volgende maandquote:Op donderdag 16 december 2004 14:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
volgens mij is iedereen aan het verhuizen...
Ik hoop het!quote:Op donderdag 16 december 2004 14:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Raar. Je krijgt toch wel een week huur terug
Moet je de pagina's wat groter zettenquote:Op donderdag 16 december 2004 14:18 schreef Godlike02 het volgende:
Ik kan geen eens praten met mensen of we zijn een pagina verder!
quote:Op donderdag 16 december 2004 14:18 schreef Troel het volgende:
Doe nog andere dingen tussendoor ook!
* mschol gaat snel verder...quote:
Niet zulke dingen...quote:
Ja instellingen is niet mn beste kant!quote:Op donderdag 16 december 2004 14:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Moet je de pagina's wat groter zetten
over een half uur kunnen we rustig aan doen, dan ligt de DB platquote:Op donderdag 16 december 2004 14:19 schreef Godlike02 het volgende:
Fok is traag door dig SC
hmm, dat is nou jammer, het was net zo gezellig druk!quote:Op donderdag 16 december 2004 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol gaat snel verder...
de pc kan de snelheid niet opbrengen om snel te posten (dit kan ook fok zijn)
ik volg de helft bijna niet meerquote:Op donderdag 16 december 2004 14:20 schreef BlueCurl het volgende:
het posten gaat indd nu wel heel snel.!! ben benieuwd wat er nu weer eens is bijgekomen
Maar ik ga nu ff naar zaal!!!quote:Op donderdag 16 december 2004 14:20 schreef devzero het volgende:
[..]
over een half uur kunnen we rustig aan doen, dan ligt de DB plat
sommige gedeeltes welquote:Op donderdag 16 december 2004 14:20 schreef devzero het volgende:
[..]
ik volg de helft bijna niet meer
ging het nog over verhuizen?
jij begrijpt het niet dan kan je NIKS meer doen...quote:Op donderdag 16 december 2004 14:20 schreef devzero het volgende:
[..]
rustquote:Op donderdag 16 december 2004 14:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar ik ga nu ff naar zaal!!!
Dat is ook niet leuk.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:21 schreef mschol het volgende:
[..]
jij begrijpt het niet dan kan je NIKS meer doen...
http://forum.moerstaal.nl/quote:Op donderdag 16 december 2004 14:21 schreef mschol het volgende:
[..]
jij begrijpt het niet dan kan je NIKS meer doen...
* Troel geeft een schone zakdoek aanquote:Op donderdag 16 december 2004 14:21 schreef devzero het volgende:
[..]
rust
* devzero veegt het zweet van zijn voorhoofd
Nog iets van 70 posts te gaanquote:Op donderdag 16 december 2004 14:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk.
Maar een platte DB zou er nu wel voor zorgen dat ik naar Hengelo ga.
neequote:Op donderdag 16 december 2004 14:20 schreef devzero het volgende:
[..]
[me=devzero snuit zijn neusquote:Op donderdag 16 december 2004 14:22 schreef Troel het volgende:
[..]
* Troel] geeft een schone zakdoek aan[/me]
Dat moet nog wel even lukken...quote:
goed idee, maandag moet ik een demo geven van iets wat nog helemaal niet werktquote:Op donderdag 16 december 2004 14:22 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
needan zit er niks anders op dan te werken hiero.
![]()
damn dit is wel heel ernstig.. hehehe mag QG straks ECHT deel 40 opengooien van troelquote:
niemand, die ziet het vanzelf wel ...quote:Op donderdag 16 december 2004 14:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat moet nog wel even lukken...
Wie waarschuwt QG even?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |