abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 december 2004 @ 12:22:42 #201
22944 Breetai
....Relax....
pi_24156318
quote:
Op donderdag 23 december 2004 01:14 schreef dafjedaf het volgende:
We zijn twee anonieme gebruikers van een internetforum. Ik weet niet hoe je heet, jij weet niet zeker van welk geslacht ik ben. "Vreemde" is een understatement voor de mate waarin we elkaar kennen.
Daar heb je ook weer helemaal gelijk in.

Ik kom misschien iets te goedgelovig over maar ik beschik ook over gezond wantrowuen. Bij mij komt er niemand binnen zonder dat ik foto's, E-mail en telefoonnummer heb. Ik moet er eerst een goed gevoel over hebben voordat ik iemand deze kant op laat komen.

Als jij een man zou zijn dan weet je het heel goed te faken.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_24156331
Misschien kun je proberen je af en toe wat terughoudender op te stellen, zodat ze naar jou toe komen zeg maar, op het moment dat je het idee krijg dat het telkens van jou af komt. Ze een beetje voor de gek houden zeg maar.

Dat het toch een beetje went is in principe wel goed lijkt me, misschien ook verstandig om op momenten dat je wel regelmatig zeks kunt krijgen zo nu en dan wat rustiger aan te doen zo dat je er niet weer zo afhankelijk wordt van de seks.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  donderdag 23 december 2004 @ 12:29:31 #203
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24156433
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:23 schreef Frezer het volgende:
Misschien kun je proberen je af en toe wat terughoudender op te stellen, zodat ze naar jou toe komen zeg maar, op het moment dat je het idee krijg dat het telkens van jou af komt. Ze een beetje voor de gek houden zeg maar.

Dat het toch een beetje went is in principe wel goed lijkt me, misschien ook verstandig om op momenten dat je wel regelmatig zeks kunt krijgen zo nu en dan wat rustiger aan te doen zo dat je er niet weer zo afhankelijk wordt van de seks.
Er valt op het moment weinig af te wijzen
En ik ben denk ik te doorzichtig om dat goed te verstoppen. Ik kan verschrikkelijk slecht liegen of doen alsof, ben vaak te eerlijk. Ik zou het wel kunnen proberen, maar ik denk dat het dan bij casual sex een beetje een vreemd beeld schetst (alsof ik voor een relatie ga).
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  donderdag 23 december 2004 @ 12:31:59 #204
22944 Breetai
....Relax....
pi_24156477
Een relatie met meerdere vriendjes/ sexpartners zie je naar mijn idee niet zitten. Of voelen die gasten zich dan helemaal aangevallen in hun mannelijkheid.
pi_24156618
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:29 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Er valt op het moment weinig af te wijzen
En ik ben denk ik te doorzichtig om dat goed te verstoppen. Ik kan verschrikkelijk slecht liegen of doen alsof, ben vaak te eerlijk. Ik zou het wel kunnen proberen, maar ik denk dat het dan bij casual sex een beetje een vreemd beeld schetst (alsof ik voor een relatie ga).
Ja oke, voor de toekomst dan, en je hoeft niet te liegen, maar gewoon de neiging tot initiatief nemen een beetje temperen. Maar wel "los" gaan op een gegeven moment natuurlijk . Maargoed ik heb makkelijk praten aangezien ik niet in de situatie zit.
idd, bij casual seks zou het een beetje maf over komen .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  donderdag 23 december 2004 @ 12:42:33 #206
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24156700
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:31 schreef Breetai het volgende:
Een relatie met meerdere vriendjes/ sexpartners zie je naar mijn idee niet zitten. Of voelen die gasten zich dan helemaal aangevallen in hun mannelijkheid.
Meerdere vriendjes tegelijk doe ik niet aan. Een vriendje is iemand waar ik verliefd op ben en/of van hou en daar hoort er maar een tegelijk van te zijn. Meerdere sekspartners zou ik geen problemen mee hebben. Of ze zich dan aangevallen voelen? Ik denk dat als je aan een seksrelatie met een vrouw begint dat je dan niet moet mutsen als ze vaak zin heeft, dan spreek je maar minder vaak af ofzo. En ze hoeven ook niet per se van mekaar te weten hoe & wat lijkt me. Hoef ik van hun ook niet, tenzij het bijv. afspraken over safe sex schaadt.
pi_24156767
Nou, dan neem je 1 vriendje en 2 sexpartners, opgelost!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24156790
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:48 schreef dafjedaf het volgende:
Volgens mij is dat allemaal vanuit callcenters, niet vanuit huis.
De laatste tijd lijken ze wel in een café te zitten, zo rumoerig is het op de achtergrond.
Misschien het nuttige niet met het aangemane verenigen en zo'n medwerkster worden van zo'n hijglijn?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 23 december 2004 @ 12:53:11 #209
22944 Breetai
....Relax....
pi_24156901
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:45 schreef milagro het volgende:
Nou, dan neem je 1 vriendje en 2 sexpartners, opgelost!
Ze vertelde net dat een hoop vriendjes zich aangevallen voelen in hun mannelijkheid omdat ze zo vaak zin heeft. Naar mijn idee zijn vriendjes die accepteren dat hun vriendin 2 extra sexrelaties heeft heeeel schaars zijn.
Ik weet niet of ik het zou kunnen hebben. In eerste instantie wil ik dan ook het recht hebben om nog een sexrelatie/ scharrels erbij te hebben. Of ik daar dan gebruik van maak moet ik zelf dan maar uitzoeken.
pi_24157020
DD zegt dat ze meerdere sexpartners geen prob vindt, ze hoeven tenslotte niet van elkaar te weten, zo schrijft ze.
Wordt alleen wel lastig, als DD idd zo eerlijk is als ze zelf zegt, hetgeen ik meteen aanneem, hoor

Maar moeite hebben met liegen (c.q. verzwijgen) en er meerdere sexpartners op na houden die omwille van de lieve vrede niet van elkaar weten, lijkt me lastig.

