abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24035930
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 14:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

LOL Dat is toch logisch. Als je bepaalde dingen niet bij de Islam wil laten horen moet je toch selectief zijn, dat is een vereiste

Met andere woorden, je bedenkt je eigen Islam.
pi_24035952
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 14:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

LOL Dat is toch logisch. Als je bepaalde dingen niet bij de Islam wil laten horen moet je toch selectief zijn, dat is een vereiste

Is dit niet gewoon het uitvoeren van de Sharia volgens de Koran? En wie loopt er in topics ook alweer vol trots te claimen dat de Koran onwijzigbaar is?
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_24036063
Weerzinwekkend. Dit is wel zó verschrikkelijk mensonterend...een beest behandel je zo nog niet (hoewel, daar misschien wel!).
Hier moet vanuit de westerse wereld iets aan gedaan worden. Ik ben helemaal geen fan van A.I. omdat zij zich druk maken om het wel en wee van figuren die wat mij betreft mogen wegrotten tot de dood erop volgt (vb. het Rode Kruis mocht destijds Saddam bezoeken om te kijken of hij wel als mens behandeld werd, maar er werd niet gerept over de vele duizenden doden die hij op z'n geweten heeft), maar aan dit soort middeleeuwse toestanden moet terstond een eind worden gemaakt. Voor degenen die het nooit begrepen: o.a. door dit soort situaties noemde Pim Fortuyn destijds de islam een achterlijk geloof, en dat klopt nu welweer.
  vrijdag 17 december 2004 @ 14:24:11 #104
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_24036188
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 11:48 schreef Ericr het volgende:

[..]

Over 150 jaar pas ? Binnen 30 jaar vrees ik eerder.
Zal Tijl nog een slaapkamer over hebben in Belgie? Kunnen waar daar misschien terecht!
Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 17 december 2004 @ 14:24:33 #105
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24036200
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 14:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Dus je geeft toe dat er geen absolute waarheid is aangaande de Islam
Die heb je inderdaad wel. Alleen heb je altijd mensen die andere dingen roepen om het juiste reine pad te vervuilen. Zie het als mensen die van 1+1+1 = 3 maken (zie de 3 eenheid), het is wezenlijk onjuist, maar toch word het geroepen

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24036290
Ten eerste is de Sharia uberhaupt al geen essentieel onderdeel van de Koran, Ten tweede is Iran een dictatuur (In Noord-Korea gebeurd hetzelfde, maar dan op veeeeeeeel grotere schaal) Ten 3e zouden sancties alleen de burgerbevolking treffen (zoals we dat gezien hebben bij Irak) en niet de leidinggevende, ten 4e zou militair ingrijpen alleen het tegenovergestelde als uitkomst hebben. Ten 5e zijn dit Sjieten en geen Soennieten zoals 80% van de moslims op de wereld, ten zesde worden slechts in 2 landen volledig de sharia gehanteerd (van de iets van 40/50 landen waar moslims de meerderheid zijn) en slechts 2 tot 3 ten dele.

Feitelijk zijn mensen die de Islam een achterlijk geloof noemen zelf achterlijk, gezien ze (blijkbaar) zelf niet eens weten wat voor plaats de Sharia inneemt in de Islam. Eventjes een dictatuur nemen als voorbeeld van de Islam..simpelste manier om een geloof zwart te maken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_24036389
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 14:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Zie het als mensen die van 1+1+1 = 3 maken (zie de 3 eenheid), het is wezenlijk onjuist, maar toch word het geroepen
Eh... Wat is volgens jou dan 1+1+1?
  vrijdag 17 december 2004 @ 14:33:42 #108
28498 smoking2000
dpkg-reconfigure reality
pi_24036404
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 14:10 schreef GewoneMan het volgende:
tja het is schrijnend maar helaas gebeurt het wel. daarnaast is het niet of nauwelijks te stoppen aangezien de islam en de sharia het voorschrijft. daarom ben ik ook een voorstander van een verbod op de islam in nederland en liever nog de gehele EU
[...]
Zullen we dan de maatregelen uit Frankrijk een stukje verder doorvoeren, dus niet allen hoofddoekjes ed., maar elke openlijke uiting van geloof verbieden. Ongeachte welke.

Opzich vind ik dat nog niet eens zo verkeerd, of we tolereren elke geloof of we stellen ze allemaal aan banden. Geloven doe je maar thuis mentaliteit. En dan ook meteen alle belastingvoordelen en andere protectie wetten voor geloofsgemeenschappen afschaffen.

Ook hiervoor geldt, dit krijg je er nooit door. Leer met elkaar samen leven, dat geldt dus voor iedereen! Stap 1a, leer objectief over de islam; zo erg is het niet overal, stap 1b leer objectief over het Chistendom; ook zij hebben dingen gedaan die het daglicht niet verdragen. Geen enkel geloof is heilig, het is een machtsmiddel, en middelen van macht worden misbruikt, al helemaal als voor het (betreffende) geloof speciale beschermingsclausules in de wet zijn ingebouwt.

Hoe denk je dat de gemiddelde moslim over het Christendom denkt, als hij leest over de verkrachtingen van minderjarige jongens door Katholieke priesters? Ik garandeer je, precies het zelfde als jij over gebeurtenissen als deze in Iran.
pi_24036919
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 14:33 schreef smoking2000 het volgende:

[..]

Zullen we dan de maatregelen uit Frankrijk een stukje verder doorvoeren, dus niet allen hoofddoekjes ed., maar elke openlijke uiting van geloof verbieden. Ongeachte welke.
zolang we in nederland geen last hebben van het christendom mag die blijven, maar kijk eens voor de "gein" naar alle topics die over de islam gaan (direct of indirect) daar kan je je ogen niet meer voor sluiten
quote:
Opzich vind ik dat nog niet eens zo verkeerd, of we tolereren elke geloof of we stellen ze allemaal aan banden. Geloven doe je maar thuis mentaliteit. En dan ook meteen alle belastingvoordelen en andere protectie wetten voor geloofsgemeenschappen afschaffen.
speciaal religeus onderwijs ben ik altijd al tegen geweest. en ik ben atheist dus het geloof kan mij gestolen worden. echter leven er wel miljoenen christenen in nederland en zoals ik al zei: zolang we daar geen last van hebben door extremiteiten mag het van mij blijven bestaan
quote:
Ook hiervoor geldt, dit krijg je er nooit door. Leer met elkaar samen leven, dat geldt dus voor iedereen! Stap 1a, leer objectief over de islam; zo erg is het niet overal, stap 1b leer objectief over het Chistendom; ook zij hebben dingen gedaan die het daglicht niet verdragen. Geen enkel geloof is heilig, het is een machtsmiddel, en middelen van macht worden misbruikt, al helemaal als voor het (betreffende) geloof speciale beschermingsclausules in de wet zijn ingebouwt.
ik ben objectief over de islam en het christendom en de feiten spreken voor zich.
quote:
Hoe denk je dat de gemiddelde moslim over het Christendom denkt, als hij leest over de verkrachtingen van minderjarige jongens door Katholieke priesters? Ik garandeer je, precies het zelfde als jij over gebeurtenissen als deze in Iran.
zie jij dat dagelijks in het nieuws komen ??? ik niet hoor, tuurlijk dat soort dingen gebeuren helaas overal maar je kan er niet omheen dat de islam extreem veel problemen veroorzaakt zowel in nederland als daarbuiten. en het christendom veroorzaakt ook wel problemen op diverse plekken in de wereld maar die gaan MEESTAL samen met de islam (en ja daar zijn ze dan beiden schuldig aan) belfast uitgezonderd dat is ook een doorn in mijn oog maar het speelt NIET in nederland.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24037099
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 14:28 schreef Mutant01 het volgende:
Ten eerste is de Sharia uberhaupt al geen essentieel onderdeel van de Koran, Ten tweede is Iran een dictatuur (In Noord-Korea gebeurd hetzelfde, maar dan op veeeeeeeel grotere schaal) Ten 3e zouden sancties alleen de burgerbevolking treffen (zoals we dat gezien hebben bij Irak) en niet de leidinggevende, ten 4e zou militair ingrijpen alleen het tegenovergestelde als uitkomst hebben. Ten 5e zijn dit Sjieten en geen Soennieten zoals 80% van de moslims op de wereld, ten zesde worden slechts in 2 landen volledig de sharia gehanteerd (van de iets van 40/50 landen waar moslims de meerderheid zijn) en slechts 2 tot 3 ten dele.
de sharia is anders alleen in islamitische landen te vinden, dus dat ben ik niet met je eens. daarnaast is de islam an sich al erg genoeg.

dat het in noord-korea ook een puinhoop is dat klopt helaas ook maar dat vind ik net zo fout.
quote:
Feitelijk zijn mensen die de Islam een achterlijk geloof noemen zelf achterlijk, gezien ze (blijkbaar) zelf niet eens weten wat voor plaats de Sharia inneemt in de Islam. Eventjes een dictatuur nemen als voorbeeld van de Islam..simpelste manier om een geloof zwart te maken.
je doet net alsof het in de islamitische landen waar de sharia niet ingevoerd is, allemaal normale vredelievende landen zijn ? doe me een lol zeg, het hele middenoosten is een religeuze bron van ellende.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24037231
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:02 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

de sharia is anders alleen in islamitische landen te vinden, dus dat ben ik niet met je eens. daarnaast is de islam an sich al erg genoeg.

dat het in noord-korea ook een puinhoop is dat klopt helaas ook maar dat vind ik net zo fout.
[..]

je doet net alsof het in de islamitische landen waar de sharia niet ingevoerd is, allemaal normale vredelievende landen zijn ? doe me een lol zeg, het hele middenoosten is een religeuze bron van ellende.
Onzin, als je het verschil niet weet tussen een Islamitische staat en een Islamitisch land, dan heeft het praktisch geen nut om met je in discussie te gaan. Tunesie, Egypte, Libie, Algerije en Marokko zijn voorbeelden van landen waar de Islam de overheersende godsdienst is en waar er op dit moment geen "religieuze bron" van ellende heerst. Libie is dan nog wel een dictatuur (heeft niets met de Islam te maken) en Algerije begint weer de goede kant op te gaan na de burgeroorlog.

"De islam ansich is al erg genoeg", hiermee verraad je je fascistische gedachtes m.b.t. moslims en de Islam. Ga maar eens naar Turkije/Tunesie/Marokko, eens kijken of je dan nog gaat janken dat "de islam an sich al erg genoeg is.

Je selectiviteit m.b.t het Christendom in je vorige post zegt al genoeg. Religieus Christelijk geweld is in midden-afrika genoeg te vinden, maar dus ook zeker in westerse landen. De KKK, Leger van de Heer etc etc.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 17 december 2004 @ 15:13:42 #112
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_24037341
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 12:13 schreef confined het volgende:

[..]

Inentingen vind ik toch van een iets andere orde dan een verkracht kind ter dood veroordelen hoor... Bovendien enten steeds meer niet-gelovige, hoog-opgeleide ouders hun kinderen ook niet meer in.
off-topic: heb je hier een bronnetje van?

on-topic:
  vrijdag 17 december 2004 @ 15:22:01 #113
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_24037519
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 14:33 schreef smoking2000 het volgende:

[..]

Da's niet correct. De priester krijgt in dit geval duidelijk een straf opgelegd. Dit i.t.t. Iran, waar in jouw verhaal dus dat door de priester verkrachtte mannetje ook nog zweepslagen en evt de doodstraf gekregen zou hebben!
pi_24037584
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Onzin, als je het verschil niet weet tussen een Islamitische staat en een Islamitisch land, dan heeft het praktisch geen nut om met je in discussie te gaan. Tunesie, Egypte, Libie, Algerije en Marokko zijn voorbeelden van landen waar de Islam de overheersende godsdienst is en waar er op dit moment geen "religieuze bron" van ellende heerst. Libie is dan nog wel een dictatuur (heeft niets met de Islam te maken) en Algerije begint weer de goede kant op te gaan na de burgeroorlog.

"De islam ansich is al erg genoeg", hiermee verraad je je fascistische gedachtes m.b.t. moslims en de Islam. Ga maar eens naar Turkije/Tunesie/Marokko, eens kijken of je dan nog gaat janken dat "de islam an sich al erg genoeg is.

Je selectiviteit m.b.t het Christendom in je vorige post zegt al genoeg. Religieus Christelijk geweld is in midden-afrika genoeg te vinden, maar dus ook zeker in westerse landen. De KKK, Leger van de Heer etc etc.
ik een faccist no way als er iets fassictisch is dan is het de sharia wel! de islam is een achterlijk geloof en veroorzaakt verschrikkelijk veel ellende in nederland terwijl ik GEEN last heb van christenen. aangezien nederland het land is waar ik geboren en getogen ben en er ook woon wil ik wat het beste is voor "mijn" land en dat is een nederland zonder de islam.

ik ben tegen discriminatie en voor een multi culturele samenleving, maar dan wel zonder er een sekte bij kado te krijgen.

als jouw bekrompen ziel mij dan een faccist vind so be it, kijk eens of ik er wakker van lig

ps. mocht het christendom ooit op dezelfde toer gaan in nederland dan de islam dan zou ik daar net zo fel op zijn
  vrijdag 17 december 2004 @ 15:25:11 #115
28498 smoking2000
dpkg-reconfigure reality
pi_24037596
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 14:54 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
Ik hoor de elledige nieuwsberichten al meer dan genoeg. Helaas zijn topics op Fok! en treurig genoeg het Journaal nou niet echt objectieve informatiebronnen. Van het Journaal hoor je alleen maar berichten met als doel om angst te zaaien onder de bevolking, en dat lukt ze erg goed. De topics op Fok! zijn voornamelijk problemen met relmarokanen, ik kom uit Amsterdam-West en zit tussen zo'n zooitje ongeregelt. Maar dat is een probleem van onze maatschappij, niet een veroorzaakt door de islam.
Ook hier wordt de Islam onterecht als zondebok aangewezen, terwijl wij als Nederlandse samenleving tot voor kort nooi om hen bekommert heeft. De maatschappij (en dat ben jij dus ook, net als ik) heeft nooit iets gedaan om deze situatie te voorkomen, het zou allemaal toch vanzelf wel goed komen. De Nederlandse mentaliteit op en top.

Ga niet schuilen achter de regering, en zeggen dat het hun taak was om er voor te zorgen dat het in goede banen verliep. Dat is enigsinds wel waar, maar onze plicht als inwoners van een democratie is om de regering op het matje te roepen als hun beleid faalt. We hebben geklaagt, maar niet ingegrepen. We deden alsof we niet gehoord werden, maar waar waren de massale demonstratie of herverkiezingen om een regering te vormen die wel de juiste maatregelen zou nemen???
  vrijdag 17 december 2004 @ 15:28:35 #116
28498 smoking2000
dpkg-reconfigure reality
pi_24037660
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:22 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Da's niet correct. De priester krijgt in dit geval duidelijk een straf opgelegd. Dit i.t.t. Iran, waar in jouw verhaal dus dat door de priester verkrachtte mannetje ook nog zweepslagen en evt de doodstraf gekregen zou hebben!
Laat me raden, een straf qua nivo Bouwfraude zeker.

Gestraft misschien, dat is er dan 1. Het is helaas iets structureels.
"Four percent of priests serving over last 50 years accused of abuse"
Zie bv: http://www.americancatholic.org/News/ClergySexAbuse/
pi_24037819
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 09:42 schreef machteld het volgende:
Misschien moeten we voordat ook Iran lid van de EU wordt eerst ons strafrechtsysteem een opknapbeurt geven.
Gedrag Iran cultureel bepaald. Kan mij niet voorstellen dat Iran in de geest van de Profeet handelen.
Deze maand nog overhandigd Amnesty International digitale handtekeningen aan secretaris - generaal Kofi Anan. Benieuwd wat de V.N. gaat doen voor mishandelde vrouwen en kinderen.
iedere engel heeft een duivelse kant.
  vrijdag 17 december 2004 @ 15:43:23 #118
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24037931
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 14:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Eh... Wat is volgens jou dan 1+1+1?
Typefout, i.p.v. 3 moest er 1 staan

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24038856
Wat zei Khomeini ook al weer in zijn boek Tahrirolvasyleh?

" man can have sexual pleasure from a child as young as a baby. However he should not penetrate, sodomising the child is OK. If the man penetrates and damages the child then he should be responsible for her subsistence all her life. This girl, however does not count as one of his four permanent wives. The man will not be eligible to marry the girls sister.
[...]
It is better for a girl to marry in such a time when she would begin menstruation at her husband's house rather than her father's home. Any father marrying his daughter so young will have a permanent place in heaven. "

Kijk, met zo iemand of liever zoiets als geestelijk leider destijds, weet je je als vrouw , als meisje, als kind, idd veilig en beschermd.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 17 december 2004 @ 16:28:57 #120
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_24038922
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 14:28 schreef Mutant01 het volgende:

het grote verschil is dat deze wetgeving wordt voorgeschreven en wordt nageleefd aan de hand van een boek en waarover verder geen tegenspraak wordt geduld. Dat is niet het geval in Noord Korea, daar is een gewoon een megalomane gek aan de macht moet wieberen.
pi_24039094
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 16:25 schreef milagro het volgende:
Wat zei Khomeini ook al weer in zijn boek Tahrirolvasyleh?

" man can have sexual pleasure from a child as young as a baby. However he should not penetrate, sodomising the child is OK. If the man penetrates and damages the child then he should be responsible for her subsistence all her life. This girl, however does not count as one of his four permanent wives. The man will not be eligible to marry the girls sister.
[...]
It is better for a girl to marry in such a time when she would begin menstruation at her husband's house rather than her father's home. Any father marrying his daughter so young will have a permanent place in heaven. "

Kijk, met zo iemand of liever zoiets als geestelijk leider destijds, weet je je als vrouw , als meisje, als kind, idd veilig en beschermd.
holy crap dat zijn texten die er niet om liegen

ps. sodomising is toch anaal penetreren
  vrijdag 17 december 2004 @ 16:45:42 #122
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_24039271
Wat een lijdensweg voor zo een kind.. Natuurlijk is het compleet debiel dat zij gestraft wordt voor wat haar is aangedaan, maar wellicht vindt zij vrede in de dood... over zo een begin van je leven kom je toch nooit meer heen?

Bah.. je zou er bijna een bom op willen gooien. Ik kan mij altijd heel goed verplaatsen in denkwijzen van anderen, maar sommige dingen, en dit is er 1 van, kan ik echt niet begrijpen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 17 december 2004 @ 16:45:53 #123
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24039274
tjongejonge hebben jullie nou nog steeds niks geleerd.
Oorlogen worden altijd voorafgegaan door dit soort bullshit verhalen met als enige doel dat jullie dalijk braaf juichen als de clusterbommen op duizenden 9 jarige meisjes vallen. als een verdedelde jostiband applaudiseren als de bezettingsmacht al martelend , verkrachtend en rovend het land binnen vallen gevolgd door de geallieerde pooiers die, over de lijken van gedode burgers, bordelen opzetten gevuld met ontheemde meisjes ter "vermaak" van de manschappen...

wat schaam ik me voor mensen als jullie
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_24039486
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 16:25 schreef milagro het volgende:
Meid, dat zijn nou de zegeningen van de religie van de vrede!
  vrijdag 17 december 2004 @ 16:55:34 #125
28498 smoking2000
dpkg-reconfigure reality
pi_24039506
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 16:45 schreef Fonkmeistah het volgende:
tjongejonge hebben jullie nou nog steeds niks geleerd.
Oorlogen worden altijd voorafgegaan door dit soort bullshit verhalen met als enige doel dat jullie dalijk braaf juichen als de clusterbommen op duizenden 9 jarige meisjes vallen. als een verdedelde jostiband applaudiseren als de bezettingsmacht al martelend , verkrachtend en rovend het land binnen vallen gevolgd door de geallieerde pooiers die, over de lijken van gedode burgers, bordelen opzetten gevuld met ontheemde meisjes ter "vermaak" van de manschappen...

wat schaam ik me voor mensen als jullie
Mijn dank voor deze post

"Propaganda's greatest victory, was convincing the world it no longer existed"

Los van de manipulatie die een nieuwsbericht als deze tot doel heeft, is het wel erg nuttig om er over na te denken hoe je dit soort praktijken in de toekomst kunt voorkomen. Hoe kunnen we een beter samenleven realiseren? Is het tijd om alle godsdiensten afteschaffen gezien ze zoveel ellende veroorzaken? etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')