Die is zo flauw dat ie leuk is.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:29 schreef dafjedaf het volgende:
Ik zat te denken aan een neger genaam Meneme.
Dat ik kan roepen, kom Meneme!!
Je mag alleen in het ziekenfonds als je meer dan een x aantal uur werkt of als je uikeringsgerechtigd bent.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:25 schreef mig29 het volgende:
@laatste reactie: een ziekefondsverzekering (een andere dan waar je nu weg moet) is toch verplicht om je op te nemen? Zeker als je een studentenverzekering neemt.
Dat soort dingen (en elke dag zin) heeft elke man toch?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:19 schreef dafjedaf het volgende:
Het word echt vervelend als hij "gewoon gezellig ergens een hapje wil gaan eten", en dat je dan de hele avond je ogen niet van die komkommer/frikandel/deurklink af kunt houden, want het is al weer 4 dagen geleden.
Oh goody, ik ben een biseksuele man in een vrouwenlichaamquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:33 schreef speknek het volgende:
Dat soort dingen (en elke dag zin) heeft elke man toch?
(dit bedoel ik niet macho, in jouw belevingswereld is het vast erger)
Nou ik weet dat jijj elke deurklink zo benadert ga ik toch opeens heel anders naar je kijken, spekman.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat soort dingen (en elke dag zin) heeft elke man toch?
Speknek en een komkommer, sitting in a treequote:Op vrijdag 17 december 2004 01:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ik weet dat jijj elke deurklink zo benadert ga ik toch opeens heel anders naar je kijken, spekman.
Ja ik stap over, het gaat niet meer aan een gewone universiteit, ik mis werkcolleges en practica enzo. Ik ben ook niet zolang meer stufigerechtigd, heb heel veel maanden opgemaakt aan ingeschreven blijven vanwege de verzekering (al bijna 2 jaar). Ik heb nog maar een half jaar over ofzo, dus dan zou ik het uiteindelijk toch zelf betalen, is net zo duur als de verzekering.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:41 schreef mig29 het volgende:
Je studeert toch psychologie? Of doe je dit al aan de OU? Is het een optie om je in te schrijven bij een normale universiteit? Is het anders een idee om je in te schrijven bij een reguliere universiteit om zodoende student te worden en met de stufi je collegegeld te betalen? Mag je iig in het ziekenfonds.
Ik zie een nieuwe meeting... in een hotel...quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ik weet dat jijj elke deurklink zo benadert ga ik toch opeens heel anders naar je kijken, spekman.
Niet homo flirten in mijn topic jah!quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:50 schreef speknek het volgende:
Ik zie een nieuwe meeting... in een hotel...
Waarom zou ik?quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:55 schreef Harry_Sack het volgende:
post dan tenminste een pic ofzo
Nou ja, vraag dan niet zo om aandacht...quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:59 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Ik heb al een fok!er als ex, iets met een ezel en een steen enzo.
Maagden en nerds need not apply.
als je je eraan stoort blijf je toch gewoon uit dit topic?quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:00 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nou ja, vraag dan niet zo om aandacht...
Ja ja, ik ben een aandachtsgeile hoer, stop dat ding nou maar weer terug jah.quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:00 schreef Harry_Sack het volgende:
Nou ja, vraag dan niet zo om aandacht...
Nou ja, als je dat vindt..quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:04 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja ja, ik ben een aandachtsgeile hoer, stop dat ding nou maar weer terug jah.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:08 schreef Harry_Sack het volgende:
Nou ja, als je dat vindt..
registreren we hier dag 3?quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:10 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
![]()
Kijk daar, in de verte, dat ziet er uit als iets wat interessant is voor oude mensen, ik zou er maar gauw naartoe schuifelen!
Dag 33, nou ophoeren als je niet lief kan doen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:11 schreef Harry_Sack het volgende:
registreren we hier dag 3?
33?quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:12 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Dag 33, nou ophoeren als je niet lief kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |