Dag boequote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:05 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Waarom ben je anders rood dan? Juist om berichten te deleten, mensen te bannen en de orde te handhaven. Denk ik zo..
Lees hun policy eens?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:08 schreef BabeWatcher het volgende:ik heb van de week een paar plaatjes geplaatst, ik denk niet dat de ban door mij komt, want de vermeende gewraakte plaatjes staan nog steeds online bij imageshack. Ik heb alleen een paar beschaafde blootplaatjes geplaatst, waar niks pr0n aan is, ik had ze ook nog thumbnailed geplaatst om dataverkeer te beperken.
Ik zal in het vervolg (als we nog een herkansing van imageshack krijgen) plaatjes van meisjes met ontbloot bovenlichaam ergens anders plaatsen, maar zoals door anderen al opgemerkt was imageshack al erg traag deze week, ik denk dat het meer aan het formaat/aantal plaatjes dan aan het soort plaatjes ligt.sorry
Oh. Wat doet een rode dan precies.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dag boe, je weet oh zo goed dat DAT een taak voor de FA's is
En je wordt bedankt!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:08 schreef BabeWatcher het volgende:ik heb van de week een paar plaatjes geplaatst, ik denk niet dat de ban door mij komt, want de vermeende gewraakte plaatjes staan nog steeds online bij imageshack. Ik heb alleen een paar beschaafde blootplaatjes geplaatst, waar niks pr0n aan is, ik had ze ook nog thumbnailed geplaatst om dataverkeer te beperken.
Ik zal in het vervolg (als we nog een herkansing van imageshack krijgen) plaatjes van meisjes met ontbloot bovenlichaam ergens anders plaatsen, maar zoals door anderen al opgemerkt was imageshack al erg traag deze week, ik denk dat het meer aan het formaat/aantal plaatjes dan aan het soort plaatjes ligt.sorry
Niets Boe, helemaal niets...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:30 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Oh. Wat doet een rode dan precies..
zoals eerder gezegd , omdat het anders voor iedereen vervelend isquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waarom zouden de admins van FOK! dat doen als users zich niet aan een policy van imageshack kunnen houden
mhwaquote:
quote:Aantal posts: 111980 (gemiddeld 60 per dag)
En waarom zouden we dat doen??quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:32 schreef coz het volgende:
[..]
zoals eerder gezegd , omdat het anders voor iedereen vervelend is
en als je met zo'n regeling dat kan voorkomen kun je dat ook toevoegen aan de fok policy
waarmee de users die het veroorzaken zich ook niet aan de fok policy houden![]()
2 cents enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |