Die was idd leukerquote:Op donderdag 16 december 2004 21:36 schreef Timmai het volgende:
Ik had een veel leukere TT in gedachten
Popstars The Rivals #14: Er is in ieder geval 1 diehard-fan
[afbeelding]
Plaatje moet er gewoon bij
Ja klopt. De meiden staan op 26. De jongens staan op 27.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:41 schreef Tania18 het volgende:
De meisjes staan in de tipparade van 538 trouwens 1 plaats hoger, op 26 ofzo
Heb jij hem gekocht?quote:Op donderdag 16 december 2004 21:46 schreef CJ het volgende:
[..]
Ja klopt. De meiden staan op 26. De jongens staan op 27.
Vreemd in de tipparade is dat Trijntje Oosterhuis op 22 staat met "Merry Christmas Baby" terwijl Do op 21 staat met "Every Day Is Christmas". Het vreemde is dat ik de single heb gekocht en het een dubbele A-Kant is van beide nummer. Dus hoe kunnen twee nummers die op 1 en dezelfde single staan nou twee plaatsen bezetten in de hitlijsten? Of heb ik weer per ongeluk zo'n special edition gekocht.![]()
Ja, ik heb 'm gekocht.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb jij hem gekocht?![]()
Ik kreeg hem gratis bij de mediamarkt
Het is eerder dat ik Maak 't of Kraak 't niet serieus neem. Een van onze nummers was ook dik gemaakt, om daarna zelden gedraaid te worden.quote:En CJ, je moet Popstars niet zo serieus nemen hoor, al die vergelijkingen met eerdere hits die gekraakt zijn enzo
quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:30 schreef Timmai het volgende:
De Gouden Plaat vooor Raffish is al binnen.. hoorde ik vanmorgen bij 538
Gouden Plaat = 40.000 stuksquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]Ik zat net te denken: als zaterdag de finale is, dan zijn er nog helemaal niet veel singles verkocht... de finale ís toch zaterdag? maar dat is dus niet zo?
Ik heb die nummers trouwens nog geen 1 keer op MTV of TMF langs zien komen
ja, dat is dus al meer dan ik verwacht hadquote:
Viel wel mee..... Mara ben nog nooit 's nachts bij een single verkoop geweest, dus kan zijn dat het druk was....quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:26 schreef Tania18 het volgende:
Was het druk bij de singleverkoop, CDP?
Nóg 2 singles??quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Viel wel mee..... Mara ben nog nooit 's nachts bij een single verkoop geweest, dus kan zijn dat het druk was....
Maar was weer harstikke gaaf! Heb weer echt gelachen!!! en ik heb me single!~EN vandaag komen er nog twee binnen.....![]()
Er zijn er nog geen 40.000 verkocht, er zijn er 40.000 voor de detailhandel gereserveerd. Dan krijg je al zo'n gouden plaat.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
ja, dat is dus al meer dan ik verwacht had
En is er al iets bekend over de single van de jongens?
Hmmm, een vriendin van me zei: ik vind de langste wel leuk... nu weet ik nog niet 100% zeker of dat Mark is of Nils...quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
of Nils..t zal 1 of 2 cm schelen..
Die zijn vocaal zoooo slecht.......quote:Op donderdag 16 december 2004 22:00 schreef Woelli het volgende:
IK denk dat Raffish wint
Nora zat er in de shows een paar keer goed naast.. De beste zangeres is altijd nogquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
Die zijn vocaal zoooo slecht.......
Met Nora als enige uitzondering......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |