Ik was heel positief over Gullit, maar moet ik nog positief blijven als degradatie-kandidaten je uitlachen? Een mening kan nogal eens veranderen als er onverwachte dingen gebeuren.quote:Op zondag 19 december 2004 16:52 schreef popolon het volgende:
Loek, ik heb met tegenzin je posts 'ns lopen volgen.
De tegenstrijdigheid elke keer doet me toch weer verbazen, hoe krijgt iemand het voor elkaar zo ongeloofwaardig over te komen
Dikkig, das heel iets andersquote:Op zondag 19 december 2004 16:35 schreef PJORourke het volgende:
Tja, Martin Jol was toch te dik voor Feijenoord?
Toch belachelijk dat je als grootste club van Nederland afhankelijk moet zijn van die 2 mln die je evt voor Buffel zou krijgen.quote:Gullit: Haastig op zoek naar versterkingen
[ Feyenoord-Netwerk ]
Ruud Gullit liet weten dat er voor hem geen prettige feestdagen zullen zijn na het echec tegen ADO Den Haag. De tegenvallende resultaten van de laatste tijd zijn hard aangekomen met als dieptepunt de nederlaag tegen ADO Den Haag. In de ogen van Gullit is alleen het overwinteren in de UEFA Cup een lichtpuntje van de eerste seizoenshelft.
Toch denkt Ruud Gullit zeker niet aan opstappen. Hij heeft de ploeg niet aan het voetballen gekregen. Dat heeft deels te maken met de beschikbare spelers aldus Gullit. "Dat heeft iedereen vandaag kunnen zien. Dat is een stuk kwaliteit. Ik kan niet meer doen dan dingen aangeven. Maar als de kwaliteit er niet is..."
Volgens Gullit is de ploeg haastig op zoek naar versterkingen. "Maar dat zijn we al langer. Het is voor de club echter heel lastig. Maar dat er heel dringend iets moet gebeuren, is voor iedereen heel duidelijk."
"Het is fantastisch wat we voorin en ook wel op het middenveld hebben lopen. Maar als je zoveel fouten verdedigend maakt en in de opbouw dan wordt het moeilijk. We zullen versterking moeten krijgen."
Whoeha, alles los.quote:Op zondag 19 december 2004 16:22 schreef rotskibo het volgende:
Wordt me weer is duidelijk waarom ik het voetbal gedeelte altijd heb gemeden hier, pfff, internet-hoolies.
hoi.
Volgens mij heeft ie het tegen de ziekende neusjes.quote:Op zondag 19 december 2004 17:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Whoeha, alles los.
Sommige mensen beleven voetbal anders dan kneuzen zoals jou, flikker op als het je niet bevalt.
Hoorde dat Tottenham 4,5 miljoen heeft geboden. Rangers 1,5. Buffel gaat haast zeker naar Rankgers. Maat van me heeft hem gesproken vandaag.
Pak ze cartman.quote:Op zondag 19 december 2004 17:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Whoeha, alles los.
Sommige mensen beleven voetbal anders dan kneuzen zoals jou, flikker op als het je niet bevalt.
Hoorde dat Tottenham 4,5 miljoen heeft geboden. Rangers 1,5. Buffel gaat haast zeker naar Rankgers. Maat van me heeft hem gesproken vandaag.
[i-hooliemodus]Dat bedacht ik me ook net...maar dat zijn geen i-nethoolies, gewoon kankerkneuzen die je kapot moet schoppen.[/i-hooliemodus]quote:Op zondag 19 december 2004 17:16 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie het tegen de ziekende neusjes.
quote:19/12/2004 - Lodewijks haalt uit naar spelers
(Van onze verslaggever K)
Patrick Lodewijks heeft op ongenuanceerde wijze uitgehaald naar diverse spelers uit de spelersgroep van Feyenoord. Gevraagd naar wat hij nu het liefste wilde doen was het antwoord: een aantal spelers op hun muil slaan. De Feyenoord keeper was boos over de mentaliteit van diverse spelers bij Feyenoord. Volgens Lodewijks kan je niet altijd op topniveau spelen, maar dan zal je dat moeten compenseren door te knokken. Diverse spelers bij Feyenoord denken dt als het vandaag niet komt het morgen dan wellicht komt en gooien er met de pet naar, aldus Lodewijks. Als voorbeeld gaf hij Saidi aan, die het al na een paar minuten voor gezien hield in het duel tegen ADO Den haag omdat het even niet meer liep. Belachelijk, volgens Lodewijks.
Je bedoeld die speler die jullie held vd Vaart keer op keer stopte?quote:Op zondag 19 december 2004 18:03 schreef JaWi het volgende:
Saïdinges
Zou ik ook niet doenquote:maak ik geen woorden aan vuil.
Volgens mij maakt het niet zoveel uit of Ono wel of niet speelt, want hij bakt er niks van.quote:Ono langere tijd er uit, uitermate ongunstig.
Blader eens 1 pagina terug?quote:En dit is dan wel weer aardig:
[..]
Als je goed las kon je ook weten dat de supporters momenteel ook niet dolgelukkig zijn met Raffie. En bovendien is het gewoon waardeloos wat Saïdi laat zien nu.quote:Op zondag 19 december 2004 18:06 schreef jerryx het volgende:
[..]
Je bedoeld die speler die jullie held vd Vaart keer op keer stopte?![]()
Eens.quote:Volgens mij maakt het niet zoveel uit of Ono wel of niet speelt, want hij bakt er niks van.
Ik kom net uit Groningen. Ik ben moe maar gelukkigquote:Blader eens 1 pagina terug?
Vandaag kwam het hoofdstuk bewustwording van het lamentabele spelersmateriaal en de dito mentaliteit aan de orde... Feyenoord heeft wat boven de eigen stand geleefd maar nog voor de kerst kwam de wat zwevende ploeg weer met beide benen op de grond terecht.quote:Op zondag 19 december 2004 14:25 schreef FrankyMcG het volgende:
.......Wederom een compleet verdiende en compleet onnodige nederlaag!
0% bezieling bij Feyenoord. De verdediging is zwaar verrot, en dat heeft z'n uitwerking op de rest van het team!
Er moet echt wat gebeuren op Rotterdam-Zuid!
Precies, die Kale en zijn marionetten moeten optyfen. Maar daar waren we het volgens mij al over eens toen van Marwijk begon met kutten. Crisis!quote:Op zondag 19 december 2004 18:20 schreef Staanplaats het volgende:
Emiel Schelvis haalde in een interview vandaag met Wotte toch hele pijnlijke punten naar voren. Hoewel ik nog steeds niet onder de indruk ben van Gullit, liggen de problemen dieper, véél dieper.
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat een club als Feijenoord altijd maar met zo'n kruiderniersmentaliteit handelt? We genereren miljoenen volgens ons eigen bestuur, maar houden er geen kanker aan over. Misschien eens snijden in de veels te dure organisatie, en de 281 verschillende samenwerkingsverbanden?!! Op pleuren met dat Feijenoord Ghana etc.
Nieuwe trainer lost geen tering op, zolang de insteek van het beleid al jaren hetzelfde blijft..
quote:Feyenoord zou serieuze belangstelling hebben in de Poolse international Sebastian Mila, zo meldt onze nieuwspartner VoetbalPlus.nl. De interesse wordt gemeld in Oostenrijkse media die schrijven over de belangstelling van Austria Wien in de 22-jarige middenvelder van Dyskobolia Grodzisk. Ook Fulham en Borussia Dortmund worden genoemd als clubs die belangstelling zouden hebben. Mila werd eerder dit seizoen in verband gebracht met Ajax en zou zo'n 2 miljoen euro moeten kosten.
quote:Op zondag 19 december 2004 18:44 schreef Cart_man het volgende:
Pfff, ik begin het nu echt zat te worden:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2004 18:55 schreef JaWi het volgende:
Feyenoord brengen ze met iedereen in verband die enigzins kan verdedigen geen kloot kost..
Idd. Dat Jorien vroeger veel goeds gedaan heeft voor de club, wil niet zeggen dat ie er altijd mag blijven zitten. Zijn er geen grote zakenmannen in Rotterdam die intresse hebben om hem op te volgen? Een soort Scheringa, maar dan eentje met Feyenoord-hart.quote:Op zondag 19 december 2004 18:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Precies, die Kale en zijn marionetten moeten optyfen. Maar daar waren we het volgens mij al over eens toen van Marwijk begon met kutten. Crisis!
En Bosvelt.quote:Op zondag 19 december 2004 19:05 schreef Cart_man het volgende:
Ik wil Fräser en de Wolf terug bij Feijenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |