Klopt, ze vroeg er zelf om maar zo denk ik er dan weer overquote:Op maandag 27 december 2004 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat vind ik ook. Maar Anitra vraagt toch zelf om onze mening?
Spin tochquote:Op maandag 27 december 2004 14:36 schreef Spindizzy het volgende:
Sorry hoor, maar het ziet er gewoon uit of zijn ouders zijn naam niet konden spellen.
Toch knap dan dat in de tijd dat Djulian nu hier is mijn naam al 3x verkeerd is gekomen op papieren en formulieren en die van hem nietquote:Op maandag 27 december 2004 14:36 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Wat een flauwekulsmoes! Dus mijn naam had maar Biejanka moeten zijn?
Als iemand de naam "Julian" op papier ziet staankunnen ze het op twee manieren uitspreken. Er zal heus wel gevraagd worden of het op zijn engels of NL moet. Als ze zijn naam moeten opschrijven kan ik je garanderen dat het altijd fout zal gebeuren omdat niemand uit zichzelf die D ervoor zal zetten.
Sorry hoor, maar het ziet er gewoon uit of zijn ouders zijn naam niet konden spellen.
Nee Snoopy die zijn al ingeburgerd net als Djulian over 20 jaar ingeburgerd is en alle andere Dj namenquote:
Yup.quote:
nou dat is hier geen enkel probleem hoor! iedereen die luca aanspreekt met luuca, krijgt een vinnige: ik heet loeka hoor! te horenquote:Op maandag 27 december 2004 14:30 schreef Anitra het volgende:
[..]
Nee het ventje moet zeker Julian genoemd worden? terwijl je het toch echt uitspreekt als Djulian. Zo is voor iedereen duidelijk dat het dus zo uitgesproken moet worden. Er is niks ergers dan dan ze constant je naam verkeerd zeggen
Jemig hoe zou je dat uit moeten spreken? Ik vind Djulian dan nog erg netjes hoorquote:Op maandag 27 december 2004 14:45 schreef Luckepuk het volgende:
Ik zie net op babybrabbel een Djaymen!
Mooiquote:Op maandag 27 december 2004 14:44 schreef Spindizzy het volgende:
Jammer dat ik steriel ben anders had ik mijn eerste zoon Geis genoemd
Taak is meer voor Chijs of Gijz zegtiequote:Op maandag 27 december 2004 14:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mooi
*stil is*
heb ff gegoogled en ben geis alleen als achternaam tegengekomen, dus het zou nog origineel zijn ook![]()
op je kerstkaart staat Reneé, dus wat is het nouquote:Op maandag 27 december 2004 14:48 schreef Rewimo het volgende:
en ik heb een mannelijke collega die net als ik Renée heet.
Gijz is te beezah hoor, wat dacht je van Cheisz?quote:Op maandag 27 december 2004 14:50 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Taak is meer voor Chijs of Gijz zegtie
quote:Op maandag 27 december 2004 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
op je kerstkaart staat Reneé, dus wat is het nou![]()
Ja het is Djuuliejanquote:Op maandag 27 december 2004 14:48 schreef Rewimo het volgende:
Anitra, spreken jullie Djulian op zijn Engels uit? Had je er dan eigenlijk niet DjuliEn van moeten maken?Ik zeg voor mezelf nu dus Djuuliejan, omdat ik aan Juuliejan gewend ben
Streepje staat op de middelste equote:Op maandag 27 december 2004 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
op je kerstkaart staat Reneé, dus wat is het nou![]()
Net als Brechtje. Kun je ook op verschillende manieren spellen. En mijn schoonzus maar beweren dat het een naam is die niemand fout zal schrijvenquote:Op maandag 27 december 2004 14:48 schreef Rewimo het volgende:
Neem nu mijn naam en die van René van Moussy. Hoe vaak wordt dat niet fout gespeld? Ik heb alle variaties al voorbij zien komen. Zelfs bij de gemeente konden ze niet spellen: ik sta officieel te boek als Reneé![]()
Wellusquote:Op maandag 27 december 2004 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou.................... op je kerstkaart niet hoor
quote:
ik had vroeger een buurmeisje dat djamilla heettequote:Op maandag 27 december 2004 14:54 schreef Luckepuk het volgende:
Lijstje dj-s op babybrabbel!
copy/pasten werkt daar dus mooi niet...
Djafino
Djai
Djaidy
Djaivanson
Djamal
Djamell
Djamillo
Djanello
Django
Djano
Djarno
Djaro
Djaya
Djaydee
Djaylani
Djayman
Djazz
Dje
Djemano
Djenairo
Djenim
Djente
Djesse
Djilanie
Djilo
Djimairo
Djimo
Djimon
Djoerd
Djordi
Djordy
Djormhi
Djort
Djoy
Djulian ()
Djurre
Djustin
Djylen
En dit zijn dan allemaal jongensnamen!
Het is toch gewoon een gesprek/discussie over namen (en de varianten daarop) qua spel-, schrijf-, en spreekwijze?quote:Op maandag 27 december 2004 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... dames... letten we wel een beetje op de slowchat?
Da's dan ook weer zo. MIjn oude buurmeisje heet Brechtje en dat is een afschuwelijk kind.quote:Op maandag 27 december 2004 14:56 schreef Spindizzy het volgende:
Ach, op welke manier je het ook wilt schrijven, het blijft een afschuwelijke naam![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 14:54 schreef Luckepuk het volgende:
Lijstje dj-s op babybrabbel!
copy/pasten werkt daar dus mooi niet...
Djafino
Djai
Djaidy
Djaivanson
Djamal
Djamell
Djamillo
Djanello
Django
Djano
Djarno
Djaro
Djaya
Djaydee
Djaylani
Djayman
Djazz
Dje
Djemano
Djenairo
Djenim
Djente
Djesse
Djilanie
Djilo
Djimairo
Djimo
Djimon
Djoerd
Djordi
Djordy
Djormhi
Djort
Djoy
Djulian ()
Djurre
Djustin
Djylen
En dit zijn dan allemaal jongensnamen!
Gelukkig is mijn Brecht ontzettend leukquote:Op maandag 27 december 2004 14:58 schreef snoopy het volgende:
[..]
Da's dan ook weer zo. MIjn oude buurmeisje heet Brechtje en dat is een afschuwelijk kind.
ik vind het juist een leuke naam voor een leuk meisjequote:Op maandag 27 december 2004 14:56 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Brechje
Bregje
Ach, op welke manier je het ook wilt schrijven, het blijft een afschuwelijke naam![]()
Laat me raden: als ze een jongen was geweest, had ze Gijsbrecht geheten?quote:Op maandag 27 december 2004 14:59 schreef Spindizzy het volgende:
Gelukkig is mijn Brecht ontzettend leukIk noem haar meestal gewoon mutsje of liefje ofzo. Haar tweede naam is trouwens Gijsje
Natuurlijk, sorry dat ik me er mee bemoei hoor...quote:Op maandag 27 december 2004 14:57 schreef Luckepuk het volgende:
Het is toch gewoon een gesprek/discussie over namen (en de varianten daarop) qua spel-, schrijf-, en spreekwijze?
Geen idee.quote:Op maandag 27 december 2004 15:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Laat me raden: als ze een jongen was geweest, had ze Gijsbrecht geheten?
quote:Op maandag 27 december 2004 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Natuurlijk, sorry dat ik me er mee bemoei hoor...
Een discussie is prima, maar ik vond het toch best richting slowchat gaan. Referenties aan kerstkaarten, 'ik ga mijn kind dan maar zus of zo noemen'... Het was gewoon even een kleine kanttekening...quote:Op maandag 27 december 2004 15:06 schreef Luckepuk het volgende:
[..]Naahh.. BE??? Ut was maar een vraag van mijn kant hoor... ik zie dit hele topic nu als een gesprek/discussie er over... maar jullie als modjes kunnen dat toch anders zien?
Dikkeen weer
kijken!
en ja dit is dus wel heel erg offtopic nu, maar kan BE niet laten sippen!
![]()
Hier welquote:Op maandag 27 december 2004 15:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Gijs en Teun zijn hier niet door de ballotagecommissie gekomen
Woont die kleinzoon toevallig in Wognum? (dat stel wilde in eerste instantie hun kind DJ noemen maar dat mocht niet van de burgerlijke stand, toen hebben ze er maar deejay van gemaaktquote:Op maandag 27 december 2004 14:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik had vroeger een buurmeisje dat djamilla heette
en mijn moeder heeft een vriendin die een kleinzoon heeft die deejay heet![]()
Dat ken ik ja. Als we Christan Chris hadden willen noemen, hadden we dat wel gedaanquote:Op maandag 27 december 2004 14:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou dat is hier geen enkel probleem hoor! iedereen die luca aanspreekt met luuca, krijgt een vinnige: ik heet loeka hoor! te horen
t probleem lost zich hier dus zelf op.
bij mijn oudste kreeg ik steeds te horen, jullie noemen hem zeker robbie?
nee natuurlijk niet, anders had ik hem toch wel meteen zo genoemd?![]()
hij heet roberto valentino. geheel in stijl met zijn 100% originele italiaanse achternaam.
met zo'n achternaam vond ik het vreemd om met jan, piet of klaas aan te komen (hoe leuk ik die namen ook vind trouwens)
Ze hadden ook gewoon voor Didier kunnen kiezen. Zelfde uitspraak, geaccepteerde spelling.quote:Op maandag 27 december 2004 15:15 schreef E.T. het volgende:
(dat stel wilde in eerste instantie hun kind DJ noemen maar dat mocht niet van de burgerlijke stand, toen hebben ze er maar deejay van gemaakt)
quote:Op maandag 27 december 2004 15:11 schreef Merisse het volgende:
Ik hou persoonlijk ook niet van namen met fantasiespelling.
Cheiz![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |