zien dat hij niet intelligent is en dus zijn toevlucht zoekt in domme opmerkingen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:43 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Doe es ff normaal ofzo met je eigen gore tyfus kop
Sterf!quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:43 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Bliksem! Nee ik wilde alleen zeggen dat die kat van je een rotkop heeft! Ik zie niet in wat mijn intelligentie daar mee te maken heeft.... Tjap!quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:45 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Niet schelden Dennis, Zwansen wilde alleen maar even laten zien dat hij niet intelligent is en dus zijn toevlucht zoekt in domme opmerkingen.
Dat punt heeft hij weer gemaakt. Klaar.
What have you done to my catquote:
Wtf, ik was wel aan het poolen ja...quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:34 schreef vdo28 het volgende:
Was jij laatst aan het poolen met een Chineesje in Grunn?![]()
dan ben je gespot!quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wtf, ik was wel aan het poolen ja...
Ik heb alleen niet gepoolt met een chineesje, daar zit hem de kneep...quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:41 schreef vdo28 het volgende:
[..]
dan ben je gespot!
En je ziet er wel lief uit vergeleken met wat je hier op het forum probeert te zijn hoor![]()
![]()
Ouchquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:41 schreef vdo28 het volgende:
[..]
dan ben je gespot!
En je ziet er wel lief uit vergeleken met wat je hier op het forum probeert te zijn hoor![]()
![]()
Zegt ie snelquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb alleen niet gepoolt met een chineesje, daar zit hem de kneep...
quote:
quote:
Stoned Kitty!!!quote:
het lijkt wel of die kat iets groots in z'n kont krijgt gestoptquote:
*PROESTquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:41 schreef Klonk het volgende:
0
[..]
het lijkt wel of die kat iets groots in z'n kont krijgt gestopt
quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:41 schreef CartWOman het volgende:
[afbeelding]
Wie kan van Pluis iets kersterigs fabriceren?
hij heeft anders wel gelijk !quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:43 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:41 schreef CartWOman het volgende:
[afbeelding]
Wie kan van Pluis iets kersterigs fabriceren?
Lekker evil...quote:
Ik vind de orginele Pluis evil-er.. Die hééft geeneens ogenquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lekker evil...![]()
Thx!
Ik ga 'm als kerstkaart naar de broer van Pluis sturen. Ook namens haar een pootje.
Pluis is meer een kerstMUSje zoquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lijkt wel door de vloer te zijn gezakt... Hij heeft in ieder geval zijn kerstmutsje achtergelaten![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:10 schreef -PolluX- het volgende:
Kadootje doet me wel een beetje zweeds aan.
Hier de verbeterde (nog niet zo geweldige) versie:quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:59 schreef -PolluX- het volgende:
[afbeelding]
Mn paint skillz zijn nog niet geweldig.
Het is net Terrance van Terrance and Phillipquote:Op zaterdag 18 december 2004 00:49 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik kijk er nu weer naar, en ik moet gewoon alweer lachen
Het ziet er echt niet uit
LOL,quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:37 schreef vdo28 het volgende:
Cool lurf-doc kun je dat ook met desbetreffende katten bovenaan....?
weer ben ik ff een uurtje weg
Leen hem aan boardaholic uit, komtie als een gefotosoepte langharige Shadow terugquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:47 schreef Mazora het volgende:
Voor wat variatie: Kan er iemand dit lamme geval ff soepen?
[afbeelding]
Hij heet dusty, en het is een schijtluis(hond) voor de geinterreseerden.
ik heb in tijden niet meer zo gelachen... serieus! ik lig helemaal dubbel!quote:
quote:Op zondag 19 december 2004 22:19 schreef BGS het volgende:
Onze poes is ook hard toe aan een opfrisbeurtje
[afbeelding]
ja wel aardig idd..quote:Op zondag 19 december 2004 22:57 schreef StofjeB het volgende:
[afbeelding]
Zitten echt erg grappige in dit topic, volgens mij is onze kat ook wel soepbaar
VETquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lijkt wel door de vloer te zijn gezakt... Hij heeft in ieder geval zijn kerstmutsje achtergelaten![]()
quote:
quote:
Dat moet niet zo moeilijk zijn, je hebt genoeg leuke foto's in het kattefototopic geplaatst.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:14 schreef Rewimo het volgende:
FantastischIk zit me hier op mijn werk ernstig in te houden om niet in schaterlachen uit te barsten, tranen in mijn ogen van het lachen. Ik ga een foto van mijn katten zoeken
hehehequote:
Grote versie doet t nietquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:47 schreef Bullitt het volgende:
[[url=http://img146.exs.cx/img146/4609/untitled18yk.th.jpg]afbeelding][/URL]
LolOlolO![]()
Jij speelt gemeen, je zet ze zelf ook al een kerstmuts op.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:22 schreef Rewimo het volgende:
Hier komen er een paar
[afbeelding]
afbeelding
Edit: nog een
[afbeelding]
Ja maar die plaats ik niet hierquote:Op woensdag 22 december 2004 13:05 schreef buitenbeentje het volgende:
Jij speelt gemeen, je zet ze zelf ook al een kerstmuts op.![]()
quote:Op woensdag 22 december 2004 10:37 schreef computerkiller het volgende:
okee nog een paint
[afbeelding]
Rudolph the rednose cat?
quote:Op woensdag 22 december 2004 19:45 schreef Rewimo het volgende:
't Is knap gedaan hoor, dat vind ik ook. Maar de oorspronkelijke bedoeling van dit topic was toch het creëren van kerstpoezen. Dus liever niet.
niet zo mopperenquote:Op woensdag 22 december 2004 19:56 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oke wat jij wilt....
Moet een elvenpakje voorstellenquote:Op donderdag 23 december 2004 11:30 schreef Bak_Beest het volgende:, wat voor een achtelijk groen pak heeft die gozer achter aan
quote:Op donderdag 23 december 2004 10:57 schreef computerkiller het volgende:
hier is weer een paint
[afbeelding]
De gedachte van kerst?
Da's een meisjequote:Op donderdag 23 december 2004 11:30 schreef Bak_Beest het volgende:, wat voor een achtelijk groen pak heeft die gozer achter aan
Shit man je was me voor...quote:
Wat een intrigerende avatar heb jij. Ik kijk er al minuten naar.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
Toch leuk, wat mensen ook met paint (!!) kunnen creeren
Dat vond ik nou ook, ik zit alleen nu al heel lang te kijken of het Dr. Phil is of niet. Eigenlijk wil ik van wel, maar of het hem nou is? Het is niet zo duidelijk, zn hoofd knalt iedere keer uit elkaarquote:Op donderdag 23 december 2004 16:57 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat een intrigerende avatar heb jij. Ik kijk er al minuten naar.
Als je goed kijkt lijkt ie het echt!quote:
Katten zat, het gaat hier om soepjes.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:38 schreef alsem het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
dit mormel loopt bij mij in huis rond.. kan iemand hem eff belachelijk maken?
De baret maakt het af.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:00 schreef Blinky het volgende:
[..]
Als je goed kijkt lijkt ie het echt!
tis een poesquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:41 schreef vdo28 het volgende:
Wat een mooie kat, hoidoei!
sorry die van jou wil ze niet, moet wel groter zijn dan 2 cm..quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:51 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
oeh een poes... neuken die hap...
Met het woordje "kat" doelde ik niet op een mannetje ofzoiets.quote:
Zijn hersens zijn zelfs nog geen 2 cm.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:53 schreef hoidoei het volgende:
[..]
sorry die van jou wil ze niet, moet wel groter zijn dan 2 cm..
Ja deze is zeer lui. Enige wat ie doet is zeuren,eten,irriteren (maar wel op een leuke manierquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:55 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Met het woordje "kat" doelde ik niet op een mannetje ofzoiets.
Iig zijn de meeste katten lekker lui, alhoewel bepaalde katten erger zijn dan de andere.
Katachtigen in het wild zijn ook lui hoor, tijgers pitten ook 20 uur van de dag.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:57 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Zijn hersens zijn zelfs nog geen 2 cm. [afbeelding]
Hmm, ik heb geen kat die groter is dan 2 cm.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:53 schreef hoidoei het volgende:
[..]
sorry die van jou wil ze niet, moet wel groter zijn dan 2 cm..
dat bedoel ik, ze mot je nietquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:02 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Hmm, ik heb geen die groter is dan 2 cm.
Waarschijnlijk omdat de url die je opgaf niet van het plaatje zelf is. Er staat namelijk geen .jpg aan het einde. Zoek je plaatje op, klik er met rechts op, kijk bij Eigenschappen, dan zie je daar de url van het plaatje staan. Kopieer die, en zet hem tussen [img ] en [/img ] (en dan weer zonder de spaties).quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:33 schreef Rampestamper het volgende:
Hier! alvast voor pasen!
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |