abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 december 2004 @ 22:34:31 #201
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24023696
Ik ben benieuwd naar het volgende plaatje van lucida...
...dass wir fliegen.
pi_24023925
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:29 schreef OllieA het volgende:
Geef es aan waar ik mijn blazoen schendt?
Nou, hier bijvoorbeeld. Sorry...
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_24023945
In afwachting van lucida's volgende plaatje, even een tussenplaatje:

Nietzsche was toen nog jong, moet je maar rekenen. Hij had nog geen geld voor een zweepje.

Die zijn trouwens nog aardig duur, heb ik me laatst door een aardige mevrouw in de sexshop laten vertellen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24023998
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat lief...

(Ben je verdwaalt in ONZ?
. )
Een spelfout door Ryan3!
pi_24024035
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:43 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[..]

Nou, hier bijvoorbeeld. Sorry...
Dat is inderdaad onvergeeflijk, batuwu.
Godferdegodfer. En laatst schreef ik ligt, terwijl het licht moest zijn. Het vergt toch wel wat van een mens, dat posten op Fok. Alzheimer is er niks bij.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24024043
*rits alvast opendoet*
pi_24024160
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:21 schreef Callas het volgende:
Ga hier nu niet de Oscar Wilde van Fok! uithangen, Lucida. Zo welbespraakt ben je niet.

het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_24024236
Zinloze vetes, ex-#filosofen, stupide plaatjes, spelfouten alom, zodiakk met zijn broek op zijn enkels. Gezellig!
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
  donderdag 16 december 2004 @ 22:56:10 #209
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24024248
Ik had gehoopt op een verrassend plaatje.
...dass wir fliegen.
pi_24024253
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:07 schreef Ryan3 het volgende:

De waarheid is zoals gewoonlijk heel wat minder sprookjesachtig...
"Hitler in Fairyland"

of, Alice in Wonderland?...

[ Bericht 5% gewijzigd door lucida op 16-12-2004 23:02:07 ]
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24024418
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:55 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Zinloze vetes, ex-#filosofen, stupide plaatjes, spelfouten alom, zodiakk met zijn broek op zijn enkels. Gezellig!
Kijk, daar doe ik het nou allemaal voor hè.
Om zodiakk z'n broek te laten zakken.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 16 december 2004 @ 23:03:45 #212
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24024472
Vooralsnog heeft ie slechts z'n rits opengemaakt...
...dass wir fliegen.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 23:14:58 #213
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24024783
Ollie maakt grapjes. Aandoenlijk. Morgen weer geveinsde verontwaardiging in de entiteit R3?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  donderdag 16 december 2004 @ 23:17:59 #214
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24024850
Nee!

Jij blij, ik blij.
En morgen zien we wel weer verder...
...dass wir fliegen.
pi_24025013
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ollie maakt grapjes. Aandoenlijk. Morgen weer geveinsde verontwaardiging in de entiteit R3?
Onderbouw het 'geveinsde' even, vent. Anders ga je qua toeschrijvingen en ressentimentaliserende belichtingen in deze draad te veel op lucida lijken.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 23:28:02 #216
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24025132
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:23 schreef OllieA het volgende:

[..]

Onderbouw het 'geveinsde' even, vent. Anders ga je qua toeschrijvingen en ressentimentaliserende belichtingen in deze draad te veel op lucida lijken.
hahahaha, dat "vent" doet het 'm. Jij valt zwaar door de mand. Ziedaar de verklaring voor "geveinsd".
pi_24025241
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

hahahaha, dat "vent" doet het 'm. Jij valt zwaar door de mand. Ziedaar de verklaring voor "geveinsd".
Oké, je krijgt een tien voor je poging en een nul voor de onderbouwing. En nu: neusje vegen, rolschaatjes onder en buiten spelen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 23:34:54 #218
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24025326
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:31 schreef OllieA het volgende:

[..]

Oké, je krijgt een tien voor je poging en een nul voor de onderbouwing. En nu: neusje vegen, rolschaatjes onder en buiten spelen.
Marcel van Dam: Hou je bek!
Jurkje weer aan, pruikje op en betalen, ouwe snoepreus.
  donderdag 16 december 2004 @ 23:35:20 #219
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24025350
Oh jee, zelfs de zonnebril wordt overgenomen, zie ik.
Wie weet en ligt ( -da's licht voor jou, Ollie- ) het antwoord in de gek opgesloten.
...dass wir fliegen.
pi_24025704
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:59 schreef lucida het volgende:

Maar voor iemand die zo'n weerzin koestert, voor iemand ook die beweert niets interessants aan Lucida's teksten te vinden, maak jij er opvallend veel woorden aan vuil. De extreme idiosyncrasie waarmee je mijn teksten van kritiek voorziet, is sprekend voor de geniepige bewondering die je eigenlijk koestert - alleen durf je er kennelijk niet voor uit te komen, omdat je anders denkt dat je billenmaatje Ryan3 dat wel eens zou betreuren. Immers dan staat hij zowat alleen in zijn strijd tegen ‘de Grote Immoralist’... Maar ook Ryan3 koestert in het geniep een zekere bewondering of beter intellectuele jaloezie voor Lucida - omdat hij weet dat hij niet tegen hem is opgewassen.

Het blijven wankelmoedigen der geest (lees: spijtoptanten van de Verlichting) die (s)linkse snuiters...

Dus jij denkt dat wij een soort reverse-psychology bezigen, ô waarlijk Vrije Geest. Dat wij in werkelijkheid in katzwijm liggen bij iedere syllabel die van jou het levenslicht ziet op Fok!, maar niet durven erkennen dat we in jou onze meester (op welk gebied trouwens???) hebben getroffen? Reserve-psychology, mijn beste, tref je bij voorkeur aan onder 16-jarige pubers die nog niet hun genegenheid openlijk durven te uiten in angst voor afwijzing en dus bedremmeld melden dat ze hun object d'amour maar een afgrijselijk wezen vinden. Ik ben dit stadium reeds lange voorbij. Als ik iemand aardig vind dan zeg ik dat gewoon (zie Callas . en daarvoor fatima ), als ik de schurft aan iemand heb dan zeg ik dat ook gewoon. Maw als ik zeg dat ik jou om wat voor reden dan ook een verachtelijk individu vind, dat je niet kunt schrijven, dat je een beroerd soort humor erop nahoudt en dat die door je rechtsextremistische vriendje aaaahikwordgek veel geroemde eruditie uit kippenstront bestaat dan is dat niet uit een soort stiekeme aanbidding of om mijn jaloezie mbt tot jouw entiteit te verbloemen. Als ik dat zeg dan kun je ervan uitgaan dat ik dat ook vind. Dit geldt bijv. ook tav een user als milagro btw. Sommige users, inclusief Ollie merk ik en ook milagro zelf geloof ik, zien de stekeligheden die ik wel eens tentoonspreid in haar directe aanwezigheid aan voor een twisted soort van affectie. Ook dit, vrienden, kan niet verder bezijden de waarheid zitten. Dus helaas, waarachtig Vrije Geest, je analyse getuigt van een tergend beperkt abstractie niveau.

Verder nog het volgende. Je doet telkenmale weer voorkomen alsof Ollie en ik, om nogmaals op jouw abstractie niveau te blijven, "holmaatjes" van elkaar zijn. Voor gewone mensen: dat we door dik en dun op 1 lijn zitten. Misschien moet ik je teleurstellen maar de verhouding tussen Ollie en mij hoeft niet het minste zuchtje wind te verdragen of we zijn weer de gezworen vijanden van elkaar die wij tijdenlang waren. Jarenlang hebben wij elkaar bijkans de ogen uitkrabbend over dit forum gedoold en dat hij toevallig mijn weerzin tegen jou deelt is dus puur toeval...
I´m back.
pi_24025744
Ik hoop dat het Pim Fortuyn is!!
"Ik heb niks tegen de Islam..Ik heb wat tegen de úitwas van de Islam!"
pi_24025752
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:23 schreef OllieA het volgende:

[..]

Jouw betoog lijkt werkelijk nergens op, maar ja zo kennen we je nu eenmaal. Ik geloof wel dat afgunst voor jou de drijfveer vormt; en dat verklaart dan weer waarom je zo krampachtig dit zinledige topicdraadje tot in het absurde wil (t)rekken.

De ongenoegens zitten bij jou dus wel erg diep he...
het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 23:51:55 #223
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24025767
Links extreme werkeloze uitkeringstrekker ouwe snoepreus3, praat niet over de user Ollie, maar over de verknipte entiteit van je eigen gespleten persoonlijkheid. Dat gezegd hebbende, wens ik je weer een lange koude nacht toe.
pi_24025824
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:51 schreef lucida het volgende:

De ongenoegens zitten bij jou dus wel erg diep he...
Klopt ja.
Ik heb toch al meerdere keren duidelijk gemaakt waarom ik jou spuugzat ben? Lees jij eigenlijk wel? Of zie je alleen maar jezelf schrijven?
Beetje open deuren intrappen hier.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 16 december 2004 @ 23:57:05 #225
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24025889
We? Nu begrijp ik je identiteitsprobleem opeens, lucida.
...dass wir fliegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')