Het zal toch geen kloon zijnquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:32 schreef Dildo het volgende:
Nu we het toch over landverraders hebben, hij is weer in ons midden hoor:
Geert-Wilders
Ik denk dat hij op deze manier wil kijken hoe het land er bij ligtquote:
Dan is het wel met de nadruk op liggenquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:38 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op deze manier wil kijken hoe het land er bij ligt
Ik heb een natuurlijke weerzin tegen vijfdejaars corpsballen. Maar misschien kan ie die wegnemen met wat onthutsende onthullende sympathieke foto'squote:Op vrijdag 17 december 2004 13:28 schreef Dildo het volgende:
[..]
De topictitel, daar ben ik nog niet over uit. Maar Johan zelf heeft aangegeven wat liefde nodig te hebben. Wil jij hem en ons allen een plezier doen?
Leg je de lat nu niet iets te hoog voor jezelf?quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:44 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Ik heb een natuurlijke weerzin tegen vijfdejaars corpsballen. Maar misschien kan ie die wegnemen met wat onthutsende onthullende sympathieke foto's
Je hebt eerst een jaartje geknord?quote:
Ik ben nooit Lid geweest, lichtgelovige.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:47 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Je hebt eerst een jaartje geknord?![]()
Lynxquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:45 schreef Monidique het volgende:
Het forum bekijken via Lynx is ook even wennen, zeg,. Vooral lastig omdat je eigenlijk geen smilies ziet.
Dan is er nog hoop knorretjequote:
...sprak de gristen tot de humanistquote:lichtgelovige.
Nee hoor.quote:
Uit ontzag voor als er iemand meeleest..quote:vanwaar dan die heufdletter?
[..]
Maar WIJ weten het van elkaar. Jij dacht het alleen maar van mij, Montenegrijn.quote:sprak de gristen tot de humanist
Mijn beurt voor eenquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Pardon, de zionisten hebben me ingeblazen dat je een kloon van Radovan bent.
Het was die blauwe.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:10 schreef Miss_User het volgende:
[..]Aaahtje
is geen zionist, hij is gewoon 'een beetje dom'. Begreep mijn vorige sig niet en ziet overal clowntjes kloontjes.
Voorzitter Turks Historisch Genootschap.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:31 schreef Mutant01 het volgende:
Ik mis KB....waar is ie eigenlijk.
En sinds wanneer nemen we die serieus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |