Volgende week ga ik weer aan m'n badkamer klussen, maar voor de rest zit 't wel goedquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:01 schreef dafjedaf het volgende:
*vioolstrijkje inzet*
K, waar vind ik een beetje relaxte gast die niks tegen blowen heeft, in bezit van warme douche & zacht bed, die me een paar keer per tijdseenheid wil bevredigen voor een goed doel.
Hmmm...
Sorry, klinkt als een hoog testosteron gehalte maar het komt helaas erg weinig voor dat ik minderquote:Op donderdag 16 december 2004 15:12 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Dankjewel.
Hoe doen jullie dat dan als zij er veel last van heeft en jij bent moe of hebt geen zin?
Een hotel met snackbar en groentewinkel. Lijkt me bijzonder entertaining.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zie een nieuwe meeting... in een hotel...
Kun je dan niet gewoon een lening afsluiten van 25 euro? Lijkt me aardig lonend.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:32 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Je mag alleen in het ziekenfonds als je meer dan een x aantal uur werkt of als je uikeringsgerechtigd bent.
Een studentenverzekering is een particuliere die in kosten laag wordt gehouden door de overheid. Je mag er alleen in als je stufigerechtigd bent. Ik wil aan e open universiteit studeren en daar krijg je geen stufi voor. Grappig genoeg, als de overheid of de IBG oid mij 1 euro per maand geeft, mag ik al in het ziekenfonds.
Kom maar bij tante erodome logerenquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:01 schreef dafjedaf het volgende:
*vioolstrijkje inzet*
K, waar vind ik een beetje relaxte gast die niks tegen blowen heeft, in bezit van warme douche & zacht bed, die me een paar keer per tijdseenheid wil bevredigen voor een goed doel.
Hmmm...
*wink-wink* Wie riep mij?quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:01 schreef dafjedaf het volgende:
*vioolstrijkje inzet*
Hmmm...
quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:18 schreef JooB het volgende:
Niet om impertinent te zijn, maar het lijkt me verrekte lastig neuken met een spierziekte. Hoe lang hou je het fysiek vol? (in uren, minuten, wij zijn helemaal niet nieuwsgierig!)
In m'n armen zou niet lukken maar met de brandweergreep wel.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:02 schreef dafjedaf het volgende:
En die geen moeite heeft met 73 kilo dood gewicht optillen en op een bed leggen zonder dat je met je hoofd tegen de deurpost gebutst wordt.
ik heb het denk ik verkeerd begrepen als ik vraag of je geen 25 euro per maand hebt om je beter te voelen? right?quote:Op zondag 19 december 2004 11:30 schreef dafjedaf het volgende:
Thnx voor de reacties
Een lening van 25 euro per maand kan ik natuurlijk alleen afsluiten als ik bij een normale uni sta ingeschreven en het inschrijven is duurder dan dat (net zo duur als de verzekering).
[..]
Ik hou het tamelijk goed vol, ik moet er wel rekening mee houden en kan bijv. niet lang bovenop of lang staand etc. Zolang het voor mij niet een al te belastend standje is hou ik het gewoon vol. Ik moet natuurlijk niet net een slechte dag hebben.
ik snap het echt niet, sorry.quote:Op dinsdag 21 december 2004 01:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die heeft ze wel, alleen die kan ze alleen maar bij 't IBG doneren, ze krijgt er niks voor terug...
oh ok. anders ben ik bereid om een renteloze, dan wel kwijtgescholden lening af te sluiten met haar. zonder enige verplichting, geen omgang of een kennismaking.quote:Op dinsdag 21 december 2004 01:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die 25 euro ging over een eventuele lening van 't IBG, zodat ze daarna een cheape verzekering kon afsluiten. Maar lenen bij 't IBG kan niet, want ze studeert aan een Open Universiteit, waarvoor het IBG geen stufi uitkeert. Lenen bij 't IBG kan dan ook niet. Daardoor, en doordat ze niet werkt, kan ze geen ziekenfondsverzekering afsluiten moet ze dus een hele dure particuliere verzekering afsluiten.
Eigenlijk was die 25 euro gewoon een loos bedrag en ligt het probleem heel ergens anders
Daar gaat het niet om, ik moet stufigerechtigd zijn om een studentenverzekering te krijgen, krijg ik die niet dan moet ik de duurste nemen. Van wie ik ook geld leen, alleen de IBG telt. Tenzij je me aan wil nemenquote:Op dinsdag 21 december 2004 01:48 schreef zoalshetis het volgende:
oh ok. anders ben ik bereid om een renteloze, dan wel kwijtgescholden lening af te sluiten met haar. zonder enige verplichting, geen omgang of een kennismaking.
Volgens mij is het niet dwangmatisch als ik het ook kan laten als ik dat wil (nu bijv. al een maand, omdat ik dat beter voor mezelf vind). En als ik een nymfomane was zou ik er nooit genoeg van krijgen, geen bevrediging vinden, en die vind ik juist wel (voor een paar dagen).quote:Op dinsdag 21 december 2004 07:27 schreef M_Schtoppel het volgende:
Beste Dafje, ik hoop echt dat het in de toekomst weer beter met je gaat.
Ik heb het topic ook goed doorgelezen en, ik wil niet lullig zijn, maar het lijkt er bijna op alsof je OF inderdaad dwangmatig verslaafd bent geraakt aan het neuken (met begrijpelijke redenen), OF dat je misschien zelfs wel tegen nymfomanie aan hangt. Dat laatste lijkt me trouwens minder, maar goed.
En die klotehuisarts van je, was dat toevallig De Labije?
Lief aangeboden maar ik hoop dat je snapt dat ik niet zo maar met een vreemde ga neuken.quote:Op maandag 20 december 2004 23:45 schreef Breetai het volgende:
De komende kerstvakantie moet ik toch niet veel te doen. Ik kan tijd maken.
Ik neuk ook niet zomaar een vreemde. Als het niet klikt dan wordt het idd gewoon niks. Niks moet, alles mag.quote:Op woensdag 22 december 2004 00:53 schreef dafjedaf het volgende:
Lief aangeboden maar ik hoop dat je snapt dat ik niet zo maar met een vreemde ga neuken.
Hahaha, gast, ik lijd liever pijn dan op zo'n trieste manier aan seks te komen. Nothing personal.quote:Op woensdag 22 december 2004 01:14 schreef Breetai het volgende:
Je kan het naar mijn idee slechter treffen. Vraag evt. aan Erodome. Die heeft een redelijke indruk van mij kunnen krijgen op de 5 jaar Fok! meeting.
bravo!quote:Op woensdag 22 december 2004 01:36 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Hahaha, gast, ik lijd liever pijn dan op zo'n trieste manier aan seks te komen. Nothing personal.
De mogelijkheid om aan sex te komen had ik al afgeschreven na jouw eerste reactie. Daar was het me eigenlijk ook niet om te doen. Om daarna meteen voor vreemde te worden afgeschreven trof mij harder.quote:Op woensdag 22 december 2004 01:36 schreef dafjedaf het volgende:
dan op zo'n trieste manier aan seks te komen. Nothing personal.
Nou, ik in ieder geval niet. Dat wanhopig valt wel mee, eerder een beetje ongeduldig en onervaren. Voor de rest wel relaxed en genietend van het leven.quote:Op woensdag 22 december 2004 01:38 schreef milagro het volgende:
volgens mij is er iemand vele malen wanhopiger dan jij ooit zal zijn
misschien bedoelde ie 'playen'quote:
Hangt van m'n bui en omgeving af. 12 jaar scouting heeft er gelukkig voor gezorgd dat ik ook gewoon heel sociaal kan doen. Met vrouwen in de buurt heb ik meestal geen nerd-stemming.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:42 schreef Lithion het volgende:
Ze zei: "geen nerds"
Dank je voor eindelijk een normale reactie. AF en toe blijft dat moeilijk hiero.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:04 schreef erodome het volgende:
Nou zeg, niet zo lelijk doen tegen breetai, ik weet zeker dat hij het zeer zeker niet raar bedoeld, ik vind hem igg een ontzettende lieverd...
tuurlijk.quote:Zullen we nu dan maar weer gewoon ontopic gaan mensen?
Als iemand me wil aannemen voor niet-seksuele en niet belastende activiteiten die ik thuis kan doen, graag! Zolang ik maar in het ziekenfonds kan vind ik het prima. Ik blijf alleen wel die aanvraag indienen, want ik wil niet afhankelijk zijn van iemand met zo'n constructie. Zul je zien dat diegene afhaakt als ik net een jaar voor mn diploma zit....quote:Op woensdag 22 december 2004 21:00 schreef mig29 het volgende:
Kun je niet (via vrienden/ kennisen/ familie) aan een baantje komen voor een paar uur per week. Desnoods volledig nutteloos. Als je maar een uur per week werkt, dan kun je zo in het ziekenfonds. (had ik trouwens al eerder gezegd, maar daar is blijkbaar overheen gelezen). Misschien zijn er zelfs wel fokkers die je hiermee willen helpen. Tis jammer voor je dat je nog studeert, maar bij mij had je gegarandeerd 1 uur per week enveloppen dicht kunnen likken voor een hongerloontje; maar dan had je wel in het ziekenfonds gekunt. Reken dan ook maar niet op een kerstpakket
We zijn twee anonieme gebruikers van een internetforum. Ik weet niet hoe je heet, jij weet niet zeker van welk geslacht ik ben. "Vreemde" is een understatement voor de mate waarin we elkaar kennen.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:18 schreef Breetai het volgende:
Om daarna meteen voor vreemde te worden afgeschreven trof mij harder.
quote:Op donderdag 23 december 2004 01:12 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Als iemand me wil aannemen voor niet-seksuele en niet belastende activiteiten die ik thuis kan doen,
Nou ja, het moet opzich best kunnen, want ik heb bij m'n werk ook een 1urencontract kunnen lospeuteren terwijl dat eigenlijk onmogelijk was, en ik beschik ook weer niet over zo'n overschot van charisma.quote:graag! Zolang ik maar in het ziekenfonds kan vind ik het prima. Ik blijf alleen wel die aanvraag indienen, want ik wil niet afhankelijk zijn van iemand met zo'n constructie. Zul je zien dat diegene afhaakt als ik net een jaar voor mn diploma zit....
Sorry hoor, maar dat lijkt me meer gebrek aan creativiteit bij de man... Overigens heeft zequote:Op donderdag 23 december 2004 06:48 schreef Conk het volgende:
Persoonlijk moet ik me toch bij een aantal mannelijke users voegen die eerder jou probleem als een positief iets zouden bestempelen. Maarja misschien dat dit subforum juist weer die kleine selectie mannen aantrekt die er zo over denken.
Je geeft zelf aan dat de meeste mannen het niet lang met je volhouden. Maar zou dat misschien ook niet te maken hebben met je lichamelijke beperkingen vraag ik me dan af? En dat wellicht voor hun dan de seks ‘saai’ wordt. Ik weet natuurlijk niet hoe groot je beperkingen zijn, maar kan me er wel wat bij voorstellen dat als bepaalde posities niet, of moeilijk, mogelijk zijn het voor de man kan gaan vervelen (omdat het dan vaak helemaal van hun afhangt). En door je libido dat misschien sneller een probleem vormt, aangezien door de vele malen dat je wilt ze ook sneller een beeld gaan vormen hoe het in de toekomst zal zijn. En geven je exen dan nooit een rede waarom ze het maar zo kort volhouden?
Makkelijk zat. Wordt één van die irritante studentjes die me 's avonds bellen of ik echt niet lid wil worden van de Volkskrant.quote:Op donderdag 23 december 2004 01:12 schreef dafjedaf het volgende:
Als iemand me wil aannemen voor niet-seksuele en niet belastende activiteiten die ik thuis kan doen, graag!
Mn beperkingen zijn niet dusdanig dat het daardoor saai wordt in bed. Het enige waar ik moeite mee heb zijn standjes met je benen in je nek, of lang (langer dan een kwartier) staand of zelf bovenop. Ik ga hier niet zitten opsommen hoe verschrikkelijk vrij en leuk ik ben in bed maar hou het er maar op dat dat niet het punt is.quote:Op donderdag 23 december 2004 06:48 schreef Conk het volgende:
Je geeft zelf aan dat de meeste mannen het niet lang met je volhouden. Maar zou dat misschien ook niet te maken hebben met je lichamelijke beperkingen vraag ik me dan af? En dat wellicht voor hun dan de seks ‘saai’ wordt. Ik weet natuurlijk niet hoe groot je beperkingen zijn, maar kan me er wel wat bij voorstellen dat als bepaalde posities niet, of moeilijk, mogelijk zijn het voor de man kan gaan vervelen (omdat het dan vaak helemaal van hun afhangt). En door je libido dat misschien sneller een probleem vormt, aangezien door de vele malen dat je wilt ze ook sneller een beeld gaan vormen hoe het in de toekomst zal zijn. En geven je exen dan nooit een rede waarom ze het maar zo kort volhouden?
Volgens mij is dat allemaal vanuit callcenters, niet vanuit huis. Ik heb wel een tijdje bij zoiets gewerkt (maar dan erger, "vrijblijvende financiele analyses"), maar er naar toe fietsen en de formulieren invullen was best zwaar. Ik ben er wel blijven werken met af en toe een zieke dag, maar uiteindelijk gingen ze failliet. Toen heb ik nog een tijd bij een helpdesk gewerkt maar die gingen achterlijke uren vragen (diensten van 4 uur inplannen en dan wel eisen dat je 20 uur per week werkt ook al heb je een contract voor 12) en ik kon het reizen er naartoe niet meer opbrengen, dus toen ben ik gestopt met werken. Vanuit huis zou ik dat werk wel kunnen doen, maar ik denk dat het in combinatie met studeren weer te veel zou worden.quote:Op donderdag 23 december 2004 10:43 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Makkelijk zat. Wordt één van die irritante studentjes die me 's avonds bellen of ik echt niet lid wil worden van de Volkskrant.![]()
Nee dat zeg ik helemaal nietquote:Op donderdag 23 december 2004 11:44 schreef milagro het volgende:
Dus een vent moet je altijd tegemoet komen anders is het een egoist?
rustig maar, hoor.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:52 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik helemaal niet![]()
Ik zeg alleen, als hij een relatie met mij heeft en wel een leuk seksleven wil samen, maar op een gegeven moment al drie maanden geen vinger naar me uitsteekt en zelfs een blowjob afwijst, puur en alleen omdat ie zich aangevallen voelt in zn mannelijkheid (verder geen problemen oid) doordat ik vaker zin heb, dan passen we gewoon niet zo goed bij elkaar. Ik heb een vent nodig die wat sterker in zn schoenen staat en wat zekerder is over zn eigen mannelijkheid en die zich gewoon af en toe laat afzuigen. It's not that fucking complicated.
Ja t vervelende is dan wel dat ze dat zelf niet doorhebben en blijven zeggen dat ze van me houden en voor altijd bij me willen zijn bla, en als ik dan over seks begin krijg je van die dingen van ja maar ik ben zoo onzeker.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:00 schreef milagro het volgende:
een vent die je drie maanden niet aanraakt, is gewoon niet meer in je geinteresseerd.
Aangevallen in hun mannelijkheid, ja, ik denk dat veel mannen gewoon gewend zijn dat ze bij een vrouw vaak proberen en dan af en toe seks krijgen, en dan krijgen ze het niet zo vaak als ze willen maar in ieder geval klopt hun wereldbeeld nog. Als de rollen dan ineens omdraaien, omdat ze niet afgewezen worden en vaker kunnen dan ze willen dan voelen ze zich zwak ofzo, sommigen zeiden dat ze zich een vrouw voelden door mij. Het lastige is dan ook nog dat ik daar weer totaal niet op val, dat zwakke en afhankelijke gedrag wat ze dan vaak gingen vertonen. Ook al wil ik vaak, ik blijf een groot fan van mannen die initiatief nemen. Hoeft echt niet altijd, maar de helft zou geweldig zijn. Of een kwart.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:04 schreef Frezer het volgende:
Dat i zich daar door aangevallen voelt in zijn mannelijkheid snap ik niet zo? Is dat alleen om dat jij vaker zin had? Ik denk ook niet dat ik week in week uit bij wijze van spreke elke dag alle standjes van de regenboog kunnen neuken, maar ik zie het verband met mannelijkheid niet zo.
Ik las dat je al een tijd geen seks meer had gehad, heb je nu niet het idee dat je daar een beetje aan went? Dus dat het minder "nodig" is, in vergelijking met toen je wel regelmatig seks had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |