Vooral de LP Hot Buttered Soul is een favoriet van me (hoewel ik die alleen op tape heb, toch eens kopen).quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:10 schreef Mark het volgende:
Isaac Hayes, denk ik, maar daar ken ik bijna geen nummers van![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:14 schreef Bimmel het volgende:
Hyperbolicsyllabicsesquedalymistic
Met dank voor de Hint
Hier is nog een hint:quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:14 schreef Bimmel het volgende:
Hyperbolicsyllabicsesquedalymistic
Met dank voor de Hint
Juistem andere mogelijkheid was "Black Steel" van Tricky (ook een buitengewoon mooie uitvoering)quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:48 schreef Doc het volgende:
PE - Black steel in de hours of chaos
Young MC'squote:Op vrijdag 17 december 2004 12:54 schreef Doc het volgende:
Ik heb PE ooit in Zwolle in de IJsselhal gezien, januari 1992. Wie traden er die avond nog meer op?
Yepquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:56 schreef Mark het volgende:
Anthrax?
De post boven mijn vraag wasquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:03 schreef dolle_hond het volgende:
wat is PE eigenlijk en hoeveel bands traden er nog meer op
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:50 schreef Doc het volgende:
PE is Public Enemy, maar dat moge duidelijk zijn ...
Ga dan es snel iets van XTC aanschaffenquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:12 schreef Mark het volgende:
Yes, zeuren kan voordelig zijn
Als we dan toch gaan pimpen met de platencollectie: maak een ABC van bands waarvan ik een of meer CD's van in mijn bezit heb (de X ontbreekt). De eerste die ze in 1 post zet, krijgt het punt
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:12 schreef Mark het volgende:
Yes, zeuren kan voordelig zijn
Als we dan toch gaan pimpen met de platencollectie: maak een ABC van bands waarvan ik een of meer CD's van in mijn bezit heb (de X ontbreekt). De eerste die ze in 1 post zet, krijgt het punt
deze zijn goedquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:19 schreef dolle_hond het volgende:
biohazard
deus
garbage
iron maiden
judas priest
metallica
nirvana
pearl jam
queensryche
rem
goed, evenals de later toegevoegde Whitesnake en ZZ topquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:21 schreef Bimmel het volgende:
Anthrax
BLACK SABBATH
Motorhead/Metallica
NIN
Ozzy Osbourne
Rammstein
Soundgarden
zeer warmquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:24 schreef Berkery het volgende:
Anthrax
Black Sabbath
Entombed
Faith no More