Zoals, Fries?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:45 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En volgens mij ben jij gevallen voor je inburgeringsexamen.

Alvast een bescheiden aanzet [centraal]Ryan versus #sofenquote:Op zondag 22 mei 2005 01:34 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Mooi, weet je wat? Dan beloof ik ook dat ik in de loop van komende week een reeks uiterst opmerkelijke onthullingen zal doen. Dit zal onder meer een licht werpen op het verband tussen de vete Ryan3-lucida en enkele andere opmerkelijke gebeurtenissen op dit forum...

quote:Op zondag 22 mei 2005 01:51 schreef Sidekick het volgende:
Wijlen Fatima was altijd een geweldige user.

Ja, tuurlijk, gebeurt de beste wel eens.quote:

krijg je die links nu van KP joh?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:50 schreef lucida het volgende:
[..]
Alvast een bescheiden aanzet [centraal]Ryan versus #sofen![]()

Doen jullie wel eens aan een rollenspel, waar jij Ryan3 speelt, en zij fatima???quote:

Je moet van mensen niet het onmogelijke vragen. SK is in elk geval zo eerlijk dat hij toegeeft partijdig te zijn. Dat is al heel wat in die kringen.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een tirade? Aan wie? Niet aan jou, mannetje. Ik doe niet aan recaps, bewijs jij eerst je onpartijdigheid als mod maar.![]()

Ja, dat is dan ook wel zo. Als user is die eerlijk, als mod is die vanaf nu als corrupt aan te merken. Niet dat men dat erg vindt, want hee, het is maar internet. Hij moet zich als hoogopgeleide en vriendinloze produktie-medewerker natuurlijk ook kunnen ontdoen van de dagelijkse frustraties.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:58 schreef lucida het volgende:
[..]
Je moet van mensen niet het onmogelijke vragen. SK is in elk geval zo eerlijk dat hij toegeeft partijdig te zijn. Dat is al heel wat in die kringen.![]()

We hebben de beschikking over onze eigen ritchie boys al moet Ik zeggen dat die KP van jou ook zeer ijverig is.quote:

jij hebt daar je vriendin voor ?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hij moet zich als hoogopgeleide en vriendinloze produktie-medewerker natuurlijk ook kunnen ontdoen van de dagelijkse frustraties.![]()

Over eerlijkheid gesproken, zeg dan eens wie Ruijmgaart was.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:39 schreef lucida het volgende:
Ik zij toch alleen met absolute eerlijkheid wordt het wat met dat 'recap' topic.![]()

Met sex hebben we er allebei nog iets aan!quote:

Sjezus, bewaar jij alles?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:02 schreef lucida het volgende:
[..]
We hebben de beschikking over onze eigen ritchie boys al moet Ik zeggen dat die KP van jou ook zeer ijverig is.[Centraal] anti-Ryan3 slowchat topic. Deel 1.

Erg leuk dit, heb je nog meer?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:54 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik heb hem anders een nette brief terug geschreven.
[..]
De mate waarin ik me aan de feiten houd zijn anderen gedoemd zichzelf voor te liegen.

Afgezien van het slechte hoofdrekenen, is het toch wel grappig dat je hiermee op de proppen komt, aangezien je je vaderfiguur lucida zo door dik en dun steunt.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Persoonlijke gegevens
Voornaam:
Achternaam:
Geslacht: Man
Geboortedatum: 1982-08-25
Opleiding: Hogere Informatica
Beroep: Maar weer productielijn-arbeider...
en dat al zeker 3 jaar.

Inderdaad daar mag je een puntje aan zuigen. En voor het overige 'eat your haert out babe'.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:00 schreef Sidekick het volgende:
Ja, lucida, je geloofwaardigheid is onaantastbaar,

Bedankt voor de link!quote:Op zondag 22 mei 2005 02:02 schreef lucida het volgende:
[..]
We hebben de beschikking over onze eigen ritchie boys al moet Ik zeggen dat die KP van jou ook zeer ijverig is.[Centraal] anti-Ryan3 slowchat topic. Deel 1.

Nee hoor, aryan heeft een ban.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Over eerlijkheid gesproken, zeg dan eens wie Ruijmgaart was.
Aryan8 is een paar dagen terug nog online geweest volgens zijn profiel
Deze posting in Wie is er bang voor de grote boze wolf was op 14 juli 2004, dezelfde dag als zijn registratie.
M.i speciaal gemaakt om de werkelijkheidsbeleving van Ryan te manipuleren.
Duidelijk werd daarna dat hij een Sjunadept was, net als Bela.
In hetzelfde topic was er ook Klompendanser, die ik nog steeds als authentiek zie.
En wie de topics 'Nationalisme' van Acient wil doorlezen, zie deze posting in Wie is er bang voor de grote boze wolf

Hogere informatica, maar toch niet universitair? Tja...quote:Op zondag 22 mei 2005 02:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Afgezien van het slechte hoofdrekenen, is het toch wel grappig dat je hiermee op de proppen komt, aangezien je je vaderfiguur lucida zo door dik en dun steunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |