Nee hoor... in 1982 was het 1500. Heb ik zelf nog meegemaaktquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:19 schreef Deetch het volgende:
Ach ja in de moslim jaartelling is het ongeveer 1420 en in 1420 na christus werden hier ook mensen om overspelingheid en het bezitten van een zwarte kat en een bezem opgehangen, gestenigd, verbrand etc.
Gewoon 600 jasar geduld hebben, dan komt alles goed in die landen.
ben ik ook benieuwd naar, mits je je vraag juist formuleert: Wat vindt u van de Sharia?quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ga 'es effe aan de gemiddelde Nederlandse moslim vragen wat hij/zij hiervan vindt...
ik denk dat gedeeltes van de Shiara hier zelfs door autochtonen wel degelijk gewenst is, het is alleen jammer dat er een aantal erg belachelijke regels zijnquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:33 schreef err het volgende:
[..]
ben ik ook benieuwd naar, mits je je vraag juist formuleert: Wat vindt u van de Sharia?
over welke gedeeltes van de shiara heb je het dan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:45 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat gedeeltes van de Shiara hier zelfs door autochtonen wel degelijk gewenst is, het is alleen jammer dat er een aantal erg belachelijke regels zijn
Lezen! het gaat om de manier waarop het gebracht wordt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:13 schreef ArcticBlue het volgende:
[..]
En daarom mag dit nieuws dus niet in nieuws en achtergronden geplaatst worden?![]()
Ja, ik praat lijfstraffen goed. Ik ben Moslim, dus accepteer ik onvolwaardig de wetten van Allah, uiteraard alleen in een land waar daadwerkelijk de Shari3a van toepassing is, tevens moet dit wel rechtvaardig geschieden. De dader moet zwaarder gestraft worden en met de vrouw moet men in dit geval meer genadig zijn uit begrip voor haar situatiequote:Op vrijdag 17 december 2004 09:58 schreef err het volgende:
[..]
daar sta ik nog steeds achter hoor..ik wacht met smart op Bansheeboy en co die dit goed gaan praten.
handjes afhakken bij diefstal, stokslagen bij criminaliteit etc.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:47 schreef err het volgende:
[..]
over welke gedeeltes van de shiara heb je het dan?
Over 150 jaar pas ? Binnen 30 jaar vrees ik eerder.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:05 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Over 150 jaar hier live op de Dam die executies!
He trek anders ff van leer tegen de "zeer extreem rechtse" krant die dit bericht vandaag op zn voorpagina heeft: Algemeen Dagblad.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat hier door onze extreem-rechtse "collega" wordt gepost in de OP is absoluut tegenstrijdig met de Islam. Een gek of iemand die geestelijk gehandicapt is is vrijgesteld van dergelijke straffen !
Ik denk dat sommige christenen hier niet minder eng zijn hoor, als je ziet wat die mensen er af en toe voor denkbeelden op nahouden. Geen inentingen van jonge kinderen en dat soort gedoe, brrr.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:22 schreef Maximus.Proximus het volgende:
Heil aan de Islamitische heilstaat.![]()
Stelletje mafkezen daar, dit is nou precies het schrikbeeld wat veel Nederlanders hebben van de Islam . En terecht, als je dit leest.
Gaat heen en leest/bezint voor gij dwaze uitspraken doet.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat hier door onze extreem-rechtse "collega" wordt gepost in de OP is absoluut tegenstrijdig met de Islam. Een gek of iemand die geestelijk gehandicapt is is vrijgesteld van dergelijke straffen !
Inentingen vind ik toch van een iets andere orde dan een verkracht kind ter dood veroordelen hoor... Bovendien enten steeds meer niet-gelovige, hoog-opgeleide ouders hun kinderen ook niet meer in.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:07 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige christenen hier niet minder eng zijn hoor, als je ziet wat die mensen er af en toe voor denkbeelden op nahouden. Geen inentingen van jonge kinderen en dat soort gedoe, brrr.
Ik heb zo'n vermoeden van welquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:07 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige christenen hier niet minder eng zijn hoor.. brrr.
Da's inderdaad net hetzelfde als tot drie keer toe afgeranseld te worden met een staalkabel om vervolgens opgehangen te worden.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:07 schreef thabit het volgende:
Geen inentingen van jonge kinderen en dat soort gedoe, brrr.
Zweepslagen al genoeg? Waarvoor? Omdat je verkracht bent? Trouwens, het zijn geen zweepslagen, maar slagen met een staalkabel. Voor iemand die onschuldig isquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:19 schreef Meki het volgende:
Iran
zweepslagen vind ik al genoeg
doodstraf kan niet .
liever zweepslagen dan doodstrafquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:21 schreef confined het volgende:
[..]
Zweepslagen al genoeg? Waarvoor? Omdat je verkracht bent? Trouwens, het zijn geen zweepslagen, maar slagen met een staalkabel. Voor iemand die onschuldig is
Voor iemand die sinds haar achtste door vrienden en bekenden is verkracht en door haar moeder tot prostitutie is gedwongen?quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:19 schreef Meki het volgende:
Neeh je begrijpt me verkeerdquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:22 schreef Eightball het volgende:
[..]
Voor iemand die sinds haar achtste door vrienden en bekenden is verkracht en door haar moeder tot prostitutie is gedwongen?
Gebruik je verstand effe Meki.
Meki , hou toch eens je domme smoel manquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:19 schreef Meki het volgende:
Iran
doodstraf kan niet .
Wat een onverstandige mening van je! Beetje de waarheid vertellen he!! Dit is een vuurtje opsteken in een munitiedepot!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:26 schreef dVTB het volgende:
Het is te droevig voor woorden en het toont nog maar eens aan hoe hard het nodig is dat de positie van de vrouw binnen de islam wordt verbeterd.
Dat is Iranquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:26 schreef dVTB het volgende:
Het is te droevig voor woorden en het toont nog maar eens aan hoe hard het nodig is dat de positie van de vrouw binnen de islam wordt verbeterd.
Daar gaat het hier niet om. Dit zijn precies die gevallen waar een een niet moslim van zegt :" De Islam, dat nooit".quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ga 'es effe aan de gemiddelde Nederlandse moslim vragen wat hij/zij hiervan vindt...
Afghanistan, Saudi Arabië, Sudan, Somalië, Nigeria , Yemen, etc. etc.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:30 schreef Meki het volgende:
Iran is volgens mij de enige land die hier mee bezig is
Mwoah... In Pakistan en Jordanie en enkele andere MO landen kunnen ze er ook wat van.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is Iran
Iran is volgens mij de enige land die hier mee bezig is
Gewoon overal waar de sharia is ingevoerd.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:35 schreef Eightball het volgende:
[..]
Afghanistan, Saudi Arabië, Sudan, Somalië, Nigeria , Yemen, etc. etc.
Valt me op dat je erg selectief bent met wat je wel en niet tot de echte Islam wilt rekenen, BSB, als het dingen als dit is dan sta je ineens te gillen dat DIT geen echte islam is, maar als het in je straatje past dan is het wel weer echte islam.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit geloof je toch niet. Wat is dat voor zieke familie, een broer die zijn zus zwanger maakt, dat komt nooit voor in een gezonde familie of wel Err ?
Dit is alles behalve de Islam, de Islam is rechtvaardig, je denkt toch niet dat iemand die zijn zus verkracht zelf vrijuit gaat en zelfs zelf de staalkabel mag hanteren. Uiteraard ben ik niet tegen dergelijke lijfstraffen als ze daadwerkelijk zijn voorgeschreven als dit te bewijzen is d.m.v. Koranversen en hadiths. Maar elk weldenkend mens moet weten dat dit geestesziek is, de verkrachtte doden, en de verkrachter mee laten doen met de bingo
Nee, dit is typisch weer een bericht van een zeer extreem-rechtse user die uiteraard weer op Akkersloot-achtige wijze de Islam onderuit probeert te halen en de stijl van wijlen Theo van G. probeert te klonen en dan zegt:"Ik wil discussie". Dag, doei
Oh ja
wat vind je hiervan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:22 schreef Meki het volgende:
[..]
liever zweepslagen dan doodstraf
bij deze meid
De dood was natuurlijk onbedoeld (maar niet vreemd bij 85 zweepslagen met een stalen kabel) maar de straf is wel aanvaardbaar?quote:Vorige maand overleed een jongen van 14 jaar die tot 85 zweepslagen was veroordeeld doordat de staalkabel waarmee hij werd geslagen zijn achterhoofd raakte en een fatale bloeding veroorzaakte. De knaap was betrapt toen hij op straat iets at tijdens de Ramadan (vastenmaand).
en daar is dat meisje natuurlijk veel beter mee geholpenquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:07 schreef fayakill het volgende:
bij dit soort berichten krijg ik het gevoel van...gooi een grote abomb op het hele midden oosten, zijn we meteen af van al die achterlijke randdebielen. Dit is toch om ziek van te worden
fijn he, dat je voorziene one-liners ook echt voorbij komenquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:39 schreef Re het volgende:
[..]
en daar is dat meisje natuurlijk veel beter mee geholpen
nou ja fijn zou ik het niet willen noemenquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:44 schreef err het volgende:
[..]
fijn he, dat je voorziene one-liners ook echt voorbij komen
Daar is iedereen heel goed in ja, alleen de elementen die je aanstaan eruit te pikken en als "waarachtig" te bestempelen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Valt me op dat je erg selectief bent met wat je wel en niet tot de echte Islam wilt rekenen, BSB, als het dingen als dit is dan sta je ineens te gillen dat DIT geen echte islam is, maar als het in je straatje past dan is het wel weer echte islam.
Op zich kan ik het me best indenken dat BSB deze gebeurtenis los wil zien van de Islam. Nee, dit is inderdaad niet wat de islam beoogt. Maar BSB zou wel zo eerlijk moeten zijn om toe te geven dat de op de Islam gebaseerde Sharia-wetten dit alles gewoon toelaten. Volgens de Sharia is de opgelegde straf aan het meisje terecht...quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Valt me op dat je erg selectief bent met wat je wel en niet tot de echte Islam wilt rekenen, BSB, als het dingen als dit is dan sta je ineens te gillen dat DIT geen echte islam is, maar als het in je straatje past dan is het wel weer echte islam.
Wat houden die termen in?quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:55 schreef Mwanatabu het volgende:
Misschien kan BSB even het idee rond zina (en dan specifiek zina bil jabr uitleggen?
Zijn de correcte termen uit de shari'a hoor, BSB, dus vrij islamitisch lijkt me.
LOLquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Valt me op dat je erg selectief bent met wat je wel en niet tot de echte Islam wilt rekenen, BSB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |