Nou, hier bijvoorbeeld. Sorry...quote:Op donderdag 16 december 2004 22:29 schreef OllieA het volgende:
Geef es aan waar ik mijn blazoen schendt?
quote:Op donderdag 16 december 2004 12:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat lief...
(Ben je verdwaalt in ONZ?. )
Dat is inderdaad onvergeeflijk, batuwu.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:43 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Nou, hier bijvoorbeeld. Sorry...![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 22:21 schreef Callas het volgende:
Ga hier nu niet de Oscar Wilde van Fok! uithangen, Lucida. Zo welbespraakt ben je niet.
"Hitler in Fairyland"quote:Op donderdag 16 december 2004 12:07 schreef Ryan3 het volgende:
De waarheid is zoals gewoonlijk heel wat minder sprookjesachtig...
Kijk, daar doe ik het nou allemaal voor hè.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:55 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Zinloze vetes, ex-#filosofen, stupide plaatjes, spelfouten alom, zodiakk met zijn broek op zijn enkels. Gezellig!
Onderbouw het 'geveinsde' even, vent. Anders ga je qua toeschrijvingen en ressentimentaliserende belichtingen in deze draad te veel op lucida lijken.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ollie maakt grapjes. Aandoenlijk. Morgen weer geveinsde verontwaardiging in de entiteit R3?
hahahaha, dat "vent" doet het 'm. Jij valt zwaar door de mand. Ziedaar de verklaring voor "geveinsd".quote:Op donderdag 16 december 2004 23:23 schreef OllieA het volgende:
[..]
Onderbouw het 'geveinsde' even, vent. Anders ga je qua toeschrijvingen en ressentimentaliserende belichtingen in deze draad te veel op lucida lijken.
Oké, je krijgt een tien voor je poging en een nul voor de onderbouwing. En nu: neusje vegen, rolschaatjes onder en buiten spelen.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
hahahaha, dat "vent" doet het 'm. Jij valt zwaar door de mand. Ziedaar de verklaring voor "geveinsd".![]()
Marcel van Dam: Hou je bek!quote:Op donderdag 16 december 2004 23:31 schreef OllieA het volgende:
[..]
Oké, je krijgt een tien voor je poging en een nul voor de onderbouwing. En nu: neusje vegen, rolschaatjes onder en buiten spelen.
Dus jij denkt dat wij een soort reverse-psychology bezigen, ô waarlijk Vrije Geest. Dat wij in werkelijkheid in katzwijm liggen bij iedere syllabel die van jou het levenslicht ziet op Fok!, maar niet durven erkennen dat we in jou onze meester (op welk gebied trouwens???) hebben getroffen? Reserve-psychology, mijn beste, tref je bij voorkeur aan onder 16-jarige pubers die nog niet hun genegenheid openlijk durven te uiten in angst voor afwijzing en dus bedremmeld melden dat ze hun object d'amour maar een afgrijselijk wezen vinden. Ik ben dit stadium reeds lange voorbij. Als ik iemand aardig vind dan zeg ik dat gewoon (zie Callasquote:Op donderdag 16 december 2004 20:59 schreef lucida het volgende:
Maar voor iemand die zo'n weerzin koestert, voor iemand ook die beweert niets interessants aan Lucida's teksten te vinden, maak jij er opvallend veel woorden aan vuil. De extreme idiosyncrasie waarmee je mijn teksten van kritiek voorziet, is sprekend voor de geniepige bewondering die je eigenlijk koestert - alleen durf je er kennelijk niet voor uit te komen, omdat je anders denkt dat je billenmaatje Ryan3 dat wel eens zou betreuren. Immers dan staat hij zowat alleen in zijn strijd tegen ‘de Grote Immoralist’... Maar ook Ryan3 koestert in het geniep een zekere bewondering of beter intellectuele jaloezie voor Lucida - omdat hij weet dat hij niet tegen hem is opgewassen.
Het blijven wankelmoedigen der geest (lees: spijtoptanten van de Verlichting) die (s)linkse snuiters...
