Tis niet helemaal mijn stijl, maar wel naadloos door te mixen na Intruder/Pound!quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:27 schreef hp22 het volgende:
Leuk, maar de plaat vind ik niet zo bijzonder
Jah.... vette shitquote:Op donderdag 23 december 2004 20:49 schreef rubbereend het volgende:
goed ASOT gaat zeker door volgend jaar en de eerste uitzending volgend jaar zal de yearmix van 2004 zijn met in 2 uur 80 platen.......
Goed bezig!!!!quote:Op donderdag 23 december 2004 20:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah.... vette shit
Ook vette shit is dat ik (eindelijk) dikke DJ Gear aan ga schaffen.... whooooohooooo
leuk krijg je van die edits...quote:Op donderdag 23 december 2004 20:49 schreef rubbereend het volgende:
goed ASOT gaat zeker door volgend jaar en de eerste uitzending volgend jaar zal de yearmix van 2004 zijn met in 2 uur 80 platen.......
Die vast ergens anders op de wereld tijdens een set is opgenomen en nu op de radio wordt uitgezonden...quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:55 schreef marciemarcs het volgende:
Fijne kerst allemaal
Owja nog iets: Vanavond van 9 tot 12 een exclusieve mix van Tiësto bij Dance Department
stoer, de moeite waard om te luisteren denk ik, een 3uur set hoor je tenminste niet alleen eigen producties.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:55 schreef marciemarcs het volgende:
Fijne kerst allemaal
Owja nog iets: Vanavond van 9 tot 12 een exclusieve mix van Tiësto bij Dance Department
Met iets nieuws? Tof!quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:23 schreef Xantra het volgende:
het enige nieuwe was dat JXL vertelde dat ze samen bezig zijn, dat wist ik nog niet
Tijs knalt er weer op los, erg lekkere setquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:50 schreef rubbereend het volgende:
dit klinkt trouwens wel erg lekker van Tiesto
Driving in my car ... driving home for christmas .....quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:56 schreef m-kay het volgende:
The space betweeeeeeeen.
*tralalalalallalalalaaaaa*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |