abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24642322
Ik ben nooit zo van de Dida's....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24649410
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 15:44 schreef methodmich het volgende:
Ik ben nooit zo van de Dida's....
Sja maar ik moet toegeven dat ie er volkomen terecht staat, staat al tijden gewoon geweldig te keepen bij Milan.

In het UEFA team 2004 overigens 5 Serie A en 4 PL spelers (naar waar de spelers nu spelen tenminste).
En geen enkele Real speler
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_24653459
C. Ronaldo erin geeft aan dat je het niet serieus moet nemen. Geen Deco ook...

Maar Dida, hij doet het inderdaad goed, al blijf ik altijd het idee houden dat hij elk moment kan gaan blunderen.
www.thuisuiteten.nl
pi_24657474
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 17:25 schreef methodmich het volgende:
C. Ronaldo erin geeft aan dat je het niet serieus moet nemen. Geen Deco ook...

Maar Dida, hij doet het inderdaad goed, al blijf ik altijd het idee houden dat hij elk moment kan gaan blunderen.
Deco voor Ronaldo is de enige wissel die ik toe zou passen anders, voor de rest zien die andere 10 er niet slecht uit hoor, staat iig geen Zidane of verdwaalde griek tussen.
  Trouwste user 2022 donderdag 20 januari 2005 @ 22:09:48 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_24657678
Ik ben ook wel tevreden over het elftal, Robben liet zich maar een half jaar zien.Volgend jaar dan maar. En Ronaldo is natuurlijk belachelijk. Had Makaay wel mogen staan. Of Morientes.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 januari 2005 @ 13:58:09 #146
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24668645
quote:
Bates koopt Leeds United

Uitgegeven: 21 januari 2005 10:49
Laatst gewijzigd: 21 januari 2005 10:51
LONDEN - Ken Bates, voormalig voorzitter van Chelsea, heeft voor 10 miljoen pond (14,7 miljoen euro) Leeds United gekocht. De voetbalclub uit de tweede Engelse divisie heeft dit vrijdag bekendgemaakt.

Leeds United hoopt dat de overname door Bates een einde zal maken aan financiële problemen. De club zegt dat de schuldenlast inmiddels is teruggebracht van 100 naar 24 miljoen pond (35,2 miljoen euro).

Bates nam vorig jaar na 22 jaar afscheid als voorzitter van Chelsea. Hij had zijn aandeel in de club in 2003 al verkocht aan de Russische multimiljonair Roman Abramovitsj.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 21 januari 2005 @ 14:42:06 #147
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24669375
quote:
Arsenal stapt af van roodwitte clubkleuren

21/1/2005 14:07

Arsenal is van plan om af te stappen van z'n roodwitte clubkleuren: in z'n laatste seizoen op Highbury willen de Gunners in het claret (paars) gaan spelen.
Arsenal speelde in het paars op het moment dat het in 1913 Highbury betrok. De witte mouwtjes werden pas in 1925 toegevoegd.

De Engelse landskampioen zal na volgend seizoen Highbury gaan verruilen voor het Emirates Stadium in Ashburton Grove. Eerder deze week nam de club de laatste horde op weg naar de bouw van het nieuwe stadion.
OJAAJOH?
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 januari 2005 @ 16:18:45 #148
7889 tong80
Spleenheup
pi_24670870
Paars

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24672039
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:57 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Deco voor Ronaldo is de enige wissel die ik toe zou passen anders, voor de rest zien die andere 10 er niet slecht uit hoor, staat iig geen Zidane of verdwaalde griek tussen.
Geen Deco, dan haak ik bij voorbaat al af.

Ryan Babel speelde inderdaad net iets te kort, anders had die ook gemoeten.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 januari 2005 @ 17:43:52 #150
7889 tong80
Spleenheup
pi_24672190
René Trost stapt op als assistent-trainer bij Roda JC. Kan niet meer door één deur met Wiljan Vloet.

En goed nieuws voor Leonardo, die heeft na een jaar z'n eerste wedstrijd voor Feijenoord-2 gespeeld.

vrijdag 4 februari 2005 @ 15:35:52 #151
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24922388
quote:
Servette houdt op te bestaan

4/2/2005 13:16

Het doek is gevallen voor Servette. De zeventienvoudig Zwitsers kampioen is ten onder gegaan aan een te grote schuldenlast.

Servette kampt sinds oktober 2002 met financiële problemen. Nadat Canal Plus haar aandeel in de club van de hand had gedaan kon de Zwitserse club alleen met moeite het hoofd boven water halen. Zo werd met de verkoop van Philippe Senderos aan Arsenal in 2003 op het laatste moment nog een licentie gehaald.
Marc Roger nam Servette een jaar geleden over. Maar de Franse zaakwaarnemer slaagde er niet in het tij te doen keren. De schuldenlast bleef te hoog. Op last van de crediteuren, die bijna zeven miljoen euro tegoed hebben, moest de Zwitserse club over de brug komen.

De ingeschakelde rechter eiste vóór vrijdagochtend garanties, die door de clubleiding niet konden worden overlegd. Het faillissement was daardoor onafwendbaar. Het is de derde Zwitserse club die in de laatste drie jaar bankroet is gegaan. Lugano en Lausanne gingen Servette voor.
OJAAJOH?
pi_24924510
'Ziedend Lierse vernielt shirts en plast er op'

4/2/2005 19:07

Lierse SK is boos. Heel boos. De club verloor woensdag het heenduel in de kwartfinales van het Belgische bekertoernooi door toedoen van Charleroi (3-1), maar de spelers wijzen vooral naar scheidsrechter Bréda als schuldige.
De wedstrijd begon tumultueus en ontaardde na het eindsignaal in een flinke chaos. Voor de aftrap beval scheidsrechter Bréda de bezoekers uit Lier om reservehirts aan te trekken, omdat de mouwen van hun shirts teveel op die van Charleroi leken. Omdat Lierse geen reservetenue bij had, speelde de ploeg van coach Paul Put in dat van Charleroi.

Aan het einde liep de partij helemaal uit de hand. Bij een 2-1 achterstand kreeg Charleroi een omstreden strafschop, tot woede van Lierse. Doelman Yves Van der Straeten kreeg geel en dat deed zijn medespelers ontploffen, waardoor Laurent Fassotte kreeg rood. Laurent Delorge uitte zijn frustratie door zijn shirt uit te trekken en er woest op te springen.

Nadat Dante Brogno de strafschop had benut, blies Bréda direct voor het eindsignaal. En ook dat leidde weer tot onbegrip bij Lierse, waardoor ook Jimmy Smet en Delorge alsnog rood kregen.

Daarmee was het nog niet gedaan. In de kleedkamer reageerden de Lierse-spelers zich af op de reserveshirts van Charleroi, meldde Charleroi-manager Mogi Bayat. 'Ze scheurden heel wat truitjes stuk, op sommige truitjes hebben ze zelfs geplast.'

Dat laatste ontkent Lierse's voorzitter Gaston Vets. 'Het valt niet goed te praten dat ze de truitjes hebben gescheurd, al wil ik wel ontkennen dat ze erop geplast hebben', mopperde de preses in hHet Nieuwsblad. 'Wat er ook gebeurt, ze moeten zich altijd professioneel gedragen.'

Doelman Van der Straeten haalde in diezelfde krant flink uit naar scheidsrechter Bréda. 'We zijn bestolen, dit is schandalig, echt broodroof. Ik vind dat het bestuur moet reageren. Charleroi belaagt de ref tijdens de rust en wij betalen de rekening. Intriest.'

Van der Straeten beweerde dat hij tijdens de rust zag dat enkele spelers van Charleroi-spelers Jacky Mathijssen en Brogno en manager Bayat 'als razenden tekeer gingen tegen de ref'. Bovendien zou de scheidsrechter na afloop champagne hebben gedronken in zijn kleedkamer. 'Ik hoop dat Lierse alles in het werk stelt dat wij deze scheidsrechter nooit meer toegewezen krijgen bij een wedstrijd.'

Op 2 maart staan Lierse en Charleroi weer tegenover elkaar, dan voor de terugwedstrijd.
www.thuisuiteten.nl
pi_24924706
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 15:35 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

Te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_25055251
Advocaat ruziet met Marek Heinz

Trainer Dick Advocaat van Borussia Mönchengladbach heeft Marek Heinz naar de tribune verwezen. De Tsjech heeft schoon genoeg van het Duitse voetbal. ,,Het is alleen maar rennen, rennen en hard werken. Dat is niet het voetbal dat ik wil spelen", zei hij in Sportbild.

Advocaat reageerde geprikkeld. ,,Hij zal zelf moeten veranderen. En andere optie is dat hij zijn contract inlevert.''

Advocaat denkt nog altijd aan het belang van het Nederlands elftal, een van de beste spelers van de grootste concurrent op de tribune zetten.

Dickie, onze held.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_25097029
quote:
CBV-baas Reker hekelt druk competitieschema

De belangenvereniging Coaches Betaald Voetbal (CBV) is zeer ontstemd over het speelschema dat de KNVB voor de Eredivisie heeft opgezet voor komend seizoen. Dinsdagavond zal de CBV een eigen plan voor de speelkalender presenteren bij de voetbalbond.
Directeur Jan Reker kreeg onlangs inzage in het voorlopige speelschema en trof daarin 'enkele dramatische feiten' aan, zo laat hij weten in de nieuwe Voetbal International. 'Vervolgens ben ik zelf gaan studeren en heb ik een alternatief gevonden.'

Reker zegt geen bezwaren te hebben tegen de nieuwe competitie-opzet, maar wel tegen het programma. Zo zet hij grote vraagtekens bij het voornemen om tussen 14 januari en 11 februari liefst acht competitieduels per club te plannen, terwijl deze ploegen in deze periode ook nog in actie kunnen komen voor het bekertoernooi. Sommige clubs zouden dus negen keer in 29 dagen moeten spelen. 'Dat is waanzinnig', vindt Reker, die wijst op het feit dat 'in die periode de weersomstandigheden in Nederland het slechtst zijn'.

Tevens merkt hij op dat veertien clubs al op 9 april zijn uitgevoetbald, omdat in verband met het WK de play-offs al op 14 mei klaar zouden moeten zijn. Dat zou betekenen dat deze veertien clubs 125 dagen niet in actie komen.
Maar dat wisten we allemaal al toch???

www.vi.nl
pi_25201001
quote:
Drent klaagt Majstorovic aan

Van onze sportcorrespondent

GRONINGEN, dinsdag
Martin Drent gaat bij de openbaar aanklager van de KNVB een klacht indienen over Daniel Majstorovic van FC Twente. De spits van FC Groningen kreeg gistermiddag op het Oosterpark in de hectische slotfase twee elleboogstoten van de Zweedse centrale verdediger, die beweert dat er geen opzet in het spel was. Op grond van de tvbeelden, die duidelijk uitwezen dat Majstorovic zwaar in de fout ging, zal een vonnis worden geveld. Bij de tweede elleboogstoot op de rand van het strafschopgebied raakte Drent aan het hoofd geblesseerd en moest hij zijn bloedende wond laten oplappen. Na het laatste fluitsignaal wilde Drent zijn belager te lijf en dat gaf veel tumult.
Al dus de Telegraaf. Drent staat ook volkomen in zijn recht.
pi_25202296
Orlando Engelaar wil Belg worden, aldus VI.nl
www.thuisuiteten.nl
pi_25202402
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 10:53 schreef methodmich het volgende:
Zullen we zien dat Marco van Basten hem binnenkort in z'n voorselectie gaat opnemen.
pi_25202637
Het is wel dé manier ja. Arjan Ebbinge zei gisteren na de training van NEC ook nog dat ie overweegt Luxemburger te worden, omdat Van Basten hem maar niet selecteert.
www.thuisuiteten.nl
pi_25202696
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 11:20 schreef methodmich het volgende:
Het is wel dé manier ja. Arjan Ebbinge zei gisteren na de training van NEC ook nog dat ie overweegt Luxemburger te worden, omdat Van Basten hem maar niet selecteert.
Ja, en ik heb inmiddels definitief bedankt voor het Nederlands Elftal. Ik wil niets met dat zooitje Ajacieden te maken hebben.
pi_25202783
Djalminha kan ook niet meer geselecteerd worden. Deze kleurrijke Braziliaan is gestopt met voetballen.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 22 februari 2005 @ 13:57:39 #162
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_25204332
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 10:53 schreef methodmich het volgende:
Engelaar

Wat een spits trouwens is dat bij Genk , voor mij onbegrijpelijk dat die niet bij een topclub in Nederland zelf speelt (als je ziet wat er bij Ajax zo vooraan allemaal staat te klungelen bv)

Overigens kan Engelaar volgens mij niet zomaar Belg worden, je moet daarvoor hier eerst x aantal jaar wonen (3 of 5 jaar ,dacht ik)
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_25214088
Op BRT Text las ik ook dat de bond in principe geen buitenlanders benadert.

Maar Joost, bij NAC speelde Engelaar vooral als aanvallende middenvelder of linkshalf en niet als spits. Dat scheelt ook wel. Plus dat Feyenoord hem liet gaan in de jeugd en geen gezichtsverlies wilde leiden door hem terug te halen.
www.thuisuiteten.nl
pi_25452569
BREDA - Pierre van Hooijdonk keert terug op het oude nest en voetbalt vanaf volgend seizoen weer voor NAC Breda. De 35-jarige spits is woensdag een contract voor een jaar overeengekomen, dat ingaat op 1 juli. Dat maakte de eredivisieclub donderdag bekend op zijn website.

International Van Hooijdonk was vorig seizoen nog de gevierde man bij het Turkse Fenerbahce, maar dit jaar speelt hij een ondergeschikte rol. Het vereenvoudigde zijn beslissing om naar een nieuwe werkgever te zoeken. Bovendien loopt in juli zijn contract bij Fenerbahce af, waardoor hij transfervrij kan vertrekken.

Diverse buitenlandse club hadden belangstelling voor de kopsterke aanvaller, maar Van Hooijdonk koos voor zijn oude liefde NAC, waar hij van 1991 tot en met 1995 voetbalde en zijn vriend Ton Lokhoff nu de trainer is.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_25452581
Fantastisch! Kunnen we weer van hem genieten in de HCE. 14 maart wordt hij gepresenteerd.
That's all folks!
pi_25459211
Mijn collega zei dat hij eerst in de krant had gelezen dat de gemeenteschuld van Breda was gestegen en toen hoorde hij dat Pi-Air terug kwam.
www.thuisuiteten.nl
pi_25462877
Zou hij weer zijn buikschuiver gaan uitvoeren als hij heeft gescoord? Dit heeft hij ooit in een interview wel gezegd te doen als hij ooit bij NAC zou terugkeren.
That's all folks!
pi_25463217
Een hoop gratis goaltjes voor NAC met zijn vrije trappen.

Put your hands up voor Pi-Air.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_25463559
Pi-Air
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_25485339
Frisk stopt met fluiten na bedreigingen.

bron: teletekst
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_25485623
Goedzo, Zweedse matenaaier.
Als je in 1 seizoen 3 grote CL wedstrijden weet te verneuken, kun je er beter mee ophouden.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 08:05:16 #172
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_25485632
Leuk.

Bedreigingen zijn in, waarom ook niet.

't Wordt steeds zieker in de voetbalwereld.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 08:26:34 #173
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25485699
Heeft hij een kogelbrief gekregen?
The Most Incredible, Baby
pi_25485793
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 08:00 schreef DIGGER het volgende:
Goedzo, Zweedse matenaaier.
Als je in 1 seizoen 3 grote CL wedstrijden weet te verneuken, kun je er beter mee ophouden.
Ik vind het nogal triest dat hij er op deze manier mee stopt hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_25486662
Sensatie in Portugal:

Grootste thuisnederlaag van FC Porto in 30 jaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_25487680
Dat is opvallend zeg, Benfica nu weer op gelijke hoogte.
That's all folks!
pi_25487767
quote:
Anders Frisk is het zat en stopt met fluiten

De schandalige activiteiten rondom het voetbal, vooral door wangedrag van supporters maar ook van trainer die het verkeerde, voorbeeld geven, heeft Anders Frisk tot stoppen gedwongen. De scheidsrechter was de bedreigingen aan het adres van zijn familie zat en nam gisteravond het besluit.

Vooral rondom het duel FC Barcelona - Chelsea stond Frisk in de schijnwerpers. Coaach José Mourinho van Chelsea was na afloop boos over Frisk, die hij er van beschuldigde omgepraat te zijn door Frank Rijkaard van Barça. Dit alles om dat Didier Drogba met rood van het veld werd gestuurd.

Ook tijdens het Champions League-duel AS Roma en Dinamo Kiev kwam Frisk negatief in het nieuws. Toen werd hij getroffen door een aansteker van de tribune, omdat hij een Romein van het veld had gestuurd. Bron: onze vrienden van Voetbalzone
Een logische beslissing van de beste man denk ik.
That's all folks!
pi_25489374
Die bron had je niet hoeven vermelden, de hoeveelheid taalfouten gaven al aan dat het van Voetbalzone zou komen (lees alleen die 1e zin eens goed).
pi_25492703
Schandalige zin ja... Wie tikken die stukjes daar?
www.thuisuiteten.nl
pi_25495507
Geen idee, ik vind ze ook lachwekkend.
That's all folks!
  zondag 13 maart 2005 @ 03:45:38 #181
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25501325
Zou VZ zichzelf nog wel serieus nemen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25537741
quote:
De Mol biedt ook op Champions League

door Marcel Frost

HILVERSUM, donderdag
Terwijl de NOS nog zijn wonden likt na het verlies van de eredivisie, breken opnieuw spannende tijden aan voor de publieke omroep: de kapitaalkrachtige John de Mol heeft ook een bod uitgebracht op de uitzendrechten van de Champions League. NOS en De Mol hullen zich in stilzwijgen over de geboden bedragen.
Tot volgend jaar zomer is het internationale competitievoetbal – traditiegetrouw – nog te zien bij de NOS. Belangstellenden hebben tot deze week kunnen bieden op de rechten van de drie daaropvolgende seizoenen (tot en met 2008/2009). De bieders zijn nu door de UEFA uitgenodigd om hun bod voor 1 april toe te lichten.
Naar verluidt betaalt de NOS nu circa 18 miljoen euro per seizoen, maar de verwachting is dat dit bedrag voor de komende drie seizoenen hoger uit zal vallen. RTL Nederland zegt de prijzen niet marktconform te vinden en heeft geen belangstelling. SBS 6 wil niet vertellen of het bedrijf een bod heeft uitgebracht. Insiders denken echter dat de strijd alleen tussen De Mol en de NOS gaat.
John de Mol troefde de NOS in december af in de strijd om de rechten voor de samenvattingen uit de eredivisie. De mediatycoon betaalt 35 miljoen euro per jaar om de vaderlandse competitie vanaf augustus op zijn nieuwe tv-station uit te zenden. De live-wedstrijden zijn vanaf dan bij nieuwkomer Versatel te zien.

De uitzendrechten van het Champions-Leaguepakket voor betaalzenders gaan ook voor de komende drie jaar naar kabelaar en betaaltelevisie-exploitant UPC. UPC had deze rechten al voor de voorgaande seizoenen. De kijkers hoeven niet te vrezen dat de wedstrijden van de Nederlandse clubs of de finales achter de decoder verdwijnen: volgens de wet moeten die altijd via een open net (publiek of commercieel) worden uitgezonden.
De Telegraaf.
pi_25541078
quote:
Ellington looking good

Ellington takes his eyes off the ball
We're used to managers looking away during crucial penalty shoot-outs - but not the spot-kick taker.

Yet that is exactly the strategy adopted by Wigan's leading scorer Nathan Ellington.

The 23-goal striker has scored three penalties in six matches without looking at the ball.

Wigan boss Paul Jewell admitted: "Nathan is a cool dude. Who am I to say he can't take them - until he misses one!"

Not that Jewell has seen any of the strikes - he's far too nervous to look!
Nog net niet met z'n shirt over z'n hoofd, zoals in de commercial
pi_25541157
Duitse kranten zijn een actie gestart om een loopbrug in het nieuwe Wembley stadion te vernoemen naar Dieter Hamann, de laatste doelpuntmaker op het oude Wembley. Via een website kunnen suggesties worden gedaan, en de Duitsers hopen zo de brug naar Hamann genoemd te krijgen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  Trouwste user 2022 donderdag 17 maart 2005 @ 17:09:27 #185
7889 tong80
Spleenheup
pi_25546463
Die zijn gek.

pi_25548724
Tim Cahill is de beste speler van Oceanië

17/3/2005 18:06

Tim Cahill is uitgeroepen tot beste speler van Oceanië in 2004. De Australiër in dienst van Everton bleef zijn landgenoten Mark Schwarzer (Middlesbrough) en Mark Bresciano (Parma) voor. Commins Menapi (Solomon Eilanden) werd vierde.
Cahill kende een uitstekend seizoen. Met Millwall verraste de 25-jarige middenvelder in de FA Cup, waar hij de Londense ploeg persoonlijk met zijn winnende treffer naar de finale hielp, waarin Manchester United te sterk bleek.

Bij Everton bewees Cahill zich ook op het hoogste niveau. In 25 Premiershipduels scoorde hij zes keer. Dit weekend staat de derby tegen Liverpool op het programma. Bij winst kan Everton plaatsing voor de voorronde van de Champions League nauwelijks nog ontlopen.

'Hij is de terechte winnaar', liet OFC-bobo Tai Nicholas weten. 'Tim is een unieke speler omdat hij voor twee landen in Oceanië - West Samoa en Australië - is uitgekomen. Hij is een uitstekend voorbeeld voor jongeren uit die landen.'

Cahill volgt Harry Kewell op als beste Oceaniër. Kewell was al drie keer eerder de winnaar. Met dat aantal is hij samen met Wynton Rufer recordhouder
www.thuisuiteten.nl
  maandag 21 maart 2005 @ 13:47:04 #187
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_25634163
Sevilla won met 1-0 bij Real Mallorca maar alle aandacht ging na afloop van het treffen in Son Moix uit naar Juan Arango. De aanvaller van Mallorca was het slachtoffer van een harde botsing met Javi Navarro, met gruwelijke gevolgen.
Arango stortte vlak voor rust ter aarde nadat hij met zijn hoofd in onzachte aanraking kwam met de elleboog van Javi Navarro. De Venezolaan lag brakend, hevig trillend en buiten bewustzijn op het veld. Dankzij kordaat ingrijpen van de eerste hulp, die een slangetje in zijn mond aanbracht om zijn luchtwegen vrij te houden, bleef de schade nog enigszins beperkt.

In het ziekenhuis bleek dat Arango er niet best aan toe was. 'De speler heeft een hersenschudding, is buiten westen geweest en ademde tijdelijk niet. Onderzoek heeft uitgewezen dat hij zijn jukbeen heeft gebroken. Gelukkig is er geen hersenbeschadiging geconstateerd. Maar we blijven hem verdoven en beademen. Hij is er ernstig aan toe maar zijn toestand is stabiel', liet arts Joan Pericás weten.

De zeer aangeslagen dader Javi Navarro, die geel kreeg voor de actie, spoedde zich na afloop naar het ziekenhuis om te vernemen hoe Arango het maakte. 'Ik probeerde me te beschermen. Hij kwam met zijn gezicht vooruit in en we botsten. Meer kan ik me niet herinneren maar ik betreur ontzettend wat er is gebeurd.'
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Trouwste user 2022 woensdag 23 maart 2005 @ 22:33:50 #188
7889 tong80
Spleenheup
pi_25695649
De politie van het Engelse Manchester is een onderzoek gestart naar een incident waarbij voetballer Wayne Rooney van Mancester United betrokken zou zijn geweest. De spits zou afgelopen maandag een 22-jarige student in een nachtclub hebben geslagen na een woordenwisseling.

Rooney is gewoon opgenomen in de Engelse selectie ter voorbereiding op de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Noord-Ierland op zaterdag. De politie van Manchester heeft zich nog niet bij de Engelse voetbalbond gemeld met het verzoek tot een onderhoud met de 19-jarige vedette. Rooney ontkent trouwens alle beschuldigingen

pi_25695725
Tokkie Rooney weer bezig geweest. Het zou me niet verbazen als het bericht blijkt te kloppen. Dat joch is totaal verkeerd opgevoed.
That's all folks!
  Trouwste user 2022 woensdag 23 maart 2005 @ 23:06:06 #190
7889 tong80
Spleenheup
pi_25696554
Ja je kon hier op wachten. Ik geef hem nog twee jaar en is ie nog sneller afgebrand dan Gascoigne.

pi_25697715
quote:
Cannigia stopt nog niet en wil naar WK

Voormalig Argentijns international Claudio Caniggia komt terug op zijn beslssing om te stoppen met voetbal. Geïnfecteerd door het voetbalvirus wil de 38-jarige nog één keer vlammen.

De man met de lange manen stelt vanaf nu alles in het werk om in 2006 present te zijn op het Wereldkampioenschap in Duitsland. "Op het WK staan is mijn droom. Ik heb nog te veel zin om door te gaan met voetballen. Ik train soms twee keer per dag, wat meer is dan toen ik nog speelde. Ik denk dat ik het nog wel een of twee jaar kan volhouden", verklaart Caniggia op de Argentijnse radiozender Mitre.

Mocht een interessante club zich melden dan staat de spits in juni weer op het veld. Club Qatar was in 2003 zijn laatste werkgever, en nadat hij zijn miljoenen had ge-ind besloot Caniggia het oliestaatje de rug toe te keren. Nog altijd werkloos deelde de voormalig ster de pers vorige maand mee zijn schoenen aan de wilgen te hangen, maar zoals bij veel voetballers was dat besluit van korte duur.

In totaal kwam Cannigia vijftig keer in actie voor de Argentijnse nationale ploeg en vond zestien keer het net.

"Op dit moment speel ik niet, waardoor ik een jaar win en me dus niet moe maak. Ik zal in topvorm zijn voor de wereldbeker. Ik wil daarmee een record vestigen. De Duitse Lothar Matthaeus speelde ook nog op zijn 39e en dat kan ik ook", aldus de herboren veteraan.
Voetbalprimeur.nl
Die man denkt ook nog dat hij een goede kans maakt.
That's all folks!
  Trouwste user 2022 donderdag 24 maart 2005 @ 00:06:16 #192
7889 tong80
Spleenheup
pi_25698033
Ik zou het wel geweldig vinden. Lijkt me wel een speler die gezien zijn postuur lang door kan gaan. Ik vind dit erg leuk

pi_25703912
Gaat ie dan ook naar Garthford Town, kan ie straks naast Romario in de spits
  zaterdag 26 maart 2005 @ 13:21:35 #194
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25755666
quote:
Na afloop van het WK-kwalificatieduel tussen Iran en Japan zijn vijf voetbalsupporters om het leven gekomen en vielen er meer dan 50 gewonden. Vele mensen werden na het laatste fluitsingaal vertrapt vanwege het te hoge aantal supporters in het Azadi-stadion.

In het stadion, dat zich in de Iraanse hoofdstad Teheran bevindt, zaten meer dan 100.000 voetbalfanaten. Inmiddels heeft de Iraanse overheid laten weten dat het een onderzoek zal instellen naar de tragische gebeurtenis.

Naast de chaos werd er natuurlijk ook nog gevoetbald. Iran wist in eigen huis, enigszins verrassend, de Japanners te verslaan met 2-1. Grote man aan de kant van Iran was Bayern München-aanvaller Vahid Hashemian, die beide treffers op zijn naam schreef. Voor Japan wist Takashi Fukunishi te scoren, maar één doelpunt bleek uiteindelijk niet genoeg voor het team van Feyenoorder Shinji Ono
Frappant, toen ik de wedstrijd zag op Eurosport en de commentator meldde dat er 100.000 mensen zaten, dacht ik al: dat stadion lijkt lang niet zo groot, zeker niet groter als de grootste stadions in Europa. Hoe kunnen daar in hemelsnaam 100.000 man zitten? Volgens mij zaten er gewoon 20.000 man teveel in ofzo
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 maart 2005 @ 14:09:48 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_25756662
Jeetje vroeger gebeurde dit regelmatig, dat het nu nog kan gebeuren verbaast me.

zaterdag 26 maart 2005 @ 14:46:03 #196
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25757333
World Stadiums zegt trouwens inderdaad dat er in dat Arazi stadion 100.000 man passen, maargoed.
pi_25758808
De kans bestaat dat Jermaine Pennant vervroegd vrijkomt. De voormalig jeugdinternational zit sinds 1 maart een straf van drie maanden uit vanwege het herhaaldelijk rijden onder invloed.
Pennant zou op 31 maart de gevangenis kunnen verlaten. Zijn vrijlating is geen gewone. Hij zal bijvoorbeeld de eerste twee weken een zendertje moeten dragen, waardoor duidelijk is waar hij zich verblijft. Bovendien zal voor hem onder meer een avondklok gelden.

Maar al deze maatregelen verhinderen niet dat Pennant kan meetrainen of meespelen met Birmingham City. De club die hem sinds januari huurt van Arsenal, is officieel op de hoogte gesteld van Pennants mogelijke vrijlating.

Via de eigen website laten The Blues weten er voor te willen zorgen dat de middenvelder zich houdt aan alle voorwaarden, die horen bij de vervroegde invrijheidstelling.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_25758885
hij had al een rij-ontzegging, zat dronken achter het stuur in een onverzekerde auto. Zoiets iig. En dan zo er vanaf komen?
pi_25791487
Dus Pennant wordt de 1e speler in een wedstrijd in de hoogste divisie met een zendertje.

Nou UEFA, doe uw ding, kom op met die electronica voor buitenspel, schwalbe, wel of niet over de doellijn etc, niets stata u nu meer in de weg

pi_25835102
Rangers gelooft niet in genezing gelovige Ger

29/3/2005 14:48

Marvin Andrews ligt overhoop met de medische staf van Glasgow Rangers. De verdediger kampt met een zware knieblessure, maar heeft zichzelf fit verklaard.
Andrews is zeer gelovig. Zo werd hij onlangs benoemd tot deken aan de Kirkcaldy's Zion Praise International Church. De 29-jarige speler denkt ook dat hij alleen met de hulp van God zal genezen. Bovendien werkt hij sinds kort als handoplegger. Hij beweert dat hij in het verleden al eens op deze manier was genezen van een aanhoudende liesblessure.

Op 13 maart liep Andrews een knieblessure op in het competitieduel met Dundee. Na onderzoek bleek dat hij een band in zijn linkerknie had gescheurd. De doktoren willen hem dringend opereren, maar Andrews weigert. Hij zegt dat God hem van de blessure af zal helpen.

'Marvin begrijpt het advies dat hij heeft ontvangen volledig, maar hij heeft zichzelf fit verklaard en wenst door te gaan met trainen en spelen', laat de clubleiding van The Gers weten via een officiële verklaring. Andrews kwam dit seizoen al 25 duels uit voor Rangers en scoorde daarin drie keer.

De international uit Trinidad en Tobago viel al eerder op door zijn geloof. Toen hij nog bij Livingston speelde, sloeg hij enkele aanbiedingen van Engelse clubs af, omdat hij advies van hogerhand had gekregen. 'God is mijn zaakwaarnemer. Manchester United mag mij benaderen, maar als God zegt dat ik niet moet gaan dan ga ik niet.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 maart 2005 @ 18:12:55 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_25835843
Ben je lekker mee als club

pi_25836178
Fantastisch, dat zijn de echten!
That's all folks!
pi_25837129
Jij was toch fan van hem Vaduz?

Zou niks zijn voor Mourinho, deze jongen.
www.thuisuiteten.nl
pi_25862972
Jammer dat hij nu de handopleggers binnen de voetbalwereld in een zwart daglicht zet.
pi_25899163
Don Leo bondscoach van Trinidad en Tobago.

Volgens de nieuwslezer stond het op de website van de bond van Trinidad en Tobago.

Lijkt mij een mogelijk 1 aprilletje.
  vrijdag 1 april 2005 @ 10:38:36 #206
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_25900930
Tja, ik dacht inderdaad ook aan een geintje. Maar ik heb voor de gein de site van de Trinidadsiaanse voetbalbond er even bijgezocht, en hier staat het toch echt...
Als het een 1-april-grap is, dan hebben ze het goed gedaan...
En Beenhakker is ook wel zo'n malloot dat ie inderdaad naar zo'n bananeneiland gaat verhuizen
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_25901200
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 10:38 schreef hooibaal het volgende:
Tja, ik dacht inderdaad ook aan een geintje. Maar ik heb voor de gein de site van de Trinidadsiaanse voetbalbond er even bijgezocht, en hier staat het toch echt...
Als het een 1-april-grap is, dan hebben ze het goed gedaan...
En Beenhakker is ook wel zo'n malloot dat ie inderdaad naar zo'n bananeneiland gaat verhuizen
Ik dacht ook: ff op die site kijken.

Maar toen dacht ik: "Whehehe, dan zou ik erin trappen".

Maar Beenhakker is inderdaad zo iemand die dat inderdaad wel zou kunenn doen
pi_25910233
Leo die zuchtend tegen Dwight Yorke zegt dat ie er zo moe van wordt, dat is nu al succesvol!
www.thuisuiteten.nl
pi_25910280
quote:
Sensação na Alemanha: Beckham assina pelo Bayern até 2008
Não só em Portugal se comemora esta sexta-feira o Dia das Mentiras. Na Alemanha, por exemplo, o Bayern Munique chegou a anunciar no site oficial a contratação do médio inglês David Beckham, actualmente ao serviço do Real Madrid.

ASF
Os responsáveis do Bayern Munique juntaram os recentes problemas vividos por Beckham com os paparazzi à falta de títulos que o médio inglês atravessa no Real Madrid e «concretizaram» a transferência por um valor a rondar os 35 milhões de euros. E, como «cereja no topo do bolo» vai de anunciar o início de vendas da camisola 12, que Beckham vestiria durante as próximas três épocas.

Durante momentos a notícia chegou a causar sensação, até que um porta-voz do clube veio a público lembrar que se tratava de uma verdadeira «partida» do Dia das Mentiras. Brincalhões, estes alemães...
Ofwel: een 1 april grap van Bayern München dat ze Beckham zouden hebben gecontracteerd.
www.thuisuiteten.nl
pi_25928329
quote:
Danny Koevermans kan wellicht rekenen op een reprimande van de KNVB. Niet omdat hij als spits van Sparta een elleboog uitdeelde of een tegenstander schopte. Waarom dan wel? Koevermans is nog altijd groot fan van zijn oude club Excelsior '20. Afgelopen zondag reisde hij naar de uitwedstrijd van die Schiedamse club bij Nieuwenhoorn. Dat duel werd echter halverwege gestaakt door scheidsrechter Wagner. De supporters van Excelsior '20, waaronder Koevermans, zouden de scheidsrechter hebben uitgescholden. De arbiter wees Koevermans aan als hoofdschuldige en heeft hem zelfs op het wedstrijdformulier gezet.
Dus hou je emoties een beetje onder controle de komende wedstrijden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')