Heerlijk nummertje.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:38 schreef Doc het volgende:
Of gewoon Arizona? Of juist Nevada, want iets met een desert staat me bij ...
Wie was dat dan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:47 schreef GLO het volgende:
Interessanter was de vraag geweest: wie is dat "meisje"?
Want niet zomaar iemand.
Dit ter maskering van het feit dat ik het antwoord op Bimmels vraag schuldig moet blijven. Ben ook te lui om de cd te pakken.
Eigenlijk zou ik daar een officiële vraag van moeten maken, maar ach, dan had ik er maar niet over moeten beginnen: Rickie Lee Jones. Is een radiointerview. Ze wilde indertijd The Orb nog voor de rechter slepen omdat haar toestemming niet gevraagd was, maar de boel is uiteindelijk in der minne geschikt.quote:
Jeuh! M'n 100e punt!quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:51 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Heerlijk nummertje.
Inderdaad Arizona!!
Doc +1
uhuh...Dat zal je leren !quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:00 schreef GLO het volgende:
Pakt altijd slecht uit, lange teksten typen hier...
Gefeli de peli Docquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Jeuh! M'n 100e punt!
Titel van een nummer:
...e..o.i.....a.i..e.ue.a...i..i.
Ieder puntje staat voor een letter; alle klinkers zijn al ingevuld.
Heb het in de vraag verduidelijkt/aangepast: het is één woord (maar of je het woord in een woordenboek kan vinden betwijfel ik)quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:07 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Gefeli de peli Doc
Is het één woord of ben je gewoon de spaties vergeten?
. . . e r . o . i . . . . . a . i . . e . u e . a . . . i . . i .quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:20 schreef Bimmel het volgende:
[afbeelding]
Ehhh...ik wil een medeklinker kopen...doe maar de R
Dat weet ik niet. Denk het niet. Wel een bestaande titelquote:
. . . e r . o . i . s . . . a . i . s e . u e . a . . . i s . i .quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:47 schreef Bimmel het volgende:
* Bimmel koopt nog een medeklinker
Doet u maar een S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |