quote:Op maandag 20 december 2004 14:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Jonas is leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij vindt em niet zo mooi luck??
Oh, ik dacht vanwege de 'quote:Op maandag 20 december 2004 14:23 schreef Luckepuk het volgende:
Juist wel! Maar hub zit ook al met die walvis te leuren!![]()
ik ken hetquote:niet dat we al een naam nodig hebben hoor... maar je denkt er zo nu en dan eens over/aan...
Ik vind Jonah wel erg leuk, maar persoonlijk Jonas niet.. moet ik gewoon denken aan een walvis.quote:Op maandag 20 december 2004 22:46 schreef Martineke het volgende:
Jonas !!! een jona is een afgeleide van vagina.![]()
Volgens mij was dat Yoni, hoor... Tja, en dan ken ik dus een jongen die gezegend is met die naam...quote:Op maandag 20 december 2004 22:46 schreef Martineke het volgende:
Jonas !!! een jona is een afgeleide van vagina.![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:56 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hier in het dorp wonen mensen die er samen ook niet helemaal uitkwamen en zijn gelukkig tot een compromis gekomen, alleen vind ik dat persoonlijk weer jammer want wat daar uit voorgekomen is klinkt een beetje vreemd je schrijft Gelana en je spreekt het uit als djelana afelgeid van J-lo en anastasia
ze hebben nog een dochter alleen die naam kan ik niet eens schrijven maar je spreekt het uit als Ameriege of zoiets
Bij Gelana (en dan uitgesproken zoals het er staat, niet met dj) vind ik Roodkapje wel leuk voor een zusje.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:56 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hier in het dorp wonen mensen die er samen ook niet helemaal uitkwamen en zijn gelukkig tot een compromis gekomen, alleen vind ik dat persoonlijk weer jammer want wat daar uit voorgekomen is klinkt een beetje vreemd je schrijft Gelana en je spreekt het uit als djelana afelgeid van J-lo en anastasia
ze hebben nog een dochter alleen die naam kan ik niet eens schrijven maar je spreekt het uit als Ameriege of zoiets
Dat hoeft helemaal niet altijd erg te zijn. Ik ken genoeg kinderen waarbij dat helemaal niet erg is.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:04 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
jemig wat ERG.. het broertje van mn vriend heeft zn dochter ook vernoemd naar zichzelf en zn vriendin en dan een mengelmoes van die namen, DAT vond ik al erg, maar dit..
Bij ons zou het Befr worden...quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Mee eens troel, als wij de eerste twee letters van onze naam pakken komen we uit op Demi, lijkt me ook heel acceptabel
quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:04 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Daniel (en dan spreek je het uit hoe het er letterlijk staat) lekker vaag toch.
Toevallig ook nog een tweeling?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:54 schreef coolbabe het volgende:
Ik ken twee broertjes die Frank en Stein heten
Precies, je spreekt het dus uit als da-niel, vond ik erg vreemd.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:50 schreef Troel het volgende:
Wel als je het als da-niel uitspreekt en niet als dani-el
Ik vind het wel humorquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:09 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
Toevallig ook nog een tweeling?
Een paar jaar geleden beviel in het ziekenhuis waar ik werk een vrouw van twee jongetjes.
Frank en Stein inderdaad... Ik vond het niet zo'n geweldige combinatie.
Zo heet iemand die ik ken, ik vind het wel een orginele naam.quote:
Dan zouden wij ons kindje Mama moeten noemen. Wordt denk ik een beetje verwarrendquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Mee eens troel, als wij de eerste twee letters van onze naam pakken komen we uit op Demi, lijkt me ook heel acceptabel
Maar dan zal je waarschijnlijk minder snel ruzie krijgen over de naam die voorop staat zeg maarquote:Op woensdag 22 december 2004 08:24 schreef m@x het volgende:
[..]
Dan zouden wij ons kindje Mama moeten noemen. Wordt denk ik een beetje verwarrend![]()
Ah ok, zo had ik het niet begrepen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:15 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Precies, je spreekt het dus uit als da-niel, vond ik erg vreemd.
quote:Op woensdag 22 december 2004 08:24 schreef m@x het volgende:
[..]
Dan zouden wij ons kindje Mama moeten noemen. Wordt denk ik een beetje verwarrend![]()
En dat vind ik dan weer meer een jongensnaam (Charlie's angels ...)quote:Op woensdag 22 december 2004 10:40 schreef phileine het volgende:
Ik hou zelf niet zo van die amerikaans klinkende namen, maar het dochtertje van mijn baas heet "Charlie" en dat vind ik eigenlijk wel weer heel erg leuk.
Onze namen samen zou iets worden van Fresa, nog niet eens zo heel gek.
en nee, ook hier geen redenen om namen te moeten verzinnen
Roma vind ik niet zo leuk voor een jochie, geloof ikquote:Op woensdag 22 december 2004 10:44 schreef Martineke het volgende:
samenvoegen van onze namen heb ik ook naar gekekenzou bij ons Maro of Roma worden.
pff namen zijn wij absoluut nog niet uitquote:Op woensdag 22 december 2004 10:45 schreef Merisse het volgende:
Hoe gaat het met jullie met de naam Martineke? Zijn jullie eruit? Kunnen wij nog behulpzaam zijn met het roepen van suggesties of liever niet?
+quote:bijv namen die eindigen op ...o (geen fabio of romeo of zo) daar neigt hij heel erg naar.
=quote:ik wil een apartere naam die niet zo vaak voorkomt
ik ken alleen maar donkere jurgens. En dat vaginale kreeg ik dus ook iedere keer door mijn hoofd.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:01 schreef bixister het volgende:
jurgen alleen bij een donker kind? hoe kom je daar nou bij. en varinia, sorry maar dat klinkt mij te vaginaal.![]()
ook al nie nee, is teveel in de lijn van de familie. hij neigt naar namen die eindigen op o , maar ik niet.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Stefano?
Gianniquote:Op donderdag 23 december 2004 14:25 schreef Martineke het volgende:
[..]
ook al nie nee, is teveel in de lijn van de familie. hij neigt naar namen die eindigen op o , maar ik niet.
hij heeft 1 naam die hij mooi vind en die eindigt op o dus, ik heb een naam en die eindigt op iwhehe lekker verschillend.
mooie namen vind ik datquote:Op donderdag 23 december 2004 14:33 schreef Little-Angel het volgende:
AIDAN/ AIDEN (M) GAELIC HELP, LITTLE FIRE
JAIDEN (M)
JAYDON / JAYDEN (M) AMERICAN GOD HAS HEARD
Gianniquote:Op donderdag 23 december 2004 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gianni
Dino
Welke trant namen houdt hij van, en welke jij? Noem er eens een paar
Mijn achterneefjes heten Aydin en Deryanquote:Op donderdag 23 december 2004 14:36 schreef Martineke het volgende:
[..]
mooie namen vind ik datAiden opperde ik hier, maar vriendje vind em niet zo mooi
Oh, ik dacht dat jullie écht mijlenver uit elkaar lagen.... dit zijn toch dezelfde soort namenquote:Op donderdag 23 december 2004 14:41 schreef Martineke het volgende:
[..]
Giannivind ik ook erg mooi, hij weer niet
ik hou dus van namen in die trant van Gianni, en hij meer de trant van ricardo/marchano dus.
Hoe moet je die dan uitspreken?quote:Op donderdag 23 december 2004 14:49 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Mijn achterneefjes heten Aydin en Deryan
Remco zo heet mijn ex, doen we ook maar niet.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:12 schreef ezzi het volgende:
Martineke, wij hebben Leon en Remco op ons jongenslijstje staan. Misschien Remco?
die pagina ken ik bijna uit mijn hoofdquote:Op donderdag 23 december 2004 17:17 schreef CarOnline het volgende:
http://namen-voornamen.pagina.nl/ staat vast ook nog wel wat anders
weet niet wat vriendje ervan vind, maar ik vin em niks. maar tnxquote:Op donderdag 23 december 2004 16:34 schreef Sugar het volgende:
Tico?
Ja maar ja maar zo close ben je dan toch niet met zijn neefjes als je al niet eens weet hoe ze heten?quote:Op donderdag 23 december 2004 17:23 schreef Martineke het volgende:
[..]
die pagina ken ik bijna uit mijn hoofdincl dat boek van voornamelijk wat ik hier heb liggen...
Quinn of quint vind ik ook mooivriendje weer niet.
wij hebben ook aantal x aant "wennen" geslagen, bijv met Rodi, hebben wij weken in gedachten gehad, maar na paar weken kwam er toch wel iets wat niet lekker zat.
zo ook met Jordi, vinnik persoonlijk hele leuke en mooie naam. vriendje in dit geval ookgaat ie vragen aan zn moeder hoe zn neefjes ook alweer heten, je raad het al er zit een Jordi tussen
dus dies ook al afgeschreven.
Idemquote:Op woensdag 22 december 2004 08:41 schreef Bright het volgende:
Hm ... Arel zou met streepje op de e nog kunnen ... Elar is wat erg vreemd ...
quote:
Giannio??quote:Op donderdag 23 december 2004 14:41 schreef Martineke het volgende:
[..]
Giannivind ik ook erg mooi, hij weer niet
ik hou dus van namen in die trant van Gianni, en hij meer de trant van ricardo/marchano dus.
quote:Op donderdag 23 december 2004 14:25 schreef Little-Angel het volgende:
SMORGAINE CHEVANITY en niet zoals VARINIA. De naam die voor mij vast staat is Levana (
Censuur? Waar? Waar?? Censuur is koelquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:42 schreef Kamphuys het volgende:
Wat voor censuur heerst hier in godsnaam![]()
Zijn voornaam Ismael, zijn derde naam Louis en die 2e naam... dat hoor je wel na de geboorte van ons kindje, als het een meisje wordt of als het een jongen wordt zal ik beide namen bekend maken!quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Heya, mel, dat neefje van je he, hoe heet ie eigenlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |