quote:Op zondag 22 mei 2005 01:54 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Doen jullie wel eens aan een rollenspel, waar jij Ryan3 speelt, en zij fatima???
Waarom ben jij blauw?quote:
Je vriendje mag dat ook wel eens doorlezen. Je weet wel vriendje "OllieA = Ryan3".quote:Op zondag 22 mei 2005 02:06 schreef lucida het volgende:
[..]
En ik lees het ook nog. Sta je van te kijken he?![]()
Een blokkade om te schrijven dus.?quote:
Jahquote:Op zondag 22 mei 2005 02:06 schreef lucida het volgende:
[..]
En ik lees het ook nog. Sta je van te kijken he?![]()
Weird want het kan echt nietquote:Op zondag 22 mei 2005 02:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Een blokkade om te schrijven dus.?
Maar zie zijn profiel: aryan8
Daar staat dat hij 3 dagen terug ingelogd was.
Wadist? Weet je sommige vrouwelijke users worden gestalkt door mannelijke users en dan maken ze weleens een andere usernaam aan om er zo van af te kunnen komen, daar heeft Stali overigens nooit een geheim van gemaakt. Maar btw yvonne kent ons irl hoor. Ze is op visite geweest bij ons. Dus die wil de authenticiteit van Stali wel even bevestigen. Ikzelf heb ook kloontjes gehad in dat #filo gedoe dat lucy dankzij zijn pally hier paste, ouwe koeien allemaal. Maar hoe dan ook, het gaat hier niet om Stali, maar om lucy en zijn langzamerhand een beetje sleets wordende recap.quote:
Wat een slap gezwets. Stali met punt of zonder punt, zoals nu.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wadist? Weet je sommige vrouwelijke users worden gestalkt door mannelijke users en dan maken ze weleens een andere usernaam aan om er zo van af te kunnen komen, daar heeft Stali overigens nooit een geheim van gemaakt. Maar btw yvonne kent ons irl hoor. Ze is op visite geweest bij ons. Dus die wil de authenticiteit van Stali wel even bevestigen. Ikzelf heb ook kloontjes gehad in dat #filo gedoe dat lucy dankzij zijn pally hier paste, ouwe koeien allemaal. Maar hoe dan ook, het gaat hier niet om Stali, maar om lucy en zijn langzamerhand een beetje sleets wordende recap.
Is ie geband dan ?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Om welke reden werd de veelgeroemde Klompendanser eigenlijk geband? Omdat hij jurist was?
Bedank je KP ook als je dit post. Maar wat wil je hiermee zeggen, of KP eigenlijk?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:08 schreef lucida het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze link De groep... die ik aan de vergetelheid heb ontrukt Yvonne?![]()
Ja hoor, ik ban alle juristenquote:Op zondag 22 mei 2005 02:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Om welke reden werd de veelgeroemde Klompendanser eigenlijk geband? Omdat hij jurist was?
Was een goed topic!quote:Op zondag 22 mei 2005 02:08 schreef lucida het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze link De groep... die ik aan de vergetelheid heb ontrukt Yvonne?![]()
quote:
Ach er zijn zoveel topics waar Ryan3 in acteert en waar de zweem van gekloon om heen hangt bijvoorbeeld User review: SunChaser.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat een slap gezwets. Stali met punt of zonder punt, zoals nu.![]()
KD zul je bedoelen, dat moet zelfs jij op je klompen kunnen aanvoelen.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bedank je KP ook als je dit post. Maar wat wil je hiermee zeggen, of KP eigenlijk?
Ryan3 heeft er zelf voor gezorgd met zijn wannabe x-file-verzinsels.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:16 schreef lucida het volgende:
[..]
Ach er zijn zoveel topics waar Ryan3 in acteert en waar de zweem van gekloon om heen hangt bijvoorbeeld User review: SunChaser.![]()
oi..over de waarheid gesproken waar je aanhanger van bent sinds dit topic.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:16 schreef lucida het volgende:
Ach er zijn zoveel topics waar Ryan3 in acteert en waar de zweem van gekloon om heen hangt bijvoorbeeld User review: SunChaser.![]()
Die wordt benoemd tot FA en dan schopt die jou er uit!quote:
Lees even de post van Ryan3 over deze naam?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
oi..over de waarheid gesproken waar je aanhanger van bent sinds dit topic.
Wat weet je van de user Ruijmgaart ?
Nog steeds is niet duidelijk waarom sjun gebanned werd. En nog steeds is Ryan3 er niet in geslaagd aan te tonen waar sjun de Holocaust zou hebben ontkent. Dit als een tussentijdse recapitulatie van fictie en feiten.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:12 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Volgens mij kun je best inloggen met een ban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |