abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2004 @ 17:29:45 #126
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24084995
quote:
Op zondag 19 december 2004 17:08 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Whoeha, alles los.

Sommige mensen beleven voetbal anders dan kneuzen zoals jou, flikker op als het je niet bevalt.

Hoorde dat Tottenham 4,5 miljoen heeft geboden. Rangers 1,5. Buffel gaat haast zeker naar Rankgers. Maat van me heeft hem gesproken vandaag.
Pak ze cartman.

Maar goed, toch jammer dat eigenlijk één van de beste spelers het moet ontgelden. En da's niet eens Gullit te verwijten want de aanval zit wel goed (Castelen even buiten beschouwing) .

Goede aanvallers, redelijk middenveld en een zeer matige verdediging.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 19 december 2004 @ 17:38:01 #127
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24085149
quote:
Op zondag 19 december 2004 17:16 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ie het tegen de ziekende neusjes.
[i-hooliemodus]Dat bedacht ik me ook net...maar dat zijn geen i-nethoolies, gewoon kankerkneuzen die je kapot moet schoppen.[/i-hooliemodus]
A.M.A.B
pi_24085195
Saidi was dus al behoorlijk ziek voordat ie aan de wedstrijd begon. Maar hij wou z'n team niet in de steek laten, en speelde toch. Maar na 9 minuten ging het echt niet meer en kapte ie ermee.

Eigenlijk zou zo'n jongen een standbeeld moeten krijgen ipv gezeik van z'n mede-spelers en coach

Lodewijks mag het hele team van mij slaan, maar in dit geval heeft ie iets te snel geoordeeld over Saidi.
pi_24085391
Tja, of jezelf kunnen inschatten en het team niet duperen door toch te starten. Het is maar hoe je er tegen aan kijkt, het pakt nu gewoon slecht uit.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 19 december 2004 @ 17:55:31 #130
97934 ASroma
Flamboyant
pi_24085455
feijenoord speelt wel sexy voetbal
pi_24085460
Dat is ook waar, maar het heeft ook wel weer iets 'romantisch' dat ie het toch wil proberen omdat ie van z'n club houdt
pi_24085588
Dag kinders. Gecondoleerd. Ik kom niet treiteren of zieken, jullie hebben als schaamte genoeg aan je hoofd denk ik . Of is het moedeloosheid.
slettebak [@] gmail.com
pi_24085609
Saïdinges maak ik geen woorden aan vuil. Ono langere tijd er uit, uitermate ongunstig.

En dit is dan wel weer aardig:
quote:
19/12/2004 - Lodewijks haalt uit naar spelers
(Van onze verslaggever K)

Patrick Lodewijks heeft op ongenuanceerde wijze uitgehaald naar diverse spelers uit de spelersgroep van Feyenoord. Gevraagd naar wat hij nu het liefste wilde doen was het antwoord: een aantal spelers op hun muil slaan. De Feyenoord keeper was boos over de mentaliteit van diverse spelers bij Feyenoord. Volgens Lodewijks kan je niet altijd op topniveau spelen, maar dan zal je dat moeten compenseren door te knokken. Diverse spelers bij Feyenoord denken dt als het vandaag niet komt het morgen dan wellicht komt en gooien er met de pet naar, aldus Lodewijks. Als voorbeeld gaf hij Saidi aan, die het al na een paar minuten voor gezien hield in het duel tegen ADO Den haag omdat het even niet meer liep. Belachelijk, volgens Lodewijks.
slettebak [@] gmail.com
pi_24085675
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:03 schreef JaWi het volgende:
Saïdinges
Je bedoeld die speler die jullie held vd Vaart keer op keer stopte?
quote:
maak ik geen woorden aan vuil.
Zou ik ook niet doen
quote:
Ono langere tijd er uit, uitermate ongunstig.
Volgens mij maakt het niet zoveel uit of Ono wel of niet speelt, want hij bakt er niks van.
quote:
En dit is dan wel weer aardig:
[..]
Blader eens 1 pagina terug?
pi_24085759
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:06 schreef jerryx het volgende:

[..]

Je bedoeld die speler die jullie held vd Vaart keer op keer stopte?
Als je goed las kon je ook weten dat de supporters momenteel ook niet dolgelukkig zijn met Raffie. En bovendien is het gewoon waardeloos wat Saïdi laat zien nu.

quote:
Volgens mij maakt het niet zoveel uit of Ono wel of niet speelt, want hij bakt er niks van.
Eens.
quote:
Blader eens 1 pagina terug?
Ik kom net uit Groningen. Ik ben moe maar gelukkig . Maar goed, was dus al gepost.
slettebak [@] gmail.com
pi_24086031
Emiel Schelvis haalde in een interview vandaag met Wotte toch hele pijnlijke punten naar voren. Hoewel ik nog steeds niet onder de indruk ben van Gullit, liggen de problemen dieper, véél dieper.

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat een club als Feijenoord altijd maar met zo'n kruiderniersmentaliteit handelt? We genereren miljoenen volgens ons eigen bestuur, maar houden er geen kanker aan over. Misschien eens snijden in de veels te dure organisatie, en de 281 verschillende samenwerkingsverbanden?!! Op pleuren met dat Feijenoord Ghana etc.

Nieuwe trainer lost geen tering op, zolang de insteek van het beleid al jaren hetzelfde blijft..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_24086070
PSV
Feyenoord

AJAX!

Eindelijk weer eens een leuk weekend
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zondag 19 december 2004 @ 18:33:58 #138
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24086327
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:25 schreef FrankyMcG het volgende:
.......Wederom een compleet verdiende en compleet onnodige nederlaag!

0% bezieling bij Feyenoord. De verdediging is zwaar verrot, en dat heeft z'n uitwerking op de rest van het team!

Er moet echt wat gebeuren op Rotterdam-Zuid!
Vandaag kwam het hoofdstuk bewustwording van het lamentabele spelersmateriaal en de dito mentaliteit aan de orde... Feyenoord heeft wat boven de eigen stand geleefd maar nog voor de kerst kwam de wat zwevende ploeg weer met beide benen op de grond terecht.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  zondag 19 december 2004 @ 18:34:52 #139
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24086346
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:20 schreef Staanplaats het volgende:
Emiel Schelvis haalde in een interview vandaag met Wotte toch hele pijnlijke punten naar voren. Hoewel ik nog steeds niet onder de indruk ben van Gullit, liggen de problemen dieper, véél dieper.

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat een club als Feijenoord altijd maar met zo'n kruiderniersmentaliteit handelt? We genereren miljoenen volgens ons eigen bestuur, maar houden er geen kanker aan over. Misschien eens snijden in de veels te dure organisatie, en de 281 verschillende samenwerkingsverbanden?!! Op pleuren met dat Feijenoord Ghana etc.

Nieuwe trainer lost geen tering op, zolang de insteek van het beleid al jaren hetzelfde blijft..
Precies, die Kale en zijn marionetten moeten optyfen. Maar daar waren we het volgens mij al over eens toen van Marwijk begon met kutten. Crisis!
A.M.A.B
pi_24086356
Oeps mijn vorige post was dit voor dit topic bedoeld
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zondag 19 december 2004 @ 18:44:29 #141
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24086577
Pfff, ik begin het nu echt zat te worden:
quote:
Feyenoord zou serieuze belangstelling hebben in de Poolse international Sebastian Mila, zo meldt onze nieuwspartner VoetbalPlus.nl. De interesse wordt gemeld in Oostenrijkse media die schrijven over de belangstelling van Austria Wien in de 22-jarige middenvelder van Dyskobolia Grodzisk. Ook Fulham en Borussia Dortmund worden genoemd als clubs die belangstelling zouden hebben. Mila werd eerder dit seizoen in verband gebracht met Ajax en zou zo'n 2 miljoen euro moeten kosten.
A.M.A.B
  zondag 19 december 2004 @ 18:46:28 #142
30919 mitt
Michael Corleone
pi_24086630
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:44 schreef Cart_man het volgende:
Pfff, ik begin het nu echt zat te worden:
[..]

maar wel logisch CM
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_24086707
volgens mij wilden de spelers liever op kraamvisite vandaag
pi_24086818
Feyenoord brengen ze met iedereen in verband die enigzins kan verdedigen. .
slettebak [@] gmail.com
  zondag 19 december 2004 @ 18:56:36 #145
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24086849
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:55 schreef JaWi het volgende:
Feyenoord brengen ze met iedereen in verband die enigzins kan verdedigen geen kloot kost. .
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_24086935
2 miljoen is best nog een hoop geld hoor .
slettebak [@] gmail.com
  zondag 19 december 2004 @ 19:05:52 #147
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24087040
Ik wil Fräser en de Wolf terug bij Feijenoord.
A.M.A.B
pi_24087356
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:34 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Precies, die Kale en zijn marionetten moeten optyfen. Maar daar waren we het volgens mij al over eens toen van Marwijk begon met kutten. Crisis!
Idd. Dat Jorien vroeger veel goeds gedaan heeft voor de club, wil niet zeggen dat ie er altijd mag blijven zitten. Zijn er geen grote zakenmannen in Rotterdam die intresse hebben om hem op te volgen? Een soort Scheringa, maar dan eentje met Feyenoord-hart.
pi_24087463
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:05 schreef Cart_man het volgende:
Ik wil Fräser en de Wolf terug bij Feijenoord.
En Bosvelt.
pi_24087559
Jullie hebben duidelijk een centrale verdediger nodig. Namelijk Arjan de Zeeuw van Portsmouth. Gelieve in de winterstop aan te trekken.
The gum you like, is coming back in style.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')