abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 december 2004 @ 18:05:22 #176
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_24238851
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:24 schreef SHERMAN het volgende:
60mm mortier

[afbeelding]
[afbeelding]
Zo, die kan ver spuiten
"Go Ahead, Make My Day !!"
pi_24240666
eigenlijk die filmpjes uit het topic wat is de beste tank halen

van die leo 2 `s

maar in de vs heeft een gi standaart een pistool bij dus
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_24240709
die heb ik allemaal al gedownload
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  maandag 27 december 2004 @ 20:03:23 #179
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_24241044
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:24 schreef SHERMAN het volgende:
60mm mortier

[afbeelding]
[afbeelding]
Hebben ze bij de bezuinigen ook matching camo patterns wegbezuinigd?
Even kijken, tiger stripe boots, een been in Duits standaard, nog een in US standaard urban camo en een olijfgroene jas.

Bunte farben, ja Gunther?
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  maandag 27 december 2004 @ 20:39:40 #180
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_24241782
quote:
Op maandag 27 december 2004 20:03 schreef Piro het volgende:

[..]

Even kijken, tiger stripe boots, een been in Duits standaard, nog een in US standaard urban camo en een olijfgroene jas.

Ik denk dat je nog eens goed moet kijken. Dit is standaard uitrusting voor woestijnomgevingen, met uitzondering van het scherfwerende vest. Op zich niets verschillend van wat ik bij de US forces aantref, ook daar draag men standaard- en woestijncamo door elkaar.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 27 december 2004 @ 21:55:46 #181
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_24243240
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_24243357
quote:
Op maandag 27 december 2004 20:39 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik denk dat je nog eens goed moet kijken. Dit is standaard uitrusting voor woestijnomgevingen, met uitzondering van het scherfwerende vest. Op zich niets verschillend van wat ik bij de US forces aantref, ook daar draag men standaard- en woestijncamo door elkaar.
Ik vraag me af of NL wel woestijncamo-schervenvesten heeft. In irak en afghanistan lopen ze ook met woodland schervenvesten en desert GVT. Iemand toevallig pics van nederlandse troepen met woestijncamo schervenvest?
V10
pi_24243798
Nee, maar ze zijn er wel, heb ik in het echt gezien van iemand die werd uitgezonden
pi_24244023
Ik heb toch behoorlijk wat foto's gezien van Afg en Irak maar ik kan me niet herrineren dat ik ze ooit heb gezien....
  dinsdag 28 december 2004 @ 02:47:13 #185
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_24249524
quote:
Op maandag 27 december 2004 20:39 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Kinda defeats the purpose of camo. .
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  Moderator dinsdag 28 december 2004 @ 10:04:55 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24251187
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:47 schreef Piro het volgende:

[..]

mjah als je in groene voertuigen door de woestijn scheurt heeft het zowieso weinig zin om jezelf dan nog te gaan camoufleren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 28 december 2004 @ 10:14:55 #187
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_24251310
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:47 schreef Piro het volgende:

[..]

Ten eerste doet het precies wat het doen moet: vorm breken. Door iets donkers te plaatsen op een licht tenue herken je de vorm van een mens lastiger.
Ten tweede bestaan Iraq bij lange na niet alleen maar uit woestijn, maar zijn er ook grote delen weelderig groen.
Ten derde is camo weinig zinvol in een urban combat environment. De enige reden waarom het daar gedragen wordt is omdat je dan een uniform hebt, en als militair herkenbaar bent. Welke kleur het heeft is secundair. Het zou zelfs paars kunnen zijn.
- Privacy Matters
  Moderator dinsdag 28 december 2004 @ 10:26:58 #188
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24251476
paars he?

dan toch liever w00dlands
  dinsdag 28 december 2004 @ 10:36:09 #189
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_24251592
Whehehehe!
- Privacy Matters
pi_24251900
quote:
Op maandag 27 december 2004 14:27 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Boem Boem
Allemaal TLV's (die al eerder genoemd zijn in een ander topic toen ze op een M38A1 stonden)
Niet meer dus dan aan flinke affuit op rupsbanden dus. Elke pijp kan maar 1x schieten en moet dan van buiten herladen worden.
quote:
Op maandag 27 december 2004 20:03 schreef Piro het volgende:

[..]

Dit is gewoon het standaard woestijn GVT. Er zit niks Duits bij ofzo. De scherf vesten zijn in standaard Woodland. Maar kijk goed naar de omgeving op de foto. hier groeit ook groen...
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 10:26 schreef sp3c het volgende:
paars he?

[afbeelding]

dan toch liever w00dlands
blijven Belgen he
(deze camo doet het trouwens wel erg goed in berg achtig terrein zoals de Ardenne)
Save a mouse, eat a pussy.
  Moderator dinsdag 28 december 2004 @ 11:23:49 #191
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24252365
dat kan ik beamen maar overal buiten de Ardennen vallen ze op als een neger op een KKK conventie
pi_24254628
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 10:55 schreef -calimero- het volgende:

[..]

Allemaal TLV's (die al eerder genoemd zijn in een ander topic toen ze op een M38A1 stonden)
Niet meer dus dan aan flinke affuit op rupsbanden dus. Elke pijp kan maar 1x schieten en moet dan van buiten herladen worden.
[..]

Dit is gewoon het standaard woestijn GVT. Er zit niks Duits bij ofzo. De scherf vesten zijn in standaard Woodland. Maar kijk goed naar de omgeving op de foto. hier groeit ook groen...
[..]

blijven Belgen he
(deze camo doet het trouwens wel erg goed in berg achtig terrein zoals de Ardenne)
ik wist niet dat in de ardennen de bergen fluoriseerend groen geel en paars zijn.

of zijn de belgen nog steeds bang voor het von schlieffenplan
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_24254746
Het zijn overigens niet alleen de kleuren die anders zijn..
Ze dragen het vooral omdat die kleding speciaal is gemaakt voor in de woestijn, je gaat toch geen wollen sok dragen in de woestijn lijkt ij ?
  Moderator dinsdag 28 december 2004 @ 13:39:01 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24255054
schijnt toch erg koud te worden snachts hoor
pi_24255172
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 13:39 schreef sp3c het volgende:
schijnt toch erg koud te worden snachts hoor
pi_24264059
hier

filmpje werkt NOG niet maar heeft veel potentie
http://www.webmutants.com/strategypage/jdam_vs_ship.wmv
quote:

Video of a JDAM strick on a 5000 ton LST taken from an F-15. 7 Affordable Moving Surface Target Engagement (AMSTE) modified JDAMs where delivered by two B-52s.

The U.S. Air Force is conducting naval tests of its AMSTE (Affordable Moving Surface Target Engagement) system. This is an attempt to use airborne radar to continuously track a moving surface target, then drop a JDAM that can have it’s target location continuously updated by radio, so that the JDAM will be able to hit and destroy the moving target. After three years of effort, the air force got this to work against a ground target last year. The JDAM went off within three meters of the moving truck it was aiming at. A 2,000 pound bomb was more than enough to take out a truck at that distance. Even a 500 pound JDAM would have worked. This month, tests are being conducted against moving ships. The air force is using its E-8 JSTARS aircraft, which carries a powerful radar that tracks moving objects on the surface (land or water). These tests are also meant to show the air force will be capable of quickly going after ships engaged in terrorist activities. The air force can get bomber and recon aircraft to any point on the planet within 24 hours, which is quicker than the navy can get a ship to some out of the way places. Compared to a truck that might be ten meters long and 1.5 meters wide, and traveling at 100 kilometers an hour, a small merchant ship would measure 150 meters long and 20 wide, and be traveling at 30-40 kilometers an hour.

The AMSTE system uses software that tracks the target and predicts where it will be in the next minute or so. That’s the location AMSTE sends to the JDAM, via the aircraft that dropped it. A JDAM, dropped at 20,000 feet, ten kilometers from the target, takes about five minutes to reach the ground. The bombers fire control software lets the pilot know when the aircraft is close enough to the moving target for the bomb to reach the target no matter which direction it goes. AMSTE is basically a system of software programs that link different aircraft (the one spotting the target and the one dropping the bomb), and insure that the JDAM keeps getting accurate target updates until the last minute (or seconds, actually).

In the next few years, all the services will be getting radios that can communicate with each other, using digital data. This would make it possible for a navy P-3 maritime search aircraft to pass location data, for a ship below, to an air force bomber, that could then drop a JDAM to hit the moving ship. But the big breakthrough is being able to regularly hit moving targets with bombs, day or night and in any weather.
pi_24264172

zit hier nu era op dacht dat de VS dat niet nodig vond
pi_24268249
heeft een hummer gepantserde ramen
zat net even black hawk down en het viel me op dat sommige schoten wel door de ruit gingen en andere niet
  Moderator woensdag 29 december 2004 @ 09:30:13 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24271436
Blackhawk down is en blijft een speelfilm gebaseerd op een ware gebeurtenis ... geen documantaire

maar volgens mij zit er idd pantserglas op de hardtops
  woensdag 29 december 2004 @ 12:00:54 #200
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_24273538
quote:
Op woensdag 29 december 2004 09:30 schreef sp3c het volgende:
Blackhawk down is en blijft een speelfilm gebaseerd op een ware gebeurtenis ... geen documantaire

maar volgens mij zit er idd pantserglas op de hardtops
En dan moeten de kogels nog steeds niet afketsen van de gepantserde ramen en gewoon inslaan waardoor je gewoon geen aars meer ziet en gewoon beter een Hummer kan nemen zonder ramen..
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')