quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:38 schreef hooibaal het volgende:
Tja, ik dacht inderdaad ook aan een geintje. Maar ik heb voor de gein de site van de Trinidadsiaanse voetbalbond er even bijgezocht, en hier staat het toch echt...
Als het een 1-april-grap is, dan hebben ze het goed gedaan...
En Beenhakker is ook wel zo'n malloot dat ie inderdaad naar zo'n bananeneiland gaat verhuizen
Ofwel: een 1 april grap van Bayern München dat ze Beckham zouden hebben gecontracteerd.quote:Sensação na Alemanha: Beckham assina pelo Bayern até 2008
Não só em Portugal se comemora esta sexta-feira o Dia das Mentiras. Na Alemanha, por exemplo, o Bayern Munique chegou a anunciar no site oficial a contratação do médio inglês David Beckham, actualmente ao serviço do Real Madrid.
ASF
Os responsáveis do Bayern Munique juntaram os recentes problemas vividos por Beckham com os paparazzi à falta de títulos que o médio inglês atravessa no Real Madrid e «concretizaram» a transferência por um valor a rondar os 35 milhões de euros. E, como «cereja no topo do bolo» vai de anunciar o início de vendas da camisola 12, que Beckham vestiria durante as próximas três épocas.
Durante momentos a notícia chegou a causar sensação, até que um porta-voz do clube veio a público lembrar que se tratava de uma verdadeira «partida» do Dia das Mentiras. Brincalhões, estes alemães...
Dus hou je emoties een beetje onder controle de komende wedstrijdenquote:Danny Koevermans kan wellicht rekenen op een reprimande van de KNVB. Niet omdat hij als spits van Sparta een elleboog uitdeelde of een tegenstander schopte. Waarom dan wel? Koevermans is nog altijd groot fan van zijn oude club Excelsior '20. Afgelopen zondag reisde hij naar de uitwedstrijd van die Schiedamse club bij Nieuwenhoorn. Dat duel werd echter halverwege gestaakt door scheidsrechter Wagner. De supporters van Excelsior '20, waaronder Koevermans, zouden de scheidsrechter hebben uitgescholden. De arbiter wees Koevermans aan als hoofdschuldige en heeft hem zelfs op het wedstrijdformulier gezet.
1 april kennen ze daar niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:38 schreef hooibaal het volgende:
Tja, ik dacht inderdaad ook aan een geintje. Maar ik heb voor de gein de site van de Trinidadsiaanse voetbalbond er even bijgezocht, en hier staat het toch echt...
Als het een 1-april-grap is, dan hebben ze het goed gedaan...
En Beenhakker is ook wel zo'n malloot dat ie inderdaad naar zo'n bananeneiland gaat verhuizen
quote:De NOS is tot en met het
seizoen 2008-2009 verzekerd van de
rechten voor het uitzenden van de duels
in de Champions League.Het huidige
contract loopt volgend seizoen af.Talpa
(van John de Mol) en SBS waren in de
race voor de uitzendrechten.
Bron: VIquote:Thijs Waterink kan zijn borst natmaken. De Duitse voetbalbond DFB wil de Nederlander in dienst van Paderborn voor tien maanden schorsen. Dat weet de Duitse krant Die Welt te melden. Het dagblad beschikt over het dossier van de DFB.
Waterink gaf eerder dit jaar toe dat hij voor het bekerduel met Hamburger SV een aanmoedigingspremie van tienduizend euro had ontvangen. De semi-profs wonnen het duel van de Bundesligaclub uiteindelijk met 4-2, onder meer nadat de manipulerende scheidsrechter Robert Hoyzer twee discutabele strafschoppen had gegeven en een speler van HSV (Mpenza) onterecht met rood van het veld had gestuurd. Waterink zou, samen met Hoyzer, één van die strafschoppen hebben bekokstoofd.
De 36-jarige Waterink - ex-speler van TOP Oss, FC Wageningen en FC Den Bosch - gaf toe het geld te hebben ontvangen, en dat hij het bedrag naderhand onder zijn ploegmaats had verdeeld.
Waterink is de eerste speler die zal moeten bloeden voor het schandaal, nu de Duitse voetbalbond hem tot 30 september van het veld wil houden. De ex-aanvoerder van Paderborn wordt door de DFB onsportief gedrag verweten. Waterink gaf meerdere malen nul op rekest toen hem werd gevraagd zijn visie op de zaak te geven. Hoyzer daarentegen gaf zeer gedetailleerde informatie over het bekerduel HSV-Paderborn en Waterinks aandeel daarin.
quote:Twee voetballers uit Saoedi-Arabië zijn door een rechter veroordeeld tot zweepslagen en gevangenisstraf wegens wangedrag tijdens een wedstrijd. Het duo, Marzuk al-Oteibi en Daïd al-Wadani van de Saoedische club Al-Ittihad, waren in een wedstrijd tegen Al-Ahli uit Egypte hun tegenstanders te lijf gegaan.
Al-Oteibi moet 20 dagen de cel in en krijgt 20 zweepslagen; Al-Wadani komt er met de helft vanaf.
Hopelijk neemt Pardo een videobandje mee zodat de ploeg zich goed voor kan bereiden voor zondagquote:De beladen klassieker tussen Universida de Chile en Colo Colo is compleet uit de hand gelopen. Nadat Jorge Valdivia zeven minuten voor tijd 1-1 maakte en zijn treffer uitdagend vierde vlak voor het gezicht van tegenstander Johnny Herrera, ontaardde de wedstrijd in een grote knokpartij, waaraan ook een deel van het publiek deelnam.
Toen de rook was opgetrokken bleek dat de scheidsrechter vijf spelers een rode kaart had gegeven voor hun aandeel in de kloppartij. Ook de coaches van de twee Chileense topclubs kregen rood en wacht een schorsing.
Toch vindt aanstichter Valdivia niet dat hij iets fout heeft gedaan. De jonge, talentvolle middenvelder denkt juist dat het publiek smult van zoveel rivaliteit. 'In Italië en Argentinië strijdt men op het scherpst van de snede en geen truc wordt onbenut gelaten om je tegenstander uit de tent te lokken. Toen ik een jochie was, en op de tribune stond, hield ik er ook van als ze vochten.'
Herrera had minder begrip voor de opruiende actie en woorden van Valdivia. De doelman van La U vindt dat zijn collega, die net als hijzelf rood kreeg, 'onevenwichtig' en 'niet bepaald normaal' is. Psychische hulp is dan ook geen overbodige luxe, meent Herrera. 'Maar toen ik bij de psychiater kwam, zat Johnny al in de wachtkamer', counterde Valdivia vol branie.
Misschien is dat juist heel slim als hij wil leven zonder bedreiging en intimidatie van en door maffiafiguren.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:04 schreef tong80 het volgende:
Beetje dom van Waterink dat ie geen openheid van zaken geeft.Maar wel typisch dat de moffen eerst een buitenlander willen straffen.
Doet niks hiero...quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
De 'Hoofddribbel": http://www.vrtnieuws.net/(...)r/index.html?video_1
Zijn foto's ipv een filmpjequote:Op vrijdag 22 april 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Zeehondendribbel toch?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Na zo'n dribbel word je wel hard 'neergeknuppeld' ja.quote:
Zegt wel iets over het niveau in Schotlandquote:Op maandag 25 april 2005 16:04 schreef methodmich het volgende:
Ongelooflijk: Fernando Ricksen is samen met John Hartson uitgeroepen tot Speler van het Jaar in Schotland!
quote:you don't win much
A bookmaker is offering the world's worst odds for Chelsea to win the Premiership title.
William Hill has priced the Blues at 1-2500 to lift the crown in their centenary year - that's more than a hundred times shorter than the 1-20 it gives for Labour to win the General Election.
In other words, if you place £10,000 on Chelsea to succeed, you will make a whopping four pounds profit.
Or if you can only afford £100 and Jose Mourinho's men do the business, look forward to picking up the princely sum of...4p.
Bookies' spokesman Graham Sharpe admitted the odds were the shortest they had ever quoted for any event - but with Chelsea needing only two points from their last four games, they can't afford to take any risks.
Sharpe said: "Since the abolition of betting duty we have been able to quote odds of this nature, so if anyone wants to buy £400 for a stake of £1m by backing Chelsea for the title we look forward to hearing from them."
Coming soon, more generous prices on the Pope being a Catholic and Wayne Rooney winning goal of the season.
quote:Bondscoach Peru weg na vragen over salaris
26/4/2005 20:42
Paulo Autuori is niet langer bondscoach van Peru. De Braziliaan treedt terug na een parlementair onderzoek naar zijn salaris.
De sportieve resultaten van Peru zijn niet om naar huis te schrijven, maar het vertrek van Autuori heeft alles te maken met een parlementair onderzoek. De financiële gang van zaken van de Peruaanse bond zijn het onderwerp.
Ook Autuori moest voor de onderzoekscommissie verschijnen om meer licht te werpen op zijn salaris, dat naar verluidt ruim twintigduizend euro per maand bedraagt. Maar de Braziliaan voelt daar niets voor. 'Ik vind het niet terecht dat ik word gehoord over een persoonlijke kwestie als mijn salaris', aldus Autuori. 'Het is een belediging voor mij.'
triestquote:Op donderdag 28 april 2005 01:29 schreef DutchGooner het volgende:
WAALWIJK - Voetbalstewards van RKC Waalwijk zijn onvoldoende verzekerd. Als ze gewond raken tijdens hun werk moeten ze zelf de schade verhalen op de dader. Dat zeggen twee stewards van de club.
Peter Luijken is een van hen en werd op 20 februari door supporters voor het RKC stadion in elkaar geslagen. Sindsdien zit hij arbeidsongeschikt thuis. Hij vindt dat zijn club en de verzekeraar te weinig voor hem doen.
Die voelen zich echter beperkt aansprakelijk en vinden dat de daders moeten opdraaien voor de kosten. Luijken moet dan wel zelf naar de rechter voor een schadeclaim.
Of deze problemen met verzekering van stewards zich ook bij andere clubs voordoen is niet bekend.
Belachelijk
quote:The former soccer ace was set up by his friend, Jimmy “Five Bellies” Gardner for new ITV1 series, Celebrity Stitch Up. After being asked to manage Fiji’s national footie team, Gazza was then told he had to spy for British Intelligence and steal the tiny Pacific island’s nuclear secrets.
An undercover TV presenter persuaded the worried star to swear an oath under the Official Secrets Act and told him he faced prison if he didn’t spy for M16. He then coached Gazza on how to use secret cameras and extract information from Fijian officials.
But when they revealed it was all a joke, a stunned-looking Paul didn’t see the funny side. “Gazza was absolutely terrified,” a TV insider told The Sun. “He had no idea what was going on. He thought it was real and he could go to prison. When they revealed it was a prank, he was speechless with shock and trembling. He was teary and white-faced.”
An ITV spokesman denied they had deliberately upset Gazza, saying: “We were in touch with his friends and his manager. They said he’d take it well and a lot of ideas came from his mates.” With friends like those, who needs enemies?
bronquote:In League Two, Darlington striker Clyde Wijnhart is rewarded after scoring five times in four consecutive games.
Bron: FOX Sportsquote:
BUENOS AIRES, Argentina (AP) - Twenty-time Argentine league champion Boca Juniors offered Diego Maradona a job as the club's top talent scout on Friday, hoping to lure its biggest star into its front office.
Boca President Mauricio Macri said he made the offer to the 44-year-old World Cup hero and was waiting for Maradona to announce whether he would take over as the head of the club's youth developmental program.
"We hope this is the start of a deeper relationship," Macri said. "Diego is like a member of the family, and there is no better place for him than here. Boca is his home."
Maradona, reportedly traveling to Cuba, didn't immediately respond. But he has suggested the idea recently of a managerial role at the club where he played from 1981-1982 and again from 1995-1997.
He has also reportedly been approached by two other teams in Argentina about taking an administrative position, although he has said he would prefer to be at Boca.
If he accepts the Boca job, it would mark his first return to the sport since his retirement in 1997.
Maradona played at Boca in 1981, scoring 28 goals in 40 games before transferring to Spain's FC Barcelona the next year. He returned in 1995, after competing at Italy's Napoli, Sevilla of Spain, and Argentina's Newell's Old Boys to close out his career.
Macri said the job would involve seeking out and developing new talent for Boca. He said he hoped Maradona would consider moving into the job later this year.
"It's entirely up to him," Macri said. "If he likes it, we hope he could start June 1."
Macri said he planned to talk to Maradona again in coming days.
The job offer could open a new chapter for the troubled hero of Argentina's 1986 World Cup title, who recently returned to Argentina from Cuba, where he underwent a lengthy detox program for cocaine addiction.
Maradona has been hospitalized repeatedly over the past four years, most recently in April 2004 when doctors said he was suffering from a weakened heart and severe breathing problems brought on by his drug useage.
Since then, he has said we wants to get back to work in the game that made him famous.
He's even sought to lose weight.
In March, he had a gastric bypass operation at a clinic in the Caribbean resort of Cartagena, Colombia, in an attempt to shed 50 kilograms (110 pounds) within a year. Before the operation, the 1.68-meter (5-foot-6) Argentine weighed 121 kilograms (266 pounds).
In recent weeks, Maradona has been seen in his VIP box at Boca, leading fans in raucous cheers during the team's matches.
quote:Hectische promotie Swansea
Van onze Telesportredactie
BURY, zondag
Swansea City is gisteren op tumultueuze wijze gepromoveerd naar de League One in Engeland. De club van mede-eigenaar en directeur John van Zweden won uit van Bury met 0-1. Omdat concurrent Southend een minuut voor tijd een strafschop miste, promoveert de ploeg uit Wales als nummer drie uit de League Two naar de één na hoogste divisie in Engeland.
Swansea werd gesteund door liefst 6000 fans, die er een reis van 5 uur heen en 5 uur terug voor over hadden om de ’Swans’ te zien. Het werd een hectische promotie. „Dit heb ik van mijn leven nog nooit meegemaakt. Ik sta hier nu met mijn medebestuursleden te vergaderen hoe we onze keeper en directeur weer vrij kunnen krijgen”, zei Van Zweden.
Aan het eind van de wedstrijd ontstond er een enorme commotie. De politie in Bury dacht dat de keeper een fles het publiek ingooide. „Maar hij gooide een shirt. De politie wilde hem arresteren, waarna onze directeur, David, er tussensprong. Ze zijn beiden aan een hek vastgezet met handboeien en afgevoerd. We overleggen hier nu in de bestuurskamer van Bury hoe we ze weer vrij moeten krijgen. Er brak een massale knokpartij uit na de arrestatie.”
Zelf kwam Van Zweden niet ongeschonden uit de strijd. „Ik ben mijn stropdas kwijt en er zijn drie knopen van mijn overhemd af. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Maar gelukkig kunnen we er wel om lachen. We vieren vanavond een feestje en gaan morgen terug naar Nederland, want dan wil ik ADO nog zien tegen AZ”, aldus de Haagse behangkoning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |