hmm,,, met acteren!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:18 schreef zoalshetis het volgende:
slechts? slechts 5 euro per uur? wat bedoel je?
oops,, foutjequote:Op vrijdag 17 december 2004 22:22 schreef zoalshetis het volgende:
slechtst of meest slecht? vraag ff of een mod je titel kan aanpassen...
zeker. ik maak continue fouten, maar word daar gelukkig door mijn medeusers op gewezen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
oops,, foutje![]()
aiaiaia,, kan gebeuren
haha,, gelukkig maar,,quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zeker. ik maak continue fouten, maar word daar gelukkig door mijn medeusers op gewezen.
precies! verder ken ik die hele groep niet en wil ze liever ook niet kennen denk ik. lijkt me iets van een soort uit de hand gelopen tienergrap.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:28 schreef Woelli het volgende:
[..]
haha,, gelukkig maar,,
gelukkig krijg ik nu ook hulp![]()
whaha,, okee danquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies! verder ken ik die hele groep niet en wil ze liever ook niet kennen denk ik. lijkt me iets van een soort uit de hand gelopen tienergrap.
Ik ben het zowaar met je eens.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies! verder ken ik die hele groep niet en wil ze liever ook niet kennen denk ik. lijkt me iets van een soort uit de hand gelopen tienergrap.
eenschquote:Op zaterdag 18 december 2004 01:47 schreef Tom_Tom- het volgende:.
.
.
.
. Sharon.
.
.
. :.r;
. haalt het slechtste in me naar obven. WEg ermee! En dan wil ik STephanie eurgl1
Ik vond Barbara en Celestine ook wel goedquote:Op zaterdag 18 december 2004 10:31 schreef Cee het volgende:
Geen van die wijven komt nog in de buurt van die dikke Deborah die niet kon dansen.Wat een aanstellers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |