ik ken alleen maar donkere jurgens. En dat vaginale kreeg ik dus ook iedere keer door mijn hoofd.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:01 schreef bixister het volgende:
jurgen alleen bij een donker kind? hoe kom je daar nou bij. en varinia, sorry maar dat klinkt mij te vaginaal.![]()
ook al nie nee, is teveel in de lijn van de familie. hij neigt naar namen die eindigen op o , maar ik niet.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Stefano?
Gianniquote:Op donderdag 23 december 2004 14:25 schreef Martineke het volgende:
[..]
ook al nie nee, is teveel in de lijn van de familie. hij neigt naar namen die eindigen op o , maar ik niet.
hij heeft 1 naam die hij mooi vind en die eindigt op o dus, ik heb een naam en die eindigt op iwhehe lekker verschillend.
mooie namen vind ik datquote:Op donderdag 23 december 2004 14:33 schreef Little-Angel het volgende:
AIDAN/ AIDEN (M) GAELIC HELP, LITTLE FIRE
JAIDEN (M)
JAYDON / JAYDEN (M) AMERICAN GOD HAS HEARD
Gianniquote:Op donderdag 23 december 2004 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gianni
Dino
Welke trant namen houdt hij van, en welke jij? Noem er eens een paar
Mijn achterneefjes heten Aydin en Deryanquote:Op donderdag 23 december 2004 14:36 schreef Martineke het volgende:
[..]
mooie namen vind ik datAiden opperde ik hier, maar vriendje vind em niet zo mooi
Oh, ik dacht dat jullie écht mijlenver uit elkaar lagen.... dit zijn toch dezelfde soort namenquote:Op donderdag 23 december 2004 14:41 schreef Martineke het volgende:
[..]
Giannivind ik ook erg mooi, hij weer niet
ik hou dus van namen in die trant van Gianni, en hij meer de trant van ricardo/marchano dus.
Hoe moet je die dan uitspreken?quote:Op donderdag 23 december 2004 14:49 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Mijn achterneefjes heten Aydin en Deryan
Remco zo heet mijn ex, doen we ook maar niet.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:12 schreef ezzi het volgende:
Martineke, wij hebben Leon en Remco op ons jongenslijstje staan. Misschien Remco?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |