Zijn voornaam Ismael, zijn derde naam Louis en die 2e naam... dat hoor je wel na de geboorte van ons kindje, als het een meisje wordt of als het een jongen wordt zal ik beide namen bekend maken!quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Heya, mel, dat neefje van je he, hoe heet ie eigenlijk![]()
anders ik welquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Martineke, ik krijg een beetje de kriebels hoor, als ik het aantal dagen in je sig zie staan![]()
Spannend hoor!!!quote:
Zo heet mijn nichtje ook, en ook door die film. Welke film is dat eigenlijk?quote:Op donderdag 23 december 2004 12:58 schreef Little-Angel het volgende:
Mijn man en ik zijn ook wel eens bezig met het verzinnen van een naam voor een evt 2e dochter/zoon. Nou waren we laatst een film aan het kijken en kwamen we de naam Varinia tegen, wat we op zich wel leuk vinden alleen nu heb ik de laatste tijd dat het in combi met de andere naam die wij al hadden bedacht, toen Morgaine onderweg was en voor het geval het een tweeling zou zijn, steeds raarder gaat klinken.
zorgt iig voor de nodige afleidingquote:Op zondag 26 december 2004 01:12 schreef Bar_en_Mar het volgende:
LOL Martineke, pas maar op wij d8 het toen ook te hebben tot op de bevallingskamer zelfs toen lagen we weer te zoeken naar een jongens naam ..... mannetje vond het leuk om zoiets tijdens een wee aan te kaarten :S
Tiuri van de Brief voor de Koning?quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:31 schreef Inu het volgende:
...
Als ik zelf kindjes krijg, wil ik een meisje graag Sterre of Skye of Juliette/Julia of Guinevere (roepnaam Gwen) noemen en een jongetje Tiuri of Max
Jupquote:Op zondag 26 december 2004 15:14 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Tiuri van de Brief voor de Koning?![]()
stttquote:Op zondag 26 december 2004 01:12 schreef Bar_en_Mar het volgende:
LOL Martineke, pas maar op wij d8 het toen ook te hebben tot op de bevallingskamer zelfs toen lagen we weer te zoeken naar een jongens naam ..... mannetje vond het leuk om zoiets tijdens een wee aan te kaarten :S
nee man...dan wordt ze later gepest met s-emmyquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:39 schreef Little_Angel het volgende:
Ik vind Emmy wel een leuke naam voor een meisje.
quote:Op maandag 27 december 2004 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[bixismodus]
Waarom noemen ze em dan niet gewoon Jacob
[/bixismodus]
quote:Op maandag 27 december 2004 14:22 schreef Anitra het volgende:
Ja komt u maar met het commentaar op Djulian en Djen
Nou, omdat je er zelf om vraagt en dan moet je ook niet boos worden:quote:Op maandag 27 december 2004 14:22 schreef Anitra het volgende:
Ja komt u maar met het commentaar op Djulian en Djen
Maar waarom mag die D bij Djulian er niet voor en bij Djoelle, Django, Djem enz... wel?quote:Op maandag 27 december 2004 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, omdat je er zelf om vraagt en dan moet je ook niet boos worden:
Van Djen heb ik begrepen dat ze gewoon Jennifer heet en dat nog kan gebruiken, dus oké.
Maar Djulian zal op altijd Julian met een D ervoor zijn, en dat lijkt mij alles behalve praktisch.
Wat is "goed" en "fout" ?quote:Op maandag 27 december 2004 14:27 schreef Spindizzy het volgende:
Je had het op zijn minst goed kunnen schrijvenVreselijk. Het arme joch heet de rest van zijn leven "Julian met een D"
Ik zeg toch niet dat het niet mag? Ik zeg alleen dat ik het niks vind.quote:Op maandag 27 december 2004 14:28 schreef Anitra het volgende:
[..]
Maar waarom mag die D bij Djulian er niet voor en bij Djoelle, Django, Djem enz... wel?
Ik schrijf Djen al bijna 10 jaar zo en zij zelf doet het ook, het is haar roepnaam.
Nee het ventje moet zeker Julian genoemd worden? terwijl je het toch echt uitspreekt als Djulian. Zo is voor iedereen duidelijk dat het dus zo uitgesproken moet worden. Er is niks ergers dan dan ze constant je naam verkeerd zeggenquote:Op maandag 27 december 2004 14:27 schreef Spindizzy het volgende:
Je had het op zijn minst goed kunnen schrijvenVreselijk. Het arme joch heet de rest van zijn leven "Julian met een D"
Als iemand zich aan jou voorstelt met de naam Julian komt het dan in jou op dat je het moet schrijven met een D?quote:Op maandag 27 december 2004 14:29 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Wat is "goed" en "fout" ?![]()
![]()
en hoe (door wie
) wordt dat bepaald?
Dat je het niks vind kan ik me voorstellen, dat heb ik ook met veel namenweet me nog de namen strijd hier te herinnerenquote:Op maandag 27 december 2004 14:29 schreef jessie het volgende:
Djoelle django en djem vind ik persoonlijk ook hele stomme namen overgens.
Djen vind ik zelf best leuk. Niet mijn keus, maar wel leuk. Djulian vind ik ook Julian met een D ervoor.
Maar verkeerd spellen lijkt me een goede tweede.quote:Op maandag 27 december 2004 14:30 schreef Anitra het volgende:
[..]
Nee het ventje moet zeker Julian genoemd worden? terwijl je het toch echt uitspreekt als Djulian. Zo is voor iedereen duidelijk dat het dus zo uitgesproken moet worden. Er is niks ergers dan dan ze constant je naam verkeerd zeggen
Dat vind ik ook. Maar Anitra vraagt toch zelf om onze mening?quote:Op maandag 27 december 2004 14:33 schreef snoopy het volgende:
Ik vind dat iedereen het lekker zelf moet weten.
hhmm.. ja met alle mogelijke varianten tegenwoordig op namen komt het niet standaard bij me op dat het als Julian geschreven moet zijn.quote:Op maandag 27 december 2004 14:31 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Als iemand zich aan jou voorstelt met de naam Julian komt het dan in jou op dat je het moet schrijven met een D?
Wat een flauwekulsmoes! Dus mijn naam had maar Biejanka moeten zijn?quote:Op maandag 27 december 2004 14:30 schreef Anitra het volgende:
[..]
Nee het ventje moet zeker Julian genoemd worden? terwijl je het toch echt uitspreekt als Djulian. Zo is voor iedereen duidelijk dat het dus zo uitgesproken moet worden. Er is niks ergers dan dan ze constant je naam verkeerd zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |