Die was idd leukerquote:Op donderdag 16 december 2004 21:36 schreef Timmai het volgende:
Ik had een veel leukere TT in gedachten
Popstars The Rivals #14: Er is in ieder geval 1 diehard-fan
[afbeelding]
Plaatje moet er gewoon bij
Ja klopt. De meiden staan op 26. De jongens staan op 27.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:41 schreef Tania18 het volgende:
De meisjes staan in de tipparade van 538 trouwens 1 plaats hoger, op 26 ofzo
Heb jij hem gekocht?quote:Op donderdag 16 december 2004 21:46 schreef CJ het volgende:
[..]
Ja klopt. De meiden staan op 26. De jongens staan op 27.
Vreemd in de tipparade is dat Trijntje Oosterhuis op 22 staat met "Merry Christmas Baby" terwijl Do op 21 staat met "Every Day Is Christmas". Het vreemde is dat ik de single heb gekocht en het een dubbele A-Kant is van beide nummer. Dus hoe kunnen twee nummers die op 1 en dezelfde single staan nou twee plaatsen bezetten in de hitlijsten? Of heb ik weer per ongeluk zo'n special edition gekocht.![]()
Ja, ik heb 'm gekocht.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb jij hem gekocht?![]()
Ik kreeg hem gratis bij de mediamarkt
Het is eerder dat ik Maak 't of Kraak 't niet serieus neem. Een van onze nummers was ook dik gemaakt, om daarna zelden gedraaid te worden.quote:En CJ, je moet Popstars niet zo serieus nemen hoor, al die vergelijkingen met eerdere hits die gekraakt zijn enzo
quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:30 schreef Timmai het volgende:
De Gouden Plaat vooor Raffish is al binnen.. hoorde ik vanmorgen bij 538
Gouden Plaat = 40.000 stuksquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]Ik zat net te denken: als zaterdag de finale is, dan zijn er nog helemaal niet veel singles verkocht... de finale ís toch zaterdag? maar dat is dus niet zo?
Ik heb die nummers trouwens nog geen 1 keer op MTV of TMF langs zien komen
ja, dat is dus al meer dan ik verwacht hadquote:
Viel wel mee..... Mara ben nog nooit 's nachts bij een single verkoop geweest, dus kan zijn dat het druk was....quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:26 schreef Tania18 het volgende:
Was het druk bij de singleverkoop, CDP?
Nóg 2 singles??quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Viel wel mee..... Mara ben nog nooit 's nachts bij een single verkoop geweest, dus kan zijn dat het druk was....
Maar was weer harstikke gaaf! Heb weer echt gelachen!!! en ik heb me single!~EN vandaag komen er nog twee binnen.....![]()
Er zijn er nog geen 40.000 verkocht, er zijn er 40.000 voor de detailhandel gereserveerd. Dan krijg je al zo'n gouden plaat.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
ja, dat is dus al meer dan ik verwacht had
En is er al iets bekend over de single van de jongens?
Hmmm, een vriendin van me zei: ik vind de langste wel leuk... nu weet ik nog niet 100% zeker of dat Mark is of Nils...quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
of Nils..t zal 1 of 2 cm schelen..
Die zijn vocaal zoooo slecht.......quote:Op donderdag 16 december 2004 22:00 schreef Woelli het volgende:
IK denk dat Raffish wint
Nora zat er in de shows een paar keer goed naast.. De beste zangeres is altijd nogquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
Die zijn vocaal zoooo slecht.......
Met Nora als enige uitzondering......
Ahaquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:12 schreef Berto het volgende:
[..]
Er zijn er nog geen 40.000 verkocht, er zijn er 40.000 voor de detailhandel gereserveerd. Dan krijg je al zo'n gouden plaat.
Je moet het zo voorstellen:
Jij zingt een plaatje (ook al kun je niet zingen, met geld kan dit) in voor een platenmaatschappij, je levert er 40.000 aan je eigen CD-winkeltje (en ook al verkoop je er geen 1) en ja hoor je krijgt je gouden CD'tje erbij geleverd.![]()
Maar welke chart wordt aangehouden? Top 40/Top 50 misschien wel de Yorin Top blabla..quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:26 schreef CJ het volgende:
Weet je wat ik vreemd vind? De Nederlandse Top 40 lijst wordt altijd op maandag al bekend gemaakt, maar pas op vrijdag/zaterdag uitgezonden. Ik krijg de lijst tenminste altijd op maandag al binnen.
Dus op maandag 20 december is al bekend wie er op 24/25 December op 1 staat. En met de feestdagen tellen ze altijd 2 weken bij elkaar op, dus degene die met kerst op 1 staat, staat ook met nieuwjaar op 1. Wel raar omdat dan maar de verkopen over 3 dagen (incl koopzondag) mee tellen en voor bv de Mega Top 50 ook nog eens de verkopen over 2 weken mee worden doorberekend in de charts.
Weten we dus maandag al de uitslag? Of gaat de berekening van de charts dit keer anders?
Ik weet zeker dat ik altijd op maandag de officiele chart al krijg van de Rabo Top 40. Artiesten en platenmaatschappijen en mensen met de juiste contacten krijgen 'm altijd maandag al. En het weekend er na wordt-ie uit gezonden.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik krijg m altijd op woensdag..is maandag niet de mid-week zoals in Engeland?
bron?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Men2B heeft 40.000 stuks VERKOCHT
Raffish 40.000 verhandeld..
Ja, die is natuurlijk ook niet bevooroordeeldquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
www.radio538.nl en de moeder van Steven zojuist!
Nu pasquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
meiden hebben officieel nu pas goud..terwijl de boys dat vanochtend al hadden,,,,
Nou! Wat een lol!quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet je wat grappig zou zijn?
Als de Tokkies met Kerst op #1 zouden staan en die suffe Popstar bandjes op #39 en #40 terechtkomen
Hoezo mag dat niet?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:23 schreef Airelle het volgende:
Als de Tokkies op 1 komen dan boycot ik de televisie voor een half jaar!
Gelukkig mag het nooit meer uitgezonden worden bij TOTP!
WHAHAHA dat was echt onverw8..wij dachten dat ie voor de regionale omroep was met zn kleine kutcamera..quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:21 schreef Airelle het volgende:
CrazyDutchPunk bij Rtlboulevard!
Ik heb het ook gezienquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
WHAHAHA dat was echt onverw8..wij dachten dat ie voor de regionale omroep was met zn kleine kutcamera..
hahaha wie weet?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien
Je bent bijna een bekende Nederlander
00:00 uur herhaling op Yorin! Ik ga kijkenquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:21 schreef Airelle het volgende:
CrazyDutchPunk bij Rtlboulevard!
23 uur..anders mis je tquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:12 schreef funmaster het volgende:
[..]
00:00 uur herhaling op Yorin! Ik ga kijken
quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:27 schreef The.PhantoM het volgende:
er is al genoeg troep op tv, dit hoeft er niet meer bij. Die wijfengroep is nog het ergst, stelletjes hoeren zijn ut. Media geile hoeren.
De tokkies zijn nog beter...
Die puppy's weten toch niet beter joh. Dat kun je ze niet kwalijk nemen. Het zijn kindertjes die gewoon lekker iets anders horen. Maar ja, ze vinden het leuk om te zingen, willen graag een idool zijn ... bla bla bla , dus die producers kunnen alles met de kleuters doen. Weet je wat het erge is ? Dat ze nu niet bezig kunnen zijn met hun toekomst. Over een jaar ofzo zie je ze alleen nog in kermistenten en nog eens 2 jaar later zijn ze definitief van het toneel verdwenen. En ze houden er geen rooie cent aan over, dus hebben ze 2 jaar van hun toekomst en opleiding weggegooid.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:27 schreef The.PhantoM het volgende:
er is al genoeg troep op tv, dit hoeft er niet meer bij. Die wijfengroep is nog het ergst, stelletjes hoeren zijn ut. Media geile hoeren.
En die gay groep is ook erg. En ze bevuilen de charts nog eens meer met een singletjes. De tokkies zijn nog beter...
Dat is natuurlijk pas 100 keer gezegdquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:47 schreef Legendarisch het volgende:
[..]
Die puppy's weten toch niet beter joh. Dat kun je ze niet kwalijk nemen. Het zijn kindertjes die gewoon lekker iets anders horen. Maar ja, ze vinden het leuk om te zingen, willen graag een idool zijn ... bla bla bla , dus die producers kunnen alles met de kleuters doen. Weet je wat het erge is ? Dat ze nu niet bezig kunnen zijn met hun toekomst. Over een jaar ofzo zie je ze alleen nog in kermistenten en nog eens 2 jaar later zijn ze definitief van het toneel verdwenen. En ze houden er geen rooie cent aan over, dus hebben ze 2 jaar van hun toekomst en opleiding weggegooid.
![]()
* Zet fijn nog even Raffish met "Plaything" op voor het stappen gaanquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:27 schreef The.PhantoM het volgende:
En die gay groep is ook erg. En ze bevuilen de charts nog eens meer met een singletjes. De tokkies zijn nog beter...
standaard maar zo waar. Kijk maar naar die homo's van idols. Waar is die dikke jamai en die jim die zo 'goed' kan zingen? Eerst werden ze helemaal gehyped, volgens mij stopte zelfs 1 van die gasten met zijn vmbo (ja want dat is ZO hard werken) om verder te gaan met idols. En nu een paar jaar later hoor je nix meer van ze. Mss hebben ze een btje geld over maar het meeste geld hebben de producers. Ze zijn gewoon genaaid door de producers (en terecht, welke mongool trapt daar nou in) en zien een sombere toekomst te gemoet. En nu spelen ze wanhopig in flikkerachtige musicals... [Jos brink mode aan] Heeeeej Jaaamaaai, zou ik jou eens lekker in je kontje neuken [Jos brink mode uit] Ja die twee hebben een fijne tijd op het podiumquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de oudste is 23..en de ouders staan achter hun kinderen..
En je verhaal is zo standaard en pessimistisch...gewoon zeiken op de hype omdat t de hype is..
Kijk hier es naarquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:00 schreef Legendarisch het volgende:
En het zal nog wel een paar honderd keer gezegd. Maar ja, zolang de ouders van die kinderen hen niet in bescherming nemen, zal het wel altijd gezegd blijven worden ....
Puppystars The Rivals sucks
Dan denk ik de persoon die het hoogste is geeindigt!!quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En wat gebeurd er nou als ze alle twee niet op een staan met kerst??
Zoiets denk ik ook.quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dan denk ik de persoon die het hoogste is geeindigt!!
whahaha,,, Dat kan Ook n0g,,quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
De eerste plek is waarschijnlijk gewoon gekocht..
Voor de groep die beau het leukst vindquote:Op zaterdag 18 december 2004 09:57 schreef Woelli het volgende:
[..]
whahaha,,, Dat kan Ook n0g,,
en voor wie dan,, voor Men2b of Raffish !!
Ojah,, heeft Beau dat gezegd dan,, dan ben ik dat vergeten,, dus waarschijnlijk Raffishquote:Op zaterdag 18 december 2004 10:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Voor de groep die beau het leukst vind![]()
Wahha dat is wel waar...quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:31 schreef Airelle het volgende:
Raffish was gister aan het einde van de middag te gast in een programma van 3FM..
Ik werd echt helemaal gek van dat gegiechel.
Jah,, maar die mensen konden ook geen platencontract winnen !!quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik vind het jammer dat je weer verplicht word om die muziek te moeten horen.
Dat was vroeger bij de soundmixshow wel anders als je niet keek wist je ook niet wie er gewonnen had.
Maar die kregen ze soms wel....quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:44 schreef Woelli het volgende:
[..]
Jah,, maar die mensen konden ook geen platencontract winnen !!
die kregen ze,, en wonnen ze niet !!quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar die kregen ze soms wel....
Staan ze met kerst gedeeld eerste.quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
yeah,, rightquote:Op zaterdag 18 december 2004 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Staan ze met kerst gedeeld eerste.![]()
ja.. en dan mag er gestemd worden via sms..quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Staan ze met kerst gedeeld eerste.![]()
Ja die ene fan die op dit forum rondzweftquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:25 schreef haagse_elfje het volgende:
zijn hier mensen die ook echt de single kopen?
jij?quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:28 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ja die ene fan die op dit forum rondzweft![]()
Eindelijk iemand die snapt hoe het werktquote:Op zaterdag 18 december 2004 09:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:25 schreef haagse_elfje het volgende:
zijn hier mensen die ook echt de single kopen?
Waar slaat die naam eigelijk je spreekt het uit als man to bi en in het Nederlands is dat dus man tot bisexueel?quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:11 schreef haagse_elfje het volgende:
als ik moest kiezen dan die gasten men2b is eigenlijk een verkeerde naam ze hadden faggets2b moeten heten
Maak je niet druk, over een jaar staan ze allemaal weer de vakken te vullen bij onze plaatselijke AH's en Jumbo's.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:15 schreef Legendarisch het volgende:
ROBSTARS THE RIVALS KOMEN OP 1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Puppystars the Rivals sucks ... very hard .... Alleen die naam al Raffish .... jezus ....![]()
Je spreekt het uit als: 'Meant to be'quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar slaat die naam eigelijk je spreekt het uit als man to bi en in het Nederlands is dat dus man tot bisexueel?
quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Maak je niet druk, over een jaar staan ze allemaal weer de vakken te vullen bij onze plaatselijke AH's en Jumbo's.
meant to be.... to do what???? alle tiener meisjes weer te beroven van hun zakgeld....quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je spreekt het uit als: 'Meant to be'
Meant to be = Voorbestemdquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
meant to be.... to do what???? alle tiener meisjes weer te beroven van hun zakgeld....
o ja ben een btje dyselect zo zou het geweest moeten zijn, jammer dat het niet gelukt is...quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:18 schreef Airelle het volgende:
Edit:
Of met andere woorden: 'Zo zou het geweest moeten zijn'
Meiden: Universal Musicquote:Op zaterdag 18 december 2004 03:20 schreef Professor_Chaos het volgende:
de platenmaatschappij wint altijd....daar zijn ze allebei toch onder contract?
Dat zullen we nog zien.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:42 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
o ja ben een btje dyselect zo zou het geweest moeten zijn, jammer dat het niet gelukt is...![]()
dat is wel opvallend aangezien ze van een concept zijn zou je verwachten dat ze ook bij een platen maatschapij horen...quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:46 schreef CJ het volgende:
[..]
Meiden: Universal Music
Jongens: V2 Records (Virgin)
Dus twee verschillende platenmaatschappijen.
Werkelijk waar GENIAAL ... super ... ongelofelijk goed over nagedacht ...quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je spreekt het uit als: 'Meant to be'
Men2B-gone-in-a-yearquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:01 schreef Legendarisch het volgende:
[..]
Werkelijk waar GENIAAL ... super ... ongelofelijk goed over nagedacht ...
Hoor mij nou, wat een gelul ... die naam heeft een 12-jarige op maandagochtend op de plee bedacht .... zoooooooooooooooo slecht .... ik vind men2be-gone-in-a-year veel beter ...![]()
Ach ja, ik gun de marionetjes van puppystars ook wel wat geluk ...quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Men2B-gone-in-a-year.
Dat is opzich nog best optimistisch.
Puppystars,, whahaha!!!quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:07 schreef Legendarisch het volgende:
[..]
Ach ja, ik gun de marionetjes van puppystars ook wel wat geluk ...![]()
nou denk het niet,, zo goed werd het programma niet gekeken en ik denk dat de producers niet echt iets te maken hebben met de singels..quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:22 schreef Legendarisch het volgende:
Ik denk dat de producers winnen .... CASHEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Beetje naief hoor. Iedereen erom heen verdient hier goed geld aan, misschien niet zo veel als bij idols (je beltegoed raakt natuurlijk wel een keer op), maar geloof me, er zijn een aantal mensen die heel goed slapen en dat zijn niet de puppystars kiddy's ...quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:24 schreef Woelli het volgende:
[..]
nou denk het niet,, zo goed werd het programma niet gekeken en ik denk dat de producers niet echt iets te maken hebben met de singels..
whaha okee okee dat is misschien wel waar.. maar denk je nou echt dat de cameramannen veel verdienen of Patty en Bastiaan !!quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:30 schreef Legendarisch het volgende:
[..]
Beetje naief hoor. Iedereen erom heen verdient hier goed geld aan, misschien niet zo veel als bij idols (je beltegoed raakt natuurlijk wel een keer op), maar geloof me, er zijn een aantal mensen die heel goed slapen en dat zijn niet de puppystars kiddy's ...
puppystar >![]()
Nu denk je te ver. Ik bedoel natuurlijk de producers (TV & ceedeetje), managers en niet te vergeten de luitjes van de merchandising ..... lllllllllllllloooooooooooooooottttttttttttttttttttttssssssssssss of money baby .....quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:37 schreef Woelli het volgende:
[..]
whaha okee okee dat is misschien wel waar.. maar denk je nou echt dat de cameramannen veel verdienen of Patty en Bastiaan !!
Ach zoveel boeit het me eigenlijk ook niet,, als ze maar leuke muziek makenquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:43 schreef Legendarisch het volgende:
[..]
Nu denk je te ver. Ik bedoel natuurlijk de producers (TV & ceedeetje), managers en niet te vergeten de luitjes van de merchandising ..... lllllllllllllloooooooooooooooottttttttttttttttttttttssssssssssss of money baby .....![]()
ieder z'n meuk ....quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:52 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ach zoveel boeit het me eigenlijk ook niet,, als ze maar leuke muziek maken![]()
![]()
meer inhoud dan in die tieten hebben ze toch niet...quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:58 schreef Marietje_ het volgende:
die clip van raffish man: de hele tijd inzoomen op de tieten haha
Is dat iets nieuws dan?quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:58 schreef Marietje_ het volgende:
Neemt wel de aandacht af van het baggernummerquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:58 schreef Marietje_ het volgende:
Over ruim een halfuur kunnen we weer genieten van Popstars in da houz!quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Neemt wel de aandacht af van het baggernummer
in welk programma was dat dan?quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:31 schreef Airelle het volgende:
Raffish was gister aan het einde van de middag te gast in een programma van 3FM..
Ik werd echt helemaal gek van dat gegiechel.
Ik heb de uitzending van de week al gezien en ik raad je aan om maar niet te kijkenquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Over ruim een halfuur kunnen we weer genieten van Popstars in da houz!
Als die meisjes nu weer zo gaan giechelen word ik helemaal gek.
Geen idee.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:34 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
in welk programma was dat dan?
Vast niet zo boeiend :pquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Geen idee.
Het was aan het einde van de middag en het was een man die het presenteerde.
Zo rond half6 geloof ik...
Ik had verwacht MEN2B maar oke.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:39 schreef CJ het volgende:
Oei, de voorlopige tussenstand van de hitlijsten is verklapt. Jeetje, dat soort dingen mogen eigenlijk niet uitlekken... maar goed...
Raffish dus op 5 in de hitlijsten tot nu toe. En Men2B op 8 (of was het 9)? Dit kan dus nog veranderen.
Ze wil dat der oren uitscheuren?quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat is de bedoeling met de oorlellen van Nora?
Jah ik zat gisteren ook te kijken van moet je die oorbellen der niet een keer uithalen !!quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:05 schreef Youssef het volgende:
WTF, zit ik gewoon te zappen kom ik dit tegen![]()
[afbeelding]
Gelukkig zijn er mensen die 14 delen van dit baggerprogramma kennelijk volposten, dus ik kon mijn plaatje kwijtWat een barbiepoppen zeg
misschien houden ze van pijn....quote:Op zondag 19 december 2004 11:08 schreef imago het volgende:
Tja die oorbellen.. Ze hebben er allemaal last van hoor, in de vorige shows zag je ook al die meisjes met belachelijk grote oorbellen en uitgerekte oorlelletjes. Dat moet toch pijn doen? En het ziet er belachelijk uit, dat die stylistes dat niet zien
Dit is dus de naam T.kay.ohquote:Op zondag 19 december 2004 10:42 schreef CJ het volgende:
Maar uhm... heeft iemand de naam van dat duitse girlgroupje waar Nora vroeger in zat?
wat een naam, hoe verzinnen ze het...quote:Op zondag 19 december 2004 11:41 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dit is dus de naam T.kay.oh
Overigens zat Marcia er schijnbaar ook bij
Fantasiequote:Op zondag 19 december 2004 11:48 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
wat een naam, hoe verzinnen ze het...
OMG, die lellenquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:05 schreef Youssef het volgende:
WTF, zit ik gewoon te zappen kom ik dit tegen![]()
[afbeelding]
Gelukkig zijn er mensen die 14 delen van dit baggerprogramma kennelijk volposten, dus ik kon mijn plaatje kwijtWat een barbiepoppen zeg
Tjah,, maar hunh kiezen toch niet zelf hun kleding en sieraden uitquote:Op zondag 19 december 2004 15:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
OMG, die lellen![]()
Ze moeten echt eens ophouden die mega-oorbellen te dragen, het ziet er niet uit, wat is er mis met een 'normaal' formaat?
Thanx. Ik zag dat Marcia inderdaad ook bij T-Kay.Oh zat. Heb ook wat plaatjes gevonden.quote:Op zondag 19 december 2004 11:41 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dit is dus de naam T.kay.oh
Overigens zat Marcia er schijnbaar ook bij
als je een beetje verstand had, die hebben deze chicks niet dan zeg je gewoon ik draag dat niet....quote:Op zondag 19 december 2004 18:12 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tjah,, maar hunh kiezen toch niet zelf hun kleding en sieraden uit![]()
Nora is op die foto's heel knap,, maar zonder make up is ze helemaal niet zo knapquote:Op zondag 19 december 2004 18:33 schreef CJ het volgende:
[..]
Thanx. Ik zag dat Marcia inderdaad ook bij T-Kay.Oh zat. Heb ook wat plaatjes gevonden.
[afbeelding]
[afbeelding]
T-Kay.Oh en Lumidee, waarmee ze een single hadden opgenomen. Begin 2004 zou het album uit komen.
[afbeelding]
Rechts Marcia en links Michaela van T-Kay.Oh
Grappig stukje van een Duitse site over Marcia en Nora:
[quote]Die blonde Marcia aus den Niederlanden hat mehrere Projekte mit ihren stimmlichen Qualitäten begleitet und unter anderem schon Sessions im berühmten Wisseloord Studio in Hilversum absolviert. Last but not least muss Nora erwähnt werden, die bereits 1999 einen Nummer 1 Hit in den Singles Charts in Holland und Surinam platzierte./quote]
Bron: http://www.newyorker.de/d(...)-artists-lumidee.php
En als je naar de oude site van T-Kay.Oh gaat dan wordt je ineens doorverwezen naar de site van "Nora-Li". En wie zien we daar...Ze was in Juni druk bezig met haar album op te nemen. En ik wist niet eens dat ze Marokkaans bloed door haar aderen had vloeien. Wel grappig dat haar gastenboek vol NL-ers zit.
http://www.t-kay-oh.com/
Plaatjes van haar site:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat heb ik wel,, maar Nora zo te zien dus niet !!quote:Op zondag 19 december 2004 18:36 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
als je een beetje verstand had, die hebben deze chicks niet dan zeg je gewoon ik draag dat niet....
"helemaal niet zo knap" is nog een understatementquote:Op zondag 19 december 2004 18:37 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nora is op die foto's heel knap,, maar zonder make up is ze helemaal niet zo knap
Boris Boonquote:Tijdens de anderhalf uur durende finale donderdag, die overigens geheel in kerstsfeer is, verschijnen diverse bekende popsterren op het podium. Zo hebben onder meer zeven wannabees, die niet door de auditierondes zijn gekomen, zich teruggetrokken in de studio om gezamenlijk het kerstliedje 'Winterwonderland' in te studeren dat zij tijdens de finale ten gehore brengen. Tevens brengen de afvallers die bij de laatste dertig zaten en niet naar Amersfoort mochten afreizen, de kerstsfeer op gang met het liedje 'Santa Claus'. De afgevallen finalisten Bobby, Marcia, Merijn, Rianne, Roman, Mariëtte, José, Regisha, Léon en Stephanie nemen ook de microfoon weer ter hand om tijdens de finale toch nog een liedje ter gehore te brengen. Ook treden Men2B en Raffish gezamenlijk het nummer 'It's The Most Wonderful Time Of The Year'. Na een uitgebreide terugblik op de 13-delige 'Popstars - The Rivals'-reeks, maakt presentator Beau van Erven Dorens uiteindelijk bekend wie er gewonnen heeft; Men2B of Raffish?
tjah,, dat vind jijquote:Op maandag 20 december 2004 14:45 schreef Christine het volgende:
[..]
"helemaal niet zo knap" is nog een understatement
Ja, oke... maar gelukkig is het een kleintjequote:Op maandag 20 december 2004 17:26 schreef Woelli het volgende:
alleen die neuspiercing moet weg !!!
quote:In de verkooplijst van Free Record Shop (wat een ballentent trouwens, maar dat terzijde...) ziet de top 3 er als volgt uit:
1. Men2B, 2. Chipz, 3. Raffish
Waar zijn de zonder-make-up-foto's dan??quote:Op maandag 20 december 2004 14:45 schreef Christine het volgende:
[..]
"helemaal niet zo knap" is nog een understatement
een kleintje die je te goed zietquote:Op maandag 20 december 2004 17:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja, oke... maar gelukkig is het een kleintje
Beterz t0chquote:Op maandag 20 december 2004 19:10 schreef CJ het volgende:
In de Music Store SMS Top 30 die op Noordzee FM gebruikt wordt, zien we het volgende beeld:
5. Raffish - Plaything
9. Men2B - Bigger Than That
Bron: http://www.noordzeefm.nl/pages/smstop30/
Ik ben benieuwd of Beau hem nog gaat vragen naar z'n acteerverleden.quote:
Toch is dat niet eerlijk, want bij de mediamarkt gaven ze de single gratis bij een aankoopquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:53 schreef CJ het volgende:
Overigens zag ik dat er van de single van Trijntje en Do in een week 100.000 exemplaren over de toonbank zijn gegaan. Helaas ook via verkoopketens die niet zijn aangesloten bij de Mega Charts anders had deze vast op 1 gestaan.
Oh oke, dan is het goedquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:00 schreef TamaraB het volgende:
Ik heb liever Trijntje en Do op 1 dan de popstars. Ik heb die single bij Mediamarkt gekocht, dat telt niet mee voor de charts volgens mij.
Ik heb hem toch echt gratis gehad en ik denk dat ik dat zelf toch het beste weet.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:35 schreef TamaraB het volgende:
Popstars is wel eerlijk? Ik denk dat heel veel artiesten zo veel promotie zouden willen. Er zijn heel veel artiesten met veel meer talent, die amper promotie krijgen.
Mediamarkt telt niet mee voor de verkoop, de site van skyradio ook niet. Zelfs zonder die verkopen komen ze binnen op 4.De single was overigens niet gratis, hij was 1 cent.
Mee eensquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:52 schreef TamaraB het volgende:
Dan heb ik liever Trijntje en Do. Of Band aid.
En de giechelgeiten (+quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Men2B op 1 in de BOXClipchart en PEPSI CHART!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Men2B op 1 in de BOXClipchart en PEPSI CHART!!!!!!!!
quote:Op maandag 20 december 2004 18:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Waar zijn de zonder-make-up-foto's dan??![]()
Wie staat er op twee dan?quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raffish in Pepsi Chart op 3
quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Chipz..
Zit er dik in. Alle Idolsmensen moesten daar ook optredenquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:51 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dus straks mogen Men2B en Raffish ook optreden op Foxkids Planet Live?
Jah maar zie mochten daar optreden omdat hun singel in de charts stonden !!quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zit er dik in. Alle Idolsmensen moesten daar ook optreden
Heb ik al gezegd, als je de plaatsen+tijden bekijkt waar Raffish en Men2B heengaan zou je haast denken dat Men2B moet winnen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lach me dood hier..beide bands gaan signeren bij Fame:
Men2B Vanavond om 18 uur(kerstkoop avond)
Raffish morgen om 11 uur..(kleine kids op school, niemand die winkelt)
Tjah,, we zien welquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
volgens Ruud de Wild komt Men2B op #1 binnen i/d Top40...
Dat ligt aan hun manager,, of die hun nog wil hebben of niet !!quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:37 schreef Juweel het volgende:
In de Midweeks staan ze allebei niet. Zouden ze expres eruit gelaten zijn?
En nog een keer mijn vraag:
Wat gebeurt er met de band die verliest? Is die het contract kwijt?
Ik geloof het niet. Zowel de jongens en meiden gaan geloof ik minimaal 1album opnemen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:37 schreef Juweel het volgende:
In de Midweeks staan ze allebei niet. Zouden ze expres eruit gelaten zijn?
En nog een keer mijn vraag:
Wat gebeurt er met de band die verliest? Is die het contract kwijt?
Ach het wordt toch altijd afgerond... in jouw geval dus naar beneden.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:52 schreef TamaraB het volgende:
Ik heb er 1 cent voor betaald. Afzetters.![]()
Hehe, das ook wel leuk om te zienquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:39 schreef Christine het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Men2Bquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:15 schreef CJ het volgende:
[..]
Ach het wordt toch altijd afgerond... in jouw geval dus naar beneden.![]()
Edit: Bij deze de Top 40:
01 -- Men2B - Bigger Than That
02 01 Ch!pZ - 1001 Arabian Nights
03 -- Raffish - Plaything
04 02 Anouk - Girl
05 05 Gerard, Rene & Gordon - Medley
06 -- Trijntje & Candy Dulfer - Merry Christmas Baby
07 -- Do - Every Day Is Christmas
08 08 Jay-Z vs Linkin Park - Numb/Encore
09 09 Andre Hazes - Met Kerst ben Ik Alleen
10 04 Band Aid 20 - Do They Know It's Christmas Time
Vreemd dat de lijst nu toch bekend is gemaakt. Donderdag een nieuwe lijst of tellen de verkopen vanaf nu niet meer mee... En ook vaag dat zowel Trijntje en Do een aparte vermelding hebben terwijl ze toch op 1 en dezelfde single staan.
Dat wilde ik er niet impliciet mee zeggen, maar het is inderdaad een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:40 schreef TamaraB het volgende:
Dus grote kans dat de platenmaatschappijen zelf de eerste plaats kopen. of wil je dat niet zeggen??
Tja, als je puur op countersales afgaat, dan is het dus wel een goede hitlijst. Alleen wel gemakkelijk te beinvloeden door of een platenmaatschappij of een ander invloedrijk iemand.quote:Vreemd dat er dus niet echt een goeie hitlijst is. Waarom telt mediamarkt niet mee?
Tsja... ik kan eigenlijk maar 1 conclusie trekken: het lijkt erop dat de grote buitenlandse artiesten het laten afweten. Hoe kan het anders zijn dat de eerste 7 in de top 40 Nederlands product zijn? En om nou te zeggen dat het allemaal briljante nummers zijn, nou neequote:Op dinsdag 21 december 2004 18:15 schreef CJ het volgende:
[..]
Ach het wordt toch altijd afgerond... in jouw geval dus naar beneden.![]()
Edit: Bij deze de Top 40:
01 -- Men2B - Bigger Than That
02 01 Ch!pZ - 1001 Arabian Nights
03 -- Raffish - Plaything
04 02 Anouk - Girl
05 05 Gerard, Rene & Gordon - Medley
06 -- Trijntje & Candy Dulfer - Merry Christmas Baby
07 -- Do - Every Day Is Christmas
08 08 Jay-Z vs Linkin Park - Numb/Encore
09 09 Andre Hazes - Met Kerst ben Ik Alleen
10 04 Band Aid 20 - Do They Know It's Christmas Time
Vreemd dat de lijst nu toch bekend is gemaakt. Donderdag een nieuwe lijst of tellen de verkopen vanaf nu niet meer mee... En ook vaag dat zowel Trijntje en Do een aparte vermelding hebben terwijl ze toch op 1 en dezelfde single staan.
Toch goed dan nog dat de Tokkies er niet in staanquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:41 schreef belanov het volgende:
[..]
Tsja... ik kan eigenlijk maar 1 conclusie trekken: het lijkt erop dat de grote buitenlandse artiesten het laten afweten. Hoe kan het anders zijn dat de eerste 7 in de top 40 Nederlands product zijn? En om nou te zeggen dat het allemaal briljante nummers zijn, nou neeTragisch!
Qua kijkcijfers zal het niet veel uitmakenquote:Op woensdag 22 december 2004 14:50 schreef CJ het volgende:
Bleh, ik kwam er net achter dat ik morgenavond moet werken.Wiens briljant idee was het om de finale op donderdag te laten plaatsvinden?
Okee... whyquote:
ze waren maar 2 ¤quote:
quote:Op woensdag 22 december 2004 16:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vanochtend was leuk met Raffish i/d Fame:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ff gekletst met de meiden die zelf ook al zeggen dat de boys zullen winnen...
Daarna door naar de MediaMarkt waar t best wel druk was..weer 2 singles gekocht
Ik zag je weer even voorbijkomen jaquote:Op woensdag 22 december 2004 23:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Esri heeft met me gezongen WOEI!
Laatste Popstars In Da House is geweest![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weer 1 sec in beeld maar t is afgelopen...
Je kan btw bieden voor Villa Pardoes op items uit de huizen, sommige gesigneerd.
Klik hier om te kijken!
Bv zitzakken, dekbedden, hometrainer, serviezen, banken, vloerkleden
Vraag maar of ie in het showchat-topic komt chattenquote:Op donderdag 23 december 2004 00:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tania..Roman is er morgen ook weer..nog prangende vragen?
Weer als er liggen er nu 3 hierquote:
Ohquote:Op donderdag 23 december 2004 00:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Weer als er liggen er nu 3 hier
Hee, je hebt me nog geen bevestiging gegevenquote:Op donderdag 23 december 2004 00:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
op 1 i/d top40..de Single Top 100 telt die word morgen bekend
lees eens trug
Ahaquote:Op donderdag 23 december 2004 00:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
op 1 i/d top40..de Single Top 100 telt die word morgen bekend
lees eens trug
Ik ga het vragen...quote:Op donderdag 23 december 2004 00:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Vraag maar of ie in het showchat-topic komt chatten![]()
Ik meen me te herinneren dat jij in het begin alleen maar postte: Markquote:Op donderdag 23 december 2004 00:12 schreef Tania18 het volgende:
Toch zou het beter zijn als Mark vervangen wordt door Roman![]()
Dat was voor ik hem had zien zingenquote:Op donderdag 23 december 2004 00:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat jij in het begin alleen maar postte: Mark
Ah mooi, ik zal de uitslag wel weten dan,maar dat boeit niet.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zondag om 17.50 op Yorin
Hehequote:Op donderdag 23 december 2004 00:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat was voor ik hem had zien zingen![]()
Ik heb nog nooit iemand gezien die zo raar doet als ie aan het zingen is
De brutaliteitquote:Op donderdag 23 december 2004 00:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
lees eens trug
Dat zou een stunt zijnquote:Op donderdag 23 december 2004 00:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kw8 vurig op t moment dat Beau morgen naar Sharon toestapt en dat dr word verteld dat ze dr uit word geschopt en Mariette terugkomt !![]()
![]()
whaha,, lijpe picc ..quote:Op donderdag 23 december 2004 02:59 schreef Svensational het volgende:
Tonight is the night
[afbeelding]
Ow Svennie ik kan niet wachten tot je weer terug bentquote:Op donderdag 23 december 2004 02:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
De brutaliteitTegen
ZOWIEE
nog wel
Jammer dat er handtekeningen op de fatboys staan, anders zou het wel een koopje geweest zijnquote:Op woensdag 22 december 2004 23:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je kan btw bieden voor Villa Pardoes op items uit de huizen, sommige gesigneerd.
Klik hier om te kijken!
Bv zitzakken, dekbedden, hometrainer, serviezen, banken, vloerkleden
Dat is waarschijnlijk bedoeld als toegevoegde waardequote:Op donderdag 23 december 2004 11:42 schreef imago het volgende:
[..]
Jammer dat er handtekeningen op de fatboys staan, anders zou het wel een koopje geweest zijn
quote:Vanavond is vanaf 20:30 de finale van Popstars: the Rivals te zien op RTL 4 en wordt bekend gemaakt wie de meeste singles heeft verkocht en dus de winnaar is: wordt het de boyband Men 2B of de girlgroup Raffish?
“De kerstnummer 1-positie halen met Bigger than that wordt moeilijk”, vertelt Men2B-lid Steven na afloop van de voorlaatste liveshow aan TV Gids Online. “Maar we hebben het hier wel over de mooiste nummer 1-hit van het jaar. De strijd met de Tokkies, Band Aid en de meiden gaan we met opgeheven hoofd aan, want ik geloof heilig in het nummer en we stonden ook te springen om hem tijdens de liveshow aan Nederland te laten horen.”
Men2B-lid Anno gelooft eveneens helemaal in Bigger than that: “Ons nummer is veel leuker dan die cheesy pop van de meiden; er zit veel meer variatie in dan in Plaything.”
“We hebben vertrouwen in de toekomst en mocht het, net als bij Jim en Boris, na een paar nummers afgelopen zijn met Men2B in Nederland, dan gaan we gewoon internationaal. In Duitsland en het Verre Oosten zitten ze om goede boybands te springen. Het is trouwens een gekkenhuis daarbuiten. Ik wilde na de liveshow even met m’n broer kletsen die ook was komen kijken, maar daar kwam ik door alle fans niet eens aan toe.”
Ook medebandlid Nils moet even wennen aan de fans: “Vreemde mensen schijnen plotseling allerlei dingen van me te weten. Loop je op straat, krijg je te horen dat het zo leuk is dat je lid van de Donald Duck bent, heel raar. Dat hebben ze dan ergens gelezen. Hoewel het een beetje begint te wennen, blijft het raar dat al die mensen in mij geïnteresseerd zijn. Maar ik heb het er voor over hoor, muziek maken is een jongensdroom waarvan ik niet gedacht had dat hij ooit uit zou komen.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |