Raar dat Firefox bij mij dan wel die grijze rechthoeken laat zien.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:09 schreef Finchy het volgende:
Heeft waarschijnlijk met HTTP referer te maken.
Die staat in Mozilla uit denk ik. Ik probeer hem aan te krijgen om te testen of ik dan ook de plaatjes niet zie. Want nu zie ik ze allemaal wel. Maar ik kan die instelling niet vinden.
In IE zie ik grijze plaatjes. Ik weet niet hoe je in IE de HTTP referer uit kan zetten, als dat al kan.
Nee... en wel 166 views! Of zouden al die views van ons zijn?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Nog geen antwoord van imageshack op de vraag op hun forum.
Dan staat die HTTP referer blijkbaar aan bij jou.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Raar dat Firefox bij mij dan wel die grijze rechthoeken laat zien.
Waar staat die referer? Ik zie hem niet staan of kijk ik met m'n neus.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:26 schreef P-Style het volgende:
Ik heb niet die referer-zooi ook even uitgezet in Firefox en inderdaad... alle plaatjes van imageshack werken nu! Maargoed. Hiermee is het probleem natuurlijk niet opgelost, behalve bij degene die Firefox gebruiken.
Dan moet je de webdeveloppers-toolbar effe downloaden. En dan onder "Disable" knop.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:28 schreef ElmarO het volgende:
Waar staat die referer? Ik zie hem niet staan of kijk ik met m'n neus.
Dank jequote:Op donderdag 16 december 2004 16:32 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan moet je de webdeveloppers-toolbar effe downloaden. En dan onder "Disable" knop.
Helaas.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:40 schreef Nukem_all het volgende:
Is het gefixed....Nu werkt m'n topic Wat is dit voor een auto. wel weer.
If ja, dan heeft het mailtje van "wie was het ook al weer"gewerkt. Dank daarvoor.
Met Firefox zie ik hem, maar met IE zie ik hem niet. Dus het zal nog wel niet opgelost zijn.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:40 schreef Nukem_all het volgende:
Is het gefixed....Nu werkt m'n topic Wat is dit voor een auto. wel weer.
If ja, dan heeft het mailtje van "wie was het ook al weer"gewerkt. Dank daarvoor.
Of Opera.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:26 schreef P-Style het volgende:
Hiermee is het probleem natuurlijk niet opgelost, behalve bij degene die Firefox gebruiken.
Waarschijnlijk omdat ze in je cache staan. Ik zag ook de grijze plaatjes met Opera, even referrer logging uitgezet en cache geleegd - nu krijg ik keurig netjes de plaatjes. Het ligt inderdaad daar aan, niet aan een specifieke browser.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:04 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Referrer logging aan of uit maakt niks uit hier, ik blijf de plaatjes zien. (Firefox 1.0)
Ik heb die plaatjes nog nooit gezien, dus waarom zouden ze in mijn cache staan. En asl ik ze op deze manier kan blijven hou ik het zoquote:Op donderdag 16 december 2004 18:09 schreef Leshy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze in je cache staan. Ik zag ook de grijze plaatjes met Opera, even referrer logging uitgezet en cache geleegd - nu krijg ik keurig netjes de plaatjes. Het ligt inderdaad daar aan, niet aan een specifieke browser.
juist iedereen aan z'n eigen webserverquote:Op donderdag 16 december 2004 17:10 schreef Geqxon het volgende:
Welke noob pakt er dan ook imageshack
Goed voor de economie!quote:Op donderdag 16 december 2004 18:20 schreef mschol het volgende:
Juist iedereen aan z'n eigen webserver![]()
![]()
Weet je... daar dacht ik dus serieus ook effe aan!quote:Op donderdag 16 december 2004 17:15 schreef DeRCT14 het volgende:
misschien is het gebanned omdat het erg op "Fuck" lijkt? Dat zou echt weer iets voor dat preutse amerika zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |