sorry,quote:Op donderdag 16 december 2004 22:11 schreef t0n het volgende:
Nee, die heb ik gekocht, en gespoten.
maar dit had je kunnen weten... apekop![]()
Maar over het algemeen trekt een 4WD tot een bepaalde snelheid sneller op omdat hij de kracht beter op het wegdek over kan brengen, immers 2x zoveel oppervlakquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:45 schreef pwnd het volgende:
bij een rolling start heeft een voorwielaangedreven auto meer kans. Een 4wd heeft minder kans bij een rolling start omdat hij meer vermogen verliest in de overbrenging aangezien er 4 wielen aangedreven moeten worden ipv 2. Maar dit is allemaal theoretisch. Zodra jij een auto goed afsteld valt deze redenatie weer in het niets.
Nee, de Honda is elke dag mijn trouwe vervoersmiddel...quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:06 schreef pwnd het volgende:
t0n heb je ook een auto hiernaast om kilometers mee te maken of doet de Honda ook deze dienst?
Deze lampen hebben ten eerste helderglas, ten tweede is de achterkant van de lampen (binnen kant dus..) zwart, en lijken de lampen een stuk donkerder.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:31 schreef chiren het volgende:
En t0n, kun je mij precies uitleggen hoe die koplampen verschillen van de originele? Behalve de knippers? Daar ben ik namelijk wel benieuwd naar
Dankje man, jij (jullie) hebben ook allemaal leuke auto's, we komen elkaar vast nog wel eens tegen...quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:53 schreef PNG het volgende:
[afbeelding]
Ton, succes met de verbouwing. Ken je maar van 1 meeting.
Thxquote:
Ik vind het voor mij wel 'n project, om deze auto naar mijn smaak te maken.quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:01 schreef -Muse- het volgende:
Respect voor je werk, maar dit is toch geen project?![]()
Uiterlijk beetje veranderen en ander motorblok... nou dat gebeurd bij de gemiddelde schade auto ook, en daar zie ik ook geen 10 topics over?
Go Fugie...quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:24 schreef Fugie het volgende:
is dit dan een gemiddelde schadeauto ? Hij probeert toch zijn auto op een dusdanige manier te veranderen dat het veel geld en tijd kost en dat als hobby, daarbij kan je spreken van een project lijkt me. Misschien snap je het woord project niet ofzo, moet je maar eens in de van dale kijken.
Ik vindt een ander motorkap, velgen en knipperlichten niet echt een project hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:24 schreef Fugie het volgende:
is dit dan een gemiddelde schadeauto ? Hij probeert toch zijn auto op een dusdanige manier te veranderen dat het veel geld en tijd kost en dat als hobby, daarbij kan je spreken van een project lijkt me. Misschien snap je het woord project niet ofzo, moet je maar eens in de van dale kijken.
dus een auto volledig opbouwen en reviseren is wel een project? Dat is gewoon een groot project en dit is een klein project. En dat ie hier een topic over maakt is toch juist de bedoeling van een forum ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:03 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ik vindt een ander motorkap, velgen en knipperlichten niet echt een project hoor.
Iedereen maakt zijn auto zoals hij dat zelf wil, maar dan maak je daar toch geen 2 topics over?![]()
Enige "project" achtige wat er met deze auto is gebeurd is de engine-swap, en die is nu al voorbij toch?
Voor echte "projecten" moet je eens op auto clubsites kijken, dan snap je pas wat ik bedoel...
Ik ben absoluut van mening dat er wel iets meer dan bovenstaand aan me auto veranderd is. En dan nog, het project is nog in volle gang.. dus nog niet af, dus goed... je moet maar lekker afwachtenquote:Op vrijdag 17 december 2004 09:03 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ik vindt een ander motorkap, velgen en knipperlichten niet echt een project hoor.
Iedereen maakt zijn auto zoals hij dat zelf wil, maar dan maak je daar toch geen 2 topics over?![]()
Enige "project" achtige wat er met deze auto is gebeurd is de engine-swap, en die is nu al voorbij toch?
Voor echte "projecten" moet je eens op auto clubsites kijken, dan snap je pas wat ik bedoel...
schrijf hem ff en dwangbevel andersquote:Op vrijdag 17 december 2004 09:25 schreef t0n het volgende:
[..]
Ik ben absoluut van mening dat er wel iets meer dan bovenstaand aan me auto veranderd is. En dan nog, het project is nog in volle gang.. dus nog niet af, dus goed... je moet maar lekker afwachten
Maar hey, bottom line:
don't lik the topic, stay away...
Ow god idd nee, deze auto heeft nooit op internet te koop gestaan.quote:Op zondag 19 december 2004 18:20 schreef ID-Tweak het volgende:
ow god nee, is dit die auto die een tijdje geleden op fok te koop stond in V&A?
had bijna overwogen om m te kopen, wat een oerlelijk ding ist nu, veel afragplezier
sorry maar die motorkapquote:Op maandag 20 december 2004 09:06 schreef t0n het volgende:
[..]
Ow god idd nee, deze auto heeft nooit op internet te koop gestaan.
Maar bedankt voor je mening, ik respecteer hem, hoewel je hem op 'n vrij botte wijze brengt.
ja wtf ik vind em op de laatste foto egt t mooist :\quote:Op donderdag 16 december 2004 22:12 schreef slashme het volgende:
[..]
sorry,
Ik vind de laatste foto het mooist.
Geeft niet, als ik er zelf maar blij mee ben héquote:
Thx, respect is voldoende... zouden meer mensen moeten hebben...quote:Op maandag 20 december 2004 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja wtf ik vind em op de laatste foto egt t mooist :\
zonde dat je zoveel geld pompt in zon oude auto, en hij was zo mooi
edit: heb nog ff beter gekeken maar ik vind idd wel dat je respect verdient voor t vele werk erin, en t gaat erom dat je hem zelf mooi vind. Wat anderen ervan vinden boeit nie zoveel.
succes in elk geval met toekomstige plannen
Optisch tunen maakt de auto gewoon een stuk mooier vind ik.quote:Op maandag 20 december 2004 13:53 schreef -Muse- het volgende:
Jij tuned je auto liever qua uiterlijk.. goed goed.
Hoe staat het er motorisch mee? Hoeveel pk, 0-100 tijden of 0-400 tijden?
Ikzelf vindt optische tuning minderbelangrijk dan motorische tuning, maar daar denk jij zo te zien anders over.
Succes met je project, en ik drop af-en-toe wel ff langs hier!
Jah oke, maar ik kan me kapot ergeren in trage auto's. Voor mijn werk rij ik een Vw Polio 1.6, en bij inhalen stamp je dat pedaal bijna door de grond, en nog merk je niks van de acceleratie...quote:
en dat is ook de redenquote:
quote:Op maandag 20 december 2004 23:37 schreef t0n het volgende:
[..]
en dat is ook de reden
ik heb gekocht:
t2 turbo, iets kleiner, voor proberen eerst enzo
en g-tech pro performance metertie...
quote:The G Tech Pro Performance Meter lets you quickly, accurately and simply measure the following performance and safety parameters:
* 0 to 60 mph time
* 1/4 mile elapsed time (E.T.)
* 1/4 mile trap speed
* Instantaneous lateral acceleration (G s)
* Sustained lateral acceleration (G s)
* 60 mph braking distance
* Instantaneous braking Gs
* Sustained braking Gs
* Horsepower
G-TECH/Pro takes advantage of many different measurements that can be gathered from acceleration over time. For Horsepower measurement the user has to input the weight of the vehicle. We utilize what we call "Intuitive User Interface". To input weight all you have to do is simply tilt G-TECH/Pro up and the numbers will increase and if you tilt it down the numbers will decrease. Further you tilt it faster the numbers change.
In Horsepower mode G-TECH/Pro will display currently delivered horsepower during acceleration and then when you slow down it will display maximum delivered horsepower.
All the measurements are performed automatically. All you have to do is push the button indicating to G-TECH/Pro that you are ready and then G-TECH/Pro will zero-out and display -GO-. Then simply start accelerating. G-TECH/Pro will know your speed and distance at any given moment and stop the measurement at 60 mph or 1/4 mile point.
While measuring Lateral or Longitudinal G's user has the choice of Instantaneous or Continuous mode. Instantaneous G's are great for analyzing when tires lost traction during braking and cornering or measuring any other kind of G-load. Continuous G's are designed for standard skid pad handling measurements of Lateral G's.
When measuring Braking distance in feet user doesn't have to start braking exactly at 60 mph. G-TECH/Pro knows the speed always and it will only measure distance from 60-0 mph even if you started braking at 65 mph for example.
Ik denk wel dat je moet gaan oppassen dat je blokje niet te rijk gaat lopen (of te arm juist).quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:26 schreef t0n het volgende:
Nee, Air Fuel metertje en 'n Wideband lamba.
ECU kan redelijk er mee om gaan.
quote:1e een Turbo deze zal ongeveer vanaf 150 gebruikt tot 600 a 900 revisie nieuw.
2e een fmu 1:12 dit is om je brandstof druk te verhogen. +- 160 euro.
3e een booster pomp om je brandstof opbrengst te verhogen +- 100 euro of een pompje van een VTEC. Kosten?
4e een brandstof druk regelaar 100-160 euro.
5e tevens heb je een uitlaat verloop nodig. Home made 150 tot compleet uitlaat spruitstuk vanaf 350
6e olie voorziening aanvoer 70 euro inclusief afvoer +- 20 euro
7e een goede lucht filter voorziening +- 200 euro. (Cool Chamber)
8e een intercooler Sloop vanaf 50 euro 350 vanaf nieuw.
9e Bov blow of valve vanaf 60 euro.
10e verloop voor montage BOV kosten ???
11e Down pipe vanaf 70 euro
12e veel slang en slangklemmen verloopjes etc +- 300 euro
13e missing link +- 70? of euro check valves +-30 (is geen mooie optie)
14e bougies 40 euro
15e montage +- 375 euro zwart
De totale kosten voor een turbo +- vanaf 1750 euro inclusief montage.
Natuurlijk kan je de kosten drukken door bv zelf een regelaar ef 2e hands FMU te kopen etc.
Ook kan je nieuwe IC en ruil Turbo dan kom je aan de 3000 en dat zijn de kosten van een complete kit zonder montage.
het is altijd hardwarematig.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:33 schreef t0n het volgende:
TF: Omdat die shit op het moment duur is, kga eerst gewoon 'hardware' matig boost controllen
en als ik er weer geld voor heb, komt 'n echte boostcontroller!
Dus voor een echt erg duidelijk geluid zul je ws voor een duurdere BOV moeten gaan.quote:Saab bov is een goede upgrade, die is betrouwbaarder en kan meer volume afblazen. Het is in principe een gesloten systeem, maar je kan 'm ook naar open lucht laten afblazen, gaat wel je motor na afblazen ff wat te rijk lopen, maar is niet schadelijk, hooguit hinderlijk. Als je 'm als gesloten systeem monteert, zal je 'm iets meer horen dan de stock bov, maar zonder open luchtfilter zal je 'm zowieso bijna niet horen.
Het is niet moeilijk, gewoon de slangen van de stock bov kopieeren (saab bov heeft dikkere aansluitingen) en het vacuum slangetje niet vergeten.
Een open BOV bedoel je dan denk ik.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:08 schreef t0n het volgende:
Komt of eentje van OBX op... (el fucking cheapo, en werk goed... na zeggen van 'n slh-member... die er mee rond rijdt)
óf eentje van Forge... van DBM-Engineering..
Maar ik moet en zal 'n BOV hebben...
trouwens mijn BOSCH BOV kostte 15 euro.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:08 schreef t0n het volgende:
Komt of eentje van OBX op... (el fucking cheapo, en werk goed... na zeggen van 'n slh-member... die er mee rond rijdt)
óf eentje van Forge... van DBM-Engineering..
Maar ik moet en zal 'n BOV hebben...
Komt omdat je 2 systemen hebt, MAP en MAF sensors.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Een open BOV bedoel je dan denk ik.
mijn supra heeft dus ook een BOV en die hoor je niet omdat hij recirculerend is.
Heeft te maken met de lucht die al gemeten is door de AFM, en daarna alsnog niet gebruikt wordt bij een open BOV.
Daardoor staat je mengsel te rijk. Ik laat de bov van mij ook gewoon lekker dicht.een recirculerende bov laat de lucht terug in het inlaatkanaal. schijnt echt fijner te rijden maar dat interesseert je geen hol natuurlijk![]()
oh ja, ik heb er sowieso weinig aan omdat ik een automaat heb. als de bak schakelt hoeft de bov niet open. dus geen geluid, maar wel de constante boost!
Maar als het erop zit willen we natuurlijk geluid gepost hebben hier.
Ja, komt op me carter, ga er eentje modden.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:18 schreef Remon het volgende:
vraagje: de Olie retour-line waar en hoe ga je deze bevestige? en komt deze ook op je carter?
en wtf is een "BOV"
wy?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:39 schreef t0n het volgende:
Fuck SLH
Ik zit er toch niet meer bij, en ook niet bij de KHK... ik neem daar dik afstand van.
Inderdaad. Het forum is ineens ook zo gezelligquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:03 schreef t0n het volgende:
De manier waarop SLH gestopt is, en de manier waarop KHK het overneemt.
Nee, daar pas ik voor.
Ow, dat kan ookquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:28 schreef t0n het volgende:
Nee, ik wil 'n luxe midden console, ofzo... En dan 'n extra scherm (afneembaar) op me dash...
Het was zoiets als:quote:Op donderdag 20 januari 2005 08:26 schreef Tjabbo het volgende:
Ff tussendoor he. Waarom is SLH gestopt?
Zijn de leden nu ook weg? overname? WTF?
Bijna bij elke mac worden er meetings gehoudenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:29 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Is die foto gemaakt bij de mac in Duiven???
Ik kom daar regelmatig om mezelf vol te proppen met troep en bijna elke week is daar wel een meeting op t parkeerterrein.
Jouw koplamp en richtingaanwijzer units zijn veel stoerder dan die ander...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:00 schreef t0n het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze stonden zo lief naast elkaar
De velgen nietquote:Op zondag 23 januari 2005 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jouw koplamp en richtingaanwijzer units zijn veel stoerder dan die ander...
Waarom?quote:Op maandag 24 januari 2005 09:10 schreef t0n het volgende:
Thx voor de reacties allemaal
Ben ook elke dag nog heel blij met me auto
Maar dit is de Mac in Amsterdam z.o.
Voor de mensen uit die regio, hou de tuningforums eens in de gaten, (slh en tuningscene met name) en kom ook 'n keer!
weer zo'n tactische zet .. slicks in de winter voor een auto die je dagelijks gebruiktquote:Op donderdag 20 januari 2005 08:47 schreef t0n het volgende:
Beetje triest gewoon.
Eeeuuuhmm... heb ik nog updates?......
Ohja, ben langzaam voor 'n LCD schermpje aan het kijken dus... En voor slicks.. en wil me audio anders maken (lichter en uitneembaar....)
Ondertussen gaat turbo ook door... nog bezig met informatie verzamelen... etc.
Dat mag ieder voor zichzelf bepalen, volgens mij.quote:Op maandag 24 januari 2005 18:18 schreef GWD het volgende:
Hmmm ik heb niet echt veel affiniteit met 4Cil. 1.5 autotjes ... als je toch geld in je auto gaat steken koop dan gewoon een iets snellere en grotere basis en ga daarmee aan het werk en ik zou ook nooit met zo'n auto die er in elke straat wel 30 staan beginnen ... koop een 200SX ofzo als basis als je goedkoop en snel wilt zijn
Ik dacht ook ff, hey. hij heeft een ander nummerbordquote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:37 schreef Fugie het volgende:
t0n stiekemerd, ben je gewoon een auto aan het kopieren
inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik dacht ook ff, hey. hij heeft een ander nummerbord
Je denkt echt dat ik geen verstand heb of wel?quote:Op maandag 24 januari 2005 18:23 schreef GWD het volgende:
[..]
weer zo'n tactische zet .. slicks in de winter voor een auto die je dagelijks gebruikt![]()
Oh toch wel, wat 'n inschattingsvermogen.quote:of wil je voor elke drag je banden gaan lopen verwisselen??? en ze alleen in de zomer gebruiken
Tja, die vind ik niet mooi.quote:Op maandag 24 januari 2005 18:18 schreef GWD het volgende:
Hmmm ik heb niet echt veel affiniteit met 4Cil. 1.5 autotjes ... als je toch geld in je auto gaat steken koop dan gewoon een iets snellere en grotere basis en ga daarmee aan het werk en ik zou ook nooit met zo'n auto die er in elke straat wel 30 staan beginnen ... koop een 200SX ofzo als basis als je goedkoop en snel wilt zijn
Om kwart over 10 krijg je antwoordquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:30 schreef t0n het volgende:
Dan mag je de adapters kopen voor 25¤, krijg je de spiegels erbij.
Vreemde opmerking die zo wijs over een 200sx begint...quote:Op maandag 24 januari 2005 18:23 schreef GWD het volgende:
[..]
weer zo'n tactische zet .. slicks in de winter voor een auto die je dagelijks gebruikt![]()
of wil je voor elke drag je banden gaan lopen verwisselen??? en ze alleen in de zomer gebruiken
Die lampies zijn lelijk man, als ze niet netjes in kleur gespoten zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:04 schreef t0n het volgende:
AAAAAAAH... IK WORD GEEEEK!!
GEIL GEIL GEIL!!
IK MOET DIE MISTLAMPIES!!!
en dit weekend komen me originele spiegels er weer op!!
Weet ik ook niet, laat wel weten wanneer ze er af zijn...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:53 schreef ijsmeis het volgende:
Tim weet niet of ze passen?
Jij wel?
Als jij het niet weet, mogen we ze dan een keertje passen?
sorry, iets later antwoord dan ik zei
Ik heb standaard gele mistlampen op mn auto zitten , en ik wil wittequote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:04 schreef t0n het volgende:
AAAAAAAH... IK WORD GEEEEK!!
GEIL GEIL GEIL!!
IK MOET DIE MISTLAMPIES!!!
en dit weekend komen me originele spiegels er weer op!!
en ik heb witte en ben op zoek naar gelequote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:18 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Ik heb standaard gele mistlampen op mn auto zitten , en ik wil witte
quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:25 schreef PeuRac het volgende:
goede start van t nieuwe jaar![]()
Als je die turbo hebt zou ik maar een apart fonds starten voor t CJIB
Ik kreeg er gister wéér een, flits op de A2, 10 km te hard.... fuckers...quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:02 schreef Five_Aces het volgende:
Tsja, ik heb de eersten dit jaar ook al weer binnenTrajectcontrole vind ik helemaal stom van mezelf, omdat je weet dat de pakkans 100% is
![]()
Ontopic: niet handiger om eerst info te verzamelen en dan een set samenstellen? Ip eerst een zooi onderdelen kopen en dan kijken hoe het werkt?
Wacht maar tot jij 'n auto hebt, kleine biatch.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:12 schreef PeuRac het volgende:
Jullie hebben nog gelijk ook, maak t ff nog erger voor hem![]()
Trouwens beter zo dan wat mij een poos geleden overkwam, om 1u maandag nacht met 160 gepakt worden door een mobiele, terwijl je niemand in hebt gehaald al 10min.
Te hard rijden kan ik begrijpen, die andere 2 zijn gewoon stommiteitquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:40 schreef t0n het volgende:
215 euro.
* 45 euro = Trajectcontrole.
* 45 euro = Parkeren op verg. houders plaats.
* 95 euro = Niet stoppen voor rood licht.
* 30 euro = Flits.
Goed, ben ondertussen erg veel bezig met informatie en parts voor turbo.
Gelukkig rijden lieve meisjes altijd overdag en nooit snachts want dan zijn er enge mannen in lange jassen... met flitspalen?quote:
Lieve meisjes zoals ijsmeisje rijden nooit.quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:00 schreef VanDread het volgende:
[..]
Gelukkig rijden lieve meisjes altijd overdag en nooit snachts want dan zijn er enge mannen in lange jassen... met flitspalen?![]()
Ik wel, maar ik rij dan nietquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:19 schreef VanDread het volgende:
En reken maar dat je snachts niet alle flitspalen en vergeet de karren niet, ziet
:::Aangeboden:::quote:
Je kunt evt ook de intake van een coupe (d15b7) nemen, die heeft ook mpfi, heb je meteen 10pk gratis erbijquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:30 schreef t0n het volgende:
Ik wil btw ook naar andere inlaat toe, van 'n 1.6 Multipoint...
Dat is naar 4 injectoren ipv twee, dus meer benzine... en betere flow...
Dus daar ben ik ook beetje mee bezig..
en een AFM?quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:33 schreef t0n het volgende:
Nee nog niet gezien.
Wel gekocht:
3 spruitstukken, om één mooie van te maken
T3 turbo, gereviseerd en met nieuwe wastegate....
Volgend weekend ophalen, dus niet a.s.
Als jij grotere injectoren kriijgt, heb je dan genoeg aan dat stock ding???quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:32 schreef t0n het volgende:
Dude, Mapsensor heb ik al.... is stock man...
Maar goed, komt 'n missinglink op...
Beetje gezeur met die verkoper van die turbo... gozer heeft net 'n advertentie geplaats dat hij er nog 3 te koop had..... daar ben ik het niet zo mee eens...
ik had namelijk niet genoeg geld bij... dus heb ik mijn t2 daar gelaten als onderpand....
Maar als die dude ze verkoopt... gheheh... t0n-power on the loose!
Viel mij inderdaad ook al op, je zei dat hij een hoop spul thuis had, dus ik had zoiets van, dan zal hij er wel 4 gehad hebben, niet dusquote:Op donderdag 10 februari 2005 09:32 schreef t0n het volgende:
Beetje gezeur met die verkoper van die turbo... gozer heeft net 'n advertentie geplaats dat hij er nog 3 te koop had..... daar ben ik het niet zo mee eens...
ik had namelijk niet genoeg geld bij... dus heb ik mijn t2 daar gelaten als onderpand....
Maar als die dude ze verkoopt... gheheh... t0n-power on the loose!
dat maakt toch niet uit? MAP geeft de druk in je manifold door aan de ECU... Neem alleen wel aan dat je je ECU overnieuw moet mappen voor het turbogebeuren. Zie de link niet tussen grotere injectoren gebruiken en een andere MAP sensor.quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Als jij grotere injectoren kriijgt, heb je dan genoeg aan dat stock ding???
Damn wat een kleine radiator.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Damn wat een kleine radiator.
Is dat stock, of moet jij die ook gaan vervangen door een kleiner model om de turbo te laten passen?
hoort zo... genoeg ruimtequote:En zit de accu standaard op die plaats? of moet je die ook gaan verplaatsen?
Ik wil al het gietijzer netjes zwart verfen met hammerite tot 1200graden...quote:Verder ziet dat er goed uit. De turbo ook. Komt die zo van een auto af, of is die gereviseerd?
Je kunt er nu nog mooi wat aan schuren. mooie bling bling turbo![]()
Bij het model met airco zit de aircoradiator er nog naast, vandaar die kleine radiator, en de open ruimte ernaast.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Damn wat een kleine radiator.
Is dat stock, of moet jij die ook gaan vervangen door een kleiner model om de turbo te laten passen?
Inderdaad, beloofd is beloofd!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
TonNice!!
Kun je ook nog een foto maken van je dvd shit.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:52 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Bij het model met airco zit de aircoradiator er nog naast, vandaar die kleine radiator, en de open ruimte ernaast.
Laat toch poedercoatenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:47 schreef t0n het volgende:
[..]
Ik wil al het gietijzer netjes zwart verfen met hammerite tot 1200graden...
Voor de rest idd turbo netjes schoonmaken en shit...
quote:* t0n is blij mens!![]()
zal ik ff proberen te doen vandaag...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
TonNice!!
Kun je ook nog een foto maken van je dvd shit.
Ik denk niet dat dat hem wasquote:Op maandag 14 februari 2005 11:47 schreef t0n het volgende:
[..]
zal ik ff proberen te doen vandaag...
trouwens, eergister ochtend Tim gespot, in grave... Ik reed naar Parijs toe, en kwam er 'n CRX'je voorbij vliegen...
(reed niet in me eigen auto overigens... )
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:05 schreef t0n het volgende:
Grave? Domme kut, dat is 'n dorp naast Cuijck, waar je woont... weetje wel...
quote:
niet al te veel volgens mijquote:Garrett T3
van volvo geweest. Ideaal voor op 1.9 Gti bij turboconversie.
Zonder speling!!!!!!!
¤125 of bieden via mail
Owww, dan kom ik ookquote:Op maandag 7 maart 2005 09:21 schreef Tjabbo het volgende:
ga je niet 7 of 8 mei sprinten bij Full-Speed Rosmalen?
Dan doe je de eerste sprint toch lekker rustigquote:Op maandag 7 maart 2005 09:43 schreef t0n het volgende:
Weet ik nog niet, ik ga iig sprinten op het ram-festival(.nl)
Maar, in rosmalen, kan je je auto niet warm rijden... echt heeeeel beroerd... en aangezien ik dat niet wil weet ik het nog niet...
kan wel ff kijken.
quote:Op maandag 7 maart 2005 11:36 schreef Remon het volgende:
zit i der al op?
quote:Op maandag 7 maart 2005 08:50 schreef t0n het volgende:
Daarnaast... eeeeuhm... Ohja.
Ben ik nog steeds niet klaar met het spruitstuk voor de turbo te maken, moet ff tijd hebben enzo.
iig, voor 15 mei MOET hij klaar zijn, anders kan ik niet sprinten.
Hoi, ik woon vlakbij Nijmegen, dus lijkt me ff iets te ver, niet dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:55 schreef chiren het volgende:
Hey t0n, nu volg ik al een tijdje je topiques, en ik zag dat je je auto ook verlaagd had dmv alleen veren, en dat had je zelf gedaan meende ik. Nu had ik een vraagje, ik wil mijn otow ook naar de grond hebben, ongeveer zo laag als de jouwe nu staat. Zou jij misschien intresse hebben in een leuke bijverdienste door die veren er misschien bij mij onder te donderen?
That is, mits je niet te ver woont (ik woon in Delft) en als er sowieso veren zijn voor mijn otow (Nissan Sunny '94 X2 16v TwinCam)...
![]()
Ja zoiets had ik al begrepen op khk ja. tword daar als maar gezelliger!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:24 schreef t0n het volgende:
Dankjewel Qzar.. Ik denk dat je beter op www.exclusive-tuning.nl me topic kan bij houden.
ik kan niet meer posten op khk... heb beetje fout gedragen, dus daar update ik me topic niet echt meer
Ehhquote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:52 schreef t0n het volgende:
[..]
Hoi, ik woon vlakbij Nijmegen, dus lijkt me ff iets te ver, niet dan?
Maar anders had ik het wel gedaan, het is niet zo'n moeite hoor. uurtje of twee, drie werk.
Wat je anders even kan doen, is langs 'n garage bedrijf gaan, zeggen dat jij de veren aanleverd.. en dat hij ze er onder mag tiefen voor een prijsje zonder bon.
Althans, zo heeft 'n vriend van mij dat gedaan voor z'n coilover setje (verstelbare veren) en die was 100,= kwijt.
En, leuk dat je me topic volgt!
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:00 schreef blindfolt het volgende:
You've got mail op je mailadres in je profiel.
Eerst passen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:15 schreef t0n het volgende:
wie 't eerst komt/betaald... wie 't eerst maalt
http://www.hondaclub.it/tabella.htmquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
T0n wat is nou eignelijk het verschil tussen EG4 en EG6? Maybe dat jij me dat kan uitleggen..
De leegte is puur functionaliteit.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. die leegte achterin vindt ik toch wat zonde... Maar dat kan aan mij liggen..
Vanmiddag een EG in een boom zien hangen, wat bezielt zulke gasten om zo imbeciel te rijden dat ze hun Civic in een boom zetten?
Ja én Ja.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:06 schreef ArTiC het volgende:
Zijn dat die velgen van die schade VTI? zijn die überhaupt nog wel te fixen dan?
Nee, dashboard deel moet los.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:13 schreef ijsmeis het volgende:
Mên, donkere velgen van maken! Staat mooier.
En eindelijk foto's van het frikkin' schermpje!
Is ie er makkelijk uit te halen? Of ben je niet bang dat ie gejat wordt?
De velgen vallen teveel opquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:13 schreef chiren het volgende:
Niet donker maken
Vind dit staan dan die donkere velgen van ijsmeis en je oude donkere velgen, please laat het zo
"Alle beetjes helpen"quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:51 schreef -Muse- het volgende:
Ben dan consequent, en trek dan heel je auto leeg
Alleen een achterbank eruit maakt echt nix uit, sorry hoor
Het zal wel functionaliteit zijn, maar het ziet er nu uit alsof je denk dat je straks een dikke dragstar hebt met die riemen
(btw; ik wil geen geflame, want ik flame ook niet, geef enkel mijn mening)
Btw; Die velgen zijn echt **kwijl**
Ja, kun je er mooi mee naar zandvoort.quote:Op vrijdag 1 april 2005 08:30 schreef Tjabbo het volgende:
Nu heb je wel mooi plaats voor een rolkooi en 4-puntsgordels!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |