sorry,quote:Op donderdag 16 december 2004 22:11 schreef t0n het volgende:
Nee, die heb ik gekocht, en gespoten.
maar dit had je kunnen weten... apekop
Maar over het algemeen trekt een 4WD tot een bepaalde snelheid sneller op omdat hij de kracht beter op het wegdek over kan brengen, immers 2x zoveel oppervlakquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:45 schreef pwnd het volgende:
bij een rolling start heeft een voorwielaangedreven auto meer kans. Een 4wd heeft minder kans bij een rolling start omdat hij meer vermogen verliest in de overbrenging aangezien er 4 wielen aangedreven moeten worden ipv 2. Maar dit is allemaal theoretisch. Zodra jij een auto goed afsteld valt deze redenatie weer in het niets.
Nee, de Honda is elke dag mijn trouwe vervoersmiddel...quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:06 schreef pwnd het volgende:
t0n heb je ook een auto hiernaast om kilometers mee te maken of doet de Honda ook deze dienst?
Deze lampen hebben ten eerste helderglas, ten tweede is de achterkant van de lampen (binnen kant dus..) zwart, en lijken de lampen een stuk donkerder.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:31 schreef chiren het volgende:
En t0n, kun je mij precies uitleggen hoe die koplampen verschillen van de originele? Behalve de knippers? Daar ben ik namelijk wel benieuwd naar
Dankje man, jij (jullie) hebben ook allemaal leuke auto's, we komen elkaar vast nog wel eens tegen...quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:53 schreef PNG het volgende:
[afbeelding]
Ton, succes met de verbouwing. Ken je maar van 1 meeting.
Thxquote:Op vrijdag 17 december 2004 02:07 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Leuke auto
Ik vind het voor mij wel 'n project, om deze auto naar mijn smaak te maken.quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:01 schreef -Muse- het volgende:
Respect voor je werk, maar dit is toch geen project?
Uiterlijk beetje veranderen en ander motorblok... nou dat gebeurd bij de gemiddelde schade auto ook, en daar zie ik ook geen 10 topics over?
Go Fugie...quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:24 schreef Fugie het volgende:
is dit dan een gemiddelde schadeauto ? Hij probeert toch zijn auto op een dusdanige manier te veranderen dat het veel geld en tijd kost en dat als hobby, daarbij kan je spreken van een project lijkt me. Misschien snap je het woord project niet ofzo, moet je maar eens in de van dale kijken.
Ik vindt een ander motorkap, velgen en knipperlichten niet echt een project hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:24 schreef Fugie het volgende:
is dit dan een gemiddelde schadeauto ? Hij probeert toch zijn auto op een dusdanige manier te veranderen dat het veel geld en tijd kost en dat als hobby, daarbij kan je spreken van een project lijkt me. Misschien snap je het woord project niet ofzo, moet je maar eens in de van dale kijken.
dus een auto volledig opbouwen en reviseren is wel een project? Dat is gewoon een groot project en dit is een klein project. En dat ie hier een topic over maakt is toch juist de bedoeling van een forum ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:03 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ik vindt een ander motorkap, velgen en knipperlichten niet echt een project hoor.
Iedereen maakt zijn auto zoals hij dat zelf wil, maar dan maak je daar toch geen 2 topics over?
Enige "project" achtige wat er met deze auto is gebeurd is de engine-swap, en die is nu al voorbij toch?
Voor echte "projecten" moet je eens op auto clubsites kijken, dan snap je pas wat ik bedoel...
Ik ben absoluut van mening dat er wel iets meer dan bovenstaand aan me auto veranderd is. En dan nog, het project is nog in volle gang.. dus nog niet af, dus goed... je moet maar lekker afwachtenquote:Op vrijdag 17 december 2004 09:03 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ik vindt een ander motorkap, velgen en knipperlichten niet echt een project hoor.
Iedereen maakt zijn auto zoals hij dat zelf wil, maar dan maak je daar toch geen 2 topics over?
Enige "project" achtige wat er met deze auto is gebeurd is de engine-swap, en die is nu al voorbij toch?
Voor echte "projecten" moet je eens op auto clubsites kijken, dan snap je pas wat ik bedoel...
schrijf hem ff en dwangbevel andersquote:Op vrijdag 17 december 2004 09:25 schreef t0n het volgende:
[..]
Ik ben absoluut van mening dat er wel iets meer dan bovenstaand aan me auto veranderd is. En dan nog, het project is nog in volle gang.. dus nog niet af, dus goed... je moet maar lekker afwachten
Maar hey, bottom line:
don't lik the topic, stay away...
Ow god idd nee, deze auto heeft nooit op internet te koop gestaan.quote:Op zondag 19 december 2004 18:20 schreef ID-Tweak het volgende:
ow god nee, is dit die auto die een tijdje geleden op fok te koop stond in V&A?
had bijna overwogen om m te kopen, wat een oerlelijk ding ist nu, veel afragplezier
sorry maar die motorkapquote:Op maandag 20 december 2004 09:06 schreef t0n het volgende:
[..]
Ow god idd nee, deze auto heeft nooit op internet te koop gestaan.
Maar bedankt voor je mening, ik respecteer hem, hoewel je hem op 'n vrij botte wijze brengt.
ja wtf ik vind em op de laatste foto egt t mooist :\quote:Op donderdag 16 december 2004 22:12 schreef slashme het volgende:
[..]
sorry,
Ik vind de laatste foto het mooist.
Geeft niet, als ik er zelf maar blij mee ben héquote:
Thx, respect is voldoende... zouden meer mensen moeten hebben...quote:Op maandag 20 december 2004 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja wtf ik vind em op de laatste foto egt t mooist :\
zonde dat je zoveel geld pompt in zon oude auto, en hij was zo mooi
edit: heb nog ff beter gekeken maar ik vind idd wel dat je respect verdient voor t vele werk erin, en t gaat erom dat je hem zelf mooi vind. Wat anderen ervan vinden boeit nie zoveel.
succes in elk geval met toekomstige plannen
Optisch tunen maakt de auto gewoon een stuk mooier vind ik.quote:Op maandag 20 december 2004 13:53 schreef -Muse- het volgende:
Jij tuned je auto liever qua uiterlijk.. goed goed.
Hoe staat het er motorisch mee? Hoeveel pk, 0-100 tijden of 0-400 tijden?
Ikzelf vindt optische tuning minderbelangrijk dan motorische tuning, maar daar denk jij zo te zien anders over.
Succes met je project, en ik drop af-en-toe wel ff langs hier!
Jah oke, maar ik kan me kapot ergeren in trage auto's. Voor mijn werk rij ik een Vw Polio 1.6, en bij inhalen stamp je dat pedaal bijna door de grond, en nog merk je niks van de acceleratie...quote:
en dat is ook de redenquote:Op maandag 20 december 2004 17:31 schreef Remon het volgende:
turbo blijt natuurlijk wel erg
sweet!quote:Op maandag 20 december 2004 23:37 schreef t0n het volgende:
[..]
en dat is ook de reden
ik heb gekocht:
t2 turbo, iets kleiner, voor proberen eerst enzo
en g-tech pro performance metertie...
quote:The G Tech Pro Performance Meter lets you quickly, accurately and simply measure the following performance and safety parameters:
* 0 to 60 mph time
* 1/4 mile elapsed time (E.T.)
* 1/4 mile trap speed
* Instantaneous lateral acceleration (G s)
* Sustained lateral acceleration (G s)
* 60 mph braking distance
* Instantaneous braking Gs
* Sustained braking Gs
* Horsepower
G-TECH/Pro takes advantage of many different measurements that can be gathered from acceleration over time. For Horsepower measurement the user has to input the weight of the vehicle. We utilize what we call "Intuitive User Interface". To input weight all you have to do is simply tilt G-TECH/Pro up and the numbers will increase and if you tilt it down the numbers will decrease. Further you tilt it faster the numbers change.
In Horsepower mode G-TECH/Pro will display currently delivered horsepower during acceleration and then when you slow down it will display maximum delivered horsepower.
All the measurements are performed automatically. All you have to do is push the button indicating to G-TECH/Pro that you are ready and then G-TECH/Pro will zero-out and display -GO-. Then simply start accelerating. G-TECH/Pro will know your speed and distance at any given moment and stop the measurement at 60 mph or 1/4 mile point.
While measuring Lateral or Longitudinal G's user has the choice of Instantaneous or Continuous mode. Instantaneous G's are great for analyzing when tires lost traction during braking and cornering or measuring any other kind of G-load. Continuous G's are designed for standard skid pad handling measurements of Lateral G's.
When measuring Braking distance in feet user doesn't have to start braking exactly at 60 mph. G-TECH/Pro knows the speed always and it will only measure distance from 60-0 mph even if you started braking at 65 mph for example.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |