als je goed kijkt zie je ook blikjes liggenquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:12 schreef M5 het volgende:
ik heb deze auto ooit eens in een duits auto-blad zien staan. dak is verlaagd, neus is verbouwd en langer gemaakt. dacht dat de achterkant ook langer is gemaakt. (wielbasis is nog het zelfde voor zover ik weet) achter de vooruitgeschoven grill kun je bierflesjes plaatsen die door de rijwind gekoeld worden.
merk en type weet ik helaas niet.
correct me if i'm wrong.
ik zie regelmatig een Buick staan en die heeft ook zo'n puntige grillquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:14 schreef Nukem_all het volgende:
yep dat flesje, ik moest aan grolsch denken.
Buick. hmmmm...Damn gast![]()
Ik denk dat je gelijk hebt. Als je bijv naar deze kijkt. [afbeelding]
Dan zie je dat voor het voorwiel een richtingaanwijzer of contourverlichting zit en die zit ook de geposte foto.
Alleen nu nog even achterhalen wat het precies is, en inderdaad wat er gezegd werd volgens mij is het in een film gebruikt.
wat heb je nu gevonden dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:15 schreef Nukem_all het volgende:
Dank iedereen tot zover voor de info.
Ik heb weer een aantal leads waar ik op kan zoeken.
De daklijn is 'gechopt'. Is dus veel lager dan het originele model.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:41 schreef Five_Aces het volgende:
Pontiac GTO misschien? De daklijn heeft er wel iets van weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |