Je snapt zelf hopelijk wel dat dat komt doordat hij gaaptquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:38 schreef Zwansen het volgende:
Wat een rotkop heeft dat onderste beest zeg! Geen fotosoep meer nodig!
Doe es ff normaal ofzo met je eigen gore tyfus kopquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:38 schreef Zwansen het volgende:
Wat een rotkop heeft dat onderste beest zeg! Geen fotosoep meer nodig!
Niet schelden Dennis, Zwansen wilde alleen maar even laten zien dat hij niet intelligent is en dus zijn toevlucht zoekt in domme opmerkingen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:43 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Doe es ff normaal ofzo met je eigen gore tyfus kop
Sterf!quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:43 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Bliksem! Nee ik wilde alleen zeggen dat die kat van je een rotkop heeft! Ik zie niet in wat mijn intelligentie daar mee te maken heeft.... Tjap!quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:45 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Niet schelden Dennis, Zwansen wilde alleen maar even laten zien dat hij niet intelligent is en dus zijn toevlucht zoekt in domme opmerkingen.
Dat punt heeft hij weer gemaakt. Klaar.
What have you done to my catquote:
Wtf, ik was wel aan het poolen ja...quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:34 schreef vdo28 het volgende:
Was jij laatst aan het poolen met een Chineesje in Grunn?![]()
dan ben je gespot!quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wtf, ik was wel aan het poolen ja...
Ik heb alleen niet gepoolt met een chineesje, daar zit hem de kneep...quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:41 schreef vdo28 het volgende:
[..]
dan ben je gespot!
En je ziet er wel lief uit vergeleken met wat je hier op het forum probeert te zijn hoor![]()
![]()
Ouchquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:41 schreef vdo28 het volgende:
[..]
dan ben je gespot!
En je ziet er wel lief uit vergeleken met wat je hier op het forum probeert te zijn hoor![]()
![]()
Zegt ie snelquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb alleen niet gepoolt met een chineesje, daar zit hem de kneep...
quote:
quote:
Stoned Kitty!!!quote:
het lijkt wel of die kat iets groots in z'n kont krijgt gestoptquote:
*PROESTquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:41 schreef Klonk het volgende:
0
[..]
het lijkt wel of die kat iets groots in z'n kont krijgt gestopt
quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:41 schreef CartWOman het volgende:
[afbeelding]
Wie kan van Pluis iets kersterigs fabriceren?
hij heeft anders wel gelijk !quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:43 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:41 schreef CartWOman het volgende:
[afbeelding]
Wie kan van Pluis iets kersterigs fabriceren?
Lekker evil...quote:
Ik vind de orginele Pluis evil-er.. Die hééft geeneens ogenquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lekker evil...![]()
Thx!
Ik ga 'm als kerstkaart naar de broer van Pluis sturen. Ook namens haar een pootje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |