Vreemde opmerking die zo wijs over een 200sx begint...quote:Op maandag 24 januari 2005 18:23 schreef GWD het volgende:
[..]
weer zo'n tactische zet .. slicks in de winter voor een auto die je dagelijks gebruikt![]()
of wil je voor elke drag je banden gaan lopen verwisselen??? en ze alleen in de zomer gebruiken
Die lampies zijn lelijk man, als ze niet netjes in kleur gespoten zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:04 schreef t0n het volgende:
AAAAAAAH... IK WORD GEEEEK!!
GEIL GEIL GEIL!!
IK MOET DIE MISTLAMPIES!!!
en dit weekend komen me originele spiegels er weer op!!
Weet ik ook niet, laat wel weten wanneer ze er af zijn...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:53 schreef ijsmeis het volgende:
Tim weet niet of ze passen?
Jij wel?
Als jij het niet weet, mogen we ze dan een keertje passen?
sorry, iets later antwoord dan ik zei
Ik heb standaard gele mistlampen op mn auto zitten , en ik wil wittequote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:04 schreef t0n het volgende:
AAAAAAAH... IK WORD GEEEEK!!
GEIL GEIL GEIL!!
IK MOET DIE MISTLAMPIES!!!
en dit weekend komen me originele spiegels er weer op!!
en ik heb witte en ben op zoek naar gelequote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:18 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Ik heb standaard gele mistlampen op mn auto zitten , en ik wil witte
quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:25 schreef PeuRac het volgende:
goede start van t nieuwe jaar![]()
Als je die turbo hebt zou ik maar een apart fonds starten voor t CJIB
Ik kreeg er gister wéér een, flits op de A2, 10 km te hard.... fuckers...quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:02 schreef Five_Aces het volgende:
Tsja, ik heb de eersten dit jaar ook al weer binnenTrajectcontrole vind ik helemaal stom van mezelf, omdat je weet dat de pakkans 100% is
![]()
Ontopic: niet handiger om eerst info te verzamelen en dan een set samenstellen? Ip eerst een zooi onderdelen kopen en dan kijken hoe het werkt?
Wacht maar tot jij 'n auto hebt, kleine biatch.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:12 schreef PeuRac het volgende:
Jullie hebben nog gelijk ook, maak t ff nog erger voor hem![]()
Trouwens beter zo dan wat mij een poos geleden overkwam, om 1u maandag nacht met 160 gepakt worden door een mobiele, terwijl je niemand in hebt gehaald al 10min.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |