abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 maart 2005 @ 18:12:55 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_25835843
Ben je lekker mee als club

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25836178
Fantastisch, dat zijn de echten!
That's all folks!
pi_25837129
Jij was toch fan van hem Vaduz?

Zou niks zijn voor Mourinho, deze jongen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25862972
Jammer dat hij nu de handopleggers binnen de voetbalwereld in een zwart daglicht zet.
pi_25899163
Don Leo bondscoach van Trinidad en Tobago.

Volgens de nieuwslezer stond het op de website van de bond van Trinidad en Tobago.

Lijkt mij een mogelijk 1 aprilletje.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  vrijdag 1 april 2005 @ 10:38:36 #206
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_25900930
Tja, ik dacht inderdaad ook aan een geintje. Maar ik heb voor de gein de site van de Trinidadsiaanse voetbalbond er even bijgezocht, en hier staat het toch echt...
Als het een 1-april-grap is, dan hebben ze het goed gedaan...
En Beenhakker is ook wel zo'n malloot dat ie inderdaad naar zo'n bananeneiland gaat verhuizen
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_25901200
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 10:38 schreef hooibaal het volgende:
Tja, ik dacht inderdaad ook aan een geintje. Maar ik heb voor de gein de site van de Trinidadsiaanse voetbalbond er even bijgezocht, en hier staat het toch echt...
En Beenhakker is ook wel zo'n malloot dat ie inderdaad naar zo'n bananeneiland gaat verhuizen
Ik dacht ook: ff op die site kijken.

Maar toen dacht ik: "Whehehe, dan zou ik erin trappen".

Maar Beenhakker is inderdaad zo iemand die dat inderdaad wel zou kunenn doen
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_25910233
Leo die zuchtend tegen Dwight Yorke zegt dat ie er zo moe van wordt, dat is nu al succesvol!
www.thuisuiteten.nl
pi_25910280
quote:
Sensação na Alemanha: Beckham assina pelo Bayern até 2008
Não só em Portugal se comemora esta sexta-feira o Dia das Mentiras. Na Alemanha, por exemplo, o Bayern Munique chegou a anunciar no site oficial a contratação do médio inglês David Beckham, actualmente ao serviço do Real Madrid.

ASF
Os responsáveis do Bayern Munique juntaram os recentes problemas vividos por Beckham com os paparazzi à falta de títulos que o médio inglês atravessa no Real Madrid e «concretizaram» a transferência por um valor a rondar os 35 milhões de euros. E, como «cereja no topo do bolo» vai de anunciar o início de vendas da camisola 12, que Beckham vestiria durante as próximas três épocas.

Durante momentos a notícia chegou a causar sensação, até que um porta-voz do clube veio a público lembrar que se tratava de uma verdadeira «partida» do Dia das Mentiras. Brincalhões, estes alemães...
Ofwel: een 1 april grap van Bayern München dat ze Beckham zouden hebben gecontracteerd.
www.thuisuiteten.nl
pi_25928329
quote:
Danny Koevermans kan wellicht rekenen op een reprimande van de KNVB. Niet omdat hij als spits van Sparta een elleboog uitdeelde of een tegenstander schopte. Waarom dan wel? Koevermans is nog altijd groot fan van zijn oude club Excelsior '20. Afgelopen zondag reisde hij naar de uitwedstrijd van die Schiedamse club bij Nieuwenhoorn. Dat duel werd echter halverwege gestaakt door scheidsrechter Wagner. De supporters van Excelsior '20, waaronder Koevermans, zouden de scheidsrechter hebben uitgescholden. De arbiter wees Koevermans aan als hoofdschuldige en heeft hem zelfs op het wedstrijdformulier gezet.
Dus hou je emoties een beetje onder controle de komende wedstrijden
pi_25928881
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 10:38 schreef hooibaal het volgende:
1 april kennen ze daar niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25985905
quote:
De NOS is tot en met het
seizoen 2008-2009 verzekerd van de
rechten voor het uitzenden van de duels
in de Champions League.Het huidige
contract loopt volgend seizoen af.Talpa
(van John de Mol) en SBS waren in de
race voor de uitzendrechten.
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 april 2005 @ 13:03:44 #213
7889 tong80
Spleenheup
pi_25998222
Doelman Sinouh vertrekt na dit seizoen bij RKC. Hij hoopt op een andere eredivisieclub die wel aan z'n eisen wil voldoen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_26002397
Casoni na de nederlaag tegen Oranje ontslagen als bondscoach van Armenië.
www.thuisuiteten.nl
pi_26003018
quote:
Thijs Waterink kan zijn borst natmaken. De Duitse voetbalbond DFB wil de Nederlander in dienst van Paderborn voor tien maanden schorsen. Dat weet de Duitse krant Die Welt te melden. Het dagblad beschikt over het dossier van de DFB.
Waterink gaf eerder dit jaar toe dat hij voor het bekerduel met Hamburger SV een aanmoedigingspremie van tienduizend euro had ontvangen. De semi-profs wonnen het duel van de Bundesligaclub uiteindelijk met 4-2, onder meer nadat de manipulerende scheidsrechter Robert Hoyzer twee discutabele strafschoppen had gegeven en een speler van HSV (Mpenza) onterecht met rood van het veld had gestuurd. Waterink zou, samen met Hoyzer, één van die strafschoppen hebben bekokstoofd.

De 36-jarige Waterink - ex-speler van TOP Oss, FC Wageningen en FC Den Bosch - gaf toe het geld te hebben ontvangen, en dat hij het bedrag naderhand onder zijn ploegmaats had verdeeld.

Waterink is de eerste speler die zal moeten bloeden voor het schandaal, nu de Duitse voetbalbond hem tot 30 september van het veld wil houden. De ex-aanvoerder van Paderborn wordt door de DFB onsportief gedrag verweten. Waterink gaf meerdere malen nul op rekest toen hem werd gevraagd zijn visie op de zaak te geven. Hoyzer daarentegen gaf zeer gedetailleerde informatie over het bekerduel HSV-Paderborn en Waterinks aandeel daarin.
Bron: VI
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 april 2005 @ 18:04:18 #216
7889 tong80
Spleenheup
pi_26003535
Beetje dom van Waterink dat ie geen openheid van zaken geeft.Maar wel typisch dat de moffen eerst een buitenlander willen straffen.

pi_26004653
Van de FP, bron: RTL Nieuws
quote:
Twee voetballers uit Saoedi-Arabië zijn door een rechter veroordeeld tot zweepslagen en gevangenisstraf wegens wangedrag tijdens een wedstrijd. Het duo, Marzuk al-Oteibi en Daïd al-Wadani van de Saoedische club Al-Ittihad, waren in een wedstrijd tegen Al-Ahli uit Egypte hun tegenstanders te lijf gegaan.

Al-Oteibi moet 20 dagen de cel in en krijgt 20 zweepslagen; Al-Wadani komt er met de helft vanaf.
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 april 2005 @ 19:09:59 #218
7889 tong80
Spleenheup
pi_26005034
Ja en de FIFA zal Saoedie Arabië nooit uit de competitie nemen omdat ze te veelgeld in het laadje brengen.

pi_26170462
quote:
De beladen klassieker tussen Universida de Chile en Colo Colo is compleet uit de hand gelopen. Nadat Jorge Valdivia zeven minuten voor tijd 1-1 maakte en zijn treffer uitdagend vierde vlak voor het gezicht van tegenstander Johnny Herrera, ontaardde de wedstrijd in een grote knokpartij, waaraan ook een deel van het publiek deelnam.
Toen de rook was opgetrokken bleek dat de scheidsrechter vijf spelers een rode kaart had gegeven voor hun aandeel in de kloppartij. Ook de coaches van de twee Chileense topclubs kregen rood en wacht een schorsing.

Toch vindt aanstichter Valdivia niet dat hij iets fout heeft gedaan. De jonge, talentvolle middenvelder denkt juist dat het publiek smult van zoveel rivaliteit. 'In Italië en Argentinië strijdt men op het scherpst van de snede en geen truc wordt onbenut gelaten om je tegenstander uit de tent te lokken. Toen ik een jochie was, en op de tribune stond, hield ik er ook van als ze vochten.'

Herrera had minder begrip voor de opruiende actie en woorden van Valdivia. De doelman van La U vindt dat zijn collega, die net als hijzelf rood kreeg, 'onevenwichtig' en 'niet bepaald normaal' is. Psychische hulp is dan ook geen overbodige luxe, meent Herrera. 'Maar toen ik bij de psychiater kwam, zat Johnny al in de wachtkamer', counterde Valdivia vol branie.
Hopelijk neemt Pardo een videobandje mee zodat de ploeg zich goed voor kan bereiden voor zondag
pi_26170521
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 18:04 schreef tong80 het volgende:
Beetje dom van Waterink dat ie geen openheid van zaken geeft.Maar wel typisch dat de moffen eerst een buitenlander willen straffen.

Misschien is dat juist heel slim als hij wil leven zonder bedreiging en intimidatie van en door maffiafiguren.
pi_26238304
Klein nieuwtje:

Volgens SBS Shownieuws gaat Endemol de uitzendingen/opnames van de voetbalwedstrijden voor Talpa produceren.

Verder nog geen bijzonderheden bekend, waarschijnlijk word het later vandaag officieel bekend gemaakt.
pi_26267527
Panathinaikos moet twee competitieduels zonder publiek afwerken. Bovendien moet de Griekse koploper een boete van circa veertigduizend euro betalen.
Panathinaikos kreeg de straf opgelegd vanwege het wangedrag van de eigen aanhang in en na het thuisduel met Olympiakos Piraeus van afgelopen zondag. Tijdens de wedstrijd schoten supporters talloze vuurpijlen het veld op, en buiten het stadion waren er forse confrontaties tussen aanhangers en politie.

Panathinaikos won het duel met de rivaal met 1-0 dankzij een doelpunt van Michalis Konstantinou.

Altijd wat te beleven bij die Griekse toppers
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  maandag 18 april 2005 @ 14:02:59 #223
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26322049
Dicktator Advocaat neemt ontslag
pi_26428926
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_26428961
Fabien Barthez moet boeten voor zijn fluim

vr 22/04/05 - De Franse voetbalbond heeft doelman Fabien Barthez voor drie maanden geschorst. Barthez spuwde tijdens een vriendschappelijke wedstrijd met Marseille naar de scheidsrechter. Hij kan wel nog in beroep gaan.

Barthez liet zich gaan in de oefenmatch tussen Marseille en het Marokkaanse Wydad Casablanca, in februari van dit jaar.

Kort voor het einde van die match rende Barthez van de bank naar de scheidsrechter. Hij dreigde eerst te slaan, deed dat niet, maar spuwde dan wel naar de ref.

De wedstrijd werd daarna stilgelegd. Barthez kon het gisteren gaan uitleggen bij de Franse bond en kent nu zijn straf: drie maanden effectieve en drie maanden voorwaardelijke schorsing.

Als Barthez niet in beroep gaat, gaat de straf maandag in. Barthez kan dus aan het volgende seizoen beginnen met Marseille. De 33-jarige keeper is nog altijd international en verzamelde al 75 caps.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')