Ik kan me best voorstellen dat een man of een vrouw zich onder druk gezet voelt, als een partner zo nadrukkelijk zegt in feite dagelijks sex te móeten hebben.
Dan lijkt het dus niet meer over jou te gaan, om jou te gaan, maar gewoon dat er sex moet komen en jij means to an end bent.
Dat is ms niet zo, maar zo kan het wel overkomen.

Het zou mij iig afschrikken, iemand die sex als een drug nodig heeft, en dat terwijl ik een redelijke frequentie ook graag zie.
  donderdag 23 december 2004 @ 13:22:39 #211
22944 Breetai
....Relax....
pi_24157474
Die sexrelaties hoeven naar mijn idee niet teveel te weten. Degene waarmee je een relatie hebt en je alles mee hoort te delen moet toch wel weten hoe het in elkaar zit.
Voor de sexrelaties geldt naar mijn idee: "Information is shared on a need to know basis. You don't need to know."

Mij lukt het niet om te liegen. Ik merk meteen dat m'n lichaamstaal veranderd en ik het blijft door m'n kop spoken. Uiteindelijk komt de waarheid toch wel een keer bovendrijven. Daarbij moet ik teveel onthouden als ik ga liegen. "Wie heb ik wat nou verteld?"
Dan pas ik liever andere technieken toe, als weglaten, overdrijven, understatement, etc. Dat vereist naar mijn idee ook meer creativiteit en vind ik een betere oplossing. Dan hoor toch maar 1 waarheid te onthouden.
De hoofdpersoon uit 'Guards, Guards' vanTerry Pratchett weet dat op het einde van het boek ook perfect te doen. Terwijl die aan het begin zo lekker naief en goedgelovig overkomt.
  donderdag 23 december 2004 @ 13:33:44 #212
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_24157682
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:12 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ja t vervelende is dan wel dat ze dat zelf niet doorhebben en blijven zeggen dat ze van me houden en voor altijd bij me willen zijn bla, en als ik dan over seks begin krijg je van die dingen van ja maar ik ben zoo onzeker.
[..]

Aangevallen in hun mannelijkheid, ja, ik denk dat veel mannen gewoon gewend zijn dat ze bij een vrouw vaak proberen en dan af en toe seks krijgen, en dan krijgen ze het niet zo vaak als ze willen maar in ieder geval klopt hun wereldbeeld nog. Als de rollen dan ineens omdraaien, omdat ze niet afgewezen worden en vaker kunnen dan ze willen dan voelen ze zich zwak ofzo, sommigen zeiden dat ze zich een vrouw voelden door mij. Het lastige is dan ook nog dat ik daar weer totaal niet op val, dat zwakke en afhankelijke gedrag wat ze dan vaak gingen vertonen. Ook al wil ik vaak, ik blijf een groot fan van mannen die initiatief nemen. Hoeft echt niet altijd, maar de helft zou geweldig zijn. Of een kwart.

Ja ik moet zeggen dat het soms wel lijkt te wennen dat ik er een dag een stuk minder aan denk, vooral als ik afleiding heb, maar soms is het een dag echt heel erg.
Ik heb een keer een vriendinnetje gehad waar ik echt helemaal niets te klagen had over ons
seksleven... Jammer genoeg waren er verder te weinig raakvlakken en ging het op den duur
echt alleen maar om de seks en samen zijn... Wel kreeg zij direct zin als ze mij zag, en ik zin als ik
haar zag, en konden we het goed met elkaar vinden, vandaar dat deze relatie bijna een jaar
geduurt heeft... Ik werd er iig zeker niet onzeker van, en kreeg er zeker geen minder zin in seks
van... Ik wist alleen wel dat deze relatie niet voor altijd was, omdat ik een heel ander toekomstbeeld
had dan zij, en er gewoon te weinig raakvlakken waren... Dafje, waren er voor
jouw relaties naast de seks wel genoeg raakvlakken?

[ Bericht 2% gewijzigd door B-FliP op 23-12-2004 13:39:10 ]
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  donderdag 23 december 2004 @ 14:36:39 #213
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24159065
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:53 schreef Breetai het volgende:
Naar mijn idee zijn vriendjes die accepteren dat hun vriendin 2 extra sexrelaties heeft heeeel schaars zijn.
Als ik een relatie heb wil ik er niet iemand bij. Misschien een meisje een keertje, als het vriendje dat geen onprettig idee vind. Maar geen andere vent. Als ik een relatie heb ben ik volledig trouw. Het ging er alleen om of ik twee seksrelaties tegelijk zou willen en dat vind ik geen probleem, ik zie dan ook niet superveel reden om dat dan te vertellen... Het is geen echte relatie, zelfs geen diepgaande vriendschap, dus ik zie dan geen reden om dat te moeten vertellen als er niet naar gevraagd wordt.
  donderdag 23 december 2004 @ 14:43:24 #214
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24159201
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:00 schreef milagro het volgende:
Dan lijkt het dus niet meer over jou te gaan, om jou te gaan, maar gewoon dat er sex moet komen en jij means to an end bent.
Ik zou best kunnen begrijpen dat een vriendje zich zo voelt. Aan de andere kant ga ik het niet elders zoeken en doe ik al best grote concessies bij wat ik als minimum zie, en ik kan best een maand ofzo niet als het met mn partner slecht gaat of hij andere dingen aan zn hoofd heeft ofzo. Ik wil alleen niet in een relatie blijven waarvan ik weet dat het ook als het goed gaat niet genoeg is om mij vrolijk te houden. In principe is wat ik vraag dus wel normaal, alleen zit er een te grote druk op, omdat ik zo naar ga doen als het niet gebeurt. Ik ben wel heel erg op de ander gericht tijdens seks, overigens.
pi_24159470
Een relatie die goed gaat en toch niet goed genoeg is voor jou (vanwege maar 1 keer per week sex) is dusa geen relatie die goed gaat

Jij wilt gewoon veel vaker dan gemiddeld sex, liefst dagelijks begrijp ik, en als je dat niet krijgt ga je mokken en simmen.
Tja, ik weet niet of dat de norm is, dus om het nu normaal te noemen.
Dat je er vanaf kunt zien als de ander ziek is of zo, lijkt me meer dan normaal.
Maar je zou geen zin ook als geldige reden moeten zien, want niet iedereen heeft iedere dag zin, ook niet als ze niet ziek zijn of niets aan hun hoofd hebben.

En als ik met jouw "eisenpakket" in mijn hoofd een relatie in zou gaan, zou ik die relatie niet eens in willen.
Ik zou niet het idee willen hebben de ander steeds weer voor het hoofd te stoten als ik eens geen zin heb, de "schuld' te zijn van zijn sjaggerijnige buien.

Tuurlijk, veel mannen reageren enthousiast als een meisje zegt dagelijks zin te hebben, maar mijn ervaring is dat ook die mannen op den duur "NU EVEN NIET" momenten hebben.

Als je relatie helemaal leuk is, alleen jij vindt die 2 keer per week te weinig, en je hebt er daarom geen zin meer in, dan draait denk ik jouw leven iets te veel om seks, jouw relaities iets teveel daarom.

Je zult je neus denk ik nog veel stoten, en het is dus wachten op een vent die net zo vaak zin heeft als jij, iemand die ook sjaggo wordt na een paar dagen geen sex, en dat ook voor zolang de relatie duurt.
Ik denk dat er daar niet veel van zijn, althans niet veel die én die niet aflatende sexdrive hebben én aan alle andere "eisen" voldoen, zoals leuk, lief, intelligent, geduldig, grappig, attent, etc etc
  donderdag 23 december 2004 @ 14:58:24 #216
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24159512
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:33 schreef B-FliP het volgende:
Dafje, waren er voor jouw relaties naast de seks wel genoeg raakvlakken?
Het is alle keren ook op andere dingen dan seks stukgelopen, behalve de laatste keer. Ik weet niet of dat zegt dat er niet genoeg raakvlakken zijn. Ik weet het gewoon niet, maar ja ik ben 21, is niet zo gek dat ik een eventuele "ware" nog niet gevonden heb....
pi_24159557
Misschien moet je eens een advertentie plaatsen.

Aangeboden: Nymfomane, wie kan mij aan?
Bel naar Dafjedaf.

Goedbedoeld grapje
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24159590
Ik vind overigens 1 keer per dag helemaal geen onacceptabele frequentie. Verkijk ik me daar nu zo erg op?
  donderdag 23 december 2004 @ 15:14:43 #219
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_24159824
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:58 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Het is alle keren ook op andere dingen dan seks stukgelopen, behalve de laatste keer. Ik weet niet of dat zegt dat er niet genoeg raakvlakken zijn. Ik weet het gewoon niet, maar ja ik ben 21, is niet zo gek dat ik een eventuele "ware" nog niet gevonden heb....
Hey, dat zeg ik toch niet, da's rond onze leeftijd ook bijna niet mogelijk... Maar is het dan logisch om
door die ene keer te stellen dat alle mannen moeite zouden hebben met minimum 1 x per dag???
Of hadden die anderen daar ook allemaal last van?
B-FliP Youtube Channel
  donderdag 23 december 2004 @ 15:23:58 #220
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24160011
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:56 schreef milagro het volgende:
Jij wilt gewoon veel vaker dan gemiddeld sex, liefst dagelijks begrijp ik, en als je dat niet krijgt ga je mokken en simmen.
Tja, ik weet niet of dat de norm is, dus om het nu normaal te noemen.
Dat je er vanaf kunt zien als de ander ziek is of zo, lijkt me meer dan normaal.
Maar je zou geen zin ook als geldige reden moeten zien, want niet iedereen heeft iedere dag zin, ook niet als ze niet ziek zijn of niets aan hun hoofd hebben.
Ik ga niet expres vervelend doen, ik ben alleen minder vrolijk omdat ik meer pijn heb, en daar word ik chagrijnig van. Ik zie geen zin ook als een geldige reden, maar net als dat ik geen ochtendmens moet hebben, moet ik ook niet iemand hebben die vrijwel altijd "geen zin" heeft. Ik denk dat je nu een beetje te heftig reageert, mijn "eisenpakket" is niet zo afschuwelijk. Het liefst eens in de week, maar met 2-3 keer ben ik ook happy, en als het dus eens een paar weken niet gebeurt, ook goed. Ik neem ze dat niet kwalijk, ik hoop alleen dat mij dan ook niet word kwalijk genomen dat ik dan meer pijn heb en dus iets minder vriendelijk ben. Het zelfde gebeurt als mn wiet op is, ik doe het niet expres ofzo.
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:56 schreef milagro het volgende:
Als je relatie helemaal leuk is, alleen jij vindt die 2 keer per week te weinig, en je hebt er daarom geen zin meer in, dan draait denk ik jouw leven iets te veel om seks, jouw relaities iets teveel daarom.

Je zult je neus denk ik nog veel stoten, en het is dus wachten op een vent die net zo vaak zin heeft als jij, iemand die ook sjaggo wordt na een paar dagen geen sex, en dat ook voor zolang de relatie duurt.
Ik denk dat er daar niet veel van zijn, althans niet veel die én die niet aflatende sexdrive hebben én aan alle andere "eisen" voldoen, zoals leuk, lief, intelligent, geduldig, grappig, attent, etc etc
Die relatie die ik alleen daarom heb beeindigd, was dan ook erg extreem. Er zijn een hoop kwetsende dingen gezegd en diegene gaf aan helemaal geen seks te willen, nooit. Pas toen heb ik het uitgemaakt, en ik denk dat heel veel mensen dat zouden doen. Ik weet gewoon zeker dat ik niet zonder seks kan uiteindelijk, dus dan heeft die relatie geen toekomst. Andere relaties heb ik er nooit om uitgemaakt, zelfs na 3-4 maanden geen seks niet.

Echt Milagro, zo erg ben ik niet. Ik uit hier openlijk wat ik in een relatie probeer weg te lachen, ik ga niet na twee dagen met deuren smijten en hysterisch huilen bij een pieterburen reclame. Ik heb niet zomaar seks met mensen, maak het niet zomaar uit met vriendjes, mijn relaties draaien niet om seks. Ik weet alleen, net zoals dat ik niet iets met een vegetarier moet beginnen, dat ik ook niet iets moet beginnen met iemand die seks niet echt boeit. Dat zou gewoon niet werken. En ik weet dat ik een stuk gelukkiger ben als ik in between boyfriends een seksrelatie er op na houdt. Maar ook daar stel ik eisen aan en ook daar (zeker daar) hou ik mezelf in bedwang. Ik ben in dit topic openhartiger dan tegen vriendjes, dus ik begrijp dat mijn "eisen" en frustraties wat hard overkomen, maar zo erg is het allemaal echt niet.
pi_24160029
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:02 schreef Roellio het volgende:
Ik vind overigens 1 keer per dag helemaal geen onacceptabele frequentie. Verkijk ik me daar nu zo erg op?
M.i. niet zo heel bijzonder, nee.

Wat ik wel vreemd vind is dat als dafje een partner heeft die het zo vaak niet wil, ze zo gefrustreerd raakt. Dat probleem ligt dus niet bij je libido. Er zijn zoveel mensen met een sterk libido; maar als je je heel bitchy gaat gedragen als je een paar dagen niet geneukt hebt is er echt wel wat aan de hand.

Volgens mij moet je je neit zo richten op je libido, frequentie en je sekspartners, want daar ligt het probleem niet.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 23 december 2004 @ 15:26:02 #222
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24160048
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:14 schreef B-FliP het volgende:
Hey, dat zeg ik toch niet, da's rond onze leeftijd ook bijna niet mogelijk... Maar is het dan logisch om
door die ene keer te stellen dat alle mannen moeite zouden hebben met minimum 1 x per dag???
Of hadden die anderen daar ook allemaal last van?
Nou ik heb nu 3 echt lang durende relaties gehad, en voor allemaal gold dat het vanuit de ander onder de een keer per week zat, terwijl ze van te voren liepen te patsen met hoe vaak ze wel niet dit en dat.
pi_24160198
quote:
ik hoop alleen dat mij dan ook niet word kwalijk genomen dat ik dan meer pijn heb en dus iets minder vriendelijk ben. Het zelfde gebeurt als mn wiet op is, ik doe het niet expres ofzo.
Niet? Als je het zo opschrijft klinkt het als een gebundelde psychologische verslaving:
Je partners kunnen er ook niks aan doen dat je pijn hebt (niemand op de wereld trouwens), maar onbewust worden ze er wel een beetje verantwoordelijk voor gehouden.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 23 december 2004 @ 15:34:13 #224
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24160199
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:25 schreef heiden6 het volgende:
Er zijn zoveel mensen met een sterk libido; maar als je je heel bitchy gaat gedragen als je een paar dagen niet geneukt hebt is er echt wel wat aan de hand.
Heb je wel eens verschrikkelijk spierpijn gehad? Van een dag in de tuin werken of een rare sport doen waar je niet in geoefend bent? Je weet wel, dat je zegt van ik wist niet eens dat ik daar spieren had? Dat heb ik iedere dag, de hele dag, plus het gevoel van in elkaar geslagen zijn of erge blauwe plekken hebben 's morgens als ik wakker word. Een tochtje naar de supermarkt is voor mij een marathon, als ik op een slechte dag de afwas doe ben ik daarna aan beide armen een tijd verlamd, wat nog meer zeer doet. Alles wat me hier verlichting van kan geven maar niet schadelijk is doe ik zo vaak mogelijk. Ik slik geen zware pijnstillers omdat ik daar mentaal enorm suf van word, en ik weiger me zo te drogeren, me zo af te laten stompen. In plaats daarvan gebruik ik wiet, reiki, seks, meditatie, alles wat maar helpt. Ik vecht voor een normaal leven, voor een studie, voor zelfstandigheid. Ook in een relatie is het heel belangrijk voor me om zelfstandig te zijn. Ik haat het als mn vriendje me naar de wc moet helpen, mn drinken moet pakken, etc. Daarom is het handiger als ik een vriendje zoek die vaak met me wil neuken, want tijdens seks voel ik me niet gehandicapt, en als ik regelmatig seks heb kan ik veel meer, ben ik sterker, kan ik vaker zelf drinken pakken. Dat is wat er "mis" is met mij. Ik zie alleen geen manier om dat echt op te lossen behalve dan dat ik nu in ieder geval het besef heb waarom ik zo vaak seks wil. Heb jij een beter idee?
  donderdag 23 december 2004 @ 15:36:17 #225
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24160234
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:34 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Niet? Als je het zo opschrijft klinkt het als een gebundelde psychologische verslaving:
Je partners kunnen er ook niks aan doen dat je pijn hebt (niemand op de wereld trouwens), maar onbewust worden ze er wel een beetje verantwoordelijk voor gehouden.
Ik kan er niks aan doen dat ik chagrijnig word van pijn, dat word iedereen als het jaren duurt. Vriendjes weten waar ze aan beginnen met mij, ik ben heel eerlijk over mn handicap en de gevolgen er van. Ik doe mn best om zo vrolijk mogelijk te doen, maar dat lukt me niet altijd. Ik doe mn best, ze zijn vrij om weg te gaan als het niet goed genoeg is.
pi_24160405
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:34 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Heb je wel eens verschrikkelijk spierpijn gehad? Van een dag in de tuin werken of een rare sport doen waar je niet in geoefend bent? Je weet wel, dat je zegt van ik wist niet eens dat ik daar spieren had? Dat heb ik iedere dag, de hele dag, plus het gevoel van in elkaar geslagen zijn of erge blauwe plekken hebben 's morgens als ik wakker word. Een tochtje naar de supermarkt is voor mij een marathon, als ik op een slechte dag de afwas doe ben ik daarna aan beide armen een tijd verlamd, wat nog meer zeer doet. Alles wat me hier verlichting van kan geven maar niet schadelijk is doe ik zo vaak mogelijk. Ik slik geen zware pijnstillers omdat ik daar mentaal enorm suf van word, en ik weiger me zo te drogeren, me zo af te laten stompen. In plaats daarvan gebruik ik wiet, reiki, seks, meditatie, alles wat maar helpt. Ik vecht voor een normaal leven, voor een studie, voor zelfstandigheid. Ook in een relatie is het heel belangrijk voor me om zelfstandig te zijn. Ik haat het als mn vriendje me naar de wc moet helpen, mn drinken moet pakken, etc. Daarom is het handiger als ik een vriendje zoek die vaak met me wil neuken, want tijdens seks voel ik me niet gehandicapt, en als ik regelmatig seks heb kan ik veel meer, ben ik sterker, kan ik vaker zelf drinken pakken. Dat is wat er "mis" is met mij. Ik zie alleen geen manier om dat echt op te lossen behalve dan dat ik nu in ieder geval het besef heb waarom ik zo vaak seks wil. Heb jij een beter idee?
Je reageert wel erg alsof ik je aanval zeg, doe een beetje vriendelijker wil je? We proberen alleen maar te helpen. Wat ik dus maar wilde zeggen is dat het probleem volgens mij heel ergens anders ligt dan waar jij het probeert op te lossen.

En weet je trouwens wel helemaal zeker dat het met je extreem hoge libido met je spierziekte te maken heeft, of geldt het vragtekentje uit de TT nog steeds?
pi_24160418
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:36 schreef dafjedaf het volgende:
Ik kan er niks aan doen dat ik chagrijnig word van pijn, dat word iedereen als het jaren duurt.
Vreemd genoeg went een lichaam bijna overal aan, zo ook de geest. Het kan best zijn dat na jaren dezelfde pijn en remedie te hebben gehad, dat er geen andere uitweg meer is.
Ik zeg niet dat er een andere uitweg is (drogeren lijkt me inderdaad ook geen menswaardig bestaan), maar misschien zijn er toch alternatieven.
quote:
Vriendjes weten waar ze aan beginnen met mij, ik ben heel eerlijk over mn handicap en de gevolgen er van. Ik doe mn best om zo vrolijk mogelijk te doen, maar dat lukt me niet altijd. Ik doe mn best, ze zijn vrij om weg te gaan als het niet goed genoeg is.
Je moet niet vrolijk doen om vrolijk te doen. Blijf gerust jezelf
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 23 december 2004 @ 15:52:14 #228
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_24160522
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:36 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik kan er niks aan doen dat ik chagrijnig word van pijn, dat word iedereen als het jaren duurt. Vriendjes weten waar ze aan beginnen met mij, ik ben heel eerlijk over mn handicap en de gevolgen er van. Ik doe mn best om zo vrolijk mogelijk te doen, maar dat lukt me niet altijd. Ik doe mn best, ze zijn vrij om weg te gaan als het niet goed genoeg is.
Als mensen van je verwachten dat je je anders voordoet dan dat je je op dat moment voelt, is
er serieus iets mis met hun empathie... Ik denk wel dat je na deze 3 lange relaties nog niet kan
zeggen dat alle mannen stuk lopen na deze langdurige frequentie seks... Ik heb tot nu toe 4
landurige relaties gehad, waarbij er maar bij een echt langdurig voldaan werd aan mijn behoefte...
En daar ga ik niet die vriendinnen op aan kijken (die konden er ook niets aan doen dat hun libido
lager lag), en al zeker niet stellen dat de libido van de meeste vrouwen lager ligt dan die van mij...
Op ieder potje past een dekseltje denk ik...
B-FliP Youtube Channel
  donderdag 23 december 2004 @ 16:10:53 #229
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24160844
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:45 schreef heiden6 het volgende:
Je reageert wel erg alsof ik je aanval zeg, doe een beetje vriendelijker wil je? We proberen alleen maar te helpen. Wat ik dus maar wilde zeggen is dat het probleem volgens mij heel ergens anders ligt dan waar jij het probeert op te lossen.

En weet je trouwens wel helemaal zeker dat het met je extreem hoge libido met je spierziekte te maken heeft, of geldt het vragtekentje uit de TT nog steeds?
Sorry, ik was wat geirriteerd door Milagro's toon. Ik bedoel dus dat ik weet dat het probleem niet daar ligt, het achterliggende probleem is de spierpijn die ik heb.
Ik denk niet meer dat het door mn pillen komt zoals in het begin (misschien een beetje). Ik denk dat ik het gebruik om even geen pijn te hebben.
  donderdag 23 december 2004 @ 16:42:14 #230
22944 Breetai
....Relax....
pi_24161411
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:26 schreef dafjedaf het volgende:
Nou ik heb nu 3 echt lang durende relaties gehad, en voor allemaal gold dat het vanuit de ander onder de een keer per week zat, terwijl ze van te voren liepen te patsen met hoe vaak ze wel niet dit en dat.
Ik zou je toekomstige vriend eerder selecteren op wat ie kan, dan hoe die loopt te blaten. Stille wateren hebben diepe gronden. Acties vertellen meer en duidelijker dan woorden.

Net zoals je vroeger alle patsers er uit moest filteren die voor een ONS gingen, als je behoefte had voor een relatie. Zal je nou nog steeds ff moeten kijken naar conditie en uithoudingsvermogen. Gewoon stug doormodderen. UIteindelijk vind je wel iemand die na de selectieronde ook wat langer mag blijven.

Anders geef je 'm wat ook nog wat te lezen:
The Tao of Health Sex and Longevity en schop je 'm aikido. Ik sprak zonet 1 van m'n medeaikidoka's in de stad. Die mocht van z'n vriendin niet meer stoppen met aikido.
  donderdag 23 december 2004 @ 16:49:38 #231
22944 Breetai
....Relax....
pi_24161564
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:10 schreef dafjedaf het volgende:
Sorry, ik was wat geirriteerd door Milagro's toon. Ik bedoel dus dat ik weet dat het probleem niet daar ligt, het achterliggende probleem is de spierpijn die ik heb.
Daar had ik gisteren ook nogal last van. Het duurde ff voordat ik Milagro's reactie kon scheiden van die jouwe en allebei een iets correctere reactie kon geven dan wat ik in eerste instantie wilde doen.
  donderdag 23 december 2004 @ 17:02:38 #232
22944 Breetai
....Relax....
pi_24161829
quote:
weet wel, dat je zegt van ik wist niet eens dat ik daar spieren had? Dat heb ik iedere dag, de hele dag, plus het gevoel van in elkaar geslagen zijn of erge blauwe plekken hebben 's morgens als ik wakker word. Een tochtje naar de supermarkt is voor mij een marathon, als ik op een slechte dag de afwas doe ben ik daarna aan beide armen een tijd verlamd, wat nog meer zeer doet. Alles wat me hier verlichting van
Damn, ik wist niet dat je het zo zwaar had. Met dit soort problemen mag je best wel wat hulp accepteren. Al zou je het liever zelf willen doen. De sociale voorzieningen worden er niet beter op en uiteindelijk zal je dan toch weer bij mensen die je willen helpen uitkomen.
quote:
kan geven maar niet schadelijk is doe ik zo vaak mogelijk. Ik slik geen zware pijnstillers omdat ik daar mentaal enorm suf van word, en ik weiger me zo te drogeren, me zo af te laten stompen. In plaats
Heel verstandig.
quote:
daarvan gebruik ik wiet, reiki, seks, meditatie, alles wat maar helpt. Ik vecht voor een normaal leven, voor een studie, voor zelfstandigheid. Ook in een relatie is het heel belangrijk voor me om zelfstandig te zijn.
Officieel heb ik geen ADHD en volgens echte kenners ook niet. toch heb ik een hoop van de symptomen ervan. Mochten ze ooit eens Ritalin gaan voorschrijven dan weiger ik zoiets te slikken.
Ik moet een oplossing kunnen vinden tussen met m'n lichaam via sporten, voeding, wandelen, Fok!, meditatie en meer van dat soort dingen. Ik weiger mezelf te droveren met chemische middelen. Ik heb namelijk ook een hoop profijt van sommige symptomen.
Het boek wat ik hierboven noemde heeft me daar ook heel erg mee geholpen.

Ik heb de gehele dag al last van een "kleine" cafeine overdosis. Damn de koffie thuis smaakt een stuk beter en komt een stuk harder aan.
  donderdag 23 december 2004 @ 17:06:28 #233
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24161895
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:42 schreef Breetai het volgende:
Ik zou je toekomstige vriend eerder selecteren op wat ie kan, dan hoe die loopt te blaten.
Juist. Voortaan eerst neuken en dan pas verliefd worden en er dan ook nog voor zorgen dat vanuit liefdeloze geweldige seks een relatie kan ontstaan.

Zie je het probleem of zal ik mn caps lock aanzwengelen
  donderdag 23 december 2004 @ 17:08:26 #234
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24161925
quote:

[..]

misschien kun je je probleem bij een arts/specialist voorleggen. wellicht dat je tijdens het neuken stoffen aanmaakt die je spieren kalmeren oid. zal wel handig zijn als je niet de hele dag hoeft te neuken om geen/ minder last te hebben, lijkt me.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 23 december 2004 @ 17:16:43 #235
22944 Breetai
....Relax....
pi_24162074
quote:
Op donderdag 23 december 2004 17:06 schreef dafjedaf het volgende:
Juist. Voortaan eerst neuken en dan pas verliefd worden en er dan ook nog voor zorgen dat vanuit liefdeloze geweldige seks een relatie kan ontstaan.

Zie je het probleem of zal ik mn caps lock aanzwengelen
Van mij mag je. Je noemt namelijk nu mijn strategie en instelling op. Ik laat mezelf niet meer toe om verliefd te worden voordat ik sex heb gehad. Dat heeft me al teveel pijn opgeleverd.

Ik snap dat je als vrouw het een stuk moelijker hebt, omdat het normaal net andersom gaat. Zoals gewoonlij gaat het weer om het totaalplaatje en moet het fysiek en emnotioneel gewoon goed zitten. Dat vereist idd een hoop inzet, ervaring en wilskracht. Je zal idd. nog wel een paar keer op je bek gaan maar dat ben ik ook van plan. Dan is het af en toe wel fijn dat je hier weer ff alles van je af kan tikken en nog maar eens een poging kan

Het kan trouwens wel. De zus van een vriendin van mij trouwde vorige maand met de 'one-night-stand' die ze een paar geleden opppikte.
  donderdag 23 december 2004 @ 17:17:49 #236
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24162094
quote:
Op donderdag 23 december 2004 17:08 schreef zoalshetis het volgende:
misschien kun je je probleem bij een arts/specialist voorleggen. wellicht dat je tijdens het neuken stoffen aanmaakt die je spieren kalmeren oid. zal wel handig zijn als je niet de hele dag hoeft te neuken om geen/ minder last te hebben, lijkt me.
Endorfinen zouden morfine worden - erg verslavend en enorm versuffend (tenminste de keren dat ik het had was ik echt een wrak, snapte ik niet meer wat een vork was).
De andere stofjes zouden antidepressiva worden - en ook daar word ik afgevlakt van. Het interesseert me dan allemaal niet meer zo, ik "vergeet" medicijnen in te nemen, hang maar wat op de bank.... Zelfs geen zin in seks meer dan!
Er bestaan een hoop goeie dingen in pilvorm, maar ik heb nog niks gevonden wat helpt waarbij ik niet minder goed word in studeren en emotioneel zijn enzo. Hoeveel pijn ik nu ook heb, ik ben tenminste wel mezelf ipv chemisch vrolijk. Ik heb die dingen wel aangeboden gekregen van artsen maar ik wil ze niet meer, ik vind het het niet waard. Het enige wat ze me dan nog geven is de maximale dosis aspirine (of paracetamol, dat weet ik ff niet meer) per dag, iedere dag. Ik weet niet of dat schadelijk is maar het helpt ook niet echt tegen de pijn, dus dat doe ik ook niet meer. Ik slik al 35 pillen per dag en die 6 hoef ik er niet bij als ze niet werken
  donderdag 23 december 2004 @ 17:38:46 #237
22944 Breetai
....Relax....
pi_24162504
Ik ga naar de kerstborrel van m'n werk. Tot laters.
  donderdag 23 december 2004 @ 17:44:14 #238
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24162610
quote:
Op donderdag 23 december 2004 17:17 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Endorfinen zouden morfine worden - erg verslavend en enorm versuffend (tenminste de keren dat ik het had was ik echt een wrak, snapte ik niet meer wat een vork was).
De andere stofjes zouden antidepressiva worden - en ook daar word ik afgevlakt van. Het interesseert me dan allemaal niet meer zo, ik "vergeet" medicijnen in te nemen, hang maar wat op de bank.... Zelfs geen zin in seks meer dan!
Er bestaan een hoop goeie dingen in pilvorm, maar ik heb nog niks gevonden wat helpt waarbij ik niet minder goed word in studeren en emotioneel zijn enzo. Hoeveel pijn ik nu ook heb, ik ben tenminste wel mezelf ipv chemisch vrolijk. Ik heb die dingen wel aangeboden gekregen van artsen maar ik wil ze niet meer, ik vind het het niet waard. Het enige wat ze me dan nog geven is de maximale dosis aspirine (of paracetamol, dat weet ik ff niet meer) per dag, iedere dag. Ik weet niet of dat schadelijk is maar het helpt ook niet echt tegen de pijn, dus dat doe ik ook niet meer. Ik slik al 35 pillen per dag en die 6 hoef ik er niet bij als ze niet werken
ik zat meer aan een medischexperiment te denken. niet te gevaarlijk natuurlijk, maar dat jejezelf opgeeft.
  donderdag 23 december 2004 @ 17:55:09 #239
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_24162788
quote:
Op donderdag 23 december 2004 17:17 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Asperine is erg slecht voor je maag, en werkt op den duur niet meer goed...
Maar 35 pillen per dag, whow, is niet niks... Wel goed dat je al die andere zooi niet aanneemt,
daar heb ik veel mensen echt daas en verward op zien worden, en dan moet je er nog van
afkicken ook... Je reinste harddrugs is het...

iig, heb m'n MSN adres ff tijdelijk toegevoegd aan m'n profiel... als je een keertje samen een spliff
will roken voeg me maar toe, en spreken we elkaar zo wel... Veel succes met je mission...
B-FliP Youtube Channel
pi_24162946
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:02 schreef Roellio het volgende:
nee, maarje kan ook niet verwachten dat die frequentie jarenlang , dag in dag uit zo blijft.
er zijn mensen die het volhouden, dagelijks zin hebben, iedere dag weer en dat dus na 10 jaa rnog steeds met die ene, maar die zijn echt in de minderheid.

waar het mij om gaat is dat iemand die niet elke dag zin heeft, toch niet op sjaggo gedrag zou hoeven rekenen.

ik vraag me af of je die pijn en sex wel moet linken.
ik heb ook iedere dag pijn, vanwege reuma, en ik kan ook niet meer aan de kroonluchters hangen en als een ervaren rodeo rider te keer gaan, omdat het lijf het niet meer toelaat.
sex maakt de pijn niet lichter, achteraf zeker niet, alleen als je sex hebt, dan "vergeet' je de pijn of je lichaam vergeet het... maar dat betekent niet dat ik daarom persé iedere dag sex moet hebben, omdat ik shag word vd dagelijkse pijn.

ms had de TS sowieso die drive al , ook zonder de aandoening.
ik denk dat je de afleiding ook op andere gebied zou kunnen zoeken, behalve alleen maar in de sex.
door je zo vast te klampen aan sex als medicijn, wordt de tijd dat het medicijn helpt, steeds korter, denk ik.
en ik kan me voorstellen dat iemand op den duur op die manier sex hebben kan gaan tegenstaan.
  donderdag 23 december 2004 @ 18:11:39 #241
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24163032
quote:
Op donderdag 23 december 2004 18:05 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, maarje kan ook niet verwachten dat die frequentie jarenlang , dag in dag uit zo blijft.
er zijn mensen die het volhouden, dagelijks zin hebben, iedere dag weer en dat dus na 10 jaa rnog steeds met die ene, maar die zijn echt in de minderheid.

waar het mij om gaat is dat iemand die niet elke dag zin heeft, toch niet op sjaggo gedrag zou hoeven rekenen.

ik heb ook iedere dag pijn, vanwege reuma, en ik kan ook niet meer aan de kroonluchters hangen en als een ervaren rodeo rider te keer gaan, omdat het lijf het niet meer toelaat.
sex maakt de pijn niet lichter, achteraf zeker niet, alleen als je sex hebt, dan "vergeet' je de pijn of je lichaam vergeet het... maar dat betekent niet dat ik daarom persé iedere dag sex moet hebben, omdat ik shag word vd dagelijkse pijn.

ik denk dat je de afleiding ook op andere gebied zou kunnen zoeken, behalve alleen maar in de sex.
door je zo vast te klampen aan sex als medicijn, wordt de tijd dat het medicijn helpt, steeds korter, denk ik.
en ik kan me voorstellen dat iemand op den duur op die manier sex hebben kan gaan tegenstaan.
you bet your sweet little ass.
pi_24163178
Dafjedaf, heb je weleens aan nei therapie gedacht???????
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24163274
Ritalin, en vergelijkbare middelen zijn echt troep. Zulk spul moet je niet nemen als het niet absoluut noodzakelijk is, en anders moet je er nog goed over nadenken. Een aantal van dat soort middelen heb ik jarenlang geslikt en ik werd er erg moedeloos van (zo suf als een konijn, terwijl ik normaal gesproken vrij druk ben), en woog op den duur 118 kilo. (Twee jaar geleden ben ik ermee gestopt; ik voel me nu beter dan ooit en weeg 80.)

Wat hier gesteld wordt over een verslavende werking; misschien zit daar wel wat in. Iemand die hero"ine spuit heeft steeds meer spul nodig voor hetzelfde effect; misschien geldt dat hier voor endorfinen?

En misschien is het wel gewoon zo dat je inderdaad je gedachten ervan afhoudt, en verder niets. Ik begrijp dat het qua pijn niet vergelijkbaar is, maar heb je nooit gehad dat je je ineens afvroeg waar die hoofdpijn toch is gebleven?
pi_24173367
quote:
Op donderdag 23 december 2004 18:20 schreef erodome het volgende:
Mét 'erodome pinda IQ spelfouten inbegrepen'.

m.a.w.: Zeik niet zo, want ik snap écht niet wat een doodnormale gozer tegen minimaal 1 à 2 keer sex per dag heeft....
  vrijdag 24 december 2004 @ 08:16:05 #245
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_24174132
hee dafjedaf, ik weet dat ik je wel eens hen lopen fokken hier op een forum en heb je ook genoemd als favo fokster met wie ik wel eens naar bed zou willen, maar ben nu gewoon even serieus en meen het gewoon goed.Ik weet wat het is om iedere dag pijn te hebben in ieder stukje van je lichaam, en wat je er allemaal aan doet om die pijn even kwijt te zijn,inclusief blowen hete baden etc.
Heb niet zo'n zin om hier verder over mij te hebben, ook al is dit een anoniem forum, maar heb zelf ook een tijdje het idee gehad dat sex hielp tegen pijn, maar denk nu dat het toch wat anders in elkaar zit ondertussen. Probeer maar eens heel eerlijk naar jezelf te kijken of het nu echt wel de sex op zich is wat je een pijnstillend effect geeft. In ieder geval, hou je haaks en blijf lachen!!
*knuffel*
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_24175654
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 02:57 schreef Roellio het volgende:

[..]

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=nei+therapie&lr=
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  vrijdag 24 december 2004 @ 11:24:44 #247
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24176679
quote:
(...)
Zoals ik al meerdere keren zeg, met 3x per week ben ik ook niet chagrijnig en het is gemiddeld, het moet niet iedere week per se. Sjaggo gedrag heeft iedereen wel eens en het is niet heel erg ofzo. Ik snap niet helemaal waarom je mijn verhaal steeds in de richting van manipulatie praat.
quote:
(...) maar dat betekent niet dat ik daarom persé iedere dag sex moet hebben, omdat ik shag word vd dagelijkse pijn.

Het is niet de afleiding die ik prettig vind, ik vind het prettig dat ik dan echt geen pijn heb, door de stofjes. De tijd dat het helpt wordt niet korter.
quote:
Op donderdag 23 december 2004 18:20 schreef erodome het volgende:
Ik wil geen therapie.
  vrijdag 24 december 2004 @ 11:53:21 #248
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_24177247
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:05 schreef dafjedaf het volgende:
Vaak heb ik het idee dat mn libido onnatuurlijk hoog is, heeft problemen gegeven in alle relaties die ik heb gehad. Nu was ik een beetje aan rondsurfen, kom ik dit tegen:

Carnitine of testosteron voor seks?
120 mannen van rond de pensioengerechtigde leeftijd deden mee aan een onderzoek naar de effecten van testosteron en carnitine op het seksueel functioneren en op vermoeidheids- en depressiviteitsklachten. Een derde van de proefpersonen kreeg 160mg testosteronundecanoate per dag, een ander derde deel kreeg 2 gram propionyl-l-carnitine en 2 gram acetyl-l-carnitine (samen circa 3 gram l-carnitine) per dag en de derde groep kreeg placebotabletten.
Na drie en na zes maanden werden allerlei metingen en psychologische tests uitgevoerd waaruit bleek dat de testosteron en de l-carnitine het seksueel functioneren verbeterden en depressie- en vermoeidheidsklachten verminderden. De carnitinegroep scoorde iets beter dan de testosterongroep. De individuele verschillen binnen de groepen waren overigens groot. De testosteron had als nadeel dat het prostaatvergroting veroorzaakte. Het PSA gehalte bleef in alle groepen stabiel. Geen veranderingen traden op in de placebogroep. (Urology, 2004; zie ook Ergogenics.org)

Let vooral op de "circa 3 gram l-carnitine". Vanwege een spierziekte slik ik 11 gram l-carnitine per dag.

Zou zoiets bij vrouwen nou ook zo werken? Zou het door mn medicijnen komen? Ik kan ze niet minderen om het te testen (want dan krijg ik vet veel pijn en verlammingen en dan wil je sowieso al geen seks), maar zou ik nou zo vaak zin hebben door die pillen? Er staat geen enkele bijwerking in de bijsluiter, maar ja, door veel mensen zal het ook gezien worden als iets positiefs.
1) Als mannen er goed op reageren, dan zal dit voor vrouwen ook gelden, en vaak nog wat heftiger aangezien zij vaak gevoeliger zijn voor deze stoffen dan mannen (komt normaal dacht ik bij de mannen meer voor in het lichaam dan bij vrouwen, net als test. zelf).

Offtopic:
2) Prostaatvergroting bij 7x 160mg test. per week (ipv de normale 7x 9mg test. per week) voor zo'n lange tijd is ronduit slordig zo niet schandalig dat er geen DHT blokkers zijn gebruikt om hun prostaat te beschermen.

3) Bron: Ergogenics.org

Meneer is met z'n aannames en onvolledige onderzoeken (gekopieerd of niet) al meerdere keren keihard door de mand gevallen en onderuit gehaald door echte experts op het gebied van biochemie, dus als ik jou was zou ik toch ook even de pubmed doorzoeken naar soortgelijke info. Weet je tenminste of hetgeen je nu denkt te weten wel de waarheid is.

www.pubmed.org
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_24177627
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 02:57 schreef Roellio het volgende:

[..]

m.a.w.: Zeik niet zo, want ik snap écht niet wat een doodnormale gozer tegen minimaal 1 à 2 keer sex per dag heeft....
Doe niet zo flauw man, lekker hoor hakken op woordblindheid, voel je je nu stoer?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24177660
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 11:24 schreef dafjedaf het volgende:

Ik wil geen therapie.
Nei therapie is geen gewone therapie hoor, lees je er maar eens in, het is zeer succesvol...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')