quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:59 schreef lucida het volgende:Maar voor iemand die zo'n weerzin koestert, voor iemand ook die beweert niets interessants aan Lucida's teksten te vinden, maak jij er opvallend veel woorden aan vuil. De extreme idiosyncrasie waarmee je mijn teksten van kritiek voorziet, is sprekend voor de geniepige bewondering die je eigenlijk koestert - alleen durf je er kennelijk niet voor uit te komen, omdat je anders denkt dat je billenmaatje Ryan3 dat wel eens zou betreuren. Immers dan staat hij zowat alleen in zijn strijd tegen ‘de Grote Immoralist’... Maar ook Ryan3 koestert in het geniep een zekere bewondering of beter intellectuele jaloezie voor Lucida - omdat hij weet dat hij niet tegen hem is opgewassen.
Het blijven wankelmoedigen der geest (lees: spijtoptanten van de Verlichting) die (
s)linkse
snuit
ers...
Dus jij denkt dat wij een soort reverse-psychology bezigen, ô waarlijk Vrije Geest. Dat wij in werkelijkheid in katzwijm liggen bij iedere syllabel die van jou het levenslicht ziet op Fok!, maar niet durven erkennen dat we in jou onze meester (op welk gebied trouwens???) hebben getroffen? Reserve-psychology, mijn beste, tref je bij voorkeur aan onder 16-jarige pubers die nog niet hun genegenheid openlijk durven te uiten in angst voor afwijzing en dus bedremmeld melden dat ze hun object d'amour maar een afgrijselijk wezen vinden. Ik ben dit stadium reeds lange voorbij. Als ik iemand aardig vind dan zeg ik dat gewoon (zie Callas
![]()
. en daarvoor fatima ), als ik de schurft aan iemand heb dan zeg ik dat ook gewoon. Maw als ik zeg dat ik jou om wat voor reden dan ook een verachtelijk individu vind, dat je niet kunt schrijven, dat je een beroerd soort humor erop nahoudt en dat die door je rechtsextremistische vriendje aaaahikwordgek veel geroemde eruditie uit kippenstront bestaat dan is dat niet uit een soort stiekeme aanbidding of om mijn jaloezie mbt tot jouw entiteit te verbloemen. Als ik dat zeg dan kun je ervan uitgaan dat ik dat ook vind. Dit geldt bijv. ook tav een user als milagro btw. Sommige users, inclusief Ollie merk ik en ook milagro zelf geloof ik, zien de stekeligheden die ik wel eens tentoonspreid in haar directe aanwezigheid aan voor een twisted soort van affectie. Ook dit, vrienden, kan niet verder bezijden de waarheid zitten. Dus helaas, waarachtig Vrije Geest, je analyse getuigt van een tergend beperkt abstractie niveau.
Verder nog het volgende. Je doet telkenmale weer voorkomen alsof Ollie en ik, om nogmaals op jouw abstractie niveau te blijven, "holmaatjes" van elkaar zijn. Voor gewone mensen: dat we door dik en dun op 1 lijn zitten. Misschien moet ik je teleurstellen maar de verhouding tussen Ollie en mij hoeft niet het minste zuchtje wind te verdragen of we zijn weer de gezworen vijanden van elkaar die wij tijdenlang waren. Jarenlang hebben wij elkaar bijkans de ogen uitkrabbend over dit forum gedoold en dat hij toevallig mijn weerzin tegen jou deelt is dus puur toeval...