![]()
Jouw betoog lijkt werkelijk nergens op, maar ja zo kennen we je nu eenmaal. Ik geloof wel dat afgunst voor jou de drijfveer vormt; en dat verklaart dan weer waarom je zo krampachtig dit zinledige topicdraadje tot in het absurde wil (t)rekken.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:23 schreef OllieA het volgende:
[..]
Onderbouw het 'geveinsde' even, vent. Anders ga je qua toeschrijvingen en ressentimentaliserende belichtingen in deze draad te veel op lucida lijken.
Klopt ja.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:51 schreef lucida het volgende:
De ongenoegens zitten bij jou dus wel erg diep he...
Wat een vreemde reactie, maar misschien viel dat wel te verwachten. Het valt niet uit te sluiten lucida, dat je gedreven wordt door afgunst en je daarom zo je stinkende best doet om je hier wederom te richten op de bijzaken en niet op de hoofdzaken.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:51 schreef lucida het volgende:
[..]
Jouw betoog lijkt werkelijk nergens op, maar ja zo kennen we je nu eenmaal. Ik geloof wel dat afgunst voor jou de drijfveer vormt; en dat verklaart dan weer waarom je zo krampachtig dit zinledige topicdraadje tot in het absurde wil (t)rekken.
De ongenoegens zitten bij jou dus wel erg diep he...![]()
![]()
Kennelijk vermoeit het jou niet om er op te blijven afstormen als een stier op de rode lap. En we weten allemaal dat die lap de stier alleen maar beduust achterlaat met een gapend niets en een stekende pijn tussen de schouderbladen, gekkie.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zeg R3, is dat nou niet vermoeiend of heb je 4 pc's aangesloten om jezelf een aantal veren in de reet te kunnen steken? Ik noem even R3, he, als hoofdentiteit, van waaruit de soldaatentiteiten worden ingezet tegen de integere persoon, weliswaar met snor, lucida.![]()
Ervanuitgaande dat ik de stier zou zijn en R3 de stierendoder. In zijn dromen zeer waarschijnlijk, maar in werkelijkheid kan die niet eens zonder gewetenswroeging een mug doden.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:05 schreef Gellius het volgende:
[..]
Kennelijk vermoeit het jou niet om er op te blijven afstormen als een stier op de rode lap. En we weten allemaal dat die lap de stier alleen maar beduust achterlaat met een gapend niets en een stekende pijn tussen de schouderbladen, gekkie.
Ha die Gellius! Weet je trouwens dat mijn beroemde Rondo alla Turca oorspronkelijk geheten was: "Rot Op, Alle Turken!" Het is enigszins verbasterd geraakt door de jaren heen, dat zul je begrijpen. Maar gelukkig doet mijn idool Geert Wilders tegenwoordig weer veel om mijn gedachtegoed in ere te herstellen. Way to go, Geert!quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:05 schreef Gellius het volgende:
[..]
Kennelijk vermoeit het jou niet om er op te blijven afstormen als een stier op de rode lap. En we weten allemaal dat die lap de stier alleen maar beduust achterlaat met een gapend niets en een stekende pijn tussen de schouderbladen, gekkie.
Welke van je klonen?quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je had op z'n minst commentaar kunnen leveren op die laatste zin van me.
Zeg, ik blijf niet bezig.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:05 schreef Gellius het volgende:
beduust
Ik heb niks tegen Ryan3, ik heb alleen iets tegen de uitwassen van Ryan3!quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De klonenparade van R3 begint ietwat doorzichtig te worden.
Wie zoekt, zal vinden.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:16 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Zeg, ik blijf niet bezig.![]()
Ik vind het een droevige, maar toch ook ergens wel weer opbeurende, mooie zin.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je had op z'n minst commentaar kunnen leveren op die laatste zin van me.
Je rekent trouwens duidelijk buiten de waard, er is hier nog altijd iemand die meer klonen heeft dan Ryan3 en makaken bij elkaar.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:17 schreef W.A.Mozart het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Ryan3, ik heb alleen iets tegen de uitwassen van Ryan3!
Zo fout was ie nu ook weer niet, Ollie.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:18 schreef OllieA het volgende:
[..]
Bijna als een compositie van Bob Ross, bezongen door Hazes, zeg maar.
Ik ken een leuk vriendje voor je: Flowdesign.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De klonenparade van R3 begint ietwat doorzichtig te worden.
Ken ik niet, ThunderBoltOn.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:20 schreef Callas het volgende:
[..]
Ik ken een leuk vriendje voor je: Flowdesign.
Thumb-bolt-on, maar dat zul je ook wel weer niet kennen en verder Stali.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ken ik niet, ThunderBoltOn.
Je zit er nog midden in gezien je vele onzinnige sex-topics en idem toespelingen. Maar zeg eens is dit nu het vuurwerk waar we op moesten wachten. Wat een deerniswekkend of beter, slaapverwekkend frutselwerkje.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat wij een soort reverse-psychology bezigen, ô waarlijk Vrije Geest. Dat wij in werkelijkheid in katzwijm liggen bij iedere syllabel die van jou het levenslicht ziet op Fok!, maar niet durven erkennen dat we in jou onze meester (op welk gebied trouwens???) hebben getroffen? Reserve-psychology, mijn beste, tref je bij voorkeur aan onder 16-jarige pubers die nog niet hun genegenheid openlijk durven te uiten in angst voor afwijzing en dus bedremmeld melden dat ze hun object d'amour maar een afgrijselijk wezen vinden. Ik ben dit stadium reeds lange voorbij. Sommige users, inclusief Ollie merk ik en ook milagro zelf geloof ik, zien de stekeligheden die ik wel eens tentoonspreid in haar directe aanwezigheid aan voor een twisted soort van affectie. Ook dit, vrienden, kan niet verder bezijden de waarheid zitten. Dus helaas, waarachtig Vrije Geest, je analyse getuigt van een tergend beperkt abstractie niveau.
Nou laat ik het dan anders stellen jij en OllieA meten elkander, al vuistneukende, op politiek correcte wijze de maat.quote:Verder nog het volgende. Je doet telkenmale weer voorkomen alsof Ollie en ik, om nogmaals op jouw abstractie niveau te blijven, "holmaatjes" van elkaar zijn. Voor gewone mensen: dat we door dik en dun op 1 lijn zitten. Misschien moet ik je teleurstellen maar de verhouding tussen Ollie en mij hoeft niet het minste zuchtje wind te verdragen of we zijn weer de gezworen vijanden van elkaar die wij tijdenlang waren. Jarenlang hebben wij elkaar bijkans de ogen uitkrabbend over dit forum gedoold en dat hij toevallig mijn weerzin tegen jou deelt is dus puur toeval...
Weet ik veel hoe al die hersenspinsels van hoofdentiteit R3 heten. Ben te lui om te zoeken, kom zelf maar met linkje en ik kijk wat ik voor je kan doen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:23 schreef Callas het volgende:
[..]
Thumb-bolt-on, maar dat zul je ook wel weer niet kennen en verder Stali.
Maar goed, jij past qua ideeen wel bij Flowdesign, de searchknop zit rechtsboven.
Nou, vooruit dan maar. Ik begrijp uit deze prachtige zin dat jij dus degene bent die niet zonder gewetenswroeging een mug kan doden. Dat stemt mij weliswaar enigszins mild, hoewel ik je tegelijkertijd wel een enorm watje vind daardoor, hoor. Kom op man. Een mugje. Je kan toch wel ièts?quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ervanuitgaande dat ik de stier zou zijn en R3 de stierendoder. In zijn dromen zeer waarschijnlijk, maar in werkelijkheid kan die niet eens zonder gewetenswroeging een mug doden.![]()
Dit zal Ryan3 beter begrijpen dan al die moeilijke woorden daarboven, denk ik!quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:23 schreef lucida het volgende:
Nou laat ik het dan anders stellen jij en OllieA meten elkander, al vuistneukende, op politiek correcte wijze de maat